عمومیکسب و کارهای برتر روز

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

اگر به دنبال یک مرکز خرید لوکس و لاکچری در مشهد هستید که هر آنچه نیاز دارید را عرضه کند پاساژ آرمیتاژ مشهد اولین و آخرین پیشنهادی است که قطعا شما را راضی خواهد کرد.مرکز خرید آرمیتاژ مشهد دارای 34 طبقه است و چشم اندازی زیبا و باشکوه دارد. معماری خاص و ارائه طیف متنوعی از مراکز فروش این مجموعه را به یک برج بی‌نظیر تبدیل کرده که پاسخگوی تمامی نیازهاست.طبقات منفی یک تا منفی چهار برج آرمیتاژ تجاری است که در آن انواع برندهای داخلی و جهانی محصولاتی از قبیل عطر، ساعت، محصولات چرمی، طلا و لوازم خانگی را عرضه می‌کند.

برج تجاری آرمیتاژ گلشن کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

مابقی طبقات پاساژ آرمیتاژ مشهد شامل بخش‌های اداری، موزه‌ها و گالری‌های متنوع است.اگر 24 ساعت هم در این برج به گشت و گذار بپردازید باز هم خسته نخواهید شد زیرا در کنار مراکز فروش، کافی شاپ، فودکورت، سینما، شهربای و غیره به شما این امکان را می‌دهد که در کنار خرید به تفریح و گشت و گذار بپردازید.سایر امکانات این مجموعه که مرکز خرید آرمیتاژ مشهد را به برجی لوکس تبدیل کرده شامل سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی،  سالن بیلیارد، بولینگ، ماساژ، لاندری،  و … است.

بخش­‌های مختلف پاساژ آرمیتاژ مشهد

از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج مرتفع تجاری است و باقی طبقات آن بخش اداری، موزه‌ها، گالری‌ها، سینما و… این برج را تشکیل می‌دهند. بخش‌های مختلفی که در این مجموعه قرار گرفته‌اند به شرح زیر هستند:

فروشگاه‌ها

در برج آرمیتاژ چندین فروشگاه عرضه‌کننده اجناس مختلف با برندهای معتبر ایرانی و خارجی قرار دارند. شما در این فروشگاه‌ها می‌توانید انواع اجناس از جمله پوشاک، کالای خواب، ادکلن و عطر، جواهرات، کتاب، لوازم خانگی، ساعت، عینک و… را سراغ بگیرید.

شهربازی

اگر در کنار خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید به دنبال هیجان نیز هستید، شهربازی برج آرمیتاژ کاملا این خواسته شما را برآورده می‌کند. شهربازی این برج دارای ۲ بخش مجزا به صورت بخش ۱ مختص به فروشندگان برج و بخش ۲ مختص به مراجعه‌کنندگان است‌. شما می‌توانید کودکان خود را به بخش شهربازی این برج بسپارید و به خرید و کارهای خود ادامه دهید.

مرکز مالی و فاینانس

اگر به دنبال یک مرکز عالی برای انجام مبادلات مالی و فاینانس هستید، شعبات معتبرترین بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور در این برج حضور دارند. علاوه بر این، در برج آرمیتاژ شاهد حضور شعبات شرکت‌های فعال در زمینه بیمه‌، سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه و کارگزاری بورس و اوراق بهادار و.‌‌.. هستیم. سفری بدون دغدغه با الماس تریپ را تجربه کنید.

کلوپ ورزشی

کلوپ‌ ورزشی بخش بزرگی از این پاساژ لوکس را تشکیل می‌دهد. در این بخش از برج آرمیتاژ، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بدنسازی، ماساژ، یوگا، بیلیارد و بولینگ برای تفریح و ورزش افراد تعبیه شده‌اند. در کنار این تفریحات، یک تیم متخصص پزشکی نیز برای ارائه خدمات پزشکی و انجام چکاپ دوره‌ای حضور دارند.

رستوران، فود کورت و کافه

رستوران بین‌المللی، فودکورت و کافه نیز بخشی از برج آرمیتاژ را به خود اختصاص داده‌اند. رستوران بین‌المللی آرمیتاژ از بهترین رستوران‌های مشهد به شمار می‌رود و نمایی شیشه‌ای دارد. در بخش فودکورت این برج نیز می‌توانید شاهد تنوع بی‌نظیری از انواع غذاها و برندهای رستوران و فست‌فود و نوشیدنی و… باشید. کافه این برج نیز فضای آرامش بخش و دل‌نشینی دارد و بعد از خرید برای استراحت می‌توانید به این بخش مراجعه کنید‌.

پارکینگ

درپارکینگ‌‌های این برج امکاناتی ویژه برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال به‌ صورت 24 ساعته کنترل تصویری توسط تیم محافظتی به منظور برقراری امنیت انجام می‌شود. این پارکینگ‌ها از امکاناتی همچون سیستم اطفاء و اعلان حریق جلوگیری از تصادف برخوردار هستند؛ همچنین امکان ارائه گزارش تردد دیجیتال نیز در این پارکینگ وجود دارد. این برج بزرگ و وسیع از بخش‌های مختلف دیگری نیز تشکیل شده است که توضیح و بررسی هر یک از آن‌ها در این نوشتار کوتاه نمی‌گنجد.

امکانات ویژه مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

علاوه بر خرید و پاساژگردی اگر به خدماتی احتیاج داشته باشید نیازی نیست که از پاساژ خارج شوید. به عنوان مثال امکانات و خدماتی همچون موارد زیر در برج در اختیار مراجعه‌کنندگان هستند:

  1. آژانس مسافرتی
  2. مرکز مالی و فاینانس
  3. صرافی
  4. فضاهای شیشه‌ای گفتگو
  5. دفتر پیشخوان
  6. سالن کنفرانس
  7. روف گاردن
  8. کافه آرمیتاژ
  9. مجموعه فودکورت
  10. کلوپ ورزشی و سلامت
  11. رستوران بین المللی
  12. روم سرویس
  13. مرکز خدمات خانه داری
  14. تاکسی سرویس
  15. کارواش
  16. لاندری
  17. پارکینگ
  18. کارپردازی و تحصیلداری
  19. کافی شاپ
  20. ارائه خدمات اینترنتی و IT
  21. گل آرایی
  22. جایگاه اختصاصی تشریفات
  23. شهربازی کودک
  24. کافه رستوران کودک
  25. لابی اختصاصی برج اداری
  26. بیزینس سنتر
  27. گالری هنری
  28. موزه آرمیتاژ
  29. آرایشگاه
  30. خدمات خودرو

جاهای دیدنی نزدیک به پاساژ آرمیتاژ

آرمیتاژ در خیابان آرمیتاژ مشهد واقع شده که دسترسی بسیار خوبی به دیگر مراکز تفریحی دارد. از دیگر که به پاساژ آرمیتاژ نیز نزدیک است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کوهستان پارک خورشید

کوهستان پارک خورشید مشهد که به بام هاشمیه نیز معروف است در ارتفاعات بلوار هاشمیه قرار گرفته است. این پارک حدود 6 کیلومتر با مرکز خرید آرمیتاژ فاصله دارد. از امکانات این پارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آلاچیق‌های مسقف
  •  باربیکیو
  • زمین فوتبال
  • پیست دوچرخه‌سواری
  • زمین کبدی استاندارد
  • مسیر اختصاصی پیاده‌روی
  • زمین بازی کودکان
  •  زمین مخصوص پرواز بادبادک
  • بوفه
  • کافی‌شاپ
  • آب آشامیدنی
  • سرویس بهداشتی
  • قابلیت رفت‌وآمد به محوطه داخل پارک با خودرو
  • پارکینگ با ظرفیت ۳,۰۰۰ خودرو

مجتمع کوهسر

مجتمع تفریحی کوهسر یکی دیگر از است که حدود 4 کیلومتر با پاساژ آرمیتاژ فاصله دارد. مجتمع کوهسر در 4 فاز احداث شده است که فازهای مختلف امکانات زیر را شامل می‌شوند.

فاز اول آن شامل سالن‌های بیلیارد و اسنوکر، سالن بولینگ با هشت لاین استاندارد، مجموعه آب‌درمانی، گیم سنتر (بازی‌های کامپیوتری و واقعیت مجازی)، تالارهای مخصوص عروسی است.

فاز دوم این مجموعه زمین تنیس و مرکز خرید را شامل می‌شود.

فازم سوم شامل انواع سالن‌های ورزشی است.

فاز چهارم این مجموعه در دست طراحی است.

باغ زیبای ملک آباد

باغ ملک آباد یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین باغ‌های شهر مشهد است که حدود 4 کیلومتر با آرمیتاژ فاصله دارد.این باغ در زمان حکومت پهلوی بنا شده است که وسعت آن به 52 می‌رسد. در ضلع جنوبی این باغ نیز کاخ ملک آباد بین سال‌های 1354 تا 1355 بنا شد که به عنوان اقامتگاه شاه در هنگام سفر به مشهد مقدس از آن استفاده می‌شد.

کلام آخر

شهر مقدس مشهد به واسطه وجود بارگاه نورانی امام رضا (ع)، جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی، مراکز خرید و… سالانه پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است‌. بازارها و مراکز خرید متنوع و متعددی در این شهر وجود دارند که مرکز خرید وسیع و خاص آرمیتاژ یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

ما در این نوشتار تصمیم بر این داشتیم که یکی از معروف‌ترین، شیک‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید مشهد را معرفی کنیم. بدون شک مراکز خرید لوکس مشهد به همین مورد محدود نمی‌شود و در اینجا تنها سعی شد یکی از معروف‌ترین آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.