علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

خرید ادکلن اصل ارزان

۳۲ مورد از بهترین عطر های ارزان قیمت

سلام امروز میخوایم براتون در مورد خرید ادکلن شرکتی ارزان قیمت ، قیمت یکی از مسائلی که در خرید عطر برای اکثر افراد در اولویت قرار داره. خیلی مردم تو اولویت  اسانسز مردم بدون اینکه اطلاع داشته باشن مطرح میکنن که به خاطر قیمت بالای عطر نمیتونن از عطر استفاده کنن به همین دلیل رو به استفاده از آن ها  میارن که نه تنها اگر حساب کنی ارزون نیست بلکه حتی به سلامتیتونم ضرر میزنه و به قول معروف هم ضرر به مالتون میزنه و هم به جانتون . توی این مقاله میخوایم شمارو با عطرای ارزون قیمت آشنا کنیم و به کسانی که اطلاع و آگاهی نداشتن بگیم که حتی با مبلغ کم هم میشه خرید لوازم آرایشی خارجی و عطر و ادکلن را انجام داد که حداقل استانداردهای جهانی عطرسازی رو داشته باشند.

۳۲-عطر اگنر بلک مردانه

اگنر بلک یک عطر چرمی مردانه است که در سال ۲۰۰۵ روانه بازار شد. سازنده و عطار این عطر رامون مونگال است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه پرتقال، ترنج و گریپ فروت و نت میانی حاوی رایحه درخت کاج، خزه بلوط و نعناع هستند. نت های پایه نیز عبارتند از چرم، دانه تونکا، استایراکس و مشک.

در عطر اگنر بلک که عطری متمایز برای مردان است و رایحه ای گرم،تلخ و چرمی دارد نت های میوه ای از گریپ فروت و ترنج با رایحه نعناع و درخت کاج ترکیب می شوند و در نتیجه ترکیبی مردانه و بی نظیر ایجاد می گرددکه دیگران را وادار به توقف و توجه به شما می کند. چه زمانی که در محل کار در حال اطلاع رسانی از رویدادهای روز به تیم خود هستید و چه در حالیکه با عزیزان خود در خانه از گذر زمان لذت می برید مخاطبان و اطرافیان شما از این رایحه محرک ،لذت خواهند برد و  به راحتی مجذوب شما خواهند شد.

۳۱-ادکلن جگوار کلاسیک بلک

ادکلن جگوار کلاسیک مشکی از رایحه ای مطبوع و با طراوت و مردانه برخوردار است و در گروه عطرهای شرقی ،چوبی-فوژه قرار دارد وبا سبکی شیک معرفی شده است.برند لوکس جگوار، این رایحه مدرن و پر جنب و جوش را در سال  ۲۰۰۹ توسط دومینیک پریساس طراحی و روانه بازار کرد. جگوار کلاسیک مشکی عطری کلاسیک و در عین حال مدرن است .عطرهای شیک و کلاسیک همیشه از موفقیت بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال جگوار کلاسیک بلک را در نظر بگیریدکه یک ترکیب عطری شگفت انگیز دارد که می توانیم از آن به عنوان عطر مردانه اغوا کننده و کاریزماتیک نام برده که حتی باهوش ترین مردان را نیز به وجد خواهد آورد. این عطر هیجان انگیز حال و هوای هیجان انگیزی را ارائه می دهد و مردانگی قاطعانه مدرن را تجسم می بخشد.

رایحه آن شامل نت های میوه ای، مرکباتی و چوبی متشکل از پرتقال تلخ، نارنگی ماندارین، سیب گرنی اسمیت، شمعدانی و هل می باشد و رایحه ای ماندگار ایجاد می کند که شما را خنک و تازه نگه می دارد. مطمئنا این عطر برای استفاده در روز ایده‌آل است، بنابراین مقداری از آن را برای محل کار اسپری کنید و هر بار خاطره و اثری مطلوب و دلنشین از خود به جا بگذارید.

نت های ابتدایی شامل سیب گرنی اسمیت، پرتقال تلخ و نارنگی ماندارین هستند. رایحه میانی شامل رایحه‌های وسوسه‌انگیز چای سیاه ، جوز هندی ، هل و شمعدانی است که با یک آکورد دریایی تازه مانندآب دریا ترکیب شده است و در نت های پایه جنبه اغوا کننده خود را با اسانس های حسی مشک سفید، سدر ویرجینیا، دانه تونکا، وتیور، چوب صندل و خزه بلوط نشان می دهد.

جگوار مشکی با رایحه ی تند وخنکش از همه نظر یک عطر عالی محسوب می شود و می تواند توجه خانم ها را نیز به خوبی و ماهرانه به خودش جلب کند .با وجود قدمت بالایی که دارد اما هنوز طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان داشته و عطر محبوب بسیاری از آقایان است . علاوه بر رایحه ی خوبش برای تجدید خاطرات و نوستالژی نیز گزینه خیلی خوبی محسوب می شودو می تواند یک هدیه عالی برای علاقمندان به روایح تلخ و تند و کلاسیک باشد.

30-ادکلن جگوار سبز مردانه Jaguar for Men

ادکلن جگوار سبز مردانه در سال ۱۹۸۸ روانه بازار شد. سازنده این عطر دومینیک پریساس است. نت های ابتدایی آن شامل رایحه ریحان، نت های سبز، پرتقال، گریپ فروت، اسطوخودوس، کاسیا، پرتقال ماندارین، آویشن، ترنج و انیسون و نت های میانی حاوی رایحه صنوبر، میخک، جوز هندی، دارچین، مریم گلی، زیره، گل شمعدانی، سیکلامن، رز، یاس و گاردنیا هستند. نت های پایه نیزعبارتند ازرایحه تنباکو، خزه بلوط، چرم، سدر، چوب صندل، نعناع هندی، سرخس، مشک، عنبر، دانه تونکا و وانیل.

تقریباً ۳۰ سال پیش، جگوار ، خالقان مشهور اشرافی‌ترین و شیک‌ترین خودروی جهان، نشان خود را بر عطر مردانه منحصربه‌فرد جگوار برای مردان گذاشت.این عطر به گونه‌ای طراحی شد که مناسب سبک زندگی یک جنتلمن حرفه‌ای است، کسی که شیک است و شیک لباس می‌پوشد و اینگونه این شاهکار به یک کلاسیک واقعی در بین عطرها تبدیل گردید .

این عطر افسانه ای، دارای رایحه مرکباتی-گیاهی است که تصویر جگوار کلاسیک را منعکس می کند. هارمونی از ترنج، گریپ فروت، نارنگی و پرتقال ،نت های با طراوت را تداعی می کند و گاردنیا رایحه ای بدیع به آن می بخشد. احساسات از قلب و نت میانی آن با جوز هندی و میخک سرچشمه می گیرد، در حالی که چوب صندل، کاج و سرو با نعناع هندی ترکیب می شوند تا رایحه های اسرارآمیز داشته باشندو همه آنها بر پایه نت‌های مردانه ی کهربا، تنباکو و چرم بنا نهاده شده اند.

۲۹-ادکلن آرماف ترس نویت

آرماف ترس نویت عطری تند و معطرو مردانه است. نت‌های ابتدایی آن عبارتند ازرایحه لیمو ترش، زنبق و لیمو. نت های میانی شامل رایحه اسطوخودوس، بنفشه و ادویجات معطر و نت های پایه حاوی رایحه عنبر و چوب صندل هستند.

رایحه آرماف ترس نویت تازه و تمیز با پیچ و تاب عجیب و غریب است که برای نشان دادن حال و هوای مردانه طراحی شده است. نت بالایی آن با رایحه‌های با طراوت لیمو باز می‌شود و کم کم  رایحه ملایم و لطیف گل زنبق به رایحه‌ای تند و نیروبخش لیمو اضافه می گردد. آکوردهای گلی در نت میانی این ادکلن حس می‌شوند، رایحه های آرامش‌بخش گل بنفشه و اسطوخودوس با ترکیبی قوی از ادویه‌ها. این عطر بر روی پایه ای متشکل از رایحه عنبر که با رایحه صاف و مردانه چوب صندل نرم شده است، به پایان می رسد. همانطور که از نامش مشخص است، این ادکلن رمانتیک برای استفاده در شب مناسب‌تر است، بوی آن یادآور شب‌های گرم تابستان است.

برند آرماف که در امارات متحده عربی واقع است، برند عطریست که توسط استرلینگ پرفیومز ساخته شده و در سراسر جهان بسیار محبوب است. این برند که از نامی تا حدودی جدید در صنعت عطرسازی برخوردار است ، ده ها عطر و ادکلن را روانه بازار کرده است و دربین نسل جوان و دوستداران عطر محبوب است.

28-ادکلن ناتیکا وویج Nautica Voyage

با ادکلن ناتیکا وویج با رایحه ی چوبی آبزی به عنوان کاپیتان کشتی خود در سفر به مقصد رویاهای خود حرکت کنید. اجازه دهید ادکلن ناتیکا وویج با دمیدن روحی تازه شما را در آن سفر جادویی همراهی کند. این ترکیب چوبی آبزی توسط برند آمریکایی پوشاک ورزشی ناتیکا در سال ۲۰۰۶ معرفی شد و اینگونه خط وویج این برند راه اندازی گردید. عطار این عطر، موریس روسل است .

نت های ابتدایی حاوی رایحه ی سرد سیب و برگ سبز و نت های میانی شامل رایحه ی عجیب و غریب نیلوفر آبی و میموزا(درخت گل ابریشم ) هستند. این ترکیب بر روی یک پایه چوبی، ترکیبی از رایحه مشک، سدر، خزه بلوط و کهربا گذاشته شده است. کهربا به رایحه مردانه این ادکلن گرما و عمق می بخشد .

ناتیکا وویج یک نسیم دریای تازه و شور است که رایحه‌های عاشقانه گیاهان و جنگل‌های ساحلی را به همراه دارد و غریزه مرد را برای سنجش قدرت خود با طبیعت وحشی بیدار می‌کند. این عطر برای مردان فعال و رمانتیکی ساخته شده است که بر اساس قوانین خودشان زندگی می کنند. چهره تبلیغاتی این عطر مجری تلویزیونی کستر اوسترهاوس است، یک فرد واقعاً رمانتیک و یک متخصص دریایی خوب.

۲۷- عطر ارزان مردانه اسپلندور بلک مشکی

این عطر یه رایحه ی خنک و شیرین داره ، پخش بو و ماندگاری خوبی داره و از برند موفق سریس هستش ، طرح راه‌راه مشکی‌رنگی که روی شیشه کار شده، زیبایی و جدیت آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم طرح راه‌راه را روی خودش داره .

نت های تشکیل دهنده این عطر شامل ترنج ، لیمو ، یادداشت سبز ، زنبق ، ماگنولیا ، سرو ، مشک میشه و رایحه ی این عطر بیشتر مرکبات توی ذهن شما میاره پس جون میده برای اون دسته از عزیزانی که طرفدار عطرای خنک مرکباتی برای مبارزه با گرمای سوزان تابستون هستند.

26- عطر مردانه فراگرنس ورد ساواج مردانه FRAGRANCE WORLD SUAVE

این برند اماراتی که کارش کپی سازی از رایحه عطرای مطرح و موفق تونسته تا حدودی رایحه ی عطر لوکس و گرانقیمت sauvage را شبیه سازی کنه و در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار بشه.

به‌محض اولین اسپری از Suave روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد . فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کنه و حس اعتماد به نفس را در شما زنده خواهد کرد . نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان میاره و شما را فردی شاداب و پر انرژی نشان خواهد داد.  عنبر هم با عطر تندش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شه.

25 – ادکلن ارزان مردانه دریک اورلان ORLANE DERRICK

ادکلن دریک اورلان (درک) مردانه با رایحه ی گرم و تند مناسب برای استفاده در فصول سرد سال هستش این عطر ازون عطرایی که از سال ها پیش مورد استفاده بوده  و حتما  شیشه ی این عطر بین شیشه های عطر پدرامون دیدیم ، این عطر یه جورایی بوی قدیم  میده و ادم بر میگردونه به خاطرات گذشته ،البته این نکترو بگم که هنوز که هنوز این عطر پرفروشه و همونجوری ازش استقبال میشه.

وقتی ادکلن دریک اورلان (درک) ۱۰۰ میلی‌لیتری را روی لباس یا پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی فلفل سیاه، دارچین، چوب سدر و علف وتیور خواهید شد. پس از مدتی، نت‌های میانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از جوز هندی، تخم گشنیز، گیاه جادویی پاتچولی و زنجبیل تشکیل شده‌اند. پس از مدتی طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد.

24- ادکلن ارزان قیمت زنانه اجمل رین دراپس AJMAL RAINDROPS

یکی ازون عطرای اماراتی که هم بوی گلی میوه ای داره ، هم پرفیوم ، و هم فروش بالایی داره از سال ۲۰۰۶ که به بازار عطر و ادکلن وارد شده تا کنون تونسته طرفدارای زیادی رو به دست بیاره. ادکلن اجمل رین دراپس زنانه رایحه ای شبیه به شنل کوکو مادمازل دارد و با توجه به قیمت بالای این محصول بیشتر خانم ها ترجیح میدهند با هزینه ای خیلی کمتر از رین دراپس استفاده کنند.

نت های گلی، نوعی از چوب،میوه های معطر، عنبر نت های تشکیل دهنده ی این عطر هستند.

23- عطر زنانه فراگرنس ورد لاویدا اس بلا FRAGRANCE WORLD LA VIDA ES BELLA

اینم یه عطر زنونه دیگه از شرکت اماراتی فراگرنس ورد که از برند مطرح و موفق لانکوم عطر لاویست بل رو شبیه سازی کرده و تا حد زیادی هم تونسته موفق باشه، رایحه ی این عطر گرم و شیرین اما در تمام فصول سال میشه ازش استفاده کرد و لذت برد. با این وجود بهترین فصل برای استفاده از این عطر فصل پاییز و زمستونه .

نت های تشکیل دهنده عطر  Fragrance World La Vida Es Bella عبارتند از :

نت اولیه : نارنج ، گلابی ، فلفل صورتی ، پرتقال

نت میانی: گل یلانگ ، گل مریم ، شکوفه پرتقال

نت پایه : فندق ، خامه

این عطر دسته گروه بویایی گلی میوه ای قرار داره.

۲۲- عطر زنانه اجمل سکری فایس

عطر اجمل سکری فایس زنانه با رایحه ی گلی ، معتدل و شیرین مناسب برای استفاده ی بانوان در تمامی فصول هستش .

رایحه ی ملایم اجمل سکری فایس خبر از چهارفصل بودن این عطر میده همچنین به واسطه ی رایحه ی شیرینش میتوان آن را انتخاب خوبی برای مجالس و میهمانیهای رسمی دانست.

نت های تشکیل دهنده این عطر عبارتند از :

نت اولیه : یاس , آب

نت میانی : شکوفه پرتقال , وانیل

نت پایه : عنبر , مشک

21- ادکلن مردانه ارزان پیور بلک PURE BLACK

ادکلن پیور بلک مردانه ۱۰۰ میلی لیتر ، ادو تویلت با رایحه ی گرم و شیرین که برای فصول سرد سال بسیار مناسب هستش .

ادکلن پیور بلک مردانه عطری گرم و شیرین که از ماندگاری و پخش بو نسبتا خوبی برخوردار است.

20- ادکلن ارزان مردانه جکس بوگارت وان من شو JACQUES BOGART ONE MAN SHOW

ادکلن جکس بوگارت وان من شو مردانه اورجینال و اصل با حجم ۱۰۰ میلی لیتر و غلظت ادوتویلت با رایحه ی گرم و تلخ و تندش مناسب برای فصول سرد سال هستش.

ادکلن جکس بوگارت وان من شو مردانه در سال 1980 توسط شرکت فرانسوی Jacques Bogart معرفی و عرضه شد و از اون سال تا کنون مورد توجه و استقبال آقایون قرار گرفته.

این عطر حس نوستالژی با خودش داره و ازون عطرای قدیمی که گذشت زمان نتونسته چیزی از محبوبیتش کم کنه.

نت های تشکیل دهنده این عطر شامل یادداشتهای زیر میشه:

نت اولیه : ترنج ، زیره ، صمغ گیاهی ، اقاقیای برزیلی ، ریحان ، گیاه درمنه

نت میانی : ادویه جات معطر ، یاس ، جوز ، خس خس ، لابدانیوم ، نعناع هندی ، درخت کاج ، رز ، شمعدانی ، میخک صدپر

نت پایه : وانیل ، دانه تونکا ، نارگیل ، خزه درخت بلوط ، کهربا ، سدر ، چو…

منبع : سایت ارس خرید