علمی و پزشکی

عدم نیاز به ثبت آنلاین نسخ بیماران در داروخانه ها/بیماران خاص، فرانشیز “صفر” هستند

به گفته مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان حمایت اجتماعی ، پس از صدور بروشور بیمه امکان شناسایی بیماران خاص وجود دارد ، بیمار خاص است و نیازی به تأمل نیست.

دکتر شهرام غفار در گفت وگو با دوران خبروی در مورد توقف صدور دفترچه بیمه درمانی و مراجعه بیماران خاص برای دریافت خدمات پزشکی و دارویی خاطرنشان کرد: از آنجا که بیماران خاص با تابعیت آنها مشخص می شوند ، باید برای بررسی و تأیید به هر مرکز پزشکی یا مطب مراجعه کنند. ، اس ام اس برای بیمار یا پزشک یا دبیر وی ارسال می شود که این بیمار اصطلاحاً نامیده می شود “کسر صفر”.

وی افزود: در واقع بیماران خاصی در حال شناسایی هستند. این سیستم کد بیماران خاص را مشخص می کند و هنگامی که آنها به داروخانه می روند ، به عنوان مثال هنگام وارد کردن کد سیستم متوجه می شوند که فرد بیمار خاصی است و نیازی به تأمل در مورد آن نیست.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه تغییری در روند کار ایجاد نشده است و در مواردی که پزشک به صورت آنلاین تجویز نمی کند ، انتصاب وی دفترچه بیمه را تغییر می دهد ، گفت: خاطر نشان می شود که هیچ نیاز به ثبت آنلاین نسخه توسط داوران است تا در داروخانه ها صف نباشد.

غفاری ادامه داد: در واقع ما اعلام کرده ایم که اگر ثبت نام آنلاین کپی صف ایجاد می کند ، نباید کپی ها را به صورت آنلاین ثبت کنند. تمام هدف ما جلوگیری از صف و ازدحام در همه جا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید