عمومیکسب و کارهای برتر روز

یخچال قنادی یا ویترین قنادی

یخچال قنادیویترینی تولید شده توسط صنایع برودتی برودت سرما دارای بدنه استیل یکی از بهترین و متفاوت نوع یخچال می باشد این یخچال به گونه ای طراحی شده که مشتریان در هر صنفی باشند می توانند از این محصول استفاده کنند. یخچال قنادی که به یخچال شیرینی فروشی نیز معروف است در مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. به طور کلی یخچال ویترین قنادی در دو نوع با موتور و بدون موتور ساخته می شود.

ویترین قنادی چیست؟

از مدل های این نوع یخچال می توان به که برای به نمایش گذاشتن شیرینی ها و دسر ها می باشد، و یخچال ایستاده پشت بسته که برای نمایش گذاشتن کیک و تارت و دسر است، فریزر ایستاده برای نگهداری بستنی و کیک،ویترین خشک قنادی برای چیدمان و عرضه شیرینی ها خشک و انواع نان و یخچال و فریزر، میز کار برای آماده سازی مواد اولیه کیک و شیرینی و … استفاده میشود.

یکی از مهم ترین نکته ها در انتخاب و سفارش یخچال رطوبت ساز شیرینی فروشی ظاهر و طراحی مناسب این محصولات می باشد، که شرکت امین برودت با سابقه طولانی و تجربه کافی در این زمینه می تواند به راحتی پاسخگوی تمامی مشتریان در انتخاب یخچال قنادی باشد. به طور معمول یخچال های قنادی در مدل های و ایستاده تولید می شوند که شامل یخچال ویترینی، که برای شیرینی های تر و انواع کیک و دسر استفاده می‌شود.

نمونه ی دیگر از یخچال قنادی ایستاده پشت بسته می باشد که برای نمایش انواع شیرینی ها استفاده می شود. ویترین های خشک در قنادی ها برای چیدمان و فروش انواع نان های فانتزی و شیرینی های خشک و غیره استفاده می شود. نمونه ی دیگر از کاربرد یخچال قنادی فریزر های ایستاده پشت بسته می باشد که برای نگهداری از انواع کیک ها و بستنی ها و غیر قابل تولید می باشد.

یخچال قنادی در دو نوع قابل تولید می‌باشند در بعضی از آنها یک موتور تعبیه شده، و بیشتر برای نگهداری کیک‌ها، شیرینی‌ ها و انواع کیک بستنی‌ ها کاربرد دارد. نوع دیگر یخچال قنادیبدون موتور بوده، که به ویترین قنادی نیز معروف است و بهترین جایگاه برای شیرینی های خشک می‌باشد. ویترین قنادی قنادی از جمله مکان هایی است که علاوه بر داشتن شیرینی های تازه، باید دارای ویترینی زیبا و نظم و نظافت چشمگیر باشد.

صنایع ما، با بکارگیری بهترین نیروی کار و قطعات، کالاهای خود را به مرحله‌ای از تولید رسانده که شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس توسط کارشناسان امین برودت مشاوره شده و در ساخت و سفارش کالای مورد نظر خود با ما همراه باشید. از دیگر ویژگی های یخچال قنادی * ظاهری ساده * تمام شیشه * طبقات شیشه یا استیل * پایه های چرخدار * پایه‌ های چرخ‌ دار این یخچال، کار را برای نظافت و جابجایی آسان می‌ کند. * این یخچال‌ ها علاوه بر ظاهری ساده و نمای تمام شیشه، دارای طبقات استیل و شیشه‌ ای، که قابلیت جا به جایی هم دارند، می باشد.

ویژگی این یخچالها چیست؟

از دیگر ویژگی های یخچال قنادی داشتن کمپرسورهای قدرتمند آن می‌باشد که باعث می‌شود طول عمر دستگاه بالا رفته و کارایی بهتری را اجرا کند. یخچال‌ های صنعتی یا بهتر است بگوییم تمامی یخچال‌ها چند قطعه‌ ی حساس دارند که در صورت مشاهده‌ ی مشکل، می‌توانید مواردی مثل: فن، کمپرسور، ترموستات، گاز و لاستیک درب های آن را چک کنید و در صورت بروز خرابی یا مشکل با کارشناسان ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که تمامی کالاها صنایع امین برودت، دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشند. موتور یخچال‌های قنادی از مدل دانفوس بوده که جزء بهترین موتورهای حاضر در بازار می باشد. این موتور با ضمانت روی کالای شما نصب و راه اندازی می‌گردد. به حضور شما سروران می‌رساند که بنا به شرایط فعلی، کلیه سفارشات به صورت آنلاین بوده و شما می توانید خرید خود را از بهترین فروشگاه تولید و توزیع تجهیزات صنعتی (صنایع برودتی امین برودت) انجام داده و در اسرع وقت کالای خود را تحویل بگیرید.

یخچال شیرینی و کیک ویترین قنادی یخچال قنادی کوچک یخچال های قنادی دارای نورپردازی و روشنایی LED بوده و بدنه تمام یخچال های قنادی تمام استیل و در رنگ بندی های طلایی، دودی، دودی طلایی تولید می شود و دارای بهترین کیفیت و دارای موتور و کمپرسور قدرتمند می باشد. یخچال ها قنادی با عایق بندی مناسب باعث تثبیت دما شده و رطوبت را به میزان لازم نگه می دارد تا شاهد عملکردی مناسب و با کیفیت باشد تا علاوه بر نگهداری طولانی مانع خشک شدن کیک و شیرینی می شود.

فلز استفاده شده این یخچال ها استیل ۳۰۴ (ضد زنگ) بوده که باعث طول عمر بالا یخچال های قنادی شده است. شرایط گارانتی و ثبت و ارسال بار تمامی یخچال های شرکت امین برودت دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد همچنین شرکت امین برودت امکان ارسال به سراسر کشور و ارسال کشورهای همسایه از جمله عراق، سوریه، پاکستان را نیز دارا می باشد.

صنایع برودتی اورانوس با سابقه طولانی در این زمینه می تواند شما را جهت انتخاب و خرید محصول راهنمایی کند. اگر می خواهید زیبایی فروشگاه شما به چشم بیاید و دکور شیرینی فروشی شما چشم هر بازدید کننده ای را خیره کند، اگر قصد دارید هیچکدام از اجناس داخل مغازه ی شما از چشم مشتریان دور نماند و اگر می خواهید تنوع بالایی از شیرینی را در یک یخچال زیبا به نمایش بگذارید، به پیشنهاد ویژه صنایع برودتی اورانوس اطمینان کنید.

کاربرد یخچال ویترینی

یخچال ویترینی بهترین محصول برای رفع نیاز شماست. این با ظاهری زیبا و نمای شیشه ای در ابعاد مختلف در فروشگاه ها، قنادی و… قابل استفاده می باشد. یکی از مؤلفه‌های مهم در انتخاب و سفارش یخچال قنادی ظاهر و طراحی مناسب این محصولات می‌باشد که این مجموعه با سابقه طولانی و تجربه کافی که در این زمینه دارد، می‌تواند به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان در انتخاب یخچال قنادی مناسب و سفارش این محصولات منطبق با نیاز خود باشد.

قیمت یخچال قنادی یخچال قنادی چیست و عملکرد آن چگونه است از مهم ترین و تاثیر گذار ترین تجهیزات دکوراسیون قنادی ها یخچال و ویترین قنادی می باشد. یخچال قنادی در طرح ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند. کاربرد این یخچال ها برای نگهداری انواع شیرینی و کیک است که ابعاد آن به سفارش مشتری می باشد. عملکرد آنها بدین گونه است که با عایق بندی مناسب، باعث تثبیت دما شده و در دراز مدت و تازه ماندن محصولات می شود.