عمومیکسب و کارهای برتر روز

اشتباهات مخرب اینستاگرامی آپدیت 2022

امروزه باوجود شرایط خاص دوران کرونا، داشتن مهارت‌های اینستاگرام و حضور در شبکه‌های اجتماعی بیش‌ازپیش ضروری شده است و همه ما برای معاشرت با جامعه نیاز به آشنایی با این فضای مجازی داریم.

خرید فالوور واقعی

اگر به‌تازگی تصمیم گرفته‌اید برای افزایش درآمد و استفاده از فرصت‌های بالای این فضا به اینستاگرام مراجعه کنید، انتخاب درستی کرده‌اید. محتوای صفحه شما هر چه باشد؛ کسب‌وکار، تحصیل، سرگرمی و متعصب یا ترکیبی از هر دو، بنابراین باید مهارت‌ها را بیاموزید.

در این مطلب ضمن آشنایی با اشتباهات رایج و مخرب در اینستاگرام، با راهکارهای مناسب آشنا می‌شوید.

فالوور و لایک بخرید (از سایت معتبر)

ممکن است فکر کنید که افراد زیاد در صفحه شما دیگران را تشویق می‌کند تا صفحه شمارا دنبال کنند، اما فراموش نکنید که هدف شما چیست. هدف اصلی شما فروش محصولاتتان است و اگر فالوورهای شما جعلی باشند صفحه شما سود کافی نخواهد داشت. داشتن مشترکین k10 که 1000 نفر از آن‌ها متعهد به شما و محصولات شما هستند، بسیار مؤثرتر از داشتن 500 مشترک متعهد به مشترکین k100 است.

درواقع فالوورهای واقعی شما فالوورهای فعال شما هستند که محصولات شمارا نظر می‌دهند یا سفارش می‌دهند، پس باید به این افراد بیشترین توجه را داشته باشید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

نامی را انتخاب کنید که با برند شما سازگار باشد

اگر به عناوین صفحات نگاه کنید می‌بینید که نامهای ساختگی نیستند و این باعث بازگرداندن حس اعتماد به مشترکین می‌شود. بهتر است یک نام مناسب برای صفحه خود بانام تجاری خود انتخاب کنید و از استفاده از اعداد در آن خودداری کنید و پیشنهاد‌ها زیر را برای بهبود کیفیت صفحه خود اجرا کنید.

اگر نامی که انتخاب می‌کنید شرح مختصری از برند شما است، در بیو توضیح دهید

از عکس و تصویری که با برند شما مطابقت دارد برای نمایه خود استفاده کنید.

یک لوگو و لوگوی مناسب و منحصر به فرد ایجاد کنید و از آن در تمام پست‌ها و استوری های خود استفاده کنید تا برند خود را حرفه‌ای‌تر بازاریابی کنید.

قسمت بیوگرافی (bio) را خالی نگذارید

از کلمات کلیدی در بیو خود استفاده کنید تا مخاطبان خود را با فعالیت‌ها یا کسب و کار خود آشنا کنید. می‌توانید هدف اصلی خود را فهرست کنید یا اگر وب سایت دارید در این قسمت ارائه دهید.

خرید لایک ایرانی

استفاده بیش از حد از هشتگ

هشتگ ها برای کسانی که صفحه شما را فالو نمی‌کنند، تبلیغ کننده صفحه شما هستند، اگرچه ممکن است فکر کنید که اگر از هشتگ زیاد استفاده کنید، آمار بازدید و بازدید صفحه شما افزایش می‌یابد، اما توجه داشته باشید که اگر شخصی به صفحه شما بیاید. برای اولین بار محتوایی را می‌بینید که با هشتگ مغایرت دارد، ممکن است صفحه شما را برای همیشه مسدود کند یا حتی از آن شکایت کند و مقدار زیادی از آن باعث جریمه اینستاگرام شود.

به نظر می‌رسد تعداد هشتگ های مناسب حدود 11 عدد باشد. نکته مهم دیگر این است که فقط محتوای هدفمند و خلاقانه را در کپشن قرار دهید و آن را با نوشتن مقاله اشتباه نگیرید.

شما از عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت پایین استفاده می‌کنید.

فراموش نکنید که نحوه ارتباط شما با مخاطبان همان محتوایی است که استفاده می‌کنید. بی دقتی در تولید محتوا از تأثیر و نفوذ شما می‌کاهد و به تدریج از علاقه مخاطبان برای عضویت در صفحه می‌کاهد.

محتوا برگ برنده شماست، پس برای بهبود و بهبود آن همیشه و در همه جهات تلاش کنید. همچنین سعی کنید کارهای جدید و متفاوتی را به نمایش بگذارید که نبوغ و خلاقیت شما را به نمایش بگذارد.

لطفاً توجه داشته باشید که عکس‌های شما روی سئو اینستاگرام نیز تأثیر می‌گذارد و این باعث می‌شود کار شما بیش از گذشته تبلیغ شود.

شما پست ها را به هم ریخته می گذارید.

این باعث می شود اینستاگرام شما را به عنوان یک کاربر فعال حساب نکند. همچنین، پست های زیاد یا کم ارسال نکنید. اگر پست های زیادی بگذارید، فالوورهای شما توجه کافی به محتوای آن ها نخواهند داشت و اگر پست های کمی داشته باشید، ممکن است فالوورهای شما فکر کنند که صفحه از کار افتاده است و صفحه را آنفالو کنند.

بنابراین حتما تعداد پست های صحیح را با محتوای صفحه خود قرار دهید. همچنین، پست های اصلی خود را با تبلیغات بیش از حد برای صفحه خود و دیگران بارگذاری نکنید.

شما به خوبی با فالوورهای خود ارتباط برقرار نمی کنید.

مخاطبان اصلی شما فالوورهای شما هستند و هر چه بیشتر بتوانید آنها را متقاعد کنید که در صفحه خود فعال تر باشند، به هدف خود نزدیکتر خواهید شد. پس مطمئن باشید:

با تجزیه و تحلیل تعداد لایک ها و ذخیره پست های خود سلیقه مخاطبان خود را مشخص کنید و بیش از پیش از این نوع مطالب (صوتی، تصویری، متنی و …) استفاده کنید.

شما به روش های مختلف از آنها سوال خواهید کرد. از امکانات طرح برای این کار غافل نشوید.

صادقانه و مسئولانه به نظرات و دستورالعمل ها پاسخ دهید و از کمک ایموجی ها استفاده کنید.

در این مقاله، تعدادی از اشتباهات رایج کاربران اینستاگرام و همچنین راه حل هایی برای بهبود و ارتقاء صفحه اینستاگرام خود را برای کمک به شما برای رسیدن به اهداف خود آسانتر و سریعتر بیان کرده ایم.

علاوه بر مهارت های بالا، فراموش نکنید که هر از چند گاهی عملکرد صفحه خود را ارزیابی کنید و راه حل های جدیدی برای حفظ علاقه مندی فالوورهای خود به دنبال کردن صفحه خود ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید