اقتصادیعمومیکسب و کارهای برتر روز

راهنمایی برای خرید بیمه شخص ثالث بهترین گزینه

بهترین بیمه شخص ثالث به چه معناست؟

بهترین بیمه شخص ثالث کدام شرکت است؟ هر شخصی ممکن است که تعریف متفاوتی از بهترین بیمه داشته باشد؛ قیمت پایین، داشتن واحد خسارت در هر شهری، امکان خرید آسان و سریع و کیفیت پاسخگویی بالا. نمی‌توان گفت که این عوامل مهم نیستند؛ اما بعضی موارد هستند که بیشتر از همه باید در نظر گرفته شوند. اگر بخواهیم در یک جمله بیان کنیم، بهتر است بگوییم که بهترین بیمه شخص ثالث بیمه‌ای است که شما خیالتان از بابت هر چیزی که فکر کنید، راحت خواهد بود.

میزان پوشش انتخابی بر قیمت بیمه شخص ثالث موثر است.

کدام بیمه شخص ثالث بهتر است؟ برای انتخاب بهترین شرکت بیمه شخص ثالث باید موارد گوناگونی را بررسی کنید. اگر بخواهیم بهترین بیمه شخص ثالث را برای خودروی خویش خریداری کنیم؛ توجه به برخی عوامل در این راستا بسیار تعیین کننده است. البته قبل از بررسی عوامل، مقاله  را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری در خصوص دیگر موارد ریز این بیمه به دست بیاورید. ملاحظه هر یک از این عوامل می‌تواند ما را در انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث ۱۴۰۱ یاری نماید. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  1. میزان توانگری مالی شرکت‌های بیمه ای مختلف در قیاس با یکدیگر
  2. میزان محبوبیت و شهرت شرکت‌های بیمه‌ای که در عرضه بهترین بیمه شخص ثالث
  3. تعداد شعب و مراکز پرداخت خسارت بالا
  4. میزان تخفیف بیشتر و قیمت های مطلوب تر
  5. پوشش مالی بالای شرکت
  6. میزان رضایت مندی مشتریان
  7. امکان ارائه پرداخت خسارت سیار
  8. فروش بالای بیمه یک شرکت بیمه ای در قیاس با سایر شرکت های دیگر

حالت تعدادی از این موارد را با هم بیشتر بررسی می‌کنیم:

توانگری مالی

برای تهیه بهترین بیمه شخص ثالث خودرو، توانگری مالی اولین نکته‌ای است که می‌توان در نظر گرفت. البته بیشتر شرکت‌های بیمه دارای سطح توانگری مالی بالایی هستند. نسبت سرمایه موجود به سرمایه مورد نیاز،  گفته می‌شود که نقش مهمی در انتخاب بهترین بیمه خودرو دارد. در ادامه همراه با هم شرایط را برای انتخاب بهترین بیمه ماشین بررسی می‌کنیم.

تعداد شعب فروش و دریافت خسارت

هرچه تعداد شعبه‌های فروش و دریافت خسارت بیشتر باشد، امکان استفاده از خدمات هم بهتر و راحت‌تر خواهد بود. در حال حاضر، شرکت ایران بیشترین تعداد واحد دریافت خسارت را در کشور دارد. البته این دلیل نمی‌شود که شما بیمه ایران را انتخاب کنید. بلکه اول بررسی کنید که آیا آن شرکت حداقل در شهر شما دارای واحد دریافت خسارت است یا خیر.

تخفیف بیمه شخص ثالث

برای انتخاب بهترین بیمه ثالث بهتر است که به تخفیفات آن شرکت بیمه نیز توجه کنید. مقایسه بیمه های شخص ثالث از لحاظ میزان تخفیفات مناسبتی و … خالی از لطف نیست چون این موضوع می‌تواند باعث شود که بیمه شخص ثالث خود را ارزان بخرید. در خصوص  قانون ثابتی در همه شرکت‌های بیمه وجود دارد؛ اما بعضی شرکت‌های بیمه در بعضی موارد تخفیف‌هایی را برای بیمه گزاران خود در نظر می‌گیرند. به هر حال، این هم موردی است که شما می‌توانید برای خرید بهترین بیمه های شخص ثالث در نظر بگیرید.

 

تعهد مالی

برای انتخاب بهترین بیمه های خودرو، تعهد مالی خیلی مهم است. حداقل و حداکثر تعهد مالی اعلام شده در سال ۱۴۰۱ برابر با ۲۰ و ۴۰۰ میلیون تومان است. همه شرکت‌ها که باید حداقل تعهد مالی را پوشش دهند؛ اما در خصوص حداکثر فقط بعضی شرکت‌ها هستند که آن را ارائه می‌دهند. ایران، کوثر، سرمد، رازی، پارسیان، دی، آسیا، تجارت نو و البرز از جمله شرکت‌هایی هستند که بیشترین تعهد مالی را دارند. با بررسی این موارد و سایر نکاتی که در ادامه مطرح می‌شو می‌توانید بهترین بیمه برای ماشین را انتخاب کنید.

خسارت سیار

مورد مهم دیگر، داشتن قابلیت پرداخت خسارت به صورت سیار است. این مورد در شهرهای بزرگ و شلوغی مانند تهران بیشتر از همه اهمیت دارد. داشتن این امکان را می‌دهد تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، مراحل هم با درستی و دقت بیشتری انجام شود.

امکان مقایسه بین شرکتهای بیمه

از مهم‌ترین چالش‌های خرید بیمه شخص ثالث، داشتن امکان مقایسه بین آن‌ها است. در حالت سنتی که امکان پذیر نیست؛ چرا؟ برای اینکه شما نمی‌توانید در یک لحظه به دفتر فروش تک تک شرکت‌های بیمه بروید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. سریع‌ترین راه خرید بهترین بیمه شخص ثالث از طریق سایت‌های فروش آنلاین بیمه است.

خرید بیمه شخص ثالث از سامانه خرید آنلاین بیمه دات کام

در صورتی که شما با در نظر گرفتن هر یک از عوامل مختلف بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کرده اید، مرحله بعدی خرید بیمه مدنظر است: می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری نسبت به خرید بیمه مورد نظر برای خودروی خویش اقدامات لازم را صورت بخشید. خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید در هر لحظه از شبانه روز و نیز در هر مکانی به راحتی نسبت به خرید بیمه مورد نظر اقدامات لازم را صورت بخشید. اما در کنار تمامی این مزیت ها، سامانه بیمه دات کام امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث را نیز در اختیار شما قرار داده است. این امکان به شما در خرید بیمه با توجه به شرایط مالی‌تان کمک شایانی می‌کند.

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث از بیمه دات کام

در صورت نداشتن مبلغ لازم برای خرید بهترین بیمه شخص ثالث، مبلغ بیمه را به صورت اقساطی پرداخت کنید. این گزینه در نوع خود امتیاز ویژه ای به شمار می‌آید. برای این منظور کافی است تنها وارد سایت بیمه دات کام شوید. در سایت مورد نظر در صفحه استعلام، اقدام به خرید بیمه شخص ثالث قسطی مورد نظر کنید.

ضمن اینکه شما می توانید در هر لحظه با کارشناسان متخصص در این مرکز تماس حاصل نموده و پس از اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی بیمه شخص ثالث و نیز مقایسه بیمه‌های مختلف و انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث تصمیم خود را عملی سازید. سپس با مراجعه به سایت، اقدام به به صورت اینترنتی در کسری از ثانیه و به شکل نقدی یا اقساطی نمایید