عمومیکسب و کارهای برتر روز

بازی های ایکس باکس چند گیگ است

همه ما می‌دانیم کنسول ایکس باکس سری اس با حافظه داخلی 500 گیگ تنها 364 گیگ آن را در اختیار ما قرار می‌دهد و ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم. حال سوال اینجاست که ما چند تا بازی می‌توانیم بر روی این حجم نصب کنیم؟ یا چه تعداد بازی به صورت همزمان بر روی کنسول ایکس باکس سری اس جا می‌گیرد؟ ما تصمیم گرفتیم با توجه به حجم بازی‌های موجود در گیم پس لیستی از بازی‌ها را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با توجه به سلیقه و نیاز خود بتوانید فضای کنسول خود را مدیریت کرده و بازی‌هایی که دوست دارید را دانلود و نصب نمایید.

قلب “فورزا هورایزن 5″، تفریحات نفس گیر آن در مکزیک است که دارای یک دنیای باز با دقت ساخته شده است که هم گسترده و هم غنی از جزئیات است. از جنگل‌های انبوه گرفته تا بیابان‌های گسترده، هر محیطی یک جشن بصری است که قابلیت‌های Xbox Series S را به نمایش می‌گذارد. آب‌وهوای پویا و جلوه‌های نوری عمق و واقع‌گرایی را به جهان می‌افزایند و حسی از غوطه‌ور شدن را ایجاد می‌کنند.

گیم پلی بازی در «Disco Elysium» کمتر به مبارزات سنتی می پردازد و بیشتر به انتخاب ها و پیامدها می پردازد. شما در درختان گفتگو پیمایش خواهید کرد، پازل ها را حل خواهید کرد و در گفتگوهای داخلی با جنبه های مختلف شخصیت خود شرکت خواهید کرد، که هر کدام برای کنترل تصمیمات شما رقابت می کنند. این رویکرد منحصربه‌فرد به گیم‌پلی، تجربه‌ای جذاب و درون‌نگر ایجاد می‌کند که بازیکنان را تشویق می‌کند تا قطب‌نمای اخلاقی خود را کشف کنند.

گیم پلی بازی در «Disco Elysium» کمتر به مبارزات سنتی می پردازد و بیشتر به انتخاب ها و پیامدها می پردازد. شما در درختان گفتگو پیمایش خواهید کرد، پازل ها را حل خواهید کرد و در گفتگوهای داخلی با جنبه های مختلف شخصیت خود شرکت خواهید کرد، که هر کدام برای کنترل تصمیمات شما رقابت می کنند. این رویکرد منحصربه‌فرد به گیم‌پلی، تجربه‌ای جذاب و درون‌نگر ایجاد می‌کند که بازیکنان را تشویق می‌کند تا قطب‌نمای اخلاقی خود را کشف کنند. نکته قابل توجه دیگر، تمرکز روی عناصر چند نفره و جهان مشترک است. بازیکنان می‌توانند با دیگران متحد شوند، با آنها در دنیای باز روبرو شوند یا در رویدادهای چالش برانگیز جهان با هم شرکت کنند. این تغییر به سمت یک تجربه مرتبط تر، لایه ای از تعامل اجتماعی و قابلیت پخش مجدد را به بازی اضافه می کند. برای اطلاع از اخبار و خرید بازی از اوریجین  با ما همراه باشید .

  1. Resident Evil 4

این بازی بازیکنان را به جای لئون اس کندی، مامور ویژه ای که وظیفه دارد دختر رئیس جمهور را از یک فرقه شیطانی در یک دهکده دورافتاده اروپایی نجات دهد، قرار می دهد. روایت با ترکیبی جذاب از وحشت و دسیسه، با برخوردهای به یاد ماندنی و حس ترس قریب‌الوقوع که بازیکنان را در لبه صندلی‌هایشان نگه می‌دارد، آشکار می‌شود. گیم پلی در «رزیدنت اویل 4» جایی است که واقعاً می درخشد. چشم انداز بالای شانه سطح جدیدی از دقت و غوطه وری را ارائه می دهد و هر رویارویی با دشمنان عجیب و غریب و مبارزات شدید رئیس را به تجربه ای تپنده تبدیل می کند. سیستم مدیریت موجودی به عمق و استراتژی اضافه می‌کند، زیرا بازیکنان باید با دقت سلاح‌ها و آیتم‌های خود را انتخاب کنند و در عین حال فضای محدودی را مدیریت می‌کنند.

از نظر بصری، «رزیدنت اویل 4» در انتقال به Xbox Series S تغییرات قابل توجهی را دریافت کرد. این بازی از گرافیک بهبود یافته، از جمله بافت‌ها و نورپردازی پیشرفته‌تر بهره می‌برد که منجر به تجربه‌ای جذاب‌تر و فراگیرتر از نظر بصری می‌شود. بهبود عملکرد تجربه گیم پلی روانتر و پاسخگوتر را تضمین می کند. در پایان، «رزیدنت اویل 4» همچنان یک کلاسیک جاودانه در Xbox Series S باقی می ماند و توانایی خود را در ارائه یک ماجراجویی ترسناک بقای هیجان انگیز و فراموش نشدنی به نمایش می گذارد. روایت جذاب، گیم پلی استراتژیک و پیشرفت های بصری آن را به یک بازی ضروری هم برای طرفداران سری و هم برای تازه واردان تبدیل کرده است. این بازی نشان‌دهنده یک نقطه اوج در فرنچایز Resident Evil است و به عنوان گواهی بر جذابیت ماندگار وحشت بقا در بازی است.

  1. Need for Speed No Limits
  2. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. بازی The Ascent

توجه داشته باشید لیست‌ بازی‌ها ارائه شده تماما درون اشتراک گیم پس آلتیمت است و باید این اشتراک را برای کنسول ایکس باکس خود خریداری کنید. جهت خرید گیم پس آلتیمیت می‌توانیدمهم ترین نکته ای که پس از نصب بازی ایکس باکس وان باید مراقب آن باشید این است که، نباید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید. دلیل این مشخص است، چون بازی های شما به صورت غیر قانونی یا هکی داخل دستگاه نصب می شود و پس از اتصال به اینترنت، شرکت مایکروسافت این قضیه را متوجه می شود و بازی های شما را قفل می کند. نگران قفل شدن بازی ایکس باکس وان نباشید چون شما می توانید مجددا بازی ها را در دستگاه خود نصب کنید و مشکلی برای xbox one پیش نمی آید.

نحوه سفارش و ارسال ایکس باکس وان

بازی هایی را که انتخاب کردید را در هنگام ثبت سفارش در باکس توضیحات بنویسید. پس از ثبت سفارش، همکاران ما با شما برای پاره ای توضیحات تماس میگیرند و پس از تایید سفارش، کافیست تنها دستگاه xbox one را بدون کابل، دسته و hdmi به آدرس درج شده در انتهای سایت (در تماس تلفنی از طرف مشاوران ما، آدرس به صورت کامل به شما اعلام می شود) ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پرداخت هزینه ارسال، زمان ارسال به دست ما را کابر حساب میکند و پس از نصب بازی و ارسال به کابر از طرف ما پرداخت انجام می شود. کاربرانی که داخل تهران می باشد می توانند با پیک ارسال کنند و کاربرانی که در شهر های غیر از تهران هستند با پست یا تیپاکس برای ما ارسال می کنند.

سخن آخر

پس از شما می توانید برای دستگا های 500 گیگا بایتی تقریبا 10 بازی نصب کنید و برای دستگاه 1 ترابایتی تقریبا 20 بازی نصب کنید.لازم به ذکر است برای نصب بازی ایکس باکس وان 1 ترابایتی  تقریبا 10 بازی انتخاب شما است و 10 بازی به صورت رندوم انتخاب می شود.برای تقریبا 20  بازی به انتخاب شما می توانید

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.