علمی و پزشکی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون کوید 19 در ورودی این مجموعه ، توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات ، با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تأسیس شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت تا گامی موثر به عنوان موزه در جهت نقش اجتماعی خود در تأمین بخشی از منطقه این مجموعه برای ایجاد پایگاه کاملی از واکسیناسیون Covid-19 در مرکز بهداشت شمیرانات. .

این کار با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک موزه ، به طور پی در پی با معاونت فرهنگی مجتمع نیاوران انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجتمع نیاوران جهت خدمات رسانی به شهروندان واقع شده و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به شرایط لازم و اولویت و برنامه واکسیناسیون در کشور انجام می شود. توافقات

رضا دبیری نژاد ، کیوریتور و مدیر موزه مازاکی نیز قبل از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در فضای باز موزه دفاع مقدس ، در صفحه اینستاگرام خود پست گذاشت و نوشت: وقتی بحرانی پیش می آید ، همه نهادها باید مانند سایر نهادها از آن استفاده کنند ، آنها گاهی اوقات از فرصتهایی استفاده می کنند که اساس درمان هستند. جای خوشحالی است که کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت بخشی از فضای خود را به پایگاه مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افرادی که در مجاورت این دو موزه واقع شده اند با امید جدید به این موزه ها می روند و بنابراین نقش اجتماعی و مناطق موزه به گونه دیگری جلوه می کند.

موزه ها از 6 آوریل 1400 با قرمز شدن بیشتر شهرها کاملاً بسته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید