اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

مدل کاپشن های خوشگل برای دختربچه ها + تصاویر

کاپشن بچه گانه: معرفی و قیمت جدیدترین کاپشن بچه گانه دخترانه

با رسیدن فصل پاییز و زمستان یکی از دغدغه‌های اصلی پدر مادرها انتخاب لباس گرم و خرید کاپشن بچگانه برای گذر از فصول سرد سال می‌باشد. البته که دیدن کودکان در حال بازی و جنب و جوش در برف و بازی با برف‌ها لذت‌بخش است اما به همان اندازه برای پدر و مادر نگرانی از سرماخوردگی کودک وجود دارد که قطعا با خرید کاپشن بچگانه مناسب این نگرانی برطرف می‌شود. اگر شما هم فکر می‌کنید کودکتان به لباس جدیدی برای زمستان نیاز دارد، امروز در وب سایت هوتاپ با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب و خرید کاپشن بچگانه راهنمایی کنیم.

در نگاه اول خرید کاپشن بچگانه دخترانه شاید بسیار راحت به نظر بیاید. اما در حقیقت این گونه نیست و در خرید کاپشن بچگانه مانند سایر لوازم کودک باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا خرید خوب و اقتصادی داشته باشید. در ادامه با ما باشید تا در این باره و خرید لباس یگان ویژه بچه گانه و لباس پلیسی پسرانه و لباس پلیس راهنمایی رانندگی بچه گانه شما را بیشتر راهنمایی کنیم.

معیارهای هوتاپ برای خرید کاپشن دخترانه بچه گانه شیک:

همانطور که اشاره شد در هنگام خرید کاپشن بچگانه خوب باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که برخی از این فاکتورها عبارتند از:

قیمت کاپشن بچه گانه:

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کاپشن بچگانه قیمت محصول است که البته لباس‌های زمستانی چون پارچه‌های ضخیم و آستر دارند و معمولا داخل آن‌ها با کرک و پشم پوشانده شده قیمت بالاتری دارند. بهتر است ابتدا مقدار هزینه‌ای که می‌توانید بکنید را در نظر بگیرید و در این محدوده قیمت دنبال محصول مورد نظر باشید.

جنس و نوع کاپشن دخترانه:

جنس پارچه و الیاف به کار رفته در آن و همچنین جنس آستر کاپشن را باید مدنظر قرار داد. جنس پارچه کاپشن باید ضخامت قابل قبولی داشته باشد و همچنین ضد آب بودن و بادگیر بودن آن به خصوص برای شرابط بارانی بسیار مهم است. داخل کاپشن را با الیاف مختلفی پر می‌کنند به طور مثال پشم شیشه گرمای خوبی دارد و بسیار سبک است. کاپشن‌ها انواع مختلفی دارند مانند کاپشن جین، کاپشن چرم، کاپشن پالتویی و … که با یکدیگر تفاوت دارند. انتخاب کاپشن را می‌توانید با توجه به شرایط آب و هوایی شهر خود، قد و هیکل کودک انتخاب کنید.

کاپشن دخترانه بچه گانه کلاه‌دار یا بدون کلاه:

برخی از کودکان مدام کلاه‌های خود را گم می‌کنند یا از پوشیدن آن امتناع می‌کنند، در این موارد انتخاب کاپشن بچگانه کلاه‌دار راه حلی هوشمندانه برای گرم نگه‌داشتن سر کودک است که در جلوگیری از بیمار شدن بسیار موثر می‌باشد.

سایز کاپشن کودک دخترانه:

انتخاب سایز کاپشن برای کودک باید با دقت انجام شود. سایز کاپشن را نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک و چسبیده انتخاب کنید. توجه کنید کودک در زمستان لباس ضخیمی نیز از زیر کاپشن به تن می‌کند، بنابراین سایز را کمی بزرگتر در نظر بگبرید تا جلوی فعالیت آزادانه وی را نگیرد.

قیمت کاپشن بچه گانه دخترانه:

قیمت کاپشن بچه گانه به عواملی مانند جنس، کیفیت دوخت، سایز … بستگی دارد. از آنجایی که بچه ها بسیار حساس هستند بهتر است در انتخاب لباس های بچه گانه نهایت دقت را داشته باشیم و کیفیت را فدای قیمت نکنید.

قیمت کاپشن دخترانه 1401

    در هنگام انتخاب و خرید خرید کاپشن دخترانه دقت کنید که:

  • کاپشن کودک باید قابل شستشو باشد، چون احتمالا به دفعات نیاز به شستن آن پیدا می‌کنید. بعد از شستن کاپشن اجازه دهید کاملا الیاف به کار رفته در آن خشک شود. معمولا کاپشن چرمی را نمی‌توان به راحتی شست بنابراین برای کودک انتخاب مناسبی نیست.
  • کاپشن بچگانه بهتر است دارای دو جیب باشد که دست‌های کودک احساس سرما نکند.
  • کاپشن بچگانه را نباید وزن زیادی داشته باشد. کاپشن خوب باید سبک باشد تا کودک در آن احساس راحتی کند.
  • توجه کنید کاپشن بچه گانه را اتو نکشید و روی حرارت مستقیم بخاری نگذارید، چون این کار خاصیت ضدآب بودن کاپشن را از بین می‌برد و به پارچه آسیب می‌زند.
  • هر چقدر سن کودک بالاتر می‌رود نظر او در انتخاب لباس‌هایش مهم‌تر می‌شود. بهتر است گاهی به کودک اجازه دهید در انتخاب لباس‌هایش نظر دهد تا لباس را دوست داشته باشد.

منظور از کاپشن‌دخترانه چیست؟

نوعی لباس بچگانه که به منظور گرم نگهداشتن بدن در مقابل باد و سرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاپشن در اصل یک کلمه روسی است که برای نوعی از پوشاک استفاده می‌شود که قسمت بالایی بدن را پوشش می‌دهد. در زبان انگلیسی به آن hood گفته می‌شود. در واژگان زبان فارسی به یک ژاکت سنگین کلاه دار و گاه بی کلاه که به منظور گرم کردن بدن استفاده می‌شود، کاپشن دخترانه می‌گویند.

انواع مدل‌های کاپشن‌دخترانه:

  • کاپشن‌دخترانه بلند: اگر به دنبال خرید کاپشن بچگانه‌ای هستید که علاوه بر گرم نگهداشتن قسمت بالایی بدن کودک شما مقداری از پاهای او را گرم نگهداری کند. بهترین گزینه برای کودک شما کاپشن بلند دخترانه است. این کاپشن علاوه بر گرم کردن قسمت بالایی بدن کودک شما پاهای کودکتان را از باسن تا زانو هم گرم نگه می‌دارد.
  • کاپشن‌دخترانه کوتاه: برای خیلی از والدین راحت بودن کاپشن بچگانه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. همان طور که می‌دانید یک کاپشن بلند می‌تواند وزن بیشتری داشته باشد و کودک درون آن احساس خوبی نداشته باشد. اگر به دنبال یک کاپشن راحت و سبک برای کودک خود هستید از کاپشن‌های کوتاه غافل نشوید.
  • کاپشن‌دخترانه پالتویی: خیلی وقت‌ها سرمای هوا اجازه پوشیدن یک پالتو به دختر بچه شما را نمی‌دهد زیرا پالتو‌ها زیاد گرم نیستند و تیپ پیشنهای شما برای کودکتان پالتو است. در این شرایط به جای استفاده از پالتو می‌توانید از کاپشن پالتویی استفاده کنید. زیرا از نظر ظاهری شباهت زیادی به پالتو دخترانه دارند.
  • کاپشن‌دخترانه لحافی: این مدل حالت پف کرده دارد و تقریبا قیافه آن شبیه به یک لحاف است به همین علت به آن کاپشن لحافی گفته می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل داشتن ضخامت قابل قبول به اندازه یک لحاف هم بدن کودک شما را گرم نگهداری می‌کنند. همچنین به علت پف‌دار بودن کودک شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. این مدل مناسب کودکان لاغر اندام است.
  • کاپشن‌دخترانه خزدار: دیدن خز شما را به جاهای خیلی سرد مثل قطب شمال و جنوب می‌برد. اسکیموهای آن منطقه کاپشن‌های زمستانی خزدار استفاده می‌کنند. اما امروزه به علت زیبایی که خز دارد در تولید کاپشن دخترانه از آن استفاده می‌کنند. این مدل بیشتر رنگ و بوی زمستان می‌دهند و فرد درون آن‌ها احساس گرمای بیشتری می‌کند.
  • کاپشن‌دخترانه کلاه‌دار:
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن خوب داشتن کلاه مناسب است. بچه‌ها بیشتر از ناحیه سر سرمای هوا را احساس می‌کنند و بیشتر از این ناحیه سرما می‌خورند. اگر کودک شما سابقه گم کردن کلاه خود را دارد و پوشیدن کلاه برای او اندکی دشوار است. می‌توانید برای کودک خود کاپشن کلاه دار بخرید که نه کلاه آن گم شود و نه به سختی پوشیده شود.
  • کاپشن‌دخترانه اسلیپینگ بگ: نوعی کاپشن جدید برای دوستاران محیط زیست که از پلاستیک بازیافت شده تولید می‌شود. این مدل کاملا ضد آب بوده و از گردن تا پایین پا بدن شما را پوشش می‌دهد به دلی شباهت به یک کیسه خواب به آن اسلیپینگ بگ گفته می‌شود.
  • کاپشن‌دخترانه چرمی: چرم که از دباغی پوست بدن حیوانات تهیه می‌شود از دیرباز مورد توجه انسان‌ها قرار داشته است و محصولات متفاوتی با آن تولید کرده‌اند. کاپشن چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود که نوع طبیعی آن مقداری گران‌تر است و نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد.
  • کاپشن‌دخترانه جین: اگر می‌خواهید برای کودک خود یک تیپ اسپورت و جوان پسند داشته باشید کاپشن جین را انتخاب کنید. جین همان پارچه کتان ضخیم است که به علت دوام و مقاومت بالایی که دارد مورد توجه همه قرار گرفته است. متاسفانه پارچه جین ضد آب نیست بنابراین از این مدل در آب و هوای برفی و بارانی نمی‌توان استفاده کرد.
  • کاپشن‌دخترانه براق: جدیدترین مدل کاپشن دخترانه‌ای که وارد بازار شده است کاپشن دخترانه‌براق می‌باشد. امروزه خیلی از خواننده‌ها و هنرپیشه‌های مطرح سینما و تلویزیون در جهان از این مدل کاپشن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید کودک شما تیپ متفاوتی داشته باشد و مانند یک ستاره مد در مجالس بدرخشد می توانید از کاپشن‌های براق استفاده کنید.
  • کاپشن‌دخترانه ضخیم: هیچ چیز مانند داشتن یک کاپشن گرم در زمستان شما را خوشحال نمی‌کند. هر چه ضخامت یک کاپشن بیشتر باشد مقدار گرمادهی آن افزایش می‌یابد. این مدل کاپشن‌دخترانه به علت داشتن لایه‌ای ضخیم از پشم شیشه بسیار گرم‌تر از کاپشن‌های معمولی است.

سخن آخر:

یکی از مشکلات والدین در انتخاب کاپشن مناسب تغییر مداوم سایز و اندازه کودک است که شاید خیلی از والدین را از خرید کاپشن گرانقیمت منصرف می‌کند. البته که توصیه ما به شما نیز خرید کاپشن با قیمت مناسب است اما توجه کنید کاپشن انتخابی شما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا در فعالیت‌های کودک دچار آسیب نشود و در صورت انتخاب درست سایز یک الی دو سال بتوانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله از هوتاپ سعی کردیم نکات لازم و ضروری را برای خرید بهترین کاپشن بچه گانه دخترانه در اختیار شما بگذاریم. خوشحال می شویم در صورت داشتن نظر و یا خرید هر کدام از محصولات بالا دیگران خوانندگان را برای یک خرید خوب راهنمایی کنید.