استان ها

دیپلماسی عزتمندانه دلیل ادای احترام سایر کشورها بر پیکر رئیس جمهور

دوران خبر/خراسان رضوی یکی از اساتید حوزه گفت: اگر از کشورهای بزرگ دنیا برای ادای احترام بر پیکر رئیس جمهور محبوب به ایران آمدند به دلیل دیپلماسی بسیار فعال و عزتمندانه و قدرتمندانه دوران شهید رئیسی است.

حجت‌الاسلام علی محمدی در گفت و گو با دوران خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: مهم‌ترین وصفی که رهبر انقلاب برای آیت الله رئیسی مطرح کردند خادم الرضا بود، شهید رئیسی به معنای واقعی خادم الرضا بود.

استاد حوزه اذعان کرد: این سید بزرگوار به مدت سه سال که در آستان قدس رضوی بودند حق تولیت خود را نگرفتند و آن را صرف ساخت سه درمانگاه در نقاط محروم برای استفاده مستضعفان و پابرهنگان کردند.

محمدی با اشاره به اینکه شهید رئیسی طی این سه سال به همراه شهید امیر عبدالهیان جایگاه ایران اسلامی را در دنیا سربلند کردند، افزود: این اقدامات موجب شد تا بزرگ‌ترین کشورهای دنیا در کشورشان عزای عمومی اعلام کردند و یا گروه‌های مختلف را برای ادای احترام بر پیکر شهید رئیسی فرستادند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی محبوب همه قلب‌های مؤمنان شده است، از ایشان به عنوان رئیس جمهوری مقتدر اما مظلوم نام برد و گفت: آیت‌الله رئیسی ریاست خود را غنیمت دانست و از فرصتی که خداوند متعال در اختیارش گذاشته بود نهایت استفاده را کرد.

انتهای پیام