علمی و پزشکی

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: افزایش کمک هزینه آزمایش آنلاین به ۷۵۰هزار تومان

مدیرکل فرهنگ و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعطای طرح آزمایشی آنلاین بین 500 تا 750 هزار دلار برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی صندوق خبر داد.

به گزارش دوران خبر و به نقل از روابط عمومی و روابط بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، محمود مرتضایی فارما این داستان را منتشر کرد: برای کاهش تردد و انتقال بازنشستگان گرانقیمت به مراکز درمانی ، به ویژه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب. ، صندوق بازنشستگی با همکاری یک شرکت دانش بنیان و فناوری اجرا شد که امسال نیز به استقبال بازنشستگان ادامه می دهد.

مرتضی فرد گفت: “طرح آزمون آنلاین خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی و درمانی را برای بازنشستگان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی و از طریق این سایت شرکت نوپا ارائه می دهد.” در صورت استفاده بیش از سقف تعیین شده ، حداکثر 600 هزار لاری در سه قسمت از بازنشستگان اختصاص می یابد.

وی افزود: با نظر مساعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی و با مشورت شرکت شرکت کننده در قرارداد ، مقرر شد کمک هزینه این پروژه به 750 هزار دلار افزایش یابد و در عمل بازنشستگان می توانند از خدمات پزشکی و تشخیصی استفاده کنند. مجانی.”

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری به یاد آورد که در گذشته حدود 3000 دفتر عمومی و نزدیک به 6500 کد ملی از خدمات آزمایش آنلاین در سراسر کشور استفاده می کردند.

به گفته مرتضایی فرد ، معاینات پزشکی در محل یا در خانه ، آزمایشات کرونری ، سرم درمانی و فیزیوتراپی بزرگترین خدمات آزمایش آنلاین برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید