عمومیکسب و کارهای برتر روز

انواع لباس کار زمستانی

خرید لباس کار زمستانی یکی از اولویت های کارآفرینان و کارمندانی است که در فضاهای باز کار می کنند. لباس کار زمستانی لباسی است که افراد برای گرم نگه داشتن بدن خود در مکان های باز بخصوص در فصول سرد سال یا در مناطق سردسیر می خرند. لایه های لباس کار زمستانی عضلات شما را در هوای سرد گرم نگه می دارد و قطعا از آسیب و خشکی پوست جلوگیری می کند. مانتو و البسه استفاده شده در لباس های زمستانی کار هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، علاوه بر گرما، قیمت آنها نیز افزایش می یابد.

خرید لباس کار زمستانی

خرید لباس کار زمستانی نکات زیادی دارد، اگر می خواهید در فصل زمستان یک همراه خوب داشته باشید که همه جا شما را از سرما در امان نگه دارد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم لباس کار زمستانی مردانه چه ویژگی هایی دارد. زمستان باید از نظر جنس، کیفیت و قیمت داشته باشد و به شما در انتخاب یک لباس کار زمستانی خوب کمک کند.

انواع لباس کار زمستانی

لباس کار زمستانی انواع مختلفی دارد که هر کدام برای کار خاصی در نظر گرفته شده اند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.برخی از این لباس ها فقط به عنوان روکش استفاده می شوند و گرمای زیادی نمی دهند، در حالی که لباس های دیگر برای محافظت از بدن در برابر صدمات و حوادث در نظر گرفته شده اند. لباس کار زمستانی هم باید همینطور باشد.

انواع لباس کار زمستانی شامل موارد زیر است:

کت و کت

بارانی و بادگیر و شلوار

سرگردان

دستکش بافتنی درشت

کلاه ایمنی زمستانی

جوراب های ضخیم زمستانی

کت و کت زمستانی

ژاکت زمستانی بهترین لباس بیرونی برای گرم نگه داشتن بدن است. این لایه باید کاملاً مقاوم باشد. اگر ضد آب باشد می تواند از ورود باران به داخل ژاکت و خیس شدن بدن و لباس زیر جلوگیری کند. به عنوان یک لایه عایق عمل می کند و از ورود گرما و هوای سرد به بدن جلوگیری می کند. طراحی لباس کار برای کارهای زمستانی باید به گونه ای باشد که پوشش آن به فرد نچسبد.

لباس کار زمستانی باید به گونه ای باشد که افراد بتوانند آزادانه حرکت کنند و به کار خود ادامه دهند. هنگام خرید ژاکت زمستانی، مطمئن شوید که از لایه های پشم شیشه استفاده شده است. پشم شیشه به عنوان یک لایه میانی در برابر سرما کاملاً عایق است.این دسته شامل کت های کار، ژاکت های مهندسی و کت های شلوار می شود.

انواع لباس کار زمستانی

بارانی، بادگیر و شلوار زمستانی

بارانی، بادگیر و شلوار یکی دیگر از لباس های کار زمستانی است. این نوع روکش نرمتر از کاپشن های کار زمستانی است و عمدتاً در آب و هوای بارانی و بادخیز استفاده می شود. پارچه های استفاده شده در تولید این مدل لباس کار در تولیدی لباس کار تهران باید ضد آب بوده و از نفوذ باران جلوگیری کرده و از خیس شدن لباس جلوگیری کند.

برای شلوارهای ضد باد که کاملا ضد آب هستند از پارچه های پلاستیکی واکس دار استفاده می شود. این لباس برای کار با آب مناسب است و آب به راحتی در آن نفوذ نمی کند. مخصوصاً برای استفاده در مناطق پر بارندگی مانند شمال کشور مناسب است و در بین ماهیگیران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس در شلوارهای بادگیر دو تکه و یا در مدل های بارانی و پانچو موجود است. پانچو اغلب توسط سازمان های نظامی در محیط های کاری مرطوب استفاده می شود.

دستکش های زمستانی بافتنی ضخیم

وقتی در معرض هوای سرد قرار می گیرید، دست ها به راحتی و به سرعت سرد می شوند.گرم نگه داشتن دستان برای انجام کار ضروری است. دستکش های بافتنی برای گرم ماندن عالی هستند. این نوع دستکش ها نباید حرکت دست و انگشتان را محدود کنند. اگر به محافظت بیشتری برای دستان خود نیاز دارید، می توانید دستکش های بافتنی را زیر دستکش هایی مانند چرمی بپوشید، بنابراین یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن دست ها فراهم کنید.

کلاه ایمنی زمستانی

در زمستان و هوای سرد لازم است برای ادامه کار هم پوشاندن سر و هم بدن را در نظر بگیرید. پوشیدن کلاه با لباس کار زمستانی مردانه انتخاب خوبی برای گرم ماندن است. در حالی که بیشتر لباس های کار زمستانی شامل کلاه می شود، لباس جداگانه نیز می تواند مفید باشد. به این ترتیب اگر داغ شود به راحتی جدا می شود. کلاه هیچ مانعی برای فرد ایجاد نمی کند و به راحتی هم گوش و هم سر را می پوشاند. از شال گردن، گتر یا لباس های مختلف با یقه اسکی نیز می توان برای گرم کردن گردن استفاده کرد.

جوراب های ضخیم زمستانی

جوراب های ضخیم، به خصوص جوراب های پشمی، می توانند از پاهای شما در برابر سرما محافظت کنند. جوراب های بلند ضخیم با ایجاد یک لایه گرم اضافی به طور موثر پاهای شما را گرم نگه می دارند.

ویژگی های لباس کار زمستانی

در لایه های داخلی لباس کار زمستانی باید یک لایه پشم شیشه یا حتی خز وجود داشته باشد. این نوع لباس برای تابستان هم مناسب است زیرا می توان آن را بدون مو نیز پوشید که تاثیری در قیمت آن نخواهد داشت. لباس کار نباید حرکات شما را محدود کند، به طور کلی لباس کار زمستانی ضخیم است و به همین دلیل کار و رفت و آمد با آن کمی سخت است، اما به طور کلی نباید حرکت را محدود کند و باید در آن راحت باشید. لباس کار زمستانی که می خرید باید سبک و در عین حال گرم باشد.
در زمستان بهتر است لباس کار بپوشید که گردن و گردن را بپوشاند تا سرما وارد بدن نشود. هر شغلی لباس کار خودش را دارد. بنابراین در هنگام خرید علاوه بر موارد ذکر شده باید به کار خود نیز توجه داشته باشید تا بتوانید لباس کار زمستانی مناسب کار خود را خریداری کنید.

قیمت لباس کار زمستانی

قیمت لباس کار زمستانی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهم ترین عاملی که قیمت لباس کار زمستانی را تعیین می کند، پارچه به کار رفته در این لباس ها است. لباس‌های نخی گران‌تر از لباس‌های پلاستیکی هستند.