اقتصادی

بهره برداری از پروژه های سفر استانی رئیس جمهور تا تیر/ فردا بیمارستان لنگرود افتتاح می شود

دوران خبر / گیلان معاون ثبت احوال در امور استانهای نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنفرانس ویدیویی پروژه های استانی هر دوشنبه و پنجشنبه توسط رئیس جمهور برگزار می شود ، گفت: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود فردا به صورت نمادین توسط رئیس جمهور اداره می شود. .

سید عبدالمجید میرهاشمی ، در کنار جلسه ای با فرماندار لنگرود ، که با هدف افتتاح بیمارستان 132 تختخوابی شهید حسین پور در لنگرود برگزار شد ، با اشاره به شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و همزمان شدن آن با آخرین ماه دولت ، وی گفت: پروژه های مهم استانی را افتتاح کنید.

وی بیمارستان شهید حسین پور لنگرود را یکی از پروژه های سفرهای استانی دکتر روحانی در گیلان دانست و افزود: “رئیس جمهور پروژه هایی را که از سفرهای استانی به طور ویژه از فوریه امسال تأمین اعتبار شده اند ، افتتاح می کند” سال گذشته تا پایان سال دولت.’ .رد

معاون دفتر امور استان های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنفرانس ویدئویی پروژه های استانی توسط رئیس جمهور هر دوشنبه و پنجشنبه برگزار می شود ، گفت: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود فردا به صورت نمادین توسط رئیس جمهور اداره می شود .

میرهاشمی با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام از ابتدای انقلاب تاکنون ، خاطرنشان کرد: دکتر روحانی در دولت های 11 و 12 ، علاوه بر 9 پروژه ، تلاش کرده است از بخش قابل توجهی از پروژه های باقیمانده در گذشته بهره برداری کند.

وی تعداد پروژه های استانی از زمان سفر رئیس جمهور را به 2000 پروژه برآورد کرد و گفت: دکتر روحانی به مردم قول داده است که پروژه های سفرهای استانی را افتتاح کنند ، بنابراین 80 درصد این پروژه ها تا پایان تیر ماه افتتاح می شود.

معاون دفتر امور استان های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه کلیه پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند و می توانند تا پایان تیر ماه به اتمام برسند توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین اعتبار می شوند ، خاطرنشان کرد: پروژه های بزرگ و موثر در اولویت قرار دارند باز داشتن.

میرهاشمی توزیع تعهدات توسط دولت را راهی برای اتمام سریعتر پروژه های بزرگ و مهم توصیف كرد و اعلام كرد كه همه دولت ها از این روش برای اتمام پروژه ها استفاده می كنند و دولت های بعدی نیز درگیر این امر هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید