علمی و پزشکی

فوتی های کرونا در استان بوشهر به ۴۹۰ نفر رسید

دوران خبر / بوشر دبیر ستاد مبارزه با تاجگذاری در استان بوشهر گفت: هم اکنون 278 بیمار در بخش های ویروس کرونا بیمارستان های استان بوشهر مستقر هستند.

سعید کشمیر با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 56 بیمار در بخش های ویروس کرونا بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند ، افزود: در حال حاضر 147 مورد مثبت نهایی در بیمارستان بستری شده اند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 50 بیمار از بخش های جراحی عروق ویروس کرونا استان بوشهر در شرایط خوب از بیمارستان مرخص شده اند که 23 نفر از آنها مثبت بودند.

کشمیر با اشاره به اینکه در حال حاضر 44 مورد در بخش های مراقبت ویژه وجود دارد ، ادامه داد: 22 نفر از آنها در حال حاضر با کمک دستگاه تنفس می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: “متأسفانه سه نفر از هموطنان عزیز ما در روز پنجشنبه درگذشتند و همه آنها امروز در سنین بین 67 تا 85 سال تحت آزمایشات عروق ویروس کرونا قرار گرفتند.”

رئیس ستاد تاجگذاری در استان بوشهر با بیان اینکه در این زمان تعداد کشته شدگان در استان بوشهر به 490 نفر افزایش یافته است ، افزود: از زمان شروع اپیدمی تاج ، 10689 مورد عروق ویروس کرونا مثبت در استان بوشهر گزارش شده است.

سعید کشمیر تاکید کرد: ماسک ، رعایت پروتکل های بهداشتی و محافظت از فاصله اجتماعی هنوز هم بهترین راه برای جلوگیری از ویروس کرونا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید