5 مزیت ماسک های ورقه ای و اینکه چرا باید بخشی از روتین شما باشند

ماسک ها زمانی به عنوان یک درمان زیبایی “مناسبت های خاص” در نظر گرفته می شدند، یا چیزی که ممکن است گاهی اوقات بعد از حمام در یکشنبه شب به عنوان راهی برای نوازش خود استفاده کنید. اکنون آنها بخشی ضروری از هر روال مراقبت از پوست روزانه هستند. اما، گزینه های سرگیجه آور زیادی وجود دارد – علاوه بر ماسک های ورقه، ماسک های کرم، ماسک های سفالی، ماسک های ژل، ماسک های لایه بردار، ماسک های زغال چوب و ماسک های خواب را پیدا خواهید کرد – و همه آنها با فشار دادن مواد به طور موثرتر و یکنواخت تر روی پوست کار می کنند. در حالی که انواع ماسک های صورت می توانند مفید باشند، ماسک های ورقه ای مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند.

ماسک ورقه ای چیست؟

ماسک ورقه ای از پارچه نازکی (مانند پنبه، ابریشم مصنوعی مصنوعی، ژل یا فویل) ساخته می شود که با مواد فعال آغشته شده و در یک بسته بندی جداگانه نگهداری می شود. با ردیف کردن سوراخ های ماسک با چشم و دهان و سپس صاف کردن آن در امتداد خطوط صورت اعمال می شود. آنها معمولا به مدت 10 تا 20 دقیقه پوشیده می شوند – هر زمان طولانی تر از آن به طور بالقوه می تواند پوست را از بین ببرد. (هنگامی که ماسک خشک می شود، شروع به تلاش برای سرقت رطوبتی می کند که به تازگی به پوست شما اهدا کرده است.) ماده اصلی در هر ماسک ورقه ای آب است، اما مواد آبرسان و/یا فعال اضافی برای تزریق رطوبت و مواد مغذی مهم به پوست اضافه می شود.

پنج مزیت کلیدی ماسک های ورقه ای

فراتر از لحظه ذن آشکاری که ایجاد می کند، ماسک های ورقه ای مزایای دوستداری پوست، ذهن و زمان را ارائه می دهند.

1. آنها به شدت آبرسان هستند.

ماسک های ورقه ای حاوی غلظت بالاتری از مواد آبرسان نسبت به سایر محصولات هستند و پارچه – که به صورت شما قالب می گیرد – آنها را در آنجا قفل می کند و از تبخیر مواد جلوگیری می کند. مواد اصلی آبرسان در ماسک ورق درمانی غلیظ پلاسما پلاسما پلاسما + فسفولیپیدها هستند که سد رطوبت پوست را دوباره پر می کنند و در برابر متجاوزان محیطی که پوست را خشک می کنند محافظت می کنند. آنها همچنین به پوست کمک می کنند تا مواد فعال مهم موجود در ماسک مانند ویتامین C استر و تری پپتید مس را جذب کند.

2. نتایج فوری و طولانی مدت هستند.

از آنجایی که خرید ماسک های ورقه ای به پوست شما کمک می کنند تا محصول زیادی را جذب کند، پوست روشن تر، شبنم تر به نظر می رسد و به محض برداشتن آن احساس تجدید و جوان شدن می کند. ماسک ورق درمانی غلیظ پلاسما پلاسما پلاسما + حاوی دوز غلیظ ویتامین C استر است که شکل قوی تر ، پایدارتر و به راحتی قابل جذب ویتامین C است. ویتامین C استر موجود در این ماسک پوست را روشن می کند و در عین حال ظاهر خطوط ریز و رنگ محو شدن را نیز صاف می کند. این ماسک همچنین حاوی تری پپتید مس است که ترکیبی طبیعی از سه اسید آمینه است که باعث می شود پوست سفت تر و صاف تر به نظر برسد.

همچنین با سیستم تحویل کریستال مایع اختصاصی فرموله شده است که به این مواد اجازه می دهد تا به طور موثر به سطح پوست نفوذ کنند، “برای تحویل بهینه و در نتیجه حداکثر مزایا، در حالی که اکثر ماسک های ورقه ای دیگر مزایای بسیار “سطحی” را ارائه می دهند. بنابراین، شما نتایج فوری سطح را دریافت می کنید – درخشان، درخشان، پوست – در حالی که از مزایای طولانی مدت پوست جوان و سالم نیز بهره مند می شوید.

3. راحت هستند.

یکی را در کیف خود بیندازید تا روی هواپیما بمالید تا از خشک شدن پوست در طول پرواز طولانی جلوگیری شود. یا هنگام کار از خانه خود را ناز کنید – و دوربین زوم شما خاموش است. ماسک ورق درمانی غلیظ Cold Plasma Plus+ در دو قطعه عرضه می شود که استفاده از آن را بسیار سریع و آسان می کند و ماسک صورت را در آغوش می گیرد و از لیز خوردن آن جلوگیری می کند. این بدان معناست که می توانید در حین پوشیدن آن آشپزی کنید، تمیز کنید، کار کنید یا تقریبا هر کاری انجام دهید، بدون اینکه نگران افتادن آن باشید.

قبل از باز کردن کیسه، قسمت بیرونی را به آرامی ماساژ دهید تا فرمول به طور یکنواخت روی ماسک پخش شود و سپس بسته را با دقت باز کنید. ماسک را از کیسه خارج کنید ، قسمت بالایی را به آرامی از قسمت پایین جدا کنید و سپس هر قطعه را باز کنید. هر قطعه را روی صورت تمیز و بدون آرایش خود قرار دهید و بگذارید 20 دقیقه بماند. ماسک را بردارید و سپس فرمول باقیمانده را روی پوست خود ماساژ دهید تا درخشندگی بیشتری داشته باشید. نیازی به شستشو یا تمیز کردن نیست.

4. استفاده از آنها آسان است – بدون دست زدن به پوست شما!

هرچه کمتر صورت خود را لمس کنید، خطر انتشار باکتری ها از سطوح دیگری که انگشتان شما ممکن است با آنها تماس داشته باشند کمتر می شود. ماسک های ورقه ای به صورت جداگانه در بسته های کوچک یکبار مصرف بسته بندی می شوند و تماس باکتری ها با پوست شما را به حداقل می رسانند – و روال مراقبت از پوست شما را تا حد امکان بهداشتی و بهداشتی نگه می دارند.

5. آرامش بخش هستند.

آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، ماسک های ورقه ای یک تجربه مراقبت از خود را ایجاد می کنند. پارچه 100٪ پنبه ای احساس لوکس می کند و می توانید مواد مغذی را که در منافذ شما فرو می روند و پوست شما را تسکین می دهند، احساس کنید. از آنجا که ماسک های ورقه ای مواد را قفل می کنند ، پوست شما نیز استراحت می کند. فقط می نشیند و اجازه می دهد همه چیزهای خوب غرق شوند. بنابراین از این زمان مراقبت از خود استفاده کنید تا در حالی که یک کتاب خوب می خوانید، مدیتیشن می کنید، شام آماده می کنید یا به پادکست مورد علاقه خود گوش می دهید، ماسک بزنید.