عمومیکسب و کارهای برتر روز

شامپو بدن خوب تمیز می کنه

بسیاری از افراد برای داشتن پوست نرم و لطیف، از شامپو بدن مخصوص پوست بدن خود و همینطور برای خوشبو نگه داشتن بدنشان از ادکلن زنانه میلانو استفاده می کنند. از این رو می خواهیم 10 تا از بهترین شامپو بدن برای انواع پوست را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی شامپو بدن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید؛ شامپو بدن انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای نوعی از پوست مناسب است و باید افراد با آگاهی کافی اقدام به خرید کنند؛ اگر شما نیز به دنبال بهترین شامپو بدن هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.

شامپو بدن و خواص آن

شامپو بدن یکی از محصولات بسیار پرکاربرد بهداشتی می باشد که افراد جهت شستن بدن خود در حمام، از آن استفاده می کنند؛ ترکیباتی که در شامپو بدن وجود دارد، بسیار ملایم است و برای کسانی که پوست حساس و خشک دارد، گزینه بسیار مناسبی است؛ از این رو در صورتی که پس از استحمام، از لوسیون( مرطوب‌کننده) استفاده کنید، بهتر است.

بر این باور است که استفاده از صابون ممکن است سبب خشکی پوست شود و احساس کشیدگی در پوست ایجاد کند؛ بهتر است برای داشتن پوستی نرم و لطیف از شامپو بدن مناسب پوست خود استفاده کرد؛ در ضمن باید پس از استحمام، از بر روی پوست مالید و آن را به آرامی بر روی پوست ماساژ داد تا به خوبی جذب پوست شود.

شامپو بدن خود دارای ph نزدیک به پوست بدن است که سازگاری بسیار خوبی با آن دارد و می تواند سبب نرم شدن پوست شود؛ شامپو بدن خود دارای ترکیبات به خصوصی می باشد که شامل آب، بتائین، سدیم لورات سولفات، رایحه های مجاز، سورفکتناتها است.

همانطور که گفته شد شامپو بدن مزایای بسیاری زیادی دارد و برای انواع پوست مناسب می باشد؛ در ضمن شامپو بدن علاوه بر نرمی پوست، هر گونه التهاب و قرمزی پوست را از بین می برد؛ بهترین شامپو بدن دارای رایحه های مختلفی است که افراد می توانند متناسب با علایق و سلیقه خود آن را انتخاب کنند.

انتخاب شامپو بدن متناسب با پوست

زمان انتخاب شامپو بدن باید ابتدا نوع پوست خود را در نظر گرفت و پس از آن از فروشگاه بیز پلاس اقدام به خرید کرد زیرا در صورت عدم سازگاری شامپو بدن با پوست، پوست خشک و زبر می شود. شما از این فروشگاه می توانید انواع شامپو بدن متناسب با پوستتان را انتخاب کنید و درباره برخی محصولات دیگر نظیر قیمت اسپری ویتابلا از کارشناسان سوال بپرسید.

برخی از افراد خود دارای پوست کم آب و خشک هستند و باید شامپو بدنی انتخاب کنند که این خشکی پوست را تشدید نکند؛ این دسته از افراد باید از شامپو بدنی که دارای کره بدن یا روغن چرب است، استفاده نمایند.

در ضمن کسانی که پوست چرب دارند باید مراقب باشند که پوست بدنشان چرب تر نشود و شامپو بدن این چربی پوست را کنترل کند؛ همچنین بهتر است همه افراد برخی اوقات از شامپو بدنی استفاده کنند که خاصیت لایه برداری دارد زیرا در این صورت، سلول های مرده پوست از بین می روند و منافذ پوست به خوبی تمیز می شوند.

10 تا از بهترین شامپو بدن برای انواع پوست را بشناسید!

شامپو بدن اکتیو

شامپو بدن اکتیو یکی از بهترین شامپو بدن در بازار می باشد که رایجه های مختلفی دارد و برای انواع پوست مناسب می باشد؛ کسانی که پوست بدنشان چرب، خشک یا معمولی است می توانند از این شامپو بدن استفاده کنند و پوستی نرم و لطیف داشته باشند؛ شامپو بدن اکتیو برای آقایان و همچنین خانم ها گزینه بسیار مناسبی است؛ این برند شامپو بدن در کشور ایران ساخته شده است و دارای تائیدیه سازمان بهداشت جهانی می باشد.

شامپو بدن ایروکس

شامپو بدن ایروکس عصاره های مختلفی دارد که هر یک از این عصاره ها برای نوعی از پوست مناسب می باشند؛ شامپو بدن کرمی ایروکس محبوبیت بسیار زیادی بین مصرف کنندگان دارد و سبب لطافت و نرمی پوست می شود؛ همچنین این شامپو بدن می تواند هر گونه التهاب را بهبود بخشد و به خوبی از پوست مراقبت کند؛ خانم ها و آقایان می توانند از شامپو بدن ایروکس استفاده نمایند تا هر گونه خشکی و نبود آب در پوست را با کمک این شامپو بدن، برطرف نمایند.

شامپو بدن صحت

این شامپو بدن دارای رایحه و عطر بسیار دل انگیزی است که افراد پس از مصرف، عاشق آن می شوند؛ حجم شامپو بدن صحت برابر با 300 میلی‌لیتر است و تا طولانی مدت، نیازی به خرید صابون و ژل‌های شستشو نیست؛ این محصول دارای گلیسرین است و سبب رفع خشکی پوست و چرب و مرطوب شدن پوست می شود؛ در ضمن خانم ها و آقایان می توانند از این شامپو بدن استفاده کنند و پوستی لطیف داشته باشند.

شامپو بدن استم سل

شامپو بدن استم سل یکی از بهترین شامپو بدن می باشد و برای کسانی که پوست حساس دارند، گزینه بسیار مناسبی است به عنوان مثال افراد دارای بیماری های پوستی سبورئیک درماتیک، پسوریازیس، گزروزیز می توانند از این شامپو بدن با خیال راحت استفاده نمایند؛ در ساخت این شامپو بدن از از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی استفاده می شود که وجود هر یک از آن ها موجب محبوب تر شدن این محصول شده است.

شامپو بدن فابیز

شامپو بدن فابیز اصلا ph پوست را مانند صابون بر هم نمی زند و می تواند پوست را به خوبی پاکسازی کند؛ این محصول نه تنها سبب تمیز شدن پوست می شود بلکه به دلیل داشتن رایحه و عطرهای دل انگیز، حس خوشایندی به افراد می دهد؛ کسانی که پوست حساس و ملتهب دارند می توانند از شامپو بدن فابیز استفاده کنند و پوستی نرم و لطیف داشته باشند.

شامپو بدن اسموت درم

حجم این محصول 210 میلی لیتر است و از مزایای بسیار زیادی برخوردار است که شامل کمک کردن به درمان بيماری های مختلف پوستی مانند قارچی و پسوريازيس، کمک به از بین رفتن جوش های پوست بدن، از بین بردن خشکی و حساسيت و لطافت پوست، جلوگيری کردن از خارش و قرمزی پوست بدن، جلوگیری کردن از عرق پوست و بوی نامناسب بدن و … می باشد؛ این محصول جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات بین افراد می باشد.

شامپو بدن شون

شامپو بدن شون جزء محبوب ترین و بهترین شامپو بدن در بازار می باشد که در کشور ایران تولید می شود؛ این شامپو بدن بسیار پرفروش است و بسیاری از خانم ها و آقایان برای داشتن پوست بدن بسیار لطیف و مرطوب و نرم از آن استفاده می کنند؛ یکی از پرطرفدارترین شامپو بدن شون، دارای رایحه توت فرنگی و شیر و دانه های اسکراب است که سبب لایه برداری پوست می شود و سلول های مرده پوست را جدا می کند.

شامپو بدن شون همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی‌ است که از به وجود آمدن بیماری‌های پوستی و در ضمن رفع چین و چروک کمک بزرگی می‌کند؛ به دلیل وجود داشتن ویتامین B به عنوان یک ویتامین فعال در حیطه سالم بودن پوست و مو، این شامپو بدن را به یک محصول بسیار ارزشمند تبدیل کرده است؛ پس از مصرف کردن این محصول، فرد اصلا احساس خشکی و کشیدگی در پوست خود را حس نخواهد کرد و پوستی کاملا نرم و لطیف ایجاد خواهد کرد.

شامپو بدن مای

شامپو بدن مای جزء شامپو بدن های بسیار پرطرفدار در بازار می باشد که رایحه های مختلف دارد و هر یک از این رایحه ها موجب جلب نظر عده ای از افراد می شود؛ با استفاده از این شامپو بدن، می توان حس تازگی را در بدن و نرمی و لطافت را در پوست احساس کرد؛ این شامپو بدن انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای نوعی از پوست مناسب می باشد؛ همین مسئله سبب شده شامپو بدن شون به عنوان بهترین شامپو بدن در بازار شناخته شود.

کسانی که در فصل تابستان از گرمای بدن خود رنج می برند، می توانند از این شامپو بدن با رایحه نعنافلفلی و گوار استفاده نمایند؛ آقایان می توانند از این شامپو بدن به راحتی استفاده کنند و هر گونه رطوبت را در پوست خود حفظ کنند و مشکلات پوستی را برطرف کنند؛ طرفداران این شامپو بدن بسیار زیاد است و کسانی از خشکی پوست رنج می برند می توانند از آن استفاده کنند.

شامپو بدن ایو روشه

شامپو بدن ایوروشه یکی از محصولات بسیار باکیفیت در بازار است که برای خانم ها و آقایان گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ این شامپو بدن برای همه افراد انتخاب بسیار خوبی است و کسانی که هر نوع پوست دارند می توانند از این شامپو بدن به راحتی استفاده کنند؛ شامپو بدن ایو روشه یکی از بهترین شامپو بدن است که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

در صورت استفاده از این محصول، دیگر حس لیزی بر روی پوست ایجاد نمی شود و سبب پاکیزگی پوست می گردد؛ در ترکیبات این محصول از مواد بسیار غنی و ارگارنیک استفاده می شود؛ به دلیل وجود مواد کاملا طبیعی در این شامپو، سلامت افراد مصرف کننده به خوبی تضمین می شود؛ شامپو بدن ایوروشه دارای تائیدیه گواهی استاندارد است و می تواند لطافت و نرمی را به خوبی حفظ کند؛ در ضمن این شامپو بدن خارجی است و می تواند ph پوست را حفظ نماید.

شامپو بدن اوه

شامپو بدن اوه جزء پرطرفدارترین و بهترین شامپو بدن در بازار می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد؛ همچنین این شامپو بدن می تواند پوستی لطیف و نرم برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد؛ در ضمن یکی از این برند شامپو بدن دارای رایحه شکوفه و شیر است که می تواند هر گونه خشکی و زبری پوست را برطرف کند.

در ضمن در یکی از این شامپو بدن هسته خورد شده زردآلو وجود دارد که به عنوان لایه بردار عمل می کند؛ این نوع شامپو بدن می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و پوستی پاکیزه و زیبا به ارمغان بیاورد؛ این محصول در ضمن کیفیت بسیار بالایی دارد و برای آقایان و خانم ها گزینه بسیار مناسبی است.

شامپو بدن چه عوارضی دارد؟

به طور معمول در بیشتر شامپو بدن ها مرطوب کننده وجود دارد ولی اکثرا مقدار مرطوب کنندگی به گونه ای است که نمی تواند خشکی پوست را تا حد زیاد از بین ببرد یا درمان کند؛ از این رو در صورتی که پوست شما خشک باشد، باید با سرعت و تقریبا تا مدت زمان 3 دقیقه پس از استحمام، از کرم یا لوسیون مرطوب کننده استفاده نمایید.

در صورتی که از پوست خشک برخوردار هستید و نگران پوستتان هستید، باید از شامپوهایی که بسیار کف می کنند دوری کنید چون وجود کف بسیار زیاد موجب از بین رفتن روغن طبیعی پوست می شود؛ اکثر افراد ممکن است از شامپو بدن برای پوست صورت نیز استفاده کنند که این مسئله خطر مسدود شدن منافذ و خشکی پوست را تشدید می کند؛ شامپو بدن نیز به طور معمول مانند صابون قابلیت استفاده اشتراکی دارد و می تواند پوستی تمیز و پاکیزه برای شما به ارمغان بیاورد.

انواع شامپو بدن مناسب پوست

هر یک از شامپو بدن ها برای نوعی از پوست مناسب هستند؛ در ادامه انواع شامپو بدن را برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • شامپو بدن مناسب پوست های خشک : این نوع شامپو بدن برای افرادی که پوست خشک دارند مناسب است و در مقایسه با شامپو بدن های دیگر، نرم کننده بیشتری دارد.
  • شامپو بدن مناسب پوست های چرب : این نوع شامپو بدن روغن و رطوب بسیار کمتری دارد و با گذر زمان کمک بزرگی به کاهش چربی پوست می کند.
  • شامپو بدن مناسب پوست های معمولی : در صورتی که پوستتان معمولی است، باید از این نوع شامپو بدن استفاده نمایید؛ این نوع شامپو بدن، موجب متعادل شدن چربی پوست می شود؛ همه شامپوهای بدن به صورت لیتری نیز تولید می شوند که افراد می تواند جهت مصارف بسیار زیاد، هزینه کمتری بپردازند؛ شامپوهای بدنی که دارای اسانس ها و قابلیت های مختلفی از جمله قابلیت خنک کردن و اسانس بسیار خوب نارگیل، گل های بهاری و …هستند، گزینه مناسبی می باشد.