عمومی

راه بند زنجیری ارکا ساخت اسپانیا

سیستم کارکرد این نوع راه بند ها شباهت بسیاری با راه بند های الکترومکانیکی دارند با این تفاوت که موتور این دستگاه تکسط یک پمپ هیدرولیک از روغن برای بالا و پایین بردن بوم استفاده می کند که هم استهلاک دستگاه بسیار پایین می آید و هم سرعت کارکرد می تواند بسیار بالا رود. راه بند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگ‌هایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدل‌های الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند.

ولتاژ کارکرد موتور راه بند های هیدرولیکی نیز 24 ولت و 220 ولت ساخته شده که مدل 24 ولت مزیت تردد بیشتر و کارکرد با برق اضطراری را دارا هستند، امکان تنظیم سرعت حرکت بازو به تفکیک نیز از قابلیت های منحصر به فرد سیستم های راه بند الکتروهیدرولیک می‌باشد. اگر در مکان‌های مسقف مثل پارکینگ‌های طبقاتی یا ورودی مجتمع‌های تجاری بخواهیم از راه بند بازویی استفاده کنیم، به دلیل عدم اجازه نصب سیستم در پیاده رو و بحث محدودیت ارتفاع محل نصب راه بند، با مشکل ارتفاع بوم راه بند مواجه خواهیم شد.

به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را به اندازه عرض مسیر نخواهد داد، به طور مثال ارتفاع ورودی ۳ متر و عرض مسیر ۶ متر می باشد، یک متر از این ارتفاع را بدنه اصلی گرفته و ۲ متر می تواند طول بازویی باشد که می‌تواند در این ارتفاع کار کند که ۴ متر از مسیر با این تفاصیر باز می ماند.

راندنو صرفاً فروشندگان را به خریداران معرفی نموده و مسئولیتی بابت صحت قیمت‌ کالاها ندارد. به دلیل نوسانات شدید قیمت لطفا جهت اطمینان از بروز بودن قیمت، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. این وسیله همچنین در پروزه های عمرانی و راهداری کاربر دارد و جهت بستن و ممنوعیت تردد در مکان های غیر مجاز به کار می رود.

این زنجیر ها به لحاظ ظاهری کاملا مشابه زنجیرهای آهنی بوده با این تفاوت که از آن ها بسیار سبک تر , ارزان تر و قابلیت کشسانی کمتر دارند و صد البته که به لحاظ قدرت و مقاومت بسیار از نوع آهنی ضعیف تر می باشند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد.

نسبت به راهبندهای دیگر کارایی متفاوتی دارد و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. راهبند اتوماتیک فک دارای سیستم انکودر می باشد که باعث می شود میله ی راهبند با مانع یا خودرو برخورد نکند و به صورت خودکار به حالت اولیه خود برگردد . تمام راهبند های شرکت فک ایتالیا دارای سیستم الکترو هیدرولیکی می باشند و به مانند راهبند های الکترو مکانیکی توسط نیروی چرخ دنده کار نمی کند و به همین دلیل تردد را نا محدود می سازد.

راهبند اتوماتیک زنجيری در اماکنی استفاده ميشود که فضايی براي بالا رفتن تيرک وجود ندارد و يا مي خواهيم کل فضای ورودی را به طور کامل مسدود نمائيم و مناسب برای فضای ورودی 6 تا 16 متر مورد استفاده قرار مي گيرد. این نوع از مدل های راهبند بیشتر در مواردی استفاده می شود که تردد در آنجا بسیار زیاد است و نیازمند امنیت بیشتری می باشند. این نوع از راهبند الکتروپارس در زیر زمین نصب می شود و قسمتی از آن بیرون می ماند.

از لحاظ عملکرد سیستم الکترومکانیک فنر فشاری میباشد که سبب شده این برندبا کیفیت برتر اروپا کاملا بیصدا باشد. که می تواند به این وسیله حفاظت و ایمنی دو چندانی را در عملکرد خود لحاظ کند. بيانگر ميزان مقاومت ودوام محفظه الكترونيكی يک دستگاه دربرابر شرايط محيطی من جمله نفوذ رطوبت وگرد وغبار است.

این نوع راهبند نسبت به سایر تجهیزات کنترل عبور و مرور از امنیت و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و قابلیت بیشتری در تحمل ضربه نسبت به انواع دیگر دارد . بدین منظور در مکانهای حفاظت شده و نظامی بیشتر از آن استفاده می کنند . موتور راهبندها از نظر ولتاژ تغذیه به دو رده 220 ولت متناوب و 24 ولت مستقیم طبقه بندی می شوند.

راه بند انواع مختلفی دارد که پر کاربرد ترین و پر فروش ترین راه بند های موجود در بازار مدل بوم دار و پس از آن مدل های بولارد و زنجیری می باشد . شاید تا به حال دیده باشید که در اماکنی مانند بیمارستان ها و عوارضی ها با استفاده از راهبند هایی مانع ورودو یا خروج غیر مجاز از مسیر می شوند.

برای فراهم کردن امنیت و سرعت بیشتر بخشیدن به تردد راهبند های قدرتمندی ایتالیایی را وارد کرده تا بتوان در امر تردد به اماکن کمک کند. این محصولات در دو نوع دستی و اتوماتیک عمدا در مبادی ورودی پارکینگ های عمومی , بیمارستان ها و.. مورد استفاده قرار میگیرند و ضریب امنیتی بالایی ندارند و صرفا در جهت نظم دهی به عبور و مرور ها گذاشته میشوند .

راهبند تشریفاتی دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشند، این راهبند ها معمولا در فروشگاه ها، موزه ها و مواردی از این دست مشخص می گردد و بیشتر برای مشخص سازی مسیرهای پر تردد بکار گرفته می شود، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص کردن صف های انتظار است که میتواند در این مورد نیز به کار گرفته شود.

راهبند اهرمی را حتما بارها در پارکینگ ها و یا محوطه های شهرکی به دفعات ملاحظه کرده اید، این نوع راه بند دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و از پر کاربردترین راه بند ها در نوع خود محسوب می گردد. کاربردهای آنها از کارکردهای نظامی گرفته تا امنیتی می تواند لحاظ گردد. برای انتخاب بهترین آپشن ممکن جهت محدوده ای که در آن زندگی می کنید، و یا قرار است خودروی خود را پارک کنید، تعداد موارد اندکی وجود دارد که حتما لازم است تا آنها را در نظر بگیرید.

زیرا برای هر یک از مواردی که در بالا عنوان گردیده اند، شما نیازمند اختصاص فضا برای آن منظور هستید. از موارد دارای اهمیت به نسبت کمتر دیگر می توان به تعداد دفعات دسترسی به فضای مورد نظر و هم چنین میزان و یا زمانی است که سایر خودروها و یا افراد قرار است از آن جا استفاده نمایند.

کلیه ی بولاردها قابلیت اتصال به انواع تجهیزات کنترل تردد (دوربین تشخیص پلاک، تگ، کارتخوان و …) را دارا می باشند. امروزه استفاده از آنتهای برد بلند RFID در پارکینگ های هوشمند تبریز بسیار مرسوم شده به نحوی که بخش فرمان فیزیکی نیز حذف شده و فرمان به جلو آمدن ماشین و خواندن امواج متصل به آن توسط آنتهای برد بلند به سیتم راهبند تبریز صادر میگردد و کنترل تردد به دقت و سرعت بالایی انجام میگردد.

در سطوح بالاتر امکانات بسیار زیادی را میتوان در راهبند ها گنجاند که از نمونه های آن میشود امکان گزارش گیری توسط پورت های متصل به سیستم کامپیوتری و یا تنظیمات کنترلیسرعت و گشتاور موتور راهبند و… نامید. راهبند تشریفاتی بیشتر در مکان هایی مانند فروشگاه ها یا سالن های پذیرایی و بیشتر در جهت زیبایی و نظم دهی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب راه بند ستونی :

کنترل ابنیه ملل بزرگترین وارد کننده ی راهبند و پارکینگ در ایران بوده و در این صفحه شما را با مزیت و معایب آن آشنا می کند. راهبند پارکینگ در مکان هایی استفاده می شود که برای کنترل تردد بیشتر و دقیق تر و امنیت آن مکان نیاز به نیروی غیر انسانی باشد. راهبند نقش مهمی در حفظ جان عابرین پیاده نیز دارند زمانی که ترمز اتومبیل بریده شود که این یک اتفاق تصادفی است و یا از روی عمد کسی بخواهد با سرعت وارد محدوده حفاظتی که پر از تردد عابرین پیاده است، بشود، راهبند مانند سد از ورود آن اتومبیل جلوگیری می کند.

مسئله دیگر و مهم در مورد راهبند برند آن میباشد همیشه سعی کنید که برای حمایت داخلی و تولید ملی از نوع ایرانی خرداری کنید چون واقعا راهبندهای ایرانی هیچ تفاوتی با انواع خارجی ندارد و حتی برخی از آنها از نمونه های خراجی هم بهتر هستند پس توصیه ما به شما عزیزان این است که راهبند ایرانی بخرید.

پارکینگ هوشمند،اتوماسیون پارکینگ،

صرفا هم جهت استفاده در فروشگاه های زنجیره ای نبوده و در بسیار از مکان هایی با کاربری یکسان، مثل ورودی مترو یا بی آر تی نیز استفاده میشود. در بازار خرید و فروش راهبند فروشگاهی محصولات این دسته به چهار قسمت تقسیم میشوند. بعلت حساس بودن بحث امنیت، راه بند پلاک خوان امنیتی اکثرا در زیر زمین نصب شده و پس از حساس شدن و عملکرد، تا 2 متر از سطح زمین فاصله میگیرند.

این دسته از محصولات توانایی مقابله تا حداکثر 5 تن وزن را داشته و در صورت تشخیص عامل انتحاری، به صورت هوشمند عمل کرده و مانع از تردد های غیر مجاز وسایل نقلیه می شوند. در نهایت باید گفت راهبند زنجیری ارکا بیشتر در محیط های با تردد بالا استفاده میشود که نیازمند سرعت حرکتی بالایی میباشد ، بیمارستان ها ، مراکز دولتی ، هتل ها و …

راهبند 6 متری Led دار بارزانته 2018

دیوایدر پارکینگ مانند دیواری به ارتفاع ۱۱ سانتی متر، حریمی بین خودروها ایجاد می‌کند. ارتفاع دیوایدر یک اندازه استاندارد دارد و این ابعاد به دلیل این است که خودرو در شرایط اضطرار بتواند از روی آن عبور کند. قیمت جدا کننده ترافیکی با توجه به اینکه جدا کننده پلاستیکی و یا جدا کننده لاستیکی باشد متفاوت است همچنین گاهی فروش جدا کننده پلاستیکی به همراه استوانه است که این در تصمیم برای خرید جدا کننده ترافیکی تاثیر گذار است. جداکننده ترافیکی با استوانه می‌تواند به جای جدا کننده‌ های بتنی استفاده شود و از استحکام قابل قبولی برخوردار است.

این نوع راهبند قادر است مانع از ورود ماشینی با سرعت 75 کیلومتر بر ساعت شود. راهبند الکتروپارس یکی از رایج ترین و بهترین راهبند های موجود در بازار به شمار می رود. با استفاده از راهبند می توان تردد ماشین های مختلف در ساختمان ها را کنترل کرد. از راهبند ها بیشتر در ورودی سازمان ها، ساختمان هایتجاری و مسکونی استفاده می شود.

راهبند پارکینگ الکترومکانیک جنیوس با طول بازوی حداکثر 4 متر

راهبند فک 640 با بازوی 7 متری که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد مناسب برای مکان های پردد تردد مانند ورودی مجتمع ها و اماکن تجاری و … از این نوع راهبند ها برای اعمال کنترل بر روی اتوبان ها استفاده می نمایند. از موارد و محل های پر کاربرد برای این نوع از راهبند ها می توان به مدارس و یا هتل ها اشاره کرد.

به دلیل ساده بودن و عدم نیاز پایه ها به ساپورت شدن (به منظور تحمل وزن در حالت ایستاده) اندازه آنها بسیار کم بوده و تنها یک استوانه خواهند بود که فضای زیادی را اشغال نمی نمایند، و همین عامل باعث می شود تا تردد و عبور و مرور برای افراد و یا عابرین پیاده ساده تر گردد. راهبند دارای انواع مختلفی می باشد، برخی پر کاربرد بوده و برخی نیز دارای کاربردهای مخصوص می باشد.

این مدل از راهبند ها بهترین پیشنهاد برای مکان هایی است که طول دهنه ی پوشش دهی زیاد می باشد (تا ۱۶ متر) و یا از لحاظ ارتفاع نیز دارای محدودیت می باشیم. دو ستون موجود در دو طرف به زمین متصل می شوند و با پایین آمدن و بالا رفتن زنجیر عمل تردد انجام میشود. راهبندهای خودرویی غالباً برای کنترل ورودی‌های شهرها، شهرک‌ها، مراکز نظامی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

این نوع راه‌بندها را می‌توان عموماً به سه دسته راه‌بندهای بوم دار ، راه‌بند ستونی و راه‌بند زنجیری تقسیم‌بندی کرد. راهبند پارکینگ فقط به فضای کمی برای نصب نیاز دارند و برای مجوز انواع وسایل نقلیه بسیار موثر هستند. آنها به گونه ای نصب می شوند که وسایل نقلیه از هر نوع و هر اندازه ای باید از آنها عبور کنند که آنها را به یک راه حل یک برای همه تبدیل می کند.

از اصلی ترین مزایای راهبند هیدرولیکی می توان به تردد نا محدود این راهبند اشاره کرد. زیبا سازی جهت فضای عبوری میهمانان خاص و بسیاری از کاربردهای دیگر برای راهبند تشریفاتی ( پایه و زنجیر تشریفات ) ( راهبند تشریفات ) جهت هتل،فرودگاه، مجالس و مراسم ، کنسرت ، افتتاحیه ، اختتامیه و… با توجه به وجود نوسانات ارزی قیمت ثابتی برای راهبند الکترونیکی ثبت نشده . اما شما میتوانید برای دریافت قیمت و پاسخ به سوال های خود با ما تماس بگیرید. این نوع گیت‌ها، همانطور که از ظاهرشان پیداست کاربردی فوق امنیتی داشته و مناسب استفاده در اماکن حساس از جمله زندان‌ها، ورودی وزارتخانه‌ها، ورودی مراکز هسته‌ای و … می‌باشند.

کد Nm_ مدل 488

در راه بند های میله ای برای حفظ تعادل و کمک به موتور از فنر استفاده میشود همچنین بر روی میله یا بوم برخی از انواع این نوع راهبندها از LED برای وضوح بیشتر در تاریکی شب استفاده میشود. و همین موضوع می تواند دلیل اصلی قیمت پایین تر این محصول نسبت به راهبندهای هیدرولیکی باشد. راهبند های Erreka (ارکا) ساخت ایتالیا که با داشت کارایی و کیفیت خوب سیستمی مناسب برای کنترل تردد اماکن تجاری و اداری و مسکونی می باشد.

فرمان دادن به راهبند وگیت اتوماتیک پارکینگ باریموت کنترل،کلیدتحریک دستی ،آنتن بردبلند،لوپ دیتکتور،کارتخوان اکسس کنترل و…میباشد. تیم متخصص تجهیزات ترافیک نارون قابلیت هوشمند سازی راه بند را نیز دارا می‌باشد که می‌توانید برای مشورت در این مورد با کارشناسان سایت تماس بگیرید. در این مقاله به بررسی عملکرد راهبند اتوماتیک پارکینگ و تفاوت های راه بند الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک می پردازیم.

فروش انواع راهبند های بازویی اتوامتیک در کرج

وبه دلیل تاییده ی درجه حفاظت IP55 ،این دستگاه در مقابل نفوذ آب و گرد وخاک حفاظت میشود. پایگاه خبری افکارخبر توسط سرورهای گروه نرم افزاری آسام میزبانی می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی افکارنیوز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

در دیفرانسیل جلو ، زنجیر چزخ را به چرخ های جلو و در خودروهای دیفرانسیل عقب ، زنجیر چرخ را به دو چرخ عقب وصل می کنیم ؛ در خودروهایی که دارای دیفرانسیل در جلو و عقب هستند باید ، هر چهار چرخ را به زنجیر چرخ تجهیز کرد. با این تفاسیر باید بدانید احتما تقلبی بودن زنجیر طلایی که خیلی زرد و طلایی رنگ است، بسیار زیاد است.

عرف صنف طلا در ایران با توجه به معیارهای سازمان استاندارد حک شدن حروف در کنار اعداد است که حرف T نشان تهران، E نشان اصفهان و M نشان شهر مشهد است. در کنار این حروف نیز اعداد دیگری درج می‌شود که نشان از شماره کارخانه به ثبت رسیده در سازمان استاندارد و اتحادیه کشوری است. برای اینکه تقلبی یا اصل بودن زنجیر طلا را تشخیص دهید، بدنبال کد یا مهر تجاری روی آن بگردید. طلا باید یا کد داشته باشد یا یک سری عدد به همراه حروف K، KT یا KP روی آن حک شده باشد.

به همین دلیل وجود یک سد مانع محکم مانند راهبند، تردد ها را محدود می‌کند و فقط افراد مجاز می توانند وارد محوطه شود. راهبندها نقش مهمی در حفظ جان عابرین پیاده نیز دارند زمانی که ترمز اتومبیل بریده شود که این یک اتفاق تصادفی است و یا از روی عمد کسی بخواهد با سرعت وارد محدوده حفاظتی که پر از تردد عابرین پیاده است، بشود، راهبند مانند سد از ورود آن اتومبیل جلوگیری می کند.

راهبندها بهترین وسیله برای محافظت از اتومبیل ها می باشند، اگر شخصی خودرویی را در محدوده حفاظتی دزدیده باشد برای خروج باید از راهبند عبور کند، در آنجا است که راهبند مانند سدی عمل می‌کند که مانع از تصمیم شوم سارق می‌شود. عملکرد این سیستم بدین صورت است که یک انتن برد بلند RFID یا همان ریدر UHF در جلوی ورودی پارکینگ نصب می شود که باید رو به خودرو در هنگام ورود باشد.

سپس انتن توسط کابل به یک دستگاه کارتخوان یا همان اکسس کنترل متصل می شود،کارتخوان نیز با کابل به راه بند یا هر نوع درب اتوماتیک دیگری متصل می شود. کارخانه بی اف تی ایتالیا سالهای طولانی است که در بازار ایران با تولید انواع محصولات مختلف از قبیل جک های الکترومکانیک و هیدرولیک و همچنین انواع راهبند با کیفیت بسیار بالا و استفاده از آلیاژ درجه به عنوان برندی برتر شناخته شده است.

ضرورت استفاده از راهبند پارکینگ

آنها اغلب در پارکینگ ماشین و یا غرفه ها جهت مدیریت جریان ترافیک نصب می شوند. که دروازه را برای عبور از ترافیک افزایش می دهد.راه بند ستونی با توجه به نوع ساخت آنها که از جنس فولاد و با روکش استیل میباشد.میزان سختی راهبند ستونی از نوع دیگر راهبندها بیشترمیباشد به همین خاطر استفاده از این نوع راهبندها بیشتربرای مکان هایی است که امنیت دارای اهمیت بیشتر و حساسیت بالاتری است. راهبند آکاردئونی دستی و اوتماتیک تولید شده در مرکز بزرگ فنی مهندسی فیدارآروند سپاهان با 15 سال خدمات پس…

و جزء محصولات بسیار با کیفیت میباشند که همانگونه که عرض شد به 12 کشور دیگر هم صادر میشوند. بجز موتور و سنسورها مهمترین وسیله ای که عمدتا در دید است بوم یا بازو میباشد که با بالا و پایین شدن میتواند راه را ببندد یا باز نماید. چین ، هند و ایالات متحده تولیدکنندگان اصلی راهبند اتوماتیک بوم گیت هستند.

استیل آلیاژی از فولاد است که در مقابل رطوبت و خوردگی مقاومت بالایی دارد. هر چقدر کیفیت پایه راهبند تشریفاتی مرغوب باشد، به همان اندازه در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و خوردگی دوام بالایی خواهد داشت. برای اتصال پایه های به یکدیگر معمولا از طناب های بسیار محکم استفاده می شود.

جنس این نوع طناب ها در بعضی از موارد از نخ ابریشم می باشد که بسیار محکم و با دوام است. رنگ های این محصول بسیار متنوع و زیبا می باشند از جمله این رنگ ها می توان به طلایی، قرمز، مشکی، سرمه ای و غیره است که شما می توانید بسته به سلیقه خود و دکوراسیون محل آن ها را سفارش دهید. بوم از جنس فلز و آهن میباشد و برخی از بوم ها از پلاستیک فشرده و کائوچو ساخته شده اند اما اغلب بوم ها فلزی هستند تا خودروها بر اثر برخورد موجب خرابی بوم و راه بند نشوند و نتوانند به راحتی هم از آن عبور کنند.

معیارهای اصلی ساخت یک راه بند در تبریز در ابتدا کیفیت و سپس توانمندی آن جهت هماهنگی با سایر سیستم های نصب شده در آن محل می باشد.هماهنگی با کارتخوانها ، آنتن ها ، ریمونها ، اپلیکیشن ها و… جز لاینفک سیستم های راهبند ساخت تبریز می باشد. این تجهیزات بگونه ای طراحی شده اند که سازگاری کامل با سایر تجهییزات امنیتی را داشته باشند. کلیه ی راهبندها قابلیت همخوانی با تجهیزات کنترل تردد را دارا می باشند و بعد از نصب راهبند می توان برای نصب این تجهیزات روی راهبند اقدام کرد.

راهبند اتوماتیک متشکل از یک میله و ورقه می باشد که در آخر آن یک وزنه وصل گردیده و به مدل افقی در مقابل خودرو ها در مسیر قرار می دهند. از دیگر ویژگی‌های راهبند اتوماتیک می‌توان به هزینه بالای نصب و راه اندازی آن اشاره کرد که در طولانی مدت کاملاَ به صرفه خواهد بود که با توجه به استحکام و طول عمر بالای این محصول پشیمان نخواهید شد.

بکارگیری این نوع از راهبند سبب می‌گردد تا بتوان بطور همزمان چندین ورودی و خروجی را کنترل کرد و از پرداخت هزینه برای نیروی کار اضافی جلوگیری نمود. در حقیقت این نوع از راهبند دارای یک سیستم محرک هیدرولیکی‌ست که از یک موتور الکتریکی، پمپ روغن، محفظه روغن و سیلندر هیدرولیک تشکیل شده است. با روشن شدن موتور پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن را با فشار زیاد تخلیه کرده و وارد سیلندر هیدرولیک می‌کند که همین امر منجر به حرکت پیستون ها شده و میله راه بند به حرکت درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید