عمومیکسب و کارهای برتر روز

سایبان چتری آلومینیومی چه مزایا و معایبی دارد؟

سایبان چتری آلومینیومی به عنوان نوعی سایبان که در ساخت قسمت های مختلف آن از آلومینیوم خالص استفاده شده باشد، نقاط مثبت و همچنین منفی ای دارد. مصرف کننده با در نظر گرفتن مورد استفاده خود و همچنین همخوانی نکات مثبت و منفی این نوع با نیاز های خود، می تواند انتخاب درست تری انجام دهد. در این مقاله مزایا و معایب سایبان چتری ساخته شده از آلومینیوم برشمرده می شود؛ پس اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد دارید ادامه این مقاله را از دست ندهید!

سایبان چتری: پای ثابت دورهمی های تابستانی

استفاده از سایبان چتری در فصل تابستان برای در امان ماندن از گرمای نور خورشید و استراحت زیر سایه آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر ایجاد سایه، این نوع از پوست شما در برابر اشعه مضر و خطرناک ماورابنفش محافظت می کند. فراموش نکنید که اگر برای مدت های طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرید و استفاده از کرم های ضدآفتاب و یا نشستن در سایه را نادیده بگیرید، خطر ابتلا به سرطان پوست شما را تهدید خواهد کرد.

نکات مثبت سایبان چتری آلومینیومی

همانطور که بالاتر به آن اشاره شد، سایبان چتری آلومینیومی علاوه بر نکات مثبتی که دارد، از نقاط ضعف نیز در امان نیست و از همین روی خریداری این محصول مسلتزم توجه به این نکات مثبت و منفی می باشد.

ابتدا از نکات مثبت شروع کرده و پس از آن موارد منفی نیز توضیح داده می شوند.

1- نکته مثبت: نصب آسان

مشتریان همواره در هنگام خرید به دنبال اطلاع از نحوه نصب محصولاتی هستند که برای مورد استفاده قرار گرفتن نیازمند اتصال به جایی را دارند.

سایبان چتری آلومینیومی نیز جزو محصولاتی قرار می گیرد که مراحل نصب آسانی دارد و مصرف کننده با کمی دقت می تواند آن را نصب کند.

برای وصل کردن این محصول به زمین یا میز نیازمند استفاده از پیج مخصوص می باشید.

برای این که سایبان چتری تان به اندازه کافی ماندگاری داشته باشد، لازم است به خوبی از آن مراقبت کنید.

برای آشنایی بیشتر در رابطه با چگونگی مراقبت از سایبان، از شما دعوت می کنیم مقاله را مطالعه فرمایید.

2- موارد استفاده متنوع

از دیگر نقاط قوت این محصول، این است که می توانید بر حسب نیاز و خواسته خود در زمان ها و جاهای مختلف استفاده کنید.

از متداول ترین موارد استفاده این محصول می توان به موارد اشاره کرد:

1- قرار دادن روی سطوح صاف: اگر به صورت مداوم قصد جابجایی سایبان را داشته باشید، متصل کردن آن به زمین ایده جالبی نخواهد بود.

در این موقعیت باید توجه داشته باشید که چون سایبان چتری آلومینیومی به جایی وصل نیست، امکان تکان خوردن های آن بر اثر وزش باد وجود دارد.

همچنین لازم به ذکر است که قرار دادن سایبان چتری روی سطوح غیر صاف توصیه نمی شود زیرا پایداری آن کاهش یافته و امکان روی زمین افتادن آن وجود دارد.

2- متصل کردن آن به زمین: دومین روشی که می توانید از انواع سایبان چتری استفاده کنید، متصل کردن آن به زمین می باشد.

در این حالت از پیچ مخصوص برای اطمینان از ثابت ایستادن سایبان استفاده می شود.

در برخی موارد برای این که مطمئن شوید سایبان در هر حالتی ثبات خود را حفظ می کند، می توانید از وزنه های مخصوص طراحی شده برای سایبان چتری آلومینیومی استفاده کنید.

3-استفاده از سایبان روی میز: آخرین مورد استفاده از این نوع سایبان مربوط به استفاده ازآن همراه با میز و صندلی می باشد.

نحوه اتصال نیز به گونه ای است که روی میز حفره ای به اندازه 4 5 سانتی متر در نظر گرفته شده و سایبان در آن حفره قرار می گیرد.

3- مقاوم در برابر زنگ زدگی

آلومینیوم پس از ترکیب شدن با مواردی خاص، امکان مقاوم شدن در برابر پدیده زنگ زدگی را بدست می آورد.

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که وسایلی که خریداری می کنید پس از مدتی استفاده دست خوش تغییراتی در بخش فلزی خود می شوند.

در سایبان چتری آلومینیومی این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. پس اگر ظاهر و زیبایی سایبان چتری اهمیت دارد، این محصول گزینه خوبی برایتان به حساب می آید.

نقاط ضغف: غیر مقاوم در برابر باد

تا به اینجای کار با مزایای محصول سایبان چتری آلومینیومی آشنا شدیم. اکنون وقت آن است تا کمی هم در مورد آنچه که این محصول در ارائه دادنش ناتوان است بدانیم. مصرف کنندگان از نقاط مختلف کشور اقدام به خرید سایبان چتری می کنند.

همانطور که می دانیم آب و هوا در تمام نقاط یکسان نیست و باد به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان سایبان چتری آلومینیومی، خریداری این محصول را برای کسانی که در نقاط بادی کشور زندگی می کنند کمی غیر منطقی جلوه می دهد.

لازم به ذکر است که استفاده از وزنه های مربوط به کمی به مقاومت آنها کمک می کند؛ اما اگر در محل زندگی تان باد های سنگین جزو موارد روتین به حساب می آید، بهتر است از محصولات جایگزین استفاده نمایید. سایبان جتری آلومینیومی همچون تمام چیزهای دیگری که خریداری می کنیم، نقاط قوت و ضعفی دارد که توجه به آنها، به ما در خریداری کردن یا نکردن آن کمک می کند.

با این وجود که درباره این محصول به خصوص، نقاط قوت آن بر نقاط ضعفش می چربد اما مقاومت پایین آن در برابر باد آن را برای ساکنین مناطق کوهستانی و همچنین جاهایی که باد زیاد می وزد تبدیل به یک گزینه ثانویه می کند.

خرید سایبان چتری آلومینیومی

شرکت ما تولید کننده سایبان چتری آلومینیومی و سایر محصولات مشابه متعد به ارائه محصولات با کیفیت شایسته مصرف کننده ایرانی می باشد. سایبان چتری فایبرگلاسی یکی از انواع سایبان چتری است که در ساخت قسمت های غیر پارچه ای آن، از فایبرگلاس استفاده می شود. با فرا رسیدن فصل تابستان و طولانی تر شدن روز ها، وقت گذراندن در فضای باز همراه با کسانی که دوستشان داریم و کنارشان احساس آرامش می کنیم می توانید تفریح دل پذیری باشد.

در همین راستا استفاده از توصیه می شود؛ سایبانی که با ایجاد سایه از شما در برابر گرما و نور خورشید محافظت کرده و به شما فرصت استراحت زیر سایه اش را می دهد. سایبان چتری ها مانند اکثر محصولات دیگر، در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند تا بتوانند پاسخ گوی سلایق متفاوت و همچنین نیاز های جامعه باشند.

اجزای تشکیل دهنده یک سایبان چتری

سایبان چتری ها از چندین قسمت مختلف تشکیل شده که هر کدام از آنها در رنگ ها و همچنین از اجناس مختلفی تولید می شوند.

اجزای تشکیل دهنده سایبان چتری عبارتند از:

چتر سایبان

قاب سایبان

پایه

وزنه(در برخی موارد)

هر کدام از این اجزا بسته به نیاز و سفارش مشتری در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند.

همچنین امکان انتخاب مواد اولیه به کار رفته در هر کدام از این اجزا وجود دارند.

اگر می خواهید در مورد هر یک از اجزای تشکیل دهنده سایبان بیشتر بدانید در این صورت پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

مزایا و معایب سایبان چتری فایبرگلاسی

در تولید و ساخت پایه و دنده های سایبان چتری ها، عموما از چوب، آلومینیوم و فایبرگلاس ساخته می شود که هر کدام از آنها نقاط  قوت وضعف خود را دارند.

برای خرید سایبان چتری ای که پاسخگوی نیاز های شما باشد، لازم است مزایا و معایب هر کدام از این سایبان ها را در نطر گرفته و هر کدام که نقاط قوت بیشتری با توجه به نیاز های شما داشت، بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

در بحث سایبان چتری ساخته شده از فایبرگلاس، می توان گفت نقاط قوت آن به نقاط ضعفش می چربد.

نقاط قوت سایبان چتری فایبرگلاسی به شرح زیر است:

1- مقاومت بالا در برابر باد

بزرگترین و مهم ترین نقطه مثبت این نوع سایبان مقاومت بسیار بالا در برابر باد می باشد.

اگر قصد استفاده از سایبان چتری را در جایی داشته باشید که باد های سنگینی می وزد، این نوع سایبان بهترین گزینه پیش روی شماست.

سایبان چتری ای که در ساخت پایه و دنده های آن از فایبرگلاس استفاده شده باشد بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق کوهستانی و جاهایی است که باد به طور مداوم می وزد.

سایبان چتری های ساخته شده از فایبرگلاس تا 4 برابر از سایبان های چوبی و آلومینیومی در مقابل باد پایدار تر و همچنین 30 درصد سبک تر از آنها هستند.

2- انعطاف پذیری بالا

همانطور که در گزینه قبلی ذکر شد، سایبان چتری های فایبرگلاسی به مقدار زیادی در برابر باد پایداری و ایستادگی خود را حفظ می کند.

اما در هر صورت ممکن است وزش باد سایبان را در جهت مخالف خم کرده و حرکت دهد؛ درهمین راستا انعطاف پذیری بالای این نوع سایبان باعث می شود به آسانی خم نشود و نشکند.

3- ماندگاری بالاتر نسبت به سایبان های چوبی و آلومینیومی

در مناطق باد خیز که وزش باد های سنگین امری رایج و عادی محسوب می شود، در معرض تکان های شدیدی قرار می گیرد.

متاسفانه سایبان های چوبی و آلومینیومی به راحتی در برابر باد خم شده و در موارد شدید تر دچار شکستگی می شوند.

این در حالی است که سایبان های فایبرگلاسی 4 تا 5 برابر از سایبان های دیگر عمر می کنند و ارزش پولی که برای آنها خرج کردید را خواهند داشت.

قیمت بالا، بزرگترین مشکل سایبان فایبرگلاسی

تا به اینجای کار تنها به نکات مثبت سایبان چتری فایبرگلاسی اشاره شد اما این نوع سایبان به دلیل قیمت بالایی که دارد ممکن است به طور کلی از سبد خرید مصرف کنندگانی که بودجه محدود تری دارند حذف شود.

با این حال راه چاره ای که اخیرا برای این گرانی اندیشیده اند استفاده از آلومینیوم برای بعضی از بخش های می باشد.

به عنوان مثال می توان سایبانی ساخت که در پایه آن فایبرگلاس به کار رفته باشد و بخش های قاب و دنده های آن نیز از آلومینیوم ساخته شود.

عوامل موثر بر قیمت سایبان چتری

برای تعیین قیمت سایبان چتری تنها نمی توان به ذکر یک مورد بسنده کرد و چندین دلیل مختلف در بالا بردن یا پایین آوردن آن تاثیر مستقیم دارند. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، فایبرگلاس به آسانی می تواند مجموع قیمت ساخت سایبان را بالا ببرد. یا به طور مثال جنس پارچه به کار رفته در تولید چتر سایبان می تواند کاملا موثر باشد. پارچه هایی که در برابر نور مقاوم تر باشند و کیفیت و کارایی حود را به مرور زمان از دست ندهند طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به محصولات پایین رده تر طلب می کنند.

خرید سایبان چتری

تولید کننده سایبان فایبرگلاسی و انواع سایبان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. مواد به کار رفته در ساخت محصولات سایبان برقی از مرغوب ترین ها بوده و محصولات پس از تولید کاملا مورد آزمایش قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود محصولی که به دست مشتری می رسد از لحاظ کیفیت در بالاترین درجه باشد.