عمومیکسب و کارهای برتر روز

خاص ترین استخر های هتلی در ایران و جهان

این استخرهای تماشایی و بسیار دیدنی دارای مناظر حماسی، طراحی‌های بی‌نظیر و ویژگی‌هایی از این قبیل هستند. این هتل‌ها امکاناتی رویایی از قبیل استخرهای آبگرم، رستوران‌های پنج ستاره و سالن‌های بدنسازی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب استخرهای آن‌ است. از استخرهای روباز با نمایی باشکوه تا طرح‌های منحصربه‌فردی که شاید فقط یک‌بار در زندگی تجربه کنیم. استخرهای بی‌شماری در دنیا وجود دارند که ضیافت را در سطحی بالاتر به ما نشان می‌دهند.

ما فهرستی از 20 استخر تماشایی و جذاب در سراسر جهان را گردآوری کرده‌ایم. با اینکه اکثر این هتل‌ها از لحاظ هزینه مناسب و مقرون به صرفه نیستند، همواره تصور شنا کردن در این استخرهای مجلل ، جذاب است.

هتل پالاس کیش ، یکی از بهترین هتل‌های جزیره کیش با اتاق‌های VIP و لوکس برای یک اقامت به‌یاد ماندنی است.

  • Marina Bay Sands

بینندگان فیلم “آسیایی‌های پولدار دیوانه” همگی سنگاپور را با هتل مارینا بی‌ سندز و استخر روی پشت بام آن می‌شناسند.

  • هتل Four Seasons Safari Lodge Serengeti

این هتل در تانزانیا مشرف به یک آب راه طبیعی است که فیل‌ها در آن‌جا آبتنی می‌کنند.

  • هتل InterContinental Dubai Festival City

هتل اینترکانتیننتال دبی فستیوال سیتی دارای استخرهای بالکن مانندی است که به شناگران اجازه می‌دهد تفرجگاه زیر پایشان را ببینند.

  • هتل لایبراری

استخر قرمزی که در کوساموئی تایلند ممکن است در ابتدا کمی مخوف به نظر برسد،  در واقع این رنگ به دلیل استفاده از کاشی‌های زرد و نارنجی در ساختار استخر است.

  • هتل ولاسرومالدیو

استخر بی‌انتهای هتل ولاسرومالدیو در واقع بخش از اقیانوس است که رنگ ماسه های اقیانوس در آن منعکس می‌شود.

  • هتل بلموند کارسو

هتل بلموندکارسو در صخره های آمالفی ایتالیا واقع شده‌است، دارای استخری بی طبیعی با منظره‌ای بی‌نظیر از دریاست.

  • هتل شانگری لا در لندن

چشمانداز این شهر از استخر سرپوشیده هتل شانگری‌لا که بسیار دیدنی است تاثیر می‌پذیرد.

  • اقامتگاه هوم‌استید

اقامتگاه هوم‌استد در میدوی، یوتا ، یک استخر آبگرم در درون غاری است.

  • هتل دو کپ ادن راک

این هتل در جنوب فرانسه و در شهر آنتیب واقع شده است دارای استخرهای آب سرد در میان صخره‌هاست.

  • هتل اوبروی سیسیل

استخر سرپوشیده هتل مجلل اوبروی سیسیل برای گردشگران منطقه‌ی شیملا در هند بنا شده است.

  • اقامتگاه لیک آرگلی

استخر طبیعی لیک آرگلی مشرف به آب‌های با همین نام در غرب استرالیا است.

  • هتل کامبرین ادلبودن

هتل کامبرین ادلبودن در کوههای آلی سوییس واقع شده‌است، در این هتل استخرهای سرپوشیده و سرباز گرم وجود دارد که امکان اقامت و شنا در تمام طول سال را برای گردشگران فراهم می‌کند.

10 استخر رویایی هتل های جهان (+عکس)

  • ساروجین

تفرجگاه ساروجین تایلند در خائولک دارای استخر با بناهای شناور است.

هتل قصر طلایی مشهد همانطور که می دانید از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های ایران و بهترین هتل مشهد است که با رزرو آن می توانید سفری لوکس به مشهد را تجربه کنی

  • اقامتگاه رجیس لاسا

استخر سرپوشیده در در اقامتگاه رجیس لاسا در تبت با که با پوششی از طلا ساخته شده‌ است.

  • گرند هتل ترموزو

استخر هتل تروموزو دارای استخر متحرک روی دریاچه کومو با منظره‌ای بسیار جذاب از کوه های شمالی ایتالیا می‌باشد.

  • هتل هاچیندا ناژمنا

این هتل در بالای صخره‌ای در جزیره ایبیزا اسپانیایی دارای استخرهای شگفت انگیز و آبشارها زیبا می‌باشد.

  • لانگهام ، سیدنی

یکی از امکانات قابل توجه در هتل لانگهام سیدنی استخر سرپوشیده آبگرم بزرگ آن است.

  • اقامتگاه ساگامور

استراحتگاه ساگامور در شمال نیویورک دارای استخر روباز با چشم اندازهای خیره کننده از دریاچه جورج است.

 استخرحواس شش گانه در یائونویی Six Senses Yao Noi Pool

اقامتگاه بوتیک حواس شش گانه در تایلند بیشترین میزان حریم خصوصی را برای مهمانان خود فراهم می کند، در این هتل هر ویلا و سوئیت لوکس دارای یک استخر زیبا است. برخی از این استخرهای زیبا دارای اسکله های خصوصی هستند که مهمانان می توانند بصورت خصوصی از آبگرم آن ها استفاده کرده و لذت ببرند. همچنین مهمانان می توانند اتاق هایی را انتخاب کنند که دارای استخر و چشم اندازی از آب های فیروزهای خلیج Phang Nga هستند. این اقامتگاه واقع در یائونویی، جزیره ای ساکت است که تقریبا 45 دقیقه با قایق از جزیره Phuket فاصله دارد. حواس شش گانه ( Six Sense ) روی بک تپه قرار گرفته، درختان فراوانی آن را احاطه کرده اند و تنها چند قوم با یک ساحل شن سفید فاصله دارد.

 حمام های گلرت ( Gellert)

بوداپست به خاطر داشتن چشمه‌های درمانی و آب گرم بسیار مشهور است. در واقع نام مستعار این شهر، ”شهر چشمه‌ها“ است. مشهورترین این چشمه‌ها که بیش از صد سال قبل ایجاد شده، حمام‌های گلرت است. حمام‌های گلرت که در هتل زیبای گلرت قرار دارند، دارای 10 استخر با اندازه و دمای متفاوت در محیطی با جلوه‌هایی خیره کننده از هنر نو هستند. دیوارها و کف حمام‌های گلرت توسط موزاییک و کاشی تزئین و پنجره‌های آن رنگ آمیزی شده‌اند. این مکان زیبایی منحصر به فردی دارد و گفته می‌شود بیشترین تعداد عکس در تمام مجارستان از این مکان گرفته شده‌ است.

استخر هتل ژول (Joule)

هتل مجلل ژول واقع در شهر دالاس ایالت تگزاس، دارای یک استخر بسیار منحصر به فرد برای مهمانان خود است. این استخر بی‌نهایت که در طبقه دهم هتل قرار گرفته، 2.5 متر (8 فوت) از لبه هتل بیرون زده و دارای دیواره روبرویی از جنس پلکسی گلاس است. به خاطر طراحی غیرعادی این استخر، شناگران احساس می کنند که ممکن است از لبه ساختمان به پایین پرتاب شوند. این استخر مکانی عالی برای تماشای نمایی زیبا از شهر دالاس است. مهمانان می‌توانند علاوه بر شنا در این استخر مجلل، در کنار آن استراحت کرده و از غذاها و نوشیدنی‌های عالی لذت ببرند.

استخر شن های خلیج ماریانا


استخر ماریانا به شکل باور نکردنی در طبقه 57 هتل مجلل شن‌های خلیج ماریانا در سنگاپور و در لبه‌ی پارک آسمانی هتل قرار دارد. طول آن 500 فوت است و نمایی حیرت انگیز از افق سنگاپور را برای بازدید کنندگان به نمایش می‌گذارد. این استخر بزرگ ‌ترین استخر دنیا از نظر چنین ارتفاعی است و زمانی که از کناره استخر به آن نگاه می‌شود، چنین به نظر می‌رسد که استخر از لبه هتل به پایین می‌افتد. جای شک نیست که این هتل و استخر شنای فوق‌العاده آن محبوبیت بسیاری در بین مسافران دارد.

هتل درویشی مشهد یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد است که در سال 1390 افتتاح شد. هتل 5 ستاره مجلل درویشی در اصلی‎‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا و در فاصله‌ 2 کیلومتری از حرم قرار دارد