اقتصادی

آقای رئیس جمهور گلستان را دریابید/ تخصیص بودجه مقدم بر سفر دوم است

دوران خبر/گلستان نماینده مردم علی آباد در شورای اسلامی در تشریح تخصیص پیشنهادات سفر رئیس جمهور به گلستان گفت: سفر رئیس جمهور به استان 100 درصد در حال انجام است اما تخصیص بودجه و اجرای پیشنهادات خوب نیستند

رحمت الله نوروزی امروز چهارشنبه 24 در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه جنگل های سرسبز و زیبای گلستان چشم مسئولان را به خود جلب کرده است در حالی که در درون این سرسبزی فقر خوابیده است و شاخص های استان گلستان نشان از خروج از این امر دارد. وضعیت نیاز به عزم و اراده دارد قلب من جدی است.

وی بر لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به گلستان تاکید کرد و افزود: در اولین سفر رئیس جمهور به گلستان مصوبه 12 هزار و 500 میلیارد تومانی به تصویب رسید که این تکلیف باید 100 درصد تخصیص یابد و نمایندگان مجلس، استاندار گلستان، نماینده اما قضات استان و مدیران باید جمعی جمع شوند و برای اجرای مصوبات مطالبه کنند.

نماینده مردم علی آبادکتول در شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست برای سفر دوم به گلستان تا اجرای سفر اول به گلستان اقدامی انجام ندهد و تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد سفر رئیس جمهور به گلستان 100 درصد انجام شده است اما وضعیت تخصیص بودجه و اجرای مصوبات خوب نیست.

نوروزی به سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: آقای وزیر در سفر به استان گلستان با بخش های مختلف حوزه کشاورزی و در حوزه های کشاورزی، دام، طیور دیدار و گفتگو کرد. و دام، وضعیت استان گلستان را بررسی کردند.

مجوز استاندار گلستان به وزیر جهاد کشاورزی

وی افزود: خوشبختانه وزیر محترم جهاد کشاورزی در این سفر اختیارات ویژه ای را به استاندارد و رئیس سازمان جهاد کشاورزی تفویض کردند و تاکید کردند هر اختیاری که دارم به شما هم تفویض می کنم تا برای شکوفایی و رشد در بخش کشاورزی گلستان، شما تصمیم می گیرید که برگردید

نماینده مردم علی آبادکتول در شورای اسلامی شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان گلستان ضعف در حوزه مکانیزاسیون است، گفت: آقای وزیر در این سفر قول دادند که پنج هزار میلیارد تومان به این امر اختصاص دهند. بخش، توجه ویژه به استان گلستان باشد

نوروزی با بیان اینکه استان گلستان فاقد صنعت و گردشگری در این استان ضعیف است، گفت: استان گلستان کشاورزی است.

وی با بیان اینکه از قیمت پنبه و سویا راضی نیستیم، گفت: استان گلستان در حوزه های مختلف کشاورزی از جمله جاده بین مزارع مشکل دارد و اعتبار استان در بخش کشاورزی ضعیف است و مرغداران و کشاورزان گلستانی که با هزاران دغدغه محصول خود را تولید می کنند با سختی های فراوان دست و پنجه نرم می شود به طوری که وزیر جهاد کشاورزی منصوب شده تا نگاه ویژه ای به استان های شمالی از جمله گلستان، گیلان و … داشته باشد. مازندران.

انتهای پیام