عمومیکسب و کارهای برتر روز

5 مدل قمقمه دوچرخه ویوا در بازار ایران

قمقمه دوچرخه Viva Nitro با رابط پلاستیکی: دوچرخه سواری ورزشی است که در آن بدن مقدار زیادی عرق و آب از دست می دهد، بنابراین باید آب زیادی بنوشید.

اکثر قمقمه های دوچرخه از پلاستیک ساخته شده اند، اگرچه مدل های قمقمه فلزی نیز وجود دارد.

این مدل قمقمه دارد که بر روی گردن دوچرخه نصب می شود و می توانید از قمقمه در جاده نیز استفاده کنید.

گرم کن دوچرخه Viva Nitro با گیره پلاستیکی یک گرم کننده 700 میلی لیتری با کیفیت بالا می باشد.

فلاسک دوچرخه ویوا نیترو خمیر پلاستیکی ساخت کشور عزیزمان ایران است و در ساخت آن از مواد درجه یک استفاده شده است.

قمقمه یکی از لوازم جانبی دوچرخه است که هر دوچرخه سواری باید از آن استفاده کند، زیرا دوچرخه سواری یک ورزش هوازی است و بدن انسان برای رکاب زدن به آب نیاز دارد.

حمل قمقمه دوچرخه به شما این امکان را می دهد که در زمان تشنگی در هر کجا که هستید آب بنوشید.

این قمقمه از پلاستیک ساخته شده و در رنگ های متنوعی عرضه می شود.

برای اتصال قمقمه به دوچرخه می توانید از یک شتاب دهنده پلاستیکی اضافی استفاده کنید که به راحتی روی بدنه دوچرخه سوار می شود.

مزایای استفاده از قمقمه آب چیست؟

1- در مقایسه با سایر وسایلی که برای دوچرخه سواری نیاز دارید، مقرون به صرفه است. البته نیاز زمانی که دوچرخه سواری می کنید زیاد است.

2- با استفاده از این قمقمه همیشه آب تمیز و سرد در اختیار خواهید داشت.

3- استفاده از این قمقمه از نظر بهداشتی نیز مهم است و تنها شما هستید که نمی توانید از آن استفاده کنید.

4- سایز این قمقمه کوچک است و بر روی دوچرخه سوار می شود که برای حمل و نقل آن مشکلی نخواهید داشت.

5- امروزه انواع قمقمه دوچرخه در بازار وجود دارد که به راحتی می توانید گزینه مورد نظر خود را در بین آنها پیدا کنید.

با توجه به مزایای ادعایی خرید بطری آب، شما را به خرید آن تشویق می کند و می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید قمقمه ورزشی

یکی از لوازم ورزشی ضروری به خصوص هنگام دوچرخه سواری، خرید قمقمه است. زیرا این دستگاه به شما در صرفه جویی در مصرف آب آشامیدنی کمک می کند. از یک طرف، زیرا این ابزار به صورت جداگانه استفاده می شود. بنابراین همه باید قمقمه داشته باشند.

حتی برخی افراد ترجیح می دهند به جای خرید قمقمه از بطری های آب معدنی استفاده کنند. اما این وسیله اصلا انتخاب مناسبی برای ورزش نیست; بنابراین بهتر است به جای بطری های پلاستیکی از قمقمه ورزشی استفاده کنید. انواع مختلفی از قمقمه در بازار وجود دارد. بنابراین در هنگام خرید باید به عوامل دیگری مانند استفاده از قمقمه، اجزاء، ماهیت کار خود و … توجه کنید. با ما همراه باشید تا برخی از این جزئیات را فاش کنیم.

ظرفیت و حجم قمقمه

اگر در مورد میزان آب مورد نیاز خود در هر بار استفاده از قمقمه یا وزن قمقمه سوالی دارید، پاسخ همه این سوالات به نیاز شما بستگی دارد. از آنجایی که قمقمه ها در اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. بنابراین شما می توانید هر یک از آنها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

به عنوان مثال، حجم کل قمقمه 500 تا 750 میلی متر ظرفیت دارد، اما برخی قمقمه ها که برای دونده ها طراحی شده اند، حجمی کمتر از این دارند. اگرچه قمقمه های باشگاه های ورزشی معمولاً بزرگتر از حجم کل قمقمه هستند. به عنوان تکان دهنده نیز شناخته می شود این قمقمه به شما امکان می دهد مایعات دیگر را مخلوط کنید.

بنابراین، می توانید در حین ورزش، تونیک ها و مایعات دیگر بنوشید تا قوی تر شوید.

اگر از جمله کسانی هستید که به دوچرخه سواری علاقه دارند، دماسنج دوچرخه سواری ورزشی 750 میلی متر است. این قمقمه برای مسافت های طولانی مناسب است و آب مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. علاوه بر این می توانید از سایر نوشیدنی های انرژی زا و همچنین آب استفاده کنید.

لاستیک های 500-650 میلی متری برای دوندگان عالی هستند و به شما امکان می دهند تا دور کمر قرار بگیرند. بنابراین مهم است که هنگام خرید قمقمه از نوع ورزش و فعالیت ها آگاه باشید. زیرا این نوع ورزش است که حجم و وزن قمقمه را برای شما تعیین می کند.

مواد قمقمه

دو نوع قمقمه در بازار موجود است، پلاستیک و فولاد ضد زنگ. نوعی قمقمه استیل یا آلومینیومی می تواند مایعات را سرد یا گرم نگه دارد. اما این نوع قمقمه بسیار ضعیف است. زیرا ضربه زدن باعث ایجاد ناراحتی در بدن می شود. در نتیجه روی ظاهر تأثیر می گذارد.

از طرف دیگر قمقمه فلزی سنگین تر از همتای پلاستیکی خود است. این ویژگی ممکن است در برخی موارد برای شما مشکل ایجاد کند. اما اگر می خواهید مایع این نوع قمقمه در تمام طول روز سرد یا گرم بماند، قمقمه فلزی انتخاب مناسبی برای شماست.

اما از طرفی اگر به دنبال قمقمه سبک وزن هستید ما به شما قمقمه ورزشی پلاستیکی را پیشنهاد می کنیم. چهار نوع قمقمه پلاستیکی در بازار وجود دارد: پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، کوپلی استر و پلی پروپیلن. این نوع قمقمه مقاومت بسیار بالایی دارد. بنابراین دیرتر از نوع فولادی خود می شکند. شستشوی آسان و وزن سبک از دیگر ویژگی های مثبت این نوع قمقمه است.

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد خرید قمقمه ورزشی را دارید، حتماً یک قمقمه پلاستیکی مرغوب خریداری کنید. اگرچه برخی قمقمه ها قیمت پایین تری دارند، اما کیفیت پایین تری دارند و می توانند بر طعم آب تأثیر منفی بگذارند.

قمقمه شکل

بسته به نحوه استفاده از قمقمه، شکل آن نیز همه کاره است. به عنوان مثال قمقمه های کوهنوردی کمی باریکتر از سایر قمقمه ها هستند. زیرا باید به راحتی در دست باشد. از طرفی قمقمه های کوهنوردی طرح و شکل بزرگ تری دارند به طوری که در طول مسیر کوهنوردی آب کافی برای نوشیدن وجود دارد.

اگر به دنبال قمقمه ورزشی برای دوچرخه سواری هستید، بهتر است نوعی از آن را خریداری کنید که به راحتی به دوچرخه متصل شود، در سربالایی و سرازیری مقاومت بالایی داشته باشد و ضد آب باشد.

همچنین اگر می خواهید قمقمه را به کمر خود بچسبانید، بهتر است قمقمه ای باریک و شیک بخرید. علاوه بر این، اگر می خواهید قمقمه کمی فضای کیف شما را اشغال کند، بهتر است نسخه فلت آن را خریداری کنید تا فضای کافی برای کارهای دیگر داشته باشید.

نوع قمقمه

قمقمه ها بسته به نیاز و نوع ورزشی که انجام می دهید اشکال و طرح های مختلفی دارند. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درهای حصیری: برخی از این مدل قمقمه ها دارای سوراخ در در هستند. در نتیجه می توانید به راحتی نی را رد کنید. همچنین برخی از مدل ها دارای نی هستند. در نتیجه می توانید به راحتی آب داخل آن را بدون کج کردن قمقمه بنوشید.
  • درب هایی با سوراخ های بزرگ: برخی قمقمه ها سوراخ های بزرگی در درب خود دارند. این ویژگی کمک می کند تا هر بار که می نوشید حجم زیادی آب وارد دهان شما شود.
  • دروازه محافظ: اگر به دنبال گرمای ورزشی مناسب برای دوچرخه سواری هستید، نوع محافظ را توصیه می کنیم. این نوع آب گرم دارای حفاظ روی درب می باشد که از باز شدن درب و خروج آب جلوگیری می کند. آهنربا روی درب این بخاری به خوب بسته شدن درب کمک می کند.

جداگانه، مجزا

اگر گرم و سرد نگه داشتن نوشیدنی برایتان مهم است، خرید قمقمه عایق گزینه مناسبی برای شماست. این نوع قمقمه از آنجایی که در بدنه خود عایق فوم دارد باعث می شود مایع داخل بطری گرم یا سرد بماند.

راه حل

برخی از ورزشکاران باید به داخل قمقمه ورزشی نگاه کنند. زیرا بارها باید پودر ورزشی را با آب مخلوط کرد. در این مواقع بدنه شفاف کمک می کند تا هنگام تهیه نوشیدنی، مواد را راحت تر دیده و مخلوط کنید. اما اگر قمقمه را فقط برای نوشیدن آب استفاده می کنید، شفافیت بدنه قمقمه چندان مهم نیست.