پست اینستاگرامی چیست؟-بهترین طراح پست اینستاگرام

 

پست محتوای اصلی است که در پیج اینستاگرام به اشتراک می گذاریم و می تواند عکس یا ویدیو باشد. شما می توانید پست افرادی که دنبال کرده اید را لایک کنید و برای آن ها نظر بنویسید. به همین ترتیب افرادی که شما را دنبال کرده اند و درخواستشان را پذیرفته اید پست های شما را می بینند و می توانند لایک کنند یا نظرشان را بنویسند.

تمام پست های شما در صفحه پروفایل اینستاگرامتان نمایش داده می شود و تمام پست های جدیدی که فالوورهایتان به نمایش می گذارند در فید (Feed) شما قابل مشاهده است.

هنگامی که تصمیم می گیرید اولین پست پیج کاری خود را آماده کنید باید به این نکته توجه کرده باشید که صفحه فروشگاه اینستاگرامی شما به طور کامل آماده شده است. برای این منظور باید صفحه بیزینس اینستاگرام را فعال کرده عکس بیوی پیج و موارد دیگر را به طور کامل مهیا کرده باشید.

مطلب مرتبط : دوره جامع آموزش ادمینی همراه با استخدام

وقتی مطمئن شدید که فروشگاه اینستاگرامی شما آماده است باید سراغ اولین پست اینستاگرام خود بروید.

مقدمه اولین پست اینستاگرام

فرقی نمی کند که صفحه شخصی برای فروشگاه اینستاگرامی خود انتخاب کرده اید یا صفحه بیزینس شما برای اولین پست بهتر است مقدمه ای آماده کنید. شما می توانید برای اولین پست یک اکانت بیزنس عناصری مانند لوگو نام تجاری شعار و ویژگی های محصولات یا خدمات خود را بگنجانید. به این ترتیب بر اساس اولین پست شما مردم ایده خوبی از اینکه برند یا محصول شما چیست و چگونه می توانند آن را خریداری کنند خواهند داشت.

برای اینکه محصولات خود را به شیوه ای سرگرم کننده نشان دهید پست چند اسلاید (Carousel) را انتخاب کنید تا کل مجموعه محصولات شما را به نمایش بگذارد. از طرفی می توانید آموزشی را آماده کنید که به وضوح نحوه استفاده از محصولات را نشان می دهد. بهترین انواع محتوا برای ارسال در اینستاگرام آنهایی هستند که جذابیت دارند. بنابراین به این فکر کنید که چگونه می توانید از یک عکس ساده محصول و توضیحات فراتر بروید.

اگر شما صاحب این کسب وکار هستید ممکن است بخواهید خود را در اولین پست اینستاگرام معرفی کنید و این موضوع را به اشتراک بگذارید که چه چیزی به شما الهام می دهد یا فروشگاه شما چگونه شروع به کار کرد. جالب است بدانید که حدود 70 درصد از مصرف کنندگان با مدیرانی که در رسانه های اجتماعی فعال هستند ارتباط بهتری با برندها برقرار می کنند. بنابراین نترسید که خودتان را در آن جایگاه قرار دهید.

Top of Form

 

Bottom of Form

به اشتراک گذاری هدف کسب وکار

محتوای اینستاگرام شما نباید تماماً به این بپردازد که محصولات یا خدمات شما چه هستند و چه کیفیتی دارند. در واقع بیش از نیمی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از شرکت هایی خرید کنند که با ارزش های آنها همسو هستند. با به اشتراک گذاشتن یک داستان یا پیام قدرتمند در مورد برند خود شانس شناسایی افراد را با آن افزایش می دهید. به نحوی که در پایان روز می توانید بهترین فید اینستاگرام را در جهان داشته باشید. اما این هدف یا «چرایی کار» شماست که به ایجاد وفاداری واقعی به برند کمک می کند.

مطلب مرتبط: دوره جامع آموزش طراحی سایت همراه با استخدام

به عنوان مثال شعار اپل این است که «برای ساختن بهترین محصولات روی زمین و ترک زمین در شرایطی بهتر از زمانی که آن را به دست آورده ایم.» برقراری ارتباط با چنین دیدگاهی به مخاطب نشان می دهد که چه هدف مهمی پشت کاری که شرکت اپل انجام می دهد وجود دارد. با بیان هدف کسب وکار خود به کاربران اعلام می کنید که چرا باید شما را دنبال کرده یا از شما خرید کنند. این احساس باید در تمام شبکه های اجتماعی شما منتقل شود.

مزایای طراحی پست اینستاگرام چیست؟

طراحی پست اینستاگرام یک روش کارآمد و مهم برای بسیاری از کسب و کارها در دنیای دیجیتال امروز است. در حال حاضر کمتر کسب و کاری را مشاهده می نمایید که برای پیشرفت خود از این فضا استفاده نکرده باشد. اهمیت طراحی پست اینستاگرام زمانی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار و تجارت نیاز به دیده شدن توسط گروه کثیری از جامعه را دارید. مزایای طراحی پست اینستاگرام عبارتد از:

  • برخورداری از یک پیج پردرآمد و محبوب
  • افزایش تعداد مخاطبان مفید و فعال
  • شناخت بهتر محصول و خدمات شما توسط مخاطب
  • کاهش هزینه های جانبی برای کسب و کار
  • دسترسی گسترده به مخاطبان

نکات مهم در پست گذاری اینستاگرام

  • محتوا گذاری مناسببا توجه به اینکه پیج های مختلفی در اینستاگرام وجود دارد شما باید یک موضوع و فضای خاص را انتخاب کنید و در راستای همان موضوع شروع به تولید محتوا و پست گذاری کنید. هرچیزی که پست می کنید باید حول محور موضوع انتخابی شما باشد. از بحث های پراکنده پرهیز کنید چون مخاطب را سردرگم می کند.
  • رعایت نظمبرای ارسال موضوعات زمان بندی خاص خود را داشته باشید؛ به طوری که مخاطب شما برای دنبال کردن مطالبتان به انتظار بنشیند. پس خیلی مهم است که مطالب را به شکل منظم ارائه کنید.
  • هشتگ گذاری:برای پست هایی که می گذارید هشتگ های پرطرفدار انتخاب کنید. دقت کنید که هشتگ ها مبهم نباشند چون در عرض چند ثانیه فروکش می کنند. حداکثر در هر پست از 30 هشتگ استفاده کنید. هشتگ های انتخابی خود را در کپشن قرار ندهید. می توانید لیستی از هشتگ های خود را در کامنت ها کپی کنید.
  • استفاده از ویژگی (Geotag جادویی): زمانی که یک پست منتشر می کنید با تگ کردن موقعیت جغرافیایی خود می توانید بازدید از پست خود را بالا ببرید. به این صورت که افرادی که وارد آن موقعیت جغرافیایی می شوند و یا آن را جستجو می کنند پست شما را مشاهده خواهند کرد.
  • ارسال پست بهینه و به موقع:افراد در موقعیت های مکانی و جغرافیایی متفاوت زندگی می کنند؛ بنابراین شما باید یک زمان مناسب برای ارسال پست انتخاب کنید.

 

بنابراین اگر به دنبال مجموعه ای معتبر برای ارائه خدمات طراحی گرافیکی نظیر پست و یا استوری و یا ریلز و یا حتی سایر خدمات گرافیکی یا طراحی و سئو و خدمات ادمینی هستید پیشنهاد ما مجموعه باتیس گرفی می باشد که با مجرب ترین و بهترین فعالان حوزه گرافیک خود بهترین و ارزان ترین خدمات را ارائه میدهند.

‫5 دیدگاه ها

  1. چه مقاله مفیدی! حالا می‌دونم بهترین طراح پست اینستاگرام باید به رنگ، فونت و ترکیب‌بندی خیلی دقت کنه. خیلی نکات جدید یاد گرفتم، مرسی!

  2. دمتون گرم! نکاتی که برای طراحی پست‌های اینستاگرام گفتید خیلی کاربردی بود. حالا بهتر می‌فهمم چرا بعضی پستا اینقدر بازدید می‌گیرن!

  3. خیلی جالب بود! طراحی پست اینستاگرام بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم تکنیک و خلاقیت می‌خواد. این مطلب خیلی بهم کمک کرد که بهتر طراحی کنم.

  4. چه مطلب خوبی بود! همیشه فکر می‌کردم پست اینستاگرامی فقط یه عکس یا ویدئو ساده‌ست، ولی حالا فهمیدم طراحی پست چقدر اهمیت داره. کلی نکته از این مطلب یاد گرفتم!

  5. عالی بود! همیشه دنبال یه راهنمای خوب برای طراحی پست‌های اینستاگرام می‌گشتم. حالا می‌دونم چه نکاتی رو باید رعایت کنم تا پستام جذاب‌تر بشه. مرسی!