اقتصادی

خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن ممنوع

اتاق اصناف ایران در بیانیه ای نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و نقض حقوق مشتریان هشدار داد.

به گزارش دوران خبر ، در این اطلاعیه تأکید شده است که هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح ملی مسکن و سایر طرح های حمایت از مسکن وزارت راه و شهرسازی غیرقانونی است و منجر به سوء استفاده و سوء استفاده از حقوق صاحبان امتیاز و شکل گیری قوانین قانونی می شود. و پرونده های قضایی

عملیات اجرایی برنامه ملی اقدام برای مسکن و ثبت نام از داوطلبان آن در سال 2009 آغاز شد و بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت راه و شهرسازی ، اکثر آنها از نامزدهای این طرح در پروژه های آغاز شده با پرداخت قرار گرفتند. مرحله اولیه مشارکت آنها با این حال ، بسته به روش اجرای آن پروژه ، واحد در مراحل پایانی پروژه به داوطلبان واگذار می شود ، در اکثر پروژه های این پروژه ، روند انتخاب واحد به داوطلبان واگذار می شود ، بنابراین قرارداد انتقال منعقد نشده است در نتیجه به دلیل عدم انعقاد قرارداد ، خرید و فروش و معاملات ثانویه این واحدها غیرقانونی بوده و به رسمیت شناخته نمی شود.

بنابراین ، طبق این اطلاعیه ، طبق ماده 3 آیین نامه اجرایی برنامه اقدام ملی مسکن ، کلیه امور مربوط به برنامه اقدام ملی مسکن مطابق دستورالعمل ها و قراردادهای میدانی ابلاغ شده توسط وزارت راه و شهرسازی ضروری است. توسعه.

ثبت نام داوطلبان واحدهای پرش تولیدی و طرح تامین اقامت در سامانه سمان از امروز آغاز شده است و سایت هم اکنون در دسترس است و ثبت نام به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید