عمومیکسب و کارهای برتر روز

معرفی بهترین قمقمه دوچرخه در بازار ایران

این قبیل بطری های آب معمولاً به صورت پارچه ای روی دوچرخه های کودکان و بزرگسالان نصب می شوند و عموم مردم می توانند به دلیل چگالی و وزن کم قمقمه آن ها را با قیمت پایین از فروشگاه ها خریداری کنند، اما نکته اینجاست که این بطری های آب ورزشی هستند.

برای مشاهده قیمت قمقمه دوچرخه به دوچرخستان سر بزنید.

با وجود اینکه بسیار بادوام و مستحکم هستند و می توان آنها را در فریزر قرار داد اما متاسفانه در مقابل بطری های فلزی ترک می خورند و طعم آب را در دمای بالا تغییر می دهند که خوشایند نیست.

قمقمه دوچرخه فلزی

از قدیم الایام قمقمه های فلزی آب وجود دارند که کیفیت بالایی دارند و احتمال سوراخ شدن و ترک خوردن آنها کمتر است، اما مشکل اینجاست که به دلیل ماهیت فلزی خود سنگین بوده و در اثر ضربه آسیب می بینند. و در دماهای بسیار پایین قابل استفاده نیستند.

شایان ذکر است قمقمه های آب فلزی در 2 متریال موجود می باشند که عبارتند از: فلز یا فولاد ضد زنگ و فلز آلومینیوم. قمقمه آب آلومینیومی بسیار سبک است، اما برای محافظت از بوی مواد نمی توان به آن اعتماد کرد، زیرا پس از مدت طولانی استفاده، بوی مایع قبلی داخل آن را به خود جذب می کند.

قمقمه دوچرخه شیشه ای

اگر فردی هستید که در هنگام دوچرخه سواری بسیار مراقب هستید و مسیرهای دوچرخه سواری کم خطر را انتخاب می کنید، این مجموعه قمقمه پاسخگوی نیاز شماست زیرا نیاز به مراقبت ویژه دارد. این ست بطری آب ورزشی برای کلاس های یوگا و پیلاتس بانوان بادوام و مفید بوده و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی خطری برای سلامتی ندارد.

اما در نظر داشته باشید که اگر بخواهید یک لیوان آب را در فعالیت های سنگین استفاده کنید، قطعا می شکند و برای خرید مجدد یک لیوان آب باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

جنس قمقمه

چیزی که قمقمه ورزشی را از یک بطری معمولی متمایز می کند، خنک نگه داشتن آن و عدم تغییر بو و طعم آب است. بر این اساس قمقمه ها از مواد اولیه مختلفی ساخته شده اند و می توانند دمای آب را برای مدت محدودی حفظ کنند.

قمقمه استیل

محبوب ترین قمقمه ها از فولاد ساخته شده اند. ورق فولادی که بین فضای داخلی و سطح خارجی محصول قرار می گیرد، خلاء و فضای عایق ایجاد می کند تا کمترین تبادل هوا با محیط داشته باشد.

اگر لایه فولادی به اندازه کافی ضخیم باشد، می توانید از قمقمه به عنوان یک قمقمه پر برای حفظ دمای آب گرم یا سرد استفاده کنید. قمقمه فولادی کاربرد فراوانی دارد و علاوه بر ورزش برای مسافرت، پیاده روی و کار مناسب است.

شیکر

شیکرها نسل جدیدی از قمقمه های ورزشی هستند که برای باشگاه ها و کلاس های بدنسازی طراحی شده اند. معمولا افرادی که از مکمل های بدنسازی استفاده می کنند نیاز به شیکر دارند. شیکرها از پلاستیک و شیشه ساخته می شوند و معمولاً نمی توان آنها را در حالت سرد نگهداری کرد.

حجم و سایز قمقمه

انتخاب ظرفیت قمقمه به میزان آبی که در حین ورزش از دست می دهید بستگی دارد. به طور کلی، زنان به 2.2 در روز نیاز دارند. لیتر و مردان حدود 3 لیتر آب مصرف می کنند. این مقدار در طول هر تمرین تبخیر می شود و باید با مصرف آب جبران شود.

در طول فعالیت بدنی متوسط، زنان باید 50 متر مکعب هر 20 دقیقه و مردان – 150 متر مکعب بنوشند. طبق این راهنما، می توانید میزان آب مورد نیاز بدن خود را تخمین بزنید.

به خاطر داشته باشید که برخی از تمرینات ممکن است به مکمل یا انرژی نیاز داشته باشند. در این مورد باید از لامپ های بزرگتر استفاده کنید. اگر قصد خرید قمقمه و شیشه بزرگ را دارید، اندازه آن را با توجه به راهرو و تعداد نفرات تخمین بزنید.

بهترین قمقمه دوچرخه سواری، بطری است که فرد بتواند از آن در هر ورزشی استفاده کند و میزان آب بدن خود را میزان کند. اگر به دنبال یک بطری آب ورزشی هستید، به شما تبریک میگوییم زیرا، در بازار فعلی گزینه های زیادی برای خرید قمقه دوچرخه وجود دارد که می تواند پاسخگو نیاز شما و سلیقه شما باشد. قمقمه دوچرخه بیشتر با هدف اینکه دوچرخه سوار بتواند در حین رکابزنی نوشیدنی مصرف کند تولید شده و بست قمقمه ان روی دوچرخه تعبیه شده است تا فرد مشکلی برای قرار دادن بطری اب خود نداشته باشد.

بهترین قمقمه دوچرخه سواری، که شما می توانید در بازار ایران و جهان پیدا کنید معمولا از جنس شیشه، فلز یا پلاستیک هستند که بسیار بادوام می باشد و عمر طولانی دارد و در اثر ضربه، دچار آسیب دیدگی نمی شود.

بطری آب ورزشی، اگر از جنس پلاستیک تولید شده باشد دارای وزنی سبک است و طول عمر زیادی دارد ولی تنها مشکلی که دارند این است که اگر در دمای بالا قرار بگیریند احتمال ترک خوردگی آنها بسیار است و وقتی که شما نوشیدنی را از طریق قمقمه دوچرخه مصرف میکنید، مزه یا طعم پلاستیک را احساس خواهید کرد. همانطور که در بالا اشاره کرده ایم قمقمه های دوچرخه و بطری های آب ورزشی، از 3 جنس پلاستیک، شیشه و فلز تهیه و تولید می شوند که شامل موارد زیر می باشد.