عمومیکسب و کارهای برتر روز

ویژگی های بدنه تشک بادی

با بدنه برزنتی مناسب مسافرت می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه برای داشتن استراحت لذت بخش در سفر باشد. تشک بادی عموما دارای بدنه ای از پی وی سی بوده و توانایی استفاده در همه مکان ها از جمله فضاهای باز را ندارد و ممکن است در مدت زمان کوتاهی پس از استفاده دچار آسیب دیدگی شود. اما شرکت اینتکس اقدام به تولید محصولی با کف برزنتی نموده است. تشک بادی برزنتی اینتکس یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت و کمپ می باشد که دارای رویه ای مخملی و ضدتعریق می باشد و علاوه بر استحکام، راحتی دوچندان نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.

ویژگی های مهم تشک بادی مناسب سفر چیست؟

۱. استفاده از برزنت در بخش کف محصول جهت افزایش مقاومت در برابر اشیا نوک تیز و سنگ ریزه های موجود در طبیعت.

۲. رویه طبی و استاندارد برای جلوگیری از ایجاد دردهای ناشی از استفاده طولانی مدت.

۳. ضدتعریق بودن رویه محصول و مناسب برای استفاده خواب شب.

۴. ابعاد استاندارد برای استفاده در چادر مسافرتی.

۵. تحمل وزن بالا و مقاومت محصول در برابر فشار.

ابعاد تشک بادی برزنتی سفری

تشک بادی های تولید شده توسط شرکت اینتکس عموما دارای سایزبندی بوده و مناسب برای استفاده یک و دو نفر هستند. تشک بادی برزنتی یک نفره با عرض 67 سانتی متر کوچکترین محصول این خانواده می باشد که دارای بدنه ای ساخته شده از پی وی سی وینیل و رویه مخملی ضدتعریق می باشد. همانطور که ذکر شد این محصول دارای کف برزنتی بوده و از مقاومت بالایی در برابر وزن و فشار برخوردار است.

تحمل وزن این تشک بادی مسافرتی 136 کیلوگرم بوده و مناسب تمام سنین می باشد. طول 184، عرض 67 و ارتفاع 17 سانتی متری محصول سبب این شده است تا بتوانید به راحتی از این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده نمایید.

تشک بادی سفری عرض 72 سانتی متر دیگر محصول تولید شده توسط شرکت intex می باشد که این محصول نیز همانند محصول عرض 67  می باشد و تفاوت این دو کالا تنها در ابعاد بوده و این کالا نیز از مقاومت بالایی برای استفاده در فضای باز برخوردار است.

بزرگترین تشک تولید شده با کف برزنتی توسط شرکت اینتکس و آخرین محصول این خانواده نیز دارای 127 سانتی متر عرض بوده و مناسب استفاده دو نفر می باشد. تحمل وزن این کالا 273 کیلوگرم و دارای طول 193، عرض 127 و ارتفاع 24 سانتی متری می باشد. وزن این کالا 3100 گرم بوده و به راحتی توانایی جابجایی این محصول را خواهید داشت. ابعاد پکیج نسبتا کوچک محصول نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تشک را در داخل کوله پشتی خود نیز قرار دهید.

ویژگی ها و خصوصیت های تشک بادی:

از ویژگی های مهم تشک بادی بدنه با کیفیت آن است که در بخش های قبل به آن پرداختیم. دیگر ویژگی مهم در انتخاب تشک بادی قابل تعمیر بودن آن است. بسیاری از محصولات متفرقه این امکان را نداشته و مشکلات بسیاری را برای شما پیش خواهند آورد. شرکت اینتکس اقدام به تولید محصولاتی نموده است که در صورت بروز مشکل به راحتی قابل تعمیر می باشند. تشک بادی برزنتی نیز از این امر مستثنی نبوده و به کمک چسب های تعمیرات مخصوص می توانید اقدام به تعمیر آن ها کنید.

از دیگر خصوصیت های تشک بادی می توان به داشتن پمپ باد اشاره نمود. برخی از تشک های بادی تولید شده توسط شرکت های معتبر همچون اینتکس و بست وی دارای پمپ باد سرخود می باشند. این پمپ ها عموما نیاز به برق مستقیم دارند اما برخی از این محصولات دارای پمپ های باطری خور، فندکی یا شارژی نیز می باشند. اما نمونه دیگری از تشک بادی نیز وجود دارد که دارای پمپ باد دستی بوده و به سبب اقتصادی بودن، توانسته است توجه بسیاری برا به خود جلب کند.

ساک حمل موجود در پکیج برخی از محصولات را نیز می توان از ویژگی های مثبت محصولات اشاره نمود که به سهولت در جابجایی محصول و جلوگیری از آلودگی آن کمک بسزایی خواهد کرد. البته مدل های بسیار کمی از محصولات شرکت های اینتکس و بست وی دارای ساک برای حمل محصول می باشند.

  تفاوت تشک بادی برزنتی کمپینگ و خانگی:

جنس بدنه: از مهم ترین تفاوت های این دو دسته از محصولات جنس بدنه آن هاست. عموما تشک بادی خانگی دارای بدنه هایی کاملا از پی وی سی وینیل بوده و مناسب برای استفاده های طولانی مدت و جایگزین تخت خواب های مرسوم می باشند. اما تشک بادی های مخصوص سفر اکثرا دارای کف هایی ساخته شده از برزنت می باشند تا توانایی تحمل وزن بالا و فشار زیاد را داشته باشند.

ابعاد: اندازه تشک بادی نیز دیگر تفاوت مشهود در تشک بادی ها می باشد که معمولا تشک بادی طبی خانگی دارای ابعاد بزرگتری به نسبت مدل های کمپینگ دارند که این ویژگی برای سهولت در حمل و کم شدن وزن برای جابجایی ساده و همچنین جای گذاری ساده آن داخل چادر مسافرتی می باشد.

الیاف داخلی: در تولید محصولات کمپینگ عموما از الیاف کمتری استفاده می شود تا وزن محصول کاهش یابد. اما در تشک بادی های تولید شده برای داخل منزل، شاهد الیاف های طولی و عرضی هستیم تا نهایت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

وزن و تحمل وزن: وزن تشک بادی خانگی معمولا بیشتر از محصولات کمپینگ می باشد. این به دلیل الیاف داخلی می باشد. اما تحمل وزن محصولات سفری عموما بیشتر از محصولات طبی خانگی می باشند تا بتوان با اطمینان بیشتری از این محصولات در طبیعت استفاده کرد.

پمپ باد:  تشک بادی های تولید شده برای استفاده در منزل در صورت داشتن پمپ، بصورت برقی می باشند زیرا دسترسی به برق مستقیم در خانه بسیار ساده است. اما در تولید تشک بادی کمپینگ عموما از پمپ باد شارژی، یو اس بی، پدالی و یا دستی استفاده می شود تا به راحتی در کمپ بتوانید محصول خود را باد نموده و از آن استفاده نمایید.

قیمت انواع تشک بادی

قیمت یک تشک بادی نمی تواند به تنهایی کیفیت محصول را مشخص کند اما شرکت اینتکس اکثر محصولات خود را بصورت اقتصادی عرضه می کند تا بتواند طیف گسترده تری از مشتریان را پوشش دهد. گاها تفاوت قیمت در تشک های بادی تولید شده شرکت های اینتکس و بست وی به دلیل ابعاد و تحمل وزن می باشد. اما مهم ترین دلیل تفوت قیمت انواع تشک بادی، جنس بدنه آن هاست. بدنه های ضخیم تر نیاز به متریال بیشتر بوده و به طبع دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت محصولات پمپ باد است. همانطور که اشاره شد برخی از تشک های بادی دارای پمپ باد متصل به بدنه بوده که این دسته از محصولات معمولا دارای بیشترین قیمت می باشند. همچنین دارای بودن ساک حمل و یا بالش بادی نیز در برخی از مدل ها سبب افزایش قیمت محصولات خواهد شد.

سال تولید محصولات بادی نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم در زمان خرید محصولات می باشد. شما می بایست بروز ترین کالا را خریداری کنید تا علاوه بر برخورداری تشک از عمر بالاتر، از جدیدترین تکنولوژی های استفاده شده در محصولات شرکت ها نیز استفاده کنید. از این رو می توان گفت محصولات بروز عموما دارای قیمت هایی بالاتر به نسبت محصولات قدیمی هستند.

پرسش و پاسخ

آیا تشک بادی قابل تعمیر است؟ بله، اکثر محصولات شرکت های اینتکس و بست وی قابل تعمیر می باشند.

تعمیر محصولات کار سختی است؟ خیر، معمولا مشتریان به کمک چسب های مخصوص اقدام به تعمیر محصولات می کنند. البته در صورت نیاز شرکت مستر اینتکس دارای تعمیرکاران مجرب می باشد.

تشک بادی پمپ باد دارد؟ برخی از محصولات دارای پمپ باد و برخی فاقد آن می باشند.

پمپ باد موجود در بسته بندی برقی است؟ بسته به نوع محصول می تواند برقی،‌شارژی، USB، دستی و یا پدالی باشد.

تشک بادی ساک حمل دارد؟ بعضی از مدل ها دارای ساک حمل هستند.

تشک بادی برای کودک نیز قابل استفاده است؟ بله، تشک های بادی شرکت های اینتکس و بست وی به دلیل ارتفاع کم و ایمنی بالا محدودیت سنی ندارند.

آیا تشک بادی قابل شستشو است؟ تشک های بادی در همه موارد دارای کف ضدآب می باشند و محدودیتی در اثر برخورد آب و یا رطوبت با کف محصول ندارند. اما رویه های تولید شده از جنس جیر در برابر شستشو مقاوم نیستند و باعث بدبو شدن و یا ناکارآمد شدن محصول می شوند. از این رو بهترین راه برای تمیز کردن تشک استفاده از ابر یا اسفنج نم دار به همراه شوینده های معمول است.

جمع بندی

استفاده از تشک بادی مناسب در مسافرت می تواند یک سفر و استراحت لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. ویژگی های مهم در انتخاب تشک بادی را می توان ابعاد، تحمل وزن، جنس بدنه،‌ وزن و قیمت آن اشاره نمود. برای استفاده از تشک بادی برای مدت طولانی نیاز به رعایت چندین نکته می باشید تا عمر محصول خود را بالا برده و نگران بروز مشکل برای محصول نباشید.

تمامی محصولات موجود در دسته بندی تشک بادی شرکت مستر اینتکس بصورت استاندارد بوده که علاوه بر این شامل ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می شوند که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما در تماس باشید. یک چه ویژگی هایی دارد ؟ سوالی که ممکن است در ذهن خریداران تشک های بادی پدیدار شود این سوال است که یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ مشخصه های یک تشک بادی ایده آل چیست ؟ چگونه می توان بهترین تشک بادی را انتخاب کرد ؟ در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر تشک های بادی شما را با ویژگی ها و خصوصیات این نوع از محصولات بادی آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی را انتخاب و آن را خریداری کنید .

یک تشک بادی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

تشک های بادی امروزه به دلیل بیشتر شدن شرکت های تولید کننده محصولات بادی و همچنین طراحی های جدید تر و تازه در تنوع بسیار زیادی قابل خریداری است ، به همین دلیل هر شخص می تواند به نسبت نیاز و سلیقه ای که دارد تشک بادی محبوب خود را یافته و آن را خریداری کند ، اما در این میان برخی از تشک های بادی درجه ۲ و بی کیفیت نیز وجود دارد که می بایست با کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تشک های بادی ، بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی را انتخاب نمایید .

تشک های بادی همانطور که از نام آن ها پیداست دارای بدنه ای هستند که قابلیت باد شدن دارد ، در اصل می توان گفت که تشک های بادی از بدنه لایه لایه ای تشکیل شده اند که طبق یک سری الگو های برش زنی برش داده شده و در کنار یکدیگر طبق طراحی انجام شده پرس شده اند و در نهایت تشکیل محفظه های باد شونده ای را دادند که پس از پر شدن توسط باد راه اندازی شده و فرم اصلی را به خود می گیرند . طراحی این تشک ها کاملا مهندسی شده هستند و بر خلاف ظاهر داخل آن ها به صورت لایه لایه و شبکه ای طراحی شده است .

بسیاری از افراد بر این باور هستند که تشک های بادی در اصل محصولاتی هستند که به صورت تو خالی و به اصطلاح بادکنکی باد می شوند و هر لحظه ممکن است که بر اثر فشار زیاد منفجر شده و بترکد ، اما در اصل ساختار تشک های بادی اصلی و با کیفیت اینگونه نیست و چه بسا ساختار درونی تشک ها به صورت شبکه ای و یا فایبرتک می باشد که باعث ثبات تشک بادی و همچنین خاصیت فنری محصول می شود . وجود این ساختار کمک می کند تا باد نیز در بین لایه ها به خوبی پخش شود و تشک بادی حالت تخم مرغی به خود نگیرد و یا در معرض پاره شدن قرار نگیرد .

یک تشک های بادی خوب همچنین دارای ویژگی هایی چون رویه مواج می باشد ، رویه مواج تشک های بادی تنها برای زیبایی محصول نیستند و چه بسا استفاده از این طراحی موجب می شود تا سطح تشک بادی طبی تر و ارتجاعی تر شود تا به دنبال آن فرد در هنگام استفاده حس بهتری را در هنگام استراحت داشته باشد . رویه مواج همچنین باعث می شود تا تشک خاصیت فنری بهتری را نیز داشته باشد . اما ویژگی های مواج بودن تشک بادی به این موارد ختم نمی شود و چه بسا خصوصیات دیگری نیز به محصول می بخشد .

از ویژگی های دیگر تشک های بادی مواج می توان به گردش خون بهتر در هنگام استراحت کردن و دراز کشیدن اشاره کرد ، وارد شدن فشار به اندام ها می تواند عضلات ، اندام ها و در نتیجه رگ ها را تحت فشار قرار دهد ، این در حالی است که رویه مواج می تواند با ایجاد فضا در میان موج های تشک فشار را بر روی اندام ها کاهش دهد و در نتیجه گردش خون در بدن به بهترین شکل انجام شود ، این حالت کمک می کند تا دیگر شاهد گرفتگی های عضلات نباشید . این نوع ساختار برای کسانی که در معرض بیماری زخم بستر هستند نیز مناسب است به همین دلیل نیز تشک های بادی که دارای رویه های مواج هستند تشک های بادی طبی نیز گفته می شود .

اگر به دنبال تشک های بادی هستید که از آن ها در خانه استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا تشک های بادی را انتخاب کنید که ارتفاع بیشتری داشته باشند و ابعاد آن ها نسبتا بزرگ تر باشد چرا که آن ها را تنها قرار است در داخل خانه استفاده کنید ، اما اگر قصد دارید تا تشک های بادی را خریداری کنید که نه تنها در درون خانه بلکه در سفر ها نیز مورد استفاده قرار دهید پیشنهاد می کنیم تا تشک های بادی را خریداری کنید که مخصوص کمپ هستند ، این نوع از تشک ها اغلب از ارتفاع کمتری برخوردار هستند و همچنین وزن آن ها بسیار سبک تر بوده و حجم بسته بندی آن ها نیز کوچک است .

تشک های بادی در حالت کلی به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده اند که می توانید به نسبت نیاز خود نمونه تک نفره و یا دو نفره آن را خریداری کنید . تنوع در نوع طراحی مواج در این محصولات نیز وجود دارد که می توانید تشک های مواج موازی ، مشبک و … را خریداری نمایید . در برخی از تشک های بادی ، در قسمت بالای محصول بالش سرخودی طراحی شده است که می تواند شما ار از استفاده تشک مجزا بی نیاز کند ، این نمونه از تشک ها برای مسافرت بسیار مناسب و ایده آل هستند چرا که بر روی خود بالش سرخود دارند . اغلب تشک های بادی که برای سفر ها طراحی شده اند قابل استفاده در داخل چادر مسافرتی نیز می باشند و اغلب آن ها دارای کف ضخیم تر هستند .

راه اندازی تشک بادی

تشک های بادی برخلاف تخت خواب های بادی دارای پمپ باد برقی سرخود نیستند و نیاز است تا آن ها را با تهیه یک پمپ باد مجزا راه اندازی و باد کرد . البته نا گفته نماند که برخی از تشک های بادی نیز دارای پمپ سرخود می باشند که تولید آن ها بسیار انبوه نیست . پمپ های باد به چند دسته پمپ باد دستی ، پمپ باد پدالی ، پمپ باد برقی ، پمپ باد فندکی و پمپ باد شارژی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما برای تشک های بادی پمپ های باد دستی و پدالی پیشنهاد می شود چرا که بدون برق نیز کار می کنند .

همچنین اگر قصد استفاده از تشک بادی را در سفر ها دارید بهتر است تا از پمپ باد دستی و یا پدالی استفاده کنید چرا که ممکن است در اطرافتان پریز برقی وجود نداشته باشد ، در صورت سالم بودن فندک ماشین خود می توانید از پمپ های باد فندکی نیز در جهت باد کردن محصول استفاده کنید . اگر قصد استفاده از تشک بادی خود را در محیط های بیرون از خانه دارید پیشنهاد می کنیم که از یک زیر انداز برای تشک بادی خود استفاده کنید تا آسیبی به کف تشک وارد نشود .

جنس تشک بادی خوب

یک خوب از pvc الیاف دار ساخته می شود ، این جنس یکی از مقاوم ترین و پر کاربرد ترین اجناس برای تولید محصولات بادی است که شرکت های سازنده برای ساخت تشک های بادی خود نیز از آن استفاده کرده اند ، این اجناس همچنین در برابر نور خوشید و رطوبت نیز مقاوم است و به سختی آسیب می بیند . از همین رو حتی می توان بسیاری از تشک های بادی را حتی بر روی آب های آرام به صورت تشک بادی روی آب استفاده کرد . اغلب تشک های بادی خوب از یک لایه جیر و یا مخملی نیز در جهت لطیف تر شدن رویه تشک استفاده می کنند .

شما می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران با مشاورین فروش محصولات بادی در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات تشک های بادی سوالات خود را بپرسید . لازم به ذکر است که فروشگاه اینتکسبزرگترین فروشگاه تشک بادی در ایران است که می توانید محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و گارانتی سلامت و اصالشاید اسم تشک بادی را شنیده باشید و دوست داشته باشید که بدانید این محصولات چگونه ساخته شده اند و چه کاربردی دارند؟ یا اگر در هنگام شب، در طول روز، در سفرهای خود، در محل کار یا در تفریحات خارج از شهر به همراه خانواده خود، نیاز به یک استراحت و خواب دلچسب دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع تشک های بادی است.

به همین منظور می خواهیم اطلاعاتی از این تشک های بادی به شما بدهیم تا ببینید که این محصولات چه ویژگی هایی دارند و چرا محبوبیت زیادی دارند، پس در ادامه مطلب با طوطی کالا همراه باشید.

عکس تشک بادی طبی تک نفره

تشک بادی چیست؟

به دلیل داشتن حجم و وزن کم در بسته بندی امکان جا به جایی را به هر نقطه ای که بخواهید فراهم می کند. این تشک ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب و جمع آوری می شوند، این تشک ها قابلیت استفاده در منزل و ویلا و حتی هنگام مسافرت را دارد.

تشک بادی یکی از محصولات پر کاربردی است که برای افرادی که ماجراجو هستند بسیار کاربردی است و در سفرها و محل هایی که دوست دارید در آنجا باشید همراه خوبی برای شما خواهد بود.

فرق تخت بادی و تشک بادی چیست؟

تخت خواب بادی و تشک های بادی محصولاتی هستند از جنس پی وی سی با روکش های ضد تعریق مخمل، جیر و کامفورت که در داخل بدنه آنها لایه های عمودی شکلی از الیاف ابریشم وجود دارد که علاوه بر ظاهر دادن به شکل تخت ها باعث طبی شدن و سفت شدن آنها نیز می شوند.

اختلاف بیشتر در ارتفاع آنها و موارد استفاده می باشد که معمولا تشک های بادی ارتفاعی از 10 سانت تا 30 سانت را دارند ولی تخت خواب های بادی دارای ارتفاع هایی از 37 سانت تا 56 سانت را دارا می باشند.

تشک های بادی را اغلب در مسافرتها، کمپ های تفریحی و آفرود استفاده میکنند به این دلیل که سبک، کم حجم و کم جا هستند و برای حمل و نقل حتی در یک کوله پشتی نیز جا می گیرند، ولی تخت های بادی بخاطر ابعاد بزرگتر و پمپ های برقی متصل به بدنه از وزن سنگین تری برخوردار هستند هر چند که با این وجود در مقایسه با تختخواب های فلزی و چوبی قابل مقایسه از نظر وزنی نیستند و نسبت به آنها بسیار سبکتر هستند.

عکس تخت خواب بادی دو نفره زوجین

دلایل استفاده از تشک های بادی

هنگامی که بدن ما برای مدت زمان طولانی تا حد زیادی بی حرکت است، سلول های پوست ما می توانند تجزیه شده و زخم های دردناکی ایجاد کنند که می تواند به زخم تبدیل شود. تشک بادی با تقویت جریان خون و تحریک گردش خون در بدن از آسیب پوست جلوگیری می کنند.

تشک بادی به طور منظم موقعیت بدن را تغییر می دهند تا فشار زیاد روی قسمت هایی از بدن که مستعد زخم های فشاری هستند مانند باسن، آرنج و کمر ایجاد نشود. کیسه های پر از هوا در داخل تشک نه تنها به محافظت در برابر زخم های فشار کمک می کنند، بلکه به بدن اجازه می دهند تا راحت حرکت کند در حالی که احساس می کند در هوا شناور است. این باعث می شود یک خواب راحت داشته باشید که یک عامل بسیار مهم برای سلامتی ما است.

ویژگی های تشک های بادی

این تشک ها نه تنها راحت هستند بلکه فواید و ویژگی های زیادی نیز دارند. در زیر به بررسی برخی از مهمترین فواید آنها خواهیم پرداخت.

سطح استحکام قابل تنظیم تشک های بادی

تشک های بادی دارای پمپ هایی هستند که به راحتی می توانید هوای درون تشک را بیشتر و یا کمتر کنید؛ تا زمانیکه به حد قابل قبول برایتان درآید. پس کاملا سختی و استحکام تشک در دستان شماست و برای سلایق مختلف می تواند آماده شود.

برخی از این تشک ها از فناوری بالاتری برخوردارند. به عنوان مثال: با لمس یک دکمه شروع به باد شدن می کنند تا جایی که شما سطح نرمی و یا سفتی آن را تایید کنید و مطابق با نیازهایتان باشد.

برخی دیگر از این نوع تشک ها دارای بالش توکار هستند و شما نیاز ندارید که یک بالش به مجموعه آن اضافه کنید.

وزن تشک بادی و میزان فضای اشغال شده توسط آن

یکی دیگر از محسنات تشک های بادی وزن کم اغلب آنهاست. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید. از طرفی به دلیل اینکه می توانید باد آن را خالی کنید بنابراین در کمد یا زیر تخت یا هر جای دیگری جا می شود و تنها در مواقع نیاز آن را بیرون خواهید آورد، سپس آن را باد کرده و از خوبیدن روی آن لذت خواهید برد.

این تشک ها گزینه ای بسیار ایده آل برای سفرهای کمپینگ یا مناسب برای مهمان هاست. همانطور که گفتیم تشک های بادی با پمپ های دستی و یا برقی باد می شوند. برخی از این تشک ها که کیفیت بالاتری دارند دارای مکانیزمی هستند که با فشردن دکمه ای به طور اتوماتیک باد می شود و در نتیجه زحمتی برایتان ایجاد نمی کنند.

فواید تشک بادی در مسائل و مشکلات پزشکی افراد

استفاده از این نوع تشک ها به دلیل ساختارشان و فشار بسیار کمی که وارد می کنند، به بیماران بسیاری توصیه می شود. از جمله افرادی که دچار مشکلات درد مفاصل هستند.

تشک بادی طبی در هنگام استفاده از کمر درد جلوگیری می کند و ساختار آن به صورتی است که با گردش هوا در بین لایه های آن از مبتلا شدن افراد مصرف کننده به بیماری زخم بستر نیز جلوگیری کرده و حتی در برخی موارد به دستور پزشک، افرادی که دارای زخم بستر هستند می بایست از تشک های بادی استفاده کنند.

تشک های بادی طبی علاوه بر اینکه ساختاری مناسب برای استفاده دارند، دارای رویه جیر مخمل ضد حساسیت نیز هستند که برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب است که می توانند خواب راحت را بر روی آن تجربه کنند.

معایب تشک بادی

هر محصولی دارای معایب مخصوص به خود می باشد. تشک بادی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و از معایب خود برخوردار است. آسیب پذیری این محصول نسبت به اشیاء نوک تیز که باعث سوراخ شدن تشک بادی و تخلیه هوای آن می شود، از معایب تشک بادی به شمار می آید. البته تشک بادی در صورت سوراخ شدن قابل تعمیر است.

دسته بندی تشک های بادی

در کل تشک های بادی به دو دسته تقسیم می شوند. تشک های بادی موقت و تشک های بادی دائمی

1 – تشک های بادی موقتی

تشک های بادی موقت سبک تر و کوچکتر از تشک های بادی دائمی هستند. این نوع از تشک های بادی به طور خاص برای کمپینگ، قرار دادن درکوله پشتی یا برای میهمانان شبانه در خانه در نظر گرفته شده است.

از آنجا که تشک های بادی قابل حمل هستند و به راحتی آماده می شوند، برای کمپینگ ایده آل هستند. از طرفی چون در اندازه های مختلف تولید می شوند، می توانند در داخل انواع مختلف چادرها قرار بگیرند و کمپینگ را در مقایسه با خوابیدن روی زمین بسیار لذت بخش تر و راحت تر می کنند.

تشک بادی موقتی دو نفره داخل چادر مسافرتی

تشک های بادی موقت از طراحی مشابه تشک های بادی دائمی بهره برده اند. با وجود اینکه تشک های بادی موقت برای استفاده شبانه در نظر گرفته نشده اند، اما بیشتر آنها می توانند خواب راحت و پشتیبانی مناسبی را برای شما فراهم آورند؛ به شرطی که گه گاهی از آن استفاده کنید.

2 – تشک های بادی دائمی

در تشک های بادی به جای استفاده از فنر و یا هسته فوم، هوای درون تشک کار کانتورینگ و پشتیبانی از بدن را انجام می دهد. از آنجا که هوا قابل جابجایی است محفظه های هوای درون تشک به شما این امکان را می دهند تا میزان راحتی خود را تنظیم کنید.

این یک گزینه عالی برای بیمارانی است که دچار کمردرد و یا گردن درد هستند. در برخی از تشک های بادی از فناوری دو ناحیه ای برخوردار هستند که به دو شریک خواب اجازه می دهد تا تشک را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنند.

انواع تشک بادی

1 – تشک بادی چند کاره

معمولا در دفاتر کار و یا هر جایی که بدلیل فضای کم نیاز به نشستن، خوابیدن و یا دراز کشیدن میباشد بکار برده میشود. این تشک ها دارای پمپ نمی باشند و با تمامی پمپ های بادی محصولات intex قابل باد کردن هستند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل ساده و یا خوشخواب میباشد. از کارایی این تشک ها میتوان به خوابیدن، نشستن، دراز کشیدن بصورت شبیدار و یا پشتیدار شدن نام برد. ارتفاع این تشکها نیز معمولا تا 22 سانتیمتر میباشد.

2 – تشک بادی روی آب

همانطور که از اسمش پیداست برای استفاده روی آب کاربرد دارد و جنس آنها از پی وی سی بوده و با تمامی مدل پمپ های بادی قابل باد کردن هستند که البته بدلیل حجم کوچک ما بشم پیشنهاد پمپ باد دستی یا پدالی را میکنیم. معمولا دارای یک بالش متصل به تشک هستند. طرح ها و رنگ بندی های شاد و زیبایی دارند و ارتفاع تقریبی آنها 15 سانتیمتر میباشد.

تشک بادی روی آب تک نفره بزرگسالان

3 – تشک بادی کمپینگ یا مسافرتی

پر فروش ترین محصولی که در گروه تشک بادی قرار دارد و توجه عده زیادی را جلب کرده است تشک بادی کمپینگ است که از ساختاری کمجا و منحصر به فرد تشکیل شده است. تشک یا دوشک بادی مسافرتی می تواند برای به آرامش رسیدن افراد مناسب باشد و در نتیجه برای آن ها بهترین موقعیت و شرایط را مهیا سازد. در نتیجه داشتن تشک بادی کمپینگ برای آن دسته از افراد که به مسافرت و گردش می روند لازم و ضروری است و دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد.

معمولا بصورت یکنفره تولید میشود که جنس معمول آنها از برزنت و در بعضی مدل ها از جیر یا مخمل میباشد و همچنین قابلیت تاشدن و حمل و نقل آسان دارد. کارایی این تشک ها بیشتر بصورت کمپینگ است. با تمامی پمپ های بادی اینتکس قابل باد کردن میباشند و فقط بصورت ساختار داخلی ساده و موازی تولید میشوند که ارتفاع آنها معمولا تا 22 سانتیمتر است.

تشک بادی کمپینگ وزن کمی نیز دارد که به راحتی جا به جا و حمل می شود. در داخل ساک حمل محصول قرار گرفته و جابه جا می شود و در صورت تمایل نیز به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود.

عکس تشک بادی کمپینگ تک نفره مسافرتی

4 – تشک های بادی کودک یا نوجوان

در واقع در دو مدل ساخته میشوند که یکی از آنها از رویه پی وی سی ساده و یکی دیگر از رویه مخملی یا جیر تشکیل شده است این تشک ها را میتوان با سایر پمپ های بادی باد نمود ولی معملا بدلیل حجم کمی که دارند راحتی با پمپ های دستی و پدالی قابل باد کردن میباشند. سطح رویه این تشک ها ساده یا همان موازی است. ارتفاع معمول این تشک ها تا 17 سانتیمتر مربع میباشد.

5 – تشک بادی بزرگسال

از رویه جیر یا همان مخملی ساخته میشوند. این تشک های بادی در بعضی مدل ها دارای پمپ برقی و بعضی از آنها بدون پمپ میباشند. سطح رویه این تشک های بادی به دو مدل طراحی میشود که یکی از آنها مدل ساده و یا همان موازی است و مدل دوم بصورت طرح دار و یا همان دسته خوشخواب ها یا طبی ها بشمار میایند. دلیل اینکه به این دسته از تشک های بادی خوشخواب گفته میشود این است که اینها دارای بافت داخلی بیشتری نسبت به تشکهای ساده می باشند.

منظور از بافت سطح داخلی تشک میباشد که بوسیله شیار های داخلی ای که به طرح های لوزی و دایره ای میباشد مشبک شده اند و وقتی که روی آنها دراز کشیده شود براحتی میتوانند باد را با سایر قسمت های تشک بادی تقسیم کنند و بهر قسمتی از بدن یک فشار خاص متناسب با وضعیت اعضای بدن شما وارد نمایند که قطعا موجب طبی بحساب آمدن تشک بادی میشود.

در بعضی از مدل ها دارای ارتفاع بالش هستند. تشک بادی بزرگسال در دو سایز کوچک و بزرگ ساخته میشود که سایز کوچک آن معمولا 137 سانتیمتر و سایز بزرگ آن 152 سانتیتر است. ارتفاع این تشک ها تا 22 سانتیمتر میباشد.

6 – تشک بادی داخل ماشین

یکی از انواع محبوب و پر طرفدار تشک بادی که با ساختاری ساخته شده است که تنها در داخل ماشین نصب می شود تشک بادی داخل ماشین است که با بهترین بدنه و با کیفیت ترین ساختار قادر به ایجاد اوقات خوشایند برای افراد می باشد. تشک بادی مد نظر بدنه ای با سطح طبی و مواج دارد و با ساختاری ساخته شده است که تنها در داخل ماشین جای می گیرد. این محصول را می توان با داشتن پایه بادی ضخیم در قسمت پشتی خودرو قرار داد و سطح طبی و راحتی محصول را نیز بر روی آن قرار داد.

عکس تشک بادی داخل ماشین

در نتیجه فضا برای استفاده و بهره برداری افراد اماده می شود و می توان از چنین محصول راحتی در داخل خودروی خود لذت برد. محصول مورد نظر دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب است تا تمامی دارندگان خودرو شخصی بتوانند آن را خریداری کنند و از وجود آن بهره مند شوند. هر یک از کسانی که تمایل به داشتن آن دارند نیز می توانند با توجه به سلیقه خود رنگ محصول را نیز انتخاب نمایند.

انواع شرکت تولید کننده تشک بادی

1 – تشک بادی اینتکس

اینتکس intex بزرگ ترین و سرشناس ترین تولید کننده تشک بادی می باشد. یک برند کاملا شناخته شده در ایران است و کیفیت کار انواع تشک های بادی اینتکس بسیار عالی است. تشک های بادی اینتکس در سری های جدید، بر گرفته از تکنولوژی الیافی تولید شده اند که بسیار مقاوم تر و با دوام تر نسبت به تشک های بادی گذشته این شرکت می باشند.

علاوه بر تحمل وزن بیشتر، در استفاده های طولانی مدت، حالت طبیعی خود را از دست نمی دهند. شرکت اینتکس تولید کننده انواع تشک بادی مسافرتی، انواع تشک بادی خانگی و تشک بادی درون چادر است که معمولا تشک بادی های تولید شده توسط این شرکت بزرگ، دارای ساختاری با شیارهای طولی یا عرضی می باشند.

تشک بادی اینتکس یکی از معروف ترین کالاهای بادی این شرکت بزرگ و معتبر است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و همگی با استفاده کردن از انواع تشک بادی اینتکس راضی بوده اند و درصد رضایت بسیار بالایی دارد.

 

تشک بادی دو نفره با بالش شرکت اینتکس

2 – تشک بادی بست وی

شرکت بست وی به عنوان تولید کننده تشک بادی، یک پله از اینتکس نیز جلوتر رفته و علاوه بر تولید تشک های بادی با شیارهای طولی و عرضی، دست به تولید تشک بادی با شیار های دوخت وسط زده است که به صورت حباب های فرورفته و برآمده در وسط تشک قرار گرفته اند. به دلیل طبی بودنشان از محبوبیت بیشتری در بین انواع تشک های بادی مسافرتی و خانگی برخوردار هستند.

تشک های بادی مسافرتی بست وی نیز بسیار کارآمد تولید شده اند و به عنوان تشک بادی داخل چادر، از محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان این محصولات برخوردار هستند. شرکت بست وی نیز مانند اینتکس تولید کننده انواع تشک بادی مسافرتی، تشک بادی داخل چادر و تشک بادی کمپینگ است و در این زمینه پیشرفت بسیار زیادی نسبت به سایر تولید کنندگان تشک بادی داشته است.

 

تشک بادی تک نفره شرکت و برند بست وی

3 – تشک بادی اینتایم

شرکت اینتایم نیز در کنار اینتکس و بست وی خود را به عنوان یک تولید کننده تشک بادی معرفی کرده است. اینتایم در این زمینه ورود کرده و مدل های بسیار جالبی را از جمله تشک بادی دو قلو یا تشک بادی دو طبقه و یا تشک بادی بالش دار را تولید کرده است.

تشک های بادی اینتایم تفاوت زیادی با تشک های بادی اینتکس و تشک های بادی بست وی دارند. تفاوت آن ها در ابعاد، اندازه، تحمل وزن و مدل های آن ها است. همچنین تکنولوژی بکار رفته درون تشک های بادی اینتایم برعکس تشک های بادی اینتکس و بست وی از نوع پی وی سی است.

تشک بادی چگونه باد می شود؟

بیشتر مدل های تخت خواب های بادی دارای پمپ باد برقی 2 کاره متصل به بدنه هستند به این شکل که با زدن دکمه روشن و چرخاندن ولوم باد به سمت راست می توانید آن را در مدت زمان 5 دقیقه پر و سپس دکمه خاموش را بزنید برای زمان هایی که می خواهید تخت بادی اینتکس را جمع آوری کنید و یا آن را در مکان دیگری استفاده کنید کافی است تا دکمه روشن را زده و ولوم باد دایره ای شکل پمپ باد را به سمت چپ بچرخانید تا باد داخل آن خالی شود و تختخواب بادی را بسته بندی نمایید.

در برخی مدلهای ارزان تر که شامل پمب باد برقی نمی باشد می توان با استفاده از تلمه های دستی مخصوص اقدام به پر کردن باد تشک کرد.

پیشنهاد مطالعه :

نگه داری از تشک بادی

تشک بادی را باید در یک مکان مناسب و دور از انواع اشیاء نوک تیز و برنده نگه داری کنید. همچنین بهتر است که در زمان بسته بندی در یک مکان خنک نگه داری شود. در یک بسته بندی ایمن قرار گیرد تا از جویدگی به وسیله حیواناتی مانند موش به دور باشد.

در زمان استفاده نیز سعی کنید سطح زیرین آن را تمیز کرده و جارو بزنید تا خالی از هر گونه شئ نوک تیز و برنده و آسیب زننده مانند: میخ، سوزن، پونز، خرده شیشه، سنگ ریزه، خرده چوب و … به کف محصول باشد.

از جامپ کردن و پریدن به روی تشک بادی جدا خود داری کنید؛ چرا که این محصول صرفا جهت خوابیدن طراحی شده و با صفحه های پرش و تشک های جامپینگ تفاوت دارد و این عمل ممکن است به تشک بادی شما آسیب وارد کند.

برای نگه داری بهتر و طول عمر بیشتر تشک بادی خود، به صورت طولانی مدت با یک نقطه از بدن به یک نقطه تشک بادی فشار وارد نکنید تا تشک شما عمر طولانی تری برای استفاده داشته باشد. مثلا سعی کنید هنگام استفاده از فشار آوردن با زانو به یک نقطه آن اکیدا خودداری کنید.

ت به صومحصولی سازگار و منحصر به فرد است که در سال های اخیر توانسته در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و مزیت های زیادی را نیز ارائه دهد. در این صورت کسانی که به دنبال خرید این محصول بی نظیر می باشند می توانند با رضایت کامل محصول را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی سازند و محصولی مطابق با نیاز و شرایط خود را داشته باشند. تشک بادی را می توان با ابعاد بزرگ و کوچک انتخاب کرد و در این صورت بهترین و سازگار ترین اوقات را رقم زد تا در مسافرت و گردش و یا در منزل نیز از این خصوصیات لذت برد. این محصول تشکیل شده از بدنه ای بادی و توخالی که به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود و رویه ای مقاوم دارد که از نوع مخمل و یا جیر بوده است و می توان سازگار ترین حالت ممکن را از آن به دست آورد. تشک بادی به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارد و تنها با به همراه داشتن بدنه تاشو و کمجا و داشتن پمپ باد مناسب می توان از آن بهره برداری کرد و ساعات خوشی را بر روی آن به استراحت و آرامش پرداخت. تشک بادی با ظرفیت تکفره و دو نفره مناسب استفاده در شرایط مختلف می باشد و انواع متنوع را شامل می شود که می توان آن ها را جزو محصولات رایج و محصولاتی که برای کمپینگ استفاده می شود در نظر گرفت. لذا هر یک از علاقه مندان و نیازمندان به این محصول بی نظیر قادر خواهند بود از این وسیله بادی و دلخواه برای استفاده در طول عمر بالا بهره مند شوند و از بخش های مختلف آن که همگی برای رضایت مخاطب می باشد استفاده کنند. اگر به دنبال پاسخ به سوال ویژگی های یک تشک بادی خوب چیست می باشید می توانید مطالبی که در ادامه عنوان می شود را با دقت مرور نمایید تا در نهایت گزینه ای دلخواه را خریداری کنید و از داشتن آن استفاده های لازم را به عمل آورید.

ویژگی های تشک بادی خوب از نظر کیفیت

در زمان خرید هر یک از محصولات مورد نیاز توجه به کیفیت و کارایی محصول و بررسی آن از جهات مختلف لازم و ضروری است به طوری که می توان با توجه به این گونه موارد نسبت به خرید هر یک از آن ها اقدام کرد و محصولی بی نظیر را به دست آورد. تشک بادی خوب به تشک بادی گفته می شود که دارای میزان سازگاری زیادی باشد و بتوان از آن در طول عمر بالا بهره گرفت. چرا که محصول مورد نظر برای استفاده در مکان های مختلف ساخته شده است و باید دارای مقاومت و سازگاری زیادی باشد تا بتوان آن را بر روی سطوح مختلف استفاده کرد و شاهد آسیب رسیدن به آن نیز نشد. به همین خاطر است که توجه عده زیادی را جلب کرده است تا برای مسافرت و گردش از آن بهره ببرند و بتوانند ساعات خوشی را به دست آورند. تشک بادی طراحی ایمن و استاندارد دارد و اگر قصد معرفی و توصیف آن را داشته باشیم می توانید به رویه مواج و مقاوم آن اشاره کنیم. رویه محصول مواج می باشد که دارای شیار های بر آمده بوده است که در این صورت بدن در موقعیت استاندارد و آرامش بخشی قرار می گیرد و می تواند اوقات خوشی را تجربه کند. با این وجود است که تشک بادی مد نظر را می توان برای خواب طولانی مدت و یا استراحت در مسافرت و گردش انتخاب کرد و موقعیت استاندارد و ایمنی را نیز کسب کرد و در نهایت نیز توانست از وجود آن لذت برد. رضایت مخاطب در زمان استفاده از این محصول کاربردی زیاد می باشد چرا که بدن بر روی سطح طبی قرار می گیرد که دچار خستگی و درد نمی شود و جهت رفع خستگی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از نمونه های تشک بادی دارای بالش بادی سرخود نیز بوده است که در این صورت سر و گردن هم شرایط دلخواهی خواهند داشت و استاندارد ترین حالت ممکن را تجربه می کند. بدنه تشک های بادی از جنس پی وی سی برزنتی می باشند که رویه آن ها از نوع مخمل و جیر بوده است و بخش کف نیز دولایه می باشد. از این رو می توان با سازگاری زیاد و داشتن بدنه با کیفیت و ضد حساسیت و ضد تعریق آن را برای استفاده در مسافرت و گردش در نظر داشت و از وجود آن بهره مند شد و توانست محصولی با قیمت مناسب را کسب کرد که کیفیت بالایی را شامل می شود. کیفیت و کارایی در کنار هم خرید تشک بادی را به صرفه می کند و می تواند ان را جهت استفاده به عنوان یک محصول دائمی اماده سازد.

ویژگی های تشک بادی خوب از نظر ظاهر

شرکت های تولید کننده محصولات بادی همواره تشک های بادی را نیز ارائه می دارند که از نظر ظاهری متنوع می باشند و می توان از وجود هر یک از آن ها لذت برد. در واقع به دلیل متنوع بودن سلیقه استفاده کنندگان طرح های ارائه شده نیز تنوع دارد و می تواند با ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای افراد بهترین شرایط را ایجاد سازد. تشک بادی از رنگ های متنوع نیز تشکیل می شود تا افراد خرید آن را با توجه به رنگ مورد علاقه خود انجام دهند. همچنین بتوانند از ظاهر به وجود آمده لذت ببرند. ظرفیت های تک نفره و دو نفره و کودک تشکیل دهنده دسته بندی تشک بادی خوب می باشد که هر کدام به نوبه خود بهترین کاربرد را خواهند داشت و می توان با توجه به نیاز و شرایط خود و موقعیت خود ظرفیت را تعیین کرد. ظاهر تشک بادی به شکل سطحی مستطیلی شکل می باشد که رویه مواج دارد و با داشتن بر آمدگی های مناسب کمر و ستون فقرات را در بهترین شرایط نگه می دارد. علاوه بر این موارد وجود بالش بادی سرخود نیز در ایجاد سازگاری زیاد موثر است و در نهایت طراحی ویژه ای را به ظاهر محصول می بخشد و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. رنگ های تشک بادی مدل های به روز و شیک را ترتیب می دهند به طوری که مدل هایی که دارای رنگ سورمه ای بوده اند مدل های کلاسیک را تشکیل داده اند و محصولاتی که به رنگ سبز طراحی شده اند در گروه مدل پرستیژ قرار دارند. نمونه هایی نیز با رنگ کرم روشن در اختیار افراد می باشند که در واقع مدل هایی الیاف دار را تشکیل می دهند. با این وجود می توان با توجه به نیاز و موقعیت خود و سلیقه خود ظاهر نمونه مد نظر را انتخاب کرد و از آن بهره مند شد.

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین خوب

گروهی دیگر از تشک های بادی برای استفاده در داخل خودرو ساخته شده اند و از طراحی ویژه و خاصی برخوردار می باشند. به طوری که کاربرد زیادی دارند و افراد به سمت خرید آن کشیده شده اند. این محصول تنها جهت قرار گیری در بخش پشتی خودرو ساخته شده است و به راحتی نصب می شود. لذا افراد زیادی برای رفتن به مسافرت و گردش خرید آن را انجام می دهند و می توانند در داخل ماشین موقعیت برای استراحت و آرامش را داشته باشند. ویژگی های تشک بادی داخل ماشین خوب وابسته به طراحی ساختاری آن می باشد که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا مهیا باشد. سطح رویه آن مانند سایر تشک های بادی طبی و مواج می باشد که بدن در زمان قرار گیری بر روی آن احساس خوشایندی دارد و می تواند استاندارد های لازم را داشته باشد. علاوه بر این موارد پایه های مقاوم بادی در بخش زیرین قرار می گیرد و استحکام و استواری زیادی را تشکیل داده است. به همین خاطر به راحتی در بخش پشتی جای می گیرد و می توان از آن بهره گرفت. تشک بادی داخل ماشین به نوبه خود تنوع زیادی دارد و برخی از آن ها که با مدل تاج دار شهرت دارند بالش بادی دارند و بخش اطراف محسور می شود و می تواند افراد را از برخورد به بخش داخلی خودرو در امان نگه دارد. چنین محصولی اغلب برای راحتی کودکان در داخل ماشین در نظر گرفته می شود که در این صورت می توان به راحتی از آن برخوردار بود و از داشتن آن لذت برد و توانست ساعات خوشی را تجربه کرد. کودکان در حین مسیر طولانی مسافرت دچار خستگی در داخل ماشین می شوند که برای جلوگیری از این موارد می توان خرید تشک بادی مد نظر را انجام داد و در داخل ماشین محیطی ایمن و استاندارد را رقم زد که در این صورت کودکان در مسافرت های طولانی دچار مشکل هایی مانند بدن درد نخواهند شد و از آن لذت می برند. افراد حاضر در ماشین نیز در میانه راه و یا در حین حرکت خودرو می توانند بر روی این تشک بادی حضور داشته باشند و استراحت کنند و از خستگی در میان راه جلوگیری نمایند. بدنه ضد حساسیت محصول که رویه مخمل و جیر دارد به همراه وجود پمپ باد فندکی در زمان خرید محصول آن را متمایز کرده است و در واقع جزو خصوصیات منحصر به فرد آن به حساب می آید که خریداری می توانند بر این اساس خرید خود را نهایی سازند.

ویژگی های تشک بادی خوب کمپینگ

سری دیگری از تشک های بادی که برای استفاده افراد آماده می باشند و دسته بندی دیگر را ایجاد کرده اند تشک بادی کمپینگ می باشد که تنوع زیادی دارد به طوری که می توان به راحتی و با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی خوب کمپینگ دارای بدنه کمجا و منحصر به فرد می باشد که وزن کمی دارد و می توان به راحتی آن را جا به جا و حمل کرد. علاوه بر این موارد از نظر ساختاری دارای بالش بادی سرخود می باشند تا دیگر نیازی به داشتن وسایل جاگیر نباشد و بتوان با تشک بادی کمپینگ به استراحت و آرامش دست پیدا کرد. کیفیت موجود در این محصول به دلیل داشتن مواد اولیه سازگار می باشد که طول عمر بالا را نیز شامل می شود و امکان استفاده از محصول بر روی سطوح مختلف را مهیا کرده است. در این صورت کسانی که به دنبال خرید با کیفیت ترین محصول می باشند می توانند ساختار آن را مورد بررسی قرار دهند و در بین محصولات برند گزینه دلخواه را خریداری کنند. محصولاتی که ساخت شرکت اینتکس و بست وی می باشند از جمله محصولات سازگار و منحصر به فرد هستند که برند و اصل نیز می باشند و می توان به راحتی آن ها را خریداری کرد و از وجود آن ها لذت ببرند. تشک بادی کمپینگ همواره به راحتی راه اندازی می شود و دارای طول عمر و سازگاری بوده است و با داشتن وزن کم به راحتی مورد حمل و جا به جایی قرار می گیرد و می توان از وجود آن در مکان های مختلف بهره برد.

ویژگی های تشک بادی خوب برای بیمار

دیگر محصولی که در دسته بندی تشک بادی خوب قرار دارد محصولی است که برای بیماران استفاده می شود و با عنوان تشک بادی ضد زخم بستر نیز شناخته شده است. به طوری که می توان برای بیمارانی که برای مدت زمان طولانی مجبور به خواب می باشند استفاده شود و مزیت های زیادی را نیز به دنبال دارد. این محصول ضد تعریق است و دارای قابلیت ضد حساسیت نیز می باشد و می تواند برای عبور هوا در تشک مزیت داشته باشد. با این وجود است که ماهیچه های افراد بیمار که بر روی هم قرار گرفته است و فاقد گردش هوا می باشد دچار آسیب نشوند و زخم بستر صورت نگیرد و کسانی که دارای زخم بستر می باشند نیز در روند بیماری آن ها بهبود حاصل شود. کیفیت بدنه و طول عمر و سازگاری آن از جمله ویژگی های مهم برای تشک بادی خوب ضد زخم بستر است که افراد می توانند آن را داشته باشند.

خرید تشک بادی خوب 

چنانچه تمایل به خرید انواع متنوع و مناسب تشک بادی خوب دارید تا در مکان های مختلف از داشتن آن بهره مند شوید می توانید این محصول را با ورود به بررسی کنید و در نهایت انتخاب و خرید خود را نهایی سازید.

رت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید .