اقتصادی

واریز ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های مازندران

دوران خبر/مازندران مدیر کل امور مالیاتی استان مازندران گفت: در ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۸۷۴ میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر استان واریز شد.

 محسن اسلامی امروز، ۳ بهمن در هشتمین جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی مازندران، اظهار کرد: این واریزی‌ها مسئولیت سنگینی را به عهده شهرداری‌ها قرار می‌دهد که در عمران و آبادانی و فرهنگ سازی مالیاتی نقش مهمی داشته باشند..

مدیرکل امور مالیاتی مازندران افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری مبلغ ۶۹۰۰ میلیارد تومان مالیات وصول شده است که رشد ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. 

این مسئول تصریح کرد: رؤسای امور باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در بحث ماده ۲۳۸ با مؤدی برای تعیین میزان مالیات حقه دولت به توافق برسند و نگذارند پرونده‌ها به هیئت‌ها انتقال پیدا کند.

اسلامی، خواستار سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های مالیاتی مخصوصا ۱۰۰ پرونده مهم عملکرد و ارزش افزوده را با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.