اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

نکات قابل توجه در انتقال پول به تورنتو

افرادی که پی پال ندارند می توانند از طریق سیستم ها و شرکت های دیگر مانند Western Union یا Money Gram دلار را انتقال دهند. از طریق Western Union دلار به کانادا بفرستید. سیستم وسترن یونیون به دلیل کارایی که دارد در سال های اخیر به عنوان بهترین سرویس انتقال وجه شناخته شده است. برای ارسال وجه توسط وسترن یونیون، مشتری باید نام و نام خانوادگی، نام پاسپورت گیرنده، ارز و کشور مورد نظر، کشور مربوطه را در فرم مخصوص پر کرده و به کارگزار شعبه تحویل دهد.

پس از بررسی صحت اطلاعات و ثبت درخواست، انتقال انجام می شود. پس از انجام این کار، کد تایید 10 رقمی از طریق سامانه ارسال می شود. این کد هنگام دریافت پول الزامی است. شخصی که انتقال را انجام می دهد باید این کد رهگیری را در اختیار دریافت کننده انتقال قرار دهد. گیرندگان می توانند با داشتن کد رهگیری و ارائه شناسه معتبر کسب درآمد کنند. معمولاً 1 تا 2 روز کاری بعد، وجوه به حساب گیرنده واریز می شود.

مزایای استفاده از حواله وسترن یونیون

به این ترتیب شما می توانید حدود هشت هزار دلار را در یک روز انتقال دهید.امنیت، سرعت و نامحدود بودن آن برای بسیاری از کاربران جالب است. این سیستم سریعتر از نقل و انتقالات بانکی است و در چند دقیقه قابل انجام است. وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که در زمینه انتقال وجه الکترونیکی یا کابلی، انتقال وجه، انتقال وجه، پرداخت قبض، کنترل حواله، تخمین قیمت، انتقال وجه پستی، پرداخت تجاری، تجارت و… تحریم خدمات ارائه می کند.
وسترن یونیون به دقت عوامل انتقال خود را زیر نظر دارد. اما به دلیل احتمال تقلب در پرداخت های آنلاین، این شرکت همواره به کاربران توصیه می کند که به افرادی که نمی شناسند، پول انتقال ندهند. امکان ارسال پول مانند قیمت دلار کانادا در تورنتو به همه کشورها وجود ندارد. در بیشتر موارد ارز محلی پذیرفته می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای شخصی در بریتانیا پول ارسال کنید، باید مشخص کنید که گیرنده در بریتانیا چقدر پوند می تواند برداشت کند. Western Union هنگام ارسال حواله از نرخ های خاص خود استفاده می کند. به عنوان مثال، در کشورهایی که از یورو استفاده می کنند، هنگام دریافت پول نمی توانید از قیمت دلار کانادا در تورنتو استفاده کنید.وقتی می خواهید 500 دلار به آلمان بفرستید این مبلغ در سیستم به یورو تبدیل شده و برای گیرنده ارسال می شود.

ارسال دلار به کانادا با مانی گرام

حواله های گرام نیز نوعی انتقال شخص به فرد است. در این روش فرستنده باید با پرداخت وجه و مدرک شناسایی معتبر به یکی از شعب مانی گرام در کشور خود مراجعه کند. در بخش نامه ای به او داده می شود که باید آن را وارد کند تا اطلاعات مربوط به هویت خود و شخص دریافت کننده را به اشتراک بگذارد. سپس کارکنان شعبه یک کد هشت رقمی را به فرستنده اختصاص می دهند. این کد باید برای گیرنده ارسال شود و او می تواند به شعبه شرکت مراجعه کند و با کارت شناسایی عکس دار وجه را دریافت کند.

به این ترتیب فرستنده می تواند تا 10000 دلار آمریکا برای هر محموله ارسال کند.

گیرندگان برای دریافت پول نقد باید شناسه معتبر داشته باشند.

ارسال پول به این سامانه با دلار آمریکا و یورو امکان پذیر است.

هزینه کمی کمتر از Western Union است.

وسترن یونیون و مانی گرام تقریباً عملکرد یکسانی دارند، با این تفاوت که وسترن یونیون شعبه های بیشتری دارد، آشناتر است و تراکنش های بیشتری دارد.این روش اغلب در مواردی استفاده می شود که گیرنده حساب بانکی ندارد و نیاز است در اسرع وقت مبلغ مورد نظر را دریافت کند. از مانی گرام می توان برای پرداخت هزینه حمل و نقل و قبوض در هر کشوری استفاده کرد.

در این سامانه حواله، حضور پرداخت کننده الزامی نیست. قیمت دلار کانادا در تورنتو به کانادا با استفاده از سوئیفت روش دیگر ارسال پول به کانادا استفاده از روش سوئیفت است. سوئیفت یک مبادله ارز بین بانک های داخلی و خارجی  است. خوشبختانه ایران نیز عضو سوئیفت است. در حال حاضر حدود 30 بانک و موسسه مالی در ایران به سوئیفت متصل هستند. موسسات و بانک هایی که می توانند به سوئیفت دسترسی داشته باشند باید کد سوئیفت استاندارد ISO را داشته باشند. این کد دارای 8 تا 11 کاراکتر است و به طور منحصر به فرد برای شناسایی هر موسسه اختصاص داده می شود.

مزایای سوئیفت عبارتند از:
خیلی سریع

حفاظت عالی

آسان

دسترسی آسان و کیفیت بالا.

ارسال دلار به کانادا در مقابل

اول از همه توصیه می کنم از طریق صرافی قانونی دلار به کانادا بفرستید.متأسفانه برخی از صرافی ها مقدار کمی پول را منتقل نمی کنند. مبادلات با حساب‌های بانک‌های پیشرو کانادا، از جمله بانک نوا اسکوشیا، می‌تواند به راحتی پول شما را انتقال دهد. بسیاری از رویدادهای مبادلات ارزی کانادا منجر به انتقال پول بین ایران و کانادا شده است.

مدارک مورد نیاز برای ارسال دلار به کانادا

کپی یکی از شناسنامه ها (کارت ملی، گذرنامه و گواهی)، حاوی مبلغ پرداختی، با ذکر اطلاعات گیرنده (نام و نام خانوادگی، آدرس، تلفن، کپی یکی از کارت ها – مدرک نشانی مانند گواهینامه یا گذرنامه، اطلاعات حساب بانکی (کد یا شماره بانک)، شماره حمل و نقل و شماره حساب بانکی در ارسال فاکتور به شرکت هایی که به نام شخص حقوقی ثبت می شوند مدارک ذیل الزامی است: شناسنامه ملی، کد اقتصادی، شماره ثبت، روزنامه رسمی، بارنامه، کارت ملی نماینده و مدیرعامل.

هزینه ارسال دلار به کانادا

هزینه انتقال پول به کانادا بستگی به نوع حساب و مقدار پول ارسالی دارد. هزینه ارسال دلار به کانادا بسته به صرافی متفاوت است. هزینه انتقال برای نقل و انتقالات شخصی معمولاً بین 50 تا 150 دلار کانادا است و نقل و انتقالات تجاری و دانشگاهی حدود 100 دلار کانادا است.

حواله بین بانکی رایگان برای ارسال پول به کانادا

جالب است بدانید بانک های بزرگ و قابل اعتمادی وجود دارند که به صورت رایگان دلار به کانادا منتقل می کنند.

اما شرایط انجام این کار چیست؟
فرستنده و گیرنده باید دارای حساب بانکی در شعبه مبدا و مقصد (داخلی و خارجی) باشند. مبلغ هر دو حساب باید یکسان باشد تا نرخ تبدیل ارز در تراکنش مالی لحاظ نشده و باعث ایجاد هزینه اضافی برای شما نشود. در این صورت می توانید از حساب خود به حساب شخص مورد نظر پول انتقال دهید.