عمومیکسب و کارهای برتر روز

نصب سایبان پارکینگ چقدر زمان می برد؟

نصب سایبان پارکینگ چگونه است؟

نصب سایبان های فورژ مدرن به ساده ترین شکل صورت میگیرد و نصاب اکثرا در حال مونتاژ کاری میباشد , نه ساخت سایبان. مثلا در طرح درفک کار نصاب شامل سه بخش :
پیچ کردن پایه ها به دیوار
در مرحله دوم پیچ کردن زیر سازی سقف Upvc
در نهایت بستن سقف روی آن میباشد
و در سایبان مدل للندیز فقط یک مرحله بتون ریزی برای قرار گیری پلیت های کف پایه ها به مرحله گفته شده اضافه میشود .

سایه بان پارکینگ باید چگونه مراقبت شود؟

پایه های سایبان های پارکینگ با رنگ الکترواستاتیک میباشد ولی در مناطق پر باران بدلیل شرجی بودن و در معرض بودن پایه ها در مجاورت زیاد آب , هر چند سال یک بار نیاز به لکه گیری و تمیزکاری رنگ دارند و نیز باید از تمیز کردن پایه ها با شوینده های قوی مثل جرم گیر اکیدا خودداری شود . و سایبان ها برای تحمل بار ناشی از برف و افتادن اجسامی مثل شاخه و.. به طرف پارکینگ مهندسی و طراحی شده و نباید از روی آن به عنوان انبار وسایل خانه استفاده شود .

سایبان پارکینگ خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اول از همه باید برای کارایی اصلی آن , که تحمل وزن و بار ناشی از برف و افتادن وسایل روی ماشین است , اصولی طراحی شده باشد و در کنارش از پوشش رنگ مناسب برای عمر بیشتر و هزینه کمتر و نصب سریع و راحت و در نهایت ظرافت و لوکس بودن رو بدلیل تو دید بودن , مخصوصا برای مهمان ها در نظر گرفت .

سایبان پارکینگ باید در کجای پارکینگ نصب شود؟

سایبان های پارکینگی دقیقا برای محل قرار گیری خودروها یا فضای بیشتر از آن در نظر گرفته میشود . که بر اساس شرایط محیط و داشتن دیوار مناسب و کف مستحکم نوع سایبان مشخص میشود .

از کجا سایبان پارکینگ مقاوم بخرم؟

سایبان ها بسته به سایز و ابعاد محل شما ساخته میشود وسایبان های بزرگ قابلیت آماده بودن و پیش ساخته بودن در فروشگاه را ندارد ولی شما میتوانید با داشتن ابعاد خود مشاوره درست از کارشناسان ما در انتخاب مدل آن بر اساس مکان و وسلیه خود سایبان خود را به فروشگاه فورژ مدرن سفارش داده و در اولین فرصت آن را دریافت و نصب کنید .

استاندارد‌های ساخت سایبان پارکینگ چگونه است؟

استاندارد های که برای ساخت یک سایبان باید رعایت شود حول دو مورد است :
اولی استراکچر و مقاومت سازه است که باید فشار وزنی وارده بر روی سایبان که ممکنه میزان برف نشسته شده بر روی سایبان تا خطر افتادگی شاخک درخت بر روی آن باشد که درصورت اتفاق چنین مواردی سایبان استحکام داشته و به ماشین پارک شده هیچ صدمه ای وارد نشود  البته مترال استفاده شده نیز مهم است مثل پنل های استفاده شده روی سایبان ما که از یو پی وی سی ساخته شده و در برابر نور خورشید مقوم بوده و تحمل فشار بالایی جهت عواملی مثل وزش باد سنگین و نشست برف را دارد . دومین مورد استفاده از متریال فلزی فابریک و مقاوم با ورق St37 هست که با رنگ های پوششی درست پوشیده شود تا در محیط های مرطوب هم مقاومت بالاتری داشته باشند . که هزینه همه این نکات برای داشتن یک سایبان ایمن ضروری است.

محاسبه قیمت سایبان پارکینگ به چه صورت است؟

محاسبه قیمت سایبان پارکینگ مجموعه فورژمدرن چون همه سایبان ها با بالاترین کیفیت ورق و استحکام سنگین ساخته میشود فقط بر اساس دو مورد متفاوت است :
1- انتخاب طرح سایبان که بصورت دیواری باشد و یا روی کف زمین نصب شود
2- و اینکه سایز و ابعاد و تعداد ماشینی که میخواهید در آن فضا قرار دهید .

آیا خرید سایبان پارکینگ دست دوم را پیشنهاد میکنید؟

اگز در شمال کشور هستید و یا مناطق شرجی دیگر , سایبان هایی که بر اساس محل شما جوشکاری شده و طراحی و محاسبه وزنی که باید تحمل کنه روی سازه صورت نگرفته و بصورت ساده رنگ آمیزی شده ( مثلا یک لایه ) و عمر آن سایبان هم بالای 6 سال میباشد اصلا خرید این سایبان و جایجایی آن را توصیه نمی کنم . البته یکی از مزیت های سایبان های ما علاوه بر متریال فابریک و رنگ الکترواستاتیک کوره ای قابلیت پیچ و مهره ای بودن آن است که در کمتر از چند ساعت شما میتوانید آنها را باز کرده  و در محیط دیگری استفاده کنید .

برای خرید سایبان پارکینگ خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

نوع متریال و کیفیت مقاومت پایه ها , نوع پوشش سقف و جنس آن برای مقابه با نور آفتاب و وزش باد و نشست برف , پوشش رنگ آن , نوع اجرا … مواردی هست که در انتخاب سایبان بسیار حائز اهمیت است .

سایبان پارکینگ سفارشی هم قبولسایبان پارکینگ پارچه ای چیست ؟

در معماری امروز استفاده از سازه پارچه ای به عنوان سایبان خودرو در طراحی محوطه بسیار محبوب شده است. در سالهای اخیر با آشنایی بیشتر معماران داخلی ایران با سازه پارچه‌ ای، استفاده از آن در پروژه‌های خاص و مدرن افزایش یافته است. یکی از کاربردهای پرشمار سازه‌ چادری ، استفاده به عنوان سایبان پارکینگ در محوطه ویلا، حیاط منزل و محوطه مراکز تجاری و اداری می‌باشد. خودروها یکی ازمهم‌ترین دارایی‌های افراد به شمار می‌روند و علاوه بر ارزش مالی‌ای که دارند، می‌توانند بسیار مورد علاقه‌ی صاحبانشان باشند. تا آنجا که یکی از سرگرمی‌های افراد سرشناس جمع‌آوری کلکسیون خودروهای لوکس می‌باشد. طبیعتا صاحبان خودرو باید راهکاری برای محافظت از این اموال با ارزش در برابر آفتاب، باد، باران ، برف و حتی سقوط اشیا بیاندیشند. سایبان ماشین می‌تواند به خوبی این نیاز را برطرف کند.

پوشش پارچه ای سایبان پارکینگ

متریال پارچه ای که برای سایبان پارکنیگ اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد باید به نحوی نور خورشید را انعکاس دهد. به این ترتیب زیر سایبان پارکینگ خنک می‌شود و اتومبیل از گرمای ایجاد شده و اشعه های مضر نور خورشید محافظت می‌شود.

قیمت سایبان پارکینگ خودرو

برای بدست آوردن قیمت نهایی سقف چادری پارکینگ فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. از جمله فاکتورهای موثر در قیمت دهی این سازه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجرای سایبان پارکینگ چقدر زمان می برد ؟

پیش از نصب سایبان پارکینگ باید فونداسیون طراحی شده توسط مهندسین در محل مورد نظر  اجرا شود و صفحه ستون های مورد نیاز کارگزاری شده باشند. سازه بر اساس طرح انتخابی کارفرما به طور کامل بصورت پیش ساخته در کارگاه ساخته و رنگ آمیزی می‌شود. سپس گروه نصب ساینا به محل اعزام شده و پارکینگ چادری را در محل اجرا مونتاژ می‌کنند. در نهایت پس از نصب سازه اصلی پوشش پارچه ای  بوسیله اتصالات بر روی سازه قرار می‌گردد.

پیش ساخته بودن سایبان پارچه ای پارکینگ این امکان را فراهم می کند تا سایبان در کمترین زمان ممکن نصب شود و در صورت نیاز به راحتی بتوانید محل پارکینگ را در محوطه تغییر دهید یا آن را در مکانی جدید نصب نمایید. پیش ساخته بودن سایبان چادری آن را به انتخابی مناسب برای مراکز مهم تجاری. اداری و مسکونی که نمی خواهند برای مدت طولانی محدوده پارکینگ درگیر فعالیت عمرانی گردد تبدیل شده است. همچنین عدم فعالیت کارگاهی در محل پروژه مزاحمت های صوتی و بصری را برای همسایگان و استفاده کنندگان از مجموعه به حداقل ممکن رسانده است.

مزایای سایبان ماشین پارچه ای

سایبان ماشین چادری دارای خصوصیات منحصر به فردی است که برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • عدم محدودیت طراحی، زیبایی، خاص بودن، قابلیت استفاده به عنوان پارکینگ ویلا، ساختمان اداری و تجاری و …
  • تنوع رنگ سازه کششی و پارچه های کششی به کار رفته در سایه بان چادری پارکنیگ خودرو
  • مقاومت در برابر حریق و غیر قابل اشتعال بودن پارچه کششی به کار رفته در پوشش چادری پارکینگ ماشین
  • قابلیت شستشوی آسان پارچه و سازه کششی سایبان چادری پارکینگ با آب
  • طول عمر بالای سقف چادری پارکینگ اتومبیل نسبت به سایر مصالح
  • مقاومت در برابر تغییرات دمایی و مناسب برای تمامی شرایط جوی ایران
  • محافظت و مقاومت در برابر بارش برف و باران و حتی وزش بادهای شدید

How long does it take to install a parking canopy

نکات مهم در سایبان پارکینگ

۱حداقل پایه ستون در پارکینگ پارچه ای

سازه پارچه ای این قابلیت را دارد. تا تنها بر روی یک پایه اجرا گردد. در اجرای سایبان برای پارکینگ خودرو  مزاحمت ستون ها برای خودرو های عبوری بسیار مهم است. عدم اجازه گذاشتن ستون با فاصله نسبت به دیوار اصلی ساختمان توسط شهرداری ها یکی از موانع اصلی می باشد. سایبان چادری بر اساس این توانایی و طراحی های صورت گرفته و فرم انتخابی می تواند به راحتی تنها با یک ستون حداقل مساحت مورد نیاز برای پارک ۲ خودرو سواری را فراهم نماید.

۲مقاومت در برابر آتش

عبارت مناسب برای تعریف عملکرد سازه پارچه ای در برابر آتش « قابلیت اشتعال محدود می باشد ». یعنی این چادرها در صورت قرارگیری در مجاورت منبع آتش می سوزند. اما به محض حذف منبع آتش سوختن متوقف می شوند. به عبارت دیگر پارچه های سازه پارچه ای خود سوز نیستند. این سازه ها حتی طبق استاندارد های ایران قابل استفاده برای پمپ بنزین می باشد. که خطر آتش سوزی در آن بسیار بالاست. ضد حریق بودن و مقاومت در برابر آتش پارچه کششی بخصوص پارچه های روکش دار موجب می شود. تا در صورت بروز حادثه آتش سوزی تحت هیچ شرایطی آتش از سقف به پایین منتقل نگردد. و برخلاف سایبان های دیگر قطعه آتش زا بر روی خودرو نیفتند. و خسارتی از این جهت متوجه خودروی سواری نگردد.

۳مقاومت در برابر برف

اسکلت سایبان پارکینگ پارچه ای خودرو بر اساس مبحث ششم مقرارت ملی و استاندارد ۲۸۰۰ و بطور کاملا مهندسی طراحی شده. و محاسبات بر اساس استانداردها و توسط بروزترین نرم افزار های مهندسی صورت گرفته است. و درصورت سقوط  هر جسم سنگین از اطراف  بر روی سایبان پارکینگ پارچه ای سازه در برابر فشار مقاومت خواهند داشت و سازه تحمل بار بالایی خواهد داشت. و از ماشین پارک شده در زیر خود محافظت می کند. در طراحی های سایبان برای بار برف مقاومت کششی پارچه ها را بر اساس ضرایب ایمنی بالا در نظر می گیرند، بطور استاندارد یک سقف پارچه ای می تواند براحتی ۱۰۰ کیلوگرم در هر متر مربع را تحمل بنماید.

۴مقاومت در برابر وزش باد شدید

شاید برای شما بارها پیش آمده باشد که دیده باشید سقف یک سایبان با وزش یک باد شدید از جای خود کنده شد. و در هوا به حرکت در آمده است. پارچه کششی به علت پیش تنیدگی که در آنها وجود دارد در برابر فشار شدید باد مقاومت بسیار بالایی خواهند داشت. پارچه های کششی به علت داشتن فیبر پلی استر در داخل پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی خواهند داشت.

علاوه بر پوشش پارچه ای، ستون ها و ساختمان سازه کششی نیز به علت محاسبات مهندسی بر اساس آیین نامه مقررات ملی ساختمان ایران تا وزش بادی به سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مقاومت خواهند داشت. یک پارچه طراحی شده برای سازه پارچه ای مقاومت کششی ۱۰ تن در جهت تار و پود خود خواهد داشت. در حاشیه جنوبی خلیج فارس که سایبان پارچه ای پارکینگ استفاده گسترده ای در سالیان اخیر داشته است. در برابر بادهایی با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز مقاومت داشته اند.

۵ثبات رنگ پوشش

وجود روکش و زدن لاک و لعاب روی پارچه به آن خاصیت ضد حریق (آتش)، جذب اشعه UV خورشید ، خاصیت خود تمیز کنندگی و ثبات رنگ را می دهد. سایبان پارکینگ پارچه ای حتی بعد از سالها قرارگیری در معرض باد های شدید و تغییرات آب و هوایی شکل و رنگ  اولیه خود را حفظ می کنند. پارچه های مورد استفاده ما عمر مفید ۱۵ ال ۲۵ سال را برای شرایط اب و هوایی ایران دارند.

۶شستشوی سایبان پارکینگ

قابلیت شستشو به سایبان چادری پارکینگ این امکان را می دهند. تا تحت هر شرایطی زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده و برخلاف سایبان های معمولی با گذشت زمان دچار تغییر رنگ و کدر شدن نگردند.