علمی و پزشکی

عکس | این مرسدس بنز سریع و خشن، ۲۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

شرکت برابوس مرسدس AMG G63 را ارتقا داد و آن را به یک سوپر پیکاپ بسیار هیجان انگیز تبدیل کرد. این پروژه موشک جذاب P 900 نام دارد و علاوه بر مشخصات فنی عالی، طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد. به گونه ای که توجه مردم حاضر در خیابان ها را به خود جلب کند.

پیشرانه 900 اسب بوخاری برابوس P 900 Rocket

ما در حال رانندگی یک پیکاپ قدرتمند مرسدس AMG G63 یا موشک Brabus P 900 هستیم. مهندسان برابوس با تجدید نظر در موتور V8 مرسدس AMG حجم آن را از 4 لیتر به 4.5 لیتر افزایش داده اند. نصب پیستون های جدید، برش سیلندرها و جایگزینی شفت استاندارد با شفت متفاوت راه حل هایی است که مهندسان برابوس برای افزایش حجم موتور از آنها استفاده کردند.

عکس  این مرسدس بنز سریع و خشن است، 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

در مرحله بعدی مهندسان برابوس فشار توربوشارژرها را افزایش داده اند. آنها همچنین تغییراتی را در نرم افزار مدیریت موتور ایجاد کرده اند که منجر به کنترل بهتر تزریق، احتراق و فشار نسبت به حالت استاندارد می شود. علاوه بر این، مهندسان برابوس سیستم اگزوز استاندارد P 900 Rocket را با یک سیستم اگزوز اسپرت جایگزین کرده اند. این به دلیل صدای تولید خودرو است.

با بازنگری های مهندسان برابوس، قدرت تولید سوپر پیکاپ پی 900 راکت به 900 اسب بخار می رسد که در مقایسه با مدل استاندارد بیش از 315 دستگاه است. این موتور همچنین قادر به تولید گشتاوری معادل 1250 نیوتن متر است. البته برای حفاظت از نیروهای محرکه گشتاور از 1050 نیوتن متر بیشتر نمی شود.

سرعت فقط 3.7 ثانیه!

به لطف این نیروگاه قدرتمند، موشک Brabus P 900 قادر است تنها در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. بد نیست بدانید که این پیکاپ وزنی استثنایی معادل 2720 کیلوگرم دارد! حداکثر سرعت این خودروی سنگین نیز برابر با 175 مایل یا 280 کیلومتر در ساعت است.

کیت بدون اختصاصی

Brabus P 900 Rocket مجهز به کیت بدنه مخصوص و دارای کفپوش فولادی است. این کیت عرض خودرو را 3.9 اینچ یا 100 میلی متر افزایش داد. اسپویلر جلو، پانل شفاف هود، لبه های بیرون زده شیشه جلو، دیفیوزر و سقف سقف از جمله ویژگی های ظاهری خاص این پروژه است. این پیکاپ به سرعت روی چرخ های مدل غول پیکر 24 اینچی 1 تکه Z Platinum Edition حرکت می کند.

عکس  این مرسدس بنز سریع و خشن است، 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

مدلی که برابوس رونمایی کرده است صورتی است. اما مشتریان می توانند هر رنگ دلخواه را سفارش دهند. در داخل کابین نیز شاهد همان نمای بیرونی هستیم و استفاده از رنگ بژ در کنار تزئینات مشکی تیره و قرمز و همچنین استفاده از فیبر کربن فضای هیجان انگیزی را ایجاد کرده است.

طبق برنامه ریزی انجام شده تنها 10 دستگاه از Brabus P 900 Rocket Edition تولید خواهد شد. تیونر آلمانی برای این پیکاپ 649 هزار و 638 یورو (حدود 20 میلیارد تومان) از مشتریان می خواهد. به این مبلغ 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

5858