اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

عروسک‌های پشمالوی بزرگ کادو تولد برای دخت

چه عروسکی مناسب کادو تولد است؟

وقتی دختر بچه یا پسر بچه شما سن 5 سالگی را رد می‌کند عروسک های متفاوتی می‌خواهد و باید برای آن‌ها عروسک هایی با جزییات بیشتر خرید. اما چه عروسکی مناسب کادو تولد دختر است؟

برای خرید عروسک دخترانه همیشه به علایق دخترتان توجه کنید، برخی دختران یک عروسک باربی، بیبی برن (Baby Born)، لاوابلا (Luvabella) یا ماشا-میشا می‌خواهند که صورت طبیعی داشته باشد و بتوانند شبیه خودشان لباس به تن آن بپوشانند و برخی دختران یک عروسک خرسی بزرگ یا حتی خیلی بزرگ می‌خواهند که گوشه اتاقشان بنشانند و در کنارش بازی کنند.

انواع عروسک خرسی

برای دختران و پسرانی که به عروسک‌ بافتنی و پولیشی علاقه دارند، می‌توانید عروسک خرسی یا خرگوش هدیه بگیرید. این عروسک‌ها در اندازه‌های متنوعی ساخته ‌می‌شوند که با توجه به سن بچه‌ها می‌توانید عروسک‌های بزرگ و سنگین‌ یا کوچک‌تر برایشان بخرید. البته همه ما می‌دانیم که فقط بچه‌ها نیستند که خرس عروسکی دوست دارند و خیلی از بزرگ‌ترها هم در مناسبت‌های مختلف مثل تولد و ولنتاین به هم خرس عروسکی، خرگوش و اسب تک شاخ (یونیکورن) به همراه یک متن عاشقانه هدیه می‌دهند.

عروسک‌ها می‌توانند از جنس پارچه نمدی، پارچه‌های نرم و پولیشی یا بافتنی ساخته شده باشند که هرکدام زیبایی خود را دارد. انواع خرس‌های عروسکی بزرگ (شاسخین) یا متوسط با رنگ‌های شاد و فانتزی زیبا در فروشگاه اینترنتی کادو ساز وجود دارد که بچه‌ها حتی با دیدن عکس این عروسکها نیز هیجان‌زده می‌شوند.

خرید عروسک با بهترین قیمت

فروشگاه ها و مغازه های عروسک فروشی پر از عروسک‌های مختلف هستند و بعضی اوقات پیدا کردن عروسک دخترانه یا پسرانه مناسب سن و سلیقه بچه‌ها کار زمان‌بر و سختی می‌شود؛ به همین دلیل فروشگاه اینترنتی کادو ساز، انواع عروسک و اسباب بازی را در یک‌ سایت گرد‌آوری کرده‌ تا بتوانید خیلی سریع و راحت برای عزیزانتان، اینترنتی خرید کنید.

شما می‌توانید صدها مدل از معروف‌ترین عروسک‌ها مثل بیبی برن (‌Baby Born)، استیچ (Stitch) مینیون (Minion) و عروسک شخصیت های کارتونی دوست داشتنی ایرانی و خارجی مثل جناب خان، کلا قرمزی، السا و آنا (فروزن)، بابا نوئل و جدیدترین مدل عروسک های 2018 را در کادو ساز به صورت آنلاین با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید و از تخفیف های مختلف کادو ساز در جشنواره و حراج ها استفاده کنید.

عروسک خرس بزرگ ولنتاین

عروسک خرس برای بزرگ تر ها و کودکان تفاوت هایی دارد که بزرگ ترین آن رنگ و طرح عروسک است. خرس ولنتاین عموما بزرگ و قلب بدست هستند و یا رنگ های قرمز و قهوه ای شکلاتی و نسکافه ای دارند اما خرس های بچه ها طرح های فانترزی و متنوع و رنگ بندی مختلفی دارند.

چرا در ولنتاین خرس هدیه می دهند؟

چرا در ولنتاین عروسک پولیشی مخصوصا خرس هدیه می دهند؟ در داستان اسطوره های یونانی خرس را به عنوان نماد معشوقه زئوس می دانستند در زمان های بسیار قدیم که شوالیه ها برای به دست آوردن همسر با یکدیگر نبرد می کردند و مشوق های آنان برای پیروزی و قوت قلب همسر آینده‌شان روبان قرمزی دور بازو معشوق خود می‌بستند.

خرس های بزرگ پشمالو

تولد و مراسم های خاصی مانند تولد، ولنتاین و اعیاد مذهبی و نوروز در ایران زیاد است. برای خرید قیمت عروسک خرس بزرگ پشمالو پولیشی و خرس عروسکی با ابعاد بزرگ و کوچک نیاز به لیست قیمت معتبر که شامل خرس های شاسخین بزرگ قلب دار و ساده مخصصوص ولنتاین و جشن تولد دختر ها وپسرها باشد است که در  فروشگاه کادوساز انواع مختلفی از خرس های بزرگ و شکمو وجود دارد که در مراسم های تولد و ولنتاین به یکدیگر هدیه داده می شوند.

بهترین رنگ خرس عروسکی

یکی از رنگ های مشهور که برای این خرس ها استفاده می شود رنگ صورتی است این رنگ برای دختر خانم ها جذابیت بیشتری دارد تصور کنید که یک خرس بزرگ  دو متری به رنگ صورتی را به دختر خانومی هدیه می دهید. اما غافل از رنگ قهوه ای شکلاتی و نسکافه ای نشوید که برعکس تصور عموم رنگ مورد علاقه دختر خانم هاست و حتی جذابیت و عاشقانه تر هستند (این مورد به کرات دیده شده) شاسخین غول پیکر شکم های نسبتاً بزرگی نیز دارد و به نام های خرس شکمو بزرگ یا خرس غول پیکر با خرس غمگین و فانتزی شناخته می شود.

در مورد عروسک های خرس بیشتر بدانید

عروسک از جمله وسایلی هستند که فرد با داشتن آن ها میتواند عواطف و احساسات را به این موجودات بی جان به طور کامل منتقل کند،  همواره از زمان های قدیم تا به الان یک وسیله جهت سرگرمی مورد استفاده قرار می گرفت، عروسک ها توسط کارخانه های تولید اسباب بازی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند. در اینجا عروسک محبوب و ویژه پولیشی با الیاف نرم و دوست داشتنی به شما معرفی میکنیم تا با خرید عروسک خرس بزرگ یک دوست جدید در خانه داشته باشید.

عروسک های خرس گونه ای از انواع عروسک های موجود در بازار هستند که برگرفته از نماد احساسات ، محبت ، عشق و علاقه ساخته شده است. نماد مخصوص عروسک های خرس تولید شده در صنعت عروسک سازی هدف مراقبت از افرادی هست که برای ما مهم هستند و دوست شان داریم . در کشور های مختلف از این عروسک دوست داشتنی به عنوان نماد اتحاد ملی نیز مورد استفاده قرار می گیرد این عروسک جذاب مورد علاقه اکثرافراد می باشد.

هر یک از ما در خانه و اتاق خود نمادی از شخصیت دوس داشتنی و محبوب عروسک خرس در حالت های مختلف داریم یا مجسمه یا اسباب بازی یا طراحی شده در یک کارت پستال فانتزی و یا آباژور چهره با طرح عروسک که این ها همه نشان دهنده نماد این حیوان دوست داشتنی و بانمک در عشق و دوست داشتن است که در دنیا این حیوان محبوب، نمادی برای دوست داشتن شده است.

محبوب ترین عروسک های خرس بزرگ ولنتاینی :

  • عروسک خرس سه قلب ( 90 سانتی متر – 120 سانتی متر – 135 سانتی متر )
  • عروسک خرس بزرگ تدی شال گردن دار
  • عروسک خرس پاپیون دار LOVE
  • عروسک خرس شکلات دار

عروسک های خرسی که در روز ولنتاین عاشقان به هم دیگر هدیه می دهند نشان دهنده عشق پاک آن ها است و با دادن عروسک خرس بزرگ زیبا به یکدیگر این موضوع مهم و به یادماندنی را به هم یادآوری میـکنند.

فروشگاه کادوساز نیز خرس های عروسکی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای شما اماده کرده است، خرس های دوست داشتنی موجود در این فروشگاه از کیفیت عالی برخوردار هستند پولیش استفاده شده در این مدل خرس ها بهترین نوع پولیش موجود در بازار می باشد که پر شده از الیافی نرم و فاقد حساسیت برای شما عزیزان عرضه شده است. انواع خرس هایی که در این فروشگاه عرضه می شود، بسته به سلیقه و علایق مشتریان عزیز، از لحاظ سایز و رنگ بندی های جذاب فراهم شده است تا خریداران محترم بدون انکه ساعت ها وقت ارزشمند خود را در خیابان های شلوغ و پرترافیک سپری کنند بتوانند به صورت انلاین و خیلی سریع از بین انواع عروسک های خرسی محبوبشان که با کیفیت عالی در این فروشگاه عرضه می شود بهترین انتخاب را داشته باشند و از خرید اینترنتی خود بهترین تجربه را کسب کنند.

دلیل شهرت عروسک خرس بزرگ به هدیه روز ولنتاین

عروسکی افسانه ای با پیشینه تاریخی

در یکی از افسانه های یونانی آمده است که نماد خرس به دلیل اینکه کالیستو، معشوق یکی از اسطوره های یونانی به نام زئوس بود ، که به دلیل نافرمانی از الهه خود تبدیل به خرس شد و پس از ثبت آن به عنوان یک پیشینه تاریخی تبدیل به نمادی برای عشق ماندگار شد و امروزه افراد برای نشان دادن عشق خود به یکدیگر آن را به عنوان هدیه خریداری کرده و در روز ولنتاین تقدیم عشق خود می کنند.

بزرگترین خرس عروسکی جهان

خرس عروسکی غول پیکر در مکزیک که توسط گینس نیز ثبت جهانی شد، یک خرس عروسکی با ابعاد بیش از 20 متر است که جز بزرگترین رکوردهای گینس شناخته می شود. اندازه گیری این عروسک با بیش از 4 تن وزن، حدود پنج ساعت به طول انجامید. این عروسک غول پیکر در طول سه ماه به عنوان بخشی از یک حرکت تبلیغاتی برای جذب گردشگران بیشتر به این شهر دوخته شد.

عروسک تدی

چرا خرس تدی بزرگ بخرم؟

این خرس های عروسکی بزرگ که به تدی معروف هستند دارای انواع و فواید مختلفی هستند که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت :

    عروسک های نرم و لطیف

عروسک های خرس بزرگ با ظاهر تپل و بانمکی که دارند ، بسیار نرم و لطیف و منعطف بوده و اکثر افرادی که عادت به در آغوش گرفتن بالشت هنگام خوابیدن دارند می توانند گذینه جایگزینی خوبی باشد.

    هیجان انگیز و مناسب سورپرایز

این هدیه هیجان انگیز بهترین انتخاب کادو روز ولنتاین بوده زیرا علاوه بر بزرگ بودن ابعاد آن که برای هر شخصی غافلگیر کننده است و شما میتوانید طرف مقابل را با سوپرایز خود به هیجان آورید.

    بدون ایجاد حساسیت

این عروسک های بامزه دوست داشتنی ، فاقد حساسیت تنفسی و پوستی بوده و با خیال راحت می توانید آن ها را در کنار خود ، تخت و مبل راحتی خود قرار داده و از وجود آن ها لذت ببرید.

    هدیه ای با ماندگاری بالا

با این هدیه غیرمترقبه می توانید تا سال های زیادی به عنوان یادگاری آن را نگه داشته و مدت زیادی با خرید خرس بزرگ زیبا و جذاب آن را در کنار خود با نگاه گردن به آن و لمس بافت پولیشی نرم و لطیفش از آن لذت ببرید.

 خرید عروسک خرس بزرگ از کادوساز

فروشگاه اینترنتی کادوساز از بین تمامی عروسک های محبوب خرس موجود در فروشگاه خرید عروسک خرس خیلی بزرگ و دوست داشتنی ویژه شما علاقه مندان به انتخاب بهترین ها را معرفی میـکند. عروسک های مدل خرس که از جنس پولیش طراحی و در بازار موجود می باشند همگی عروسک های دوست داشتنی هستند که می تواند بهترین هدیه به کسی که دوستش داریم باشد،اما اگر می خواهید یک انتخاب ویژه ای داشته باشید و طرف مقابل شما از انتخابتان شگفت زده شود و علاقه خودتان را به او با خرید عروسک خرس بزرگ که در فروشگاه آنلاین کادوساز آماده فروش است ثابت کنید.

انواع عروسک خرس خیلی بزرگ ویژه شما خریداران با سلیقه فراهم شده است ،بهترین گزینه انتخابی برای شما که می خواهید عشق خود را به طرف مقابلتان ثابت کنید،زیرا که عروسک خرس نماد دوست داشتن شناخته شده، انتخاب و خرید عروسک خرس بزرگ نشان باسلیقه بودن شما خریدار محترم را نشان می دهد.

فروشگاه آنلاین کادوساز همواره به فکر رضایت شما خریداران محترم می باشد و با قرار دادن بهترین ها در صفحه فروش خود به این امر مهم دست می یابد و شما می توانید انواع عروسک را خریداری و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید