فرهنگ و هنرکسب و کارهای برتر روز

خرید فرش وینتیج از قالیکده البرز

فرش وینتیج و مدرن را بیشتر بشناسید

فرش وینتیج یا کهنه نما فرشی است با طرح و نقشه فرش های سنتی که با روش های صنعتی، ظاهری کهنه و عتیقه به خودگرفته است. دلیل خوانده شدن این سبک به این نام شباهت این نوع فرش به فرش های دستبافت قدیمی که تار و پود خود را از دست داده است می باشد به گونه‌ای که ممکن است تصور شود یک فرش دستبافت قدیمی و آنتیک است.

در حقیقت به این شکل تمام متقاضیان فرش ‌های عتیقه که قادر به خرید واقعی این محصولات نیستند، می ‌توانند با انتخاب جذاب ‌ترین و تاثیر گذارترین فرش‌ های وینتیج یا کهنه نما، همان شمایل و حس عتیقه را در منزل خود ایجاد کنند. فوق العاده به نظر می ‌رسد، این طور نیست؟ بدون آن که مجبور به پرداخت مبالغ هنگفت فرش ‌های عتیقه واقعی باشید، می ‌توانید با پرداخت هزینه‌ ای معقول، یک فرش به ظاهر کهنه را تهیه کرده و همان فضا را ایجاد کنید. این نوع فرش هم در ایران و هم در کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی، طرفداران زیادی دارد و آن دسته از افرادی که علاقه مند به دکوراسیون های داخلی خاص هستند، فرش پتینه را در شمار گزینه های اصلی خود قرار می دهند.

فرش وینتیج در دکوراسیون

می شود گفت استفاده از سبک و طرح “وینتیج” در دکوراسیون خانه، یک عقب گرد مدرن است. البته فرش های وینتیج در رنگ های روشن و متناسب با دکوراسیون های کلاسیک هم طراحی شده است اما به طور کلی این نوع فرش بیشتر مورد توجه افرادیست، که دوستدار و خواستار حال و هوای قدیمی هستند. طرفداران فرش وینتیج به راحتی می‌توانند، آن را با اسباب مدرن خانه تلفیق کنند و یک سبک دکوراسیون قدیمی- مدرن به جود بی آورند. طرح های زیبا و رنگ های متنوع این نوع فرش ها، چشم هر ببیننده ای را به سمت خود می کشد.

فرش طرح پتینه

هنر پتینه کاری امروزه بسیار در بناهای با سبک کلاسیک مورداستفاده قرار می‌گیرد. اغلب مکان‌هایی که از این هنر در آن بنا استفاده می‌شود، نیاز به اکسسوری‌های هم سبک دارد تا فضا مجلل شود. فرش طرح کهنه با نقش و نگارهای پتینه ای آن از مناسب‌ترین محصولات در این زمینه خواهد بود. اگر فضایی با سبک کلاسیک دارید و به دنبال فرشی متناسب با آن فضا هستید.این دسته از محصولات مناسب‌ترین گزینه به‌حساب می‌آیند.

فرش پتینه

فرش پتینه را می‌توان یکی از انواع بی‌نظیر فرش دانست که طرفداران زیادی در علاقه‌مندان دکوراسیون داخلی دارد. زیبایی فوق‌العاده فرش طرح پتینه سبب شده تا خانواده‌ها از آن برای زینت بخشیدن به اتاق نشیمن یا آشپزخانه خود استفاده کنند. برای مشاهده مدل‌های متنوعی از این نوع فرش می‌توانید از وب سایت قالیکده البرز دیدن فرمایید.

معرفی فرش طرح پتینه

در طراحی قالی پتینه از 8 رنگ مختلف استفاده شده است؛ همین امر سبب شده تا قیمت فرش پتینه 9 متری قدری بالا برود. از فرش مدل پتینه می‌توان برای فضاهایی نظیر اتاق خواب، آشپزخانه پذیرایی یا محل کار استفاده کرد. به شما اطمینان می‌دهیم که هر فضایی با بکارگیری پتینه فرش ظاهری اشرافی به خود می‌گیرد. فرش پتینه طوسی به شکل مستطیل طراحی می‌شود تا ساده‌تر در دکوراسیون خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد. قالی طرح پتینه در دسته فرش‌های اتاق خواب، گل برجسته، مدرن و فانتزی و وینتیج قرار می‌گیرد.

فرش مدل پتینه چیست؟

آیا شما هم از دوستداران اشیاء قدیمی و عتیقه مانند هستید؟ پس حتماً از مدل فرش پتینه خوش‌تان خواهد آمد. خوشبختانه قیمت فرش پتینه به اندازه فرش‌های قدیمی واقعی، بالا نیست. در حقیقت می‌توان گفت که فرش پتینه مدرن پس از پشت سر گذاشتن برخی مراحل خاص، کاهش رنگ داشته و ظاهری قدیمی به خود می‌گیرد. قیمت فرش پتینه دیجی کالا به موارد زیادی وابسته است و نمی‌توان به سادگی در رابطه با آن نظر داد. فرش‌های پتینه به دلیل ظاهر کهنه‌شان، بیشتر در دکوراسیون‌های کلاسیک به کار می‌روند. البته می‌توانید فرش طرح پتینه‌ای را در هر فضایی استفاده کنید.

ویژگی های قالی پتینه

برخی افراد به دلیل داشتن فرزند کوچک در خانه یا حساسیت‌های خاص، به دنبال فرشی بدون پرز و ضدآلرژی می‌گردند. مدل فرش‌های پتینه به دلیل بدون پرز و ضدآلرژی بودن می‌توانند گزینه مناسبی برای این افراد باشند. تصور کنید که فرش پتینه 9 متری را با خیالی راحت در اتاق کودکتان قرار می‌دهید و دیگر نیازی نیست تا نگران حساسیت او باشید. از طرفی طرح پتینه فرش کاملاً قابل شستشو بوده و هرگز رنگ خود را از دست نمی‌دهد.

قیمت فرش پتینه

فرش طرح پتینه طوسی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود؛ بنابراین ما قادر نخواهیم بود تا قیمت دقیقی را به شما ارائه دهیم. از طرفی باید گفت که فرش طرح پتینه دیجی کالا از کیفیتی بالا برخوردار است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید فرش پتینه یا قالی مدل پتینه یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. فرش های طرح پتینه، درست همانند فرش مدرن پتینه، به سادگی با هر فضایی هماهنگ می‌شوند. از سوی دیگر وجود جدیدترین مدل فرش پتینه سبب شده تا بتوان حس و حالی فوق‌العاده به هر سبکی از دکوراسیون افزود.

خرید فرش پتینه

برای خرید فرش پتینه به شما توصیه می‌کنیم که از وب سایت قالیکده البرز دیدن کنید. در این وب سایت قادر خواهید بود تا قیمت فرش پتینه 12 متری، قیمت فرش‌های طرح پتینه، قیمت فرش ماشینی پتینه و قیمت فرش جدید پتینه را بررسی نمایید. با مقایسه فرش پتینه قرمز، فرش پتینه کاشان، فرش پتینه اصفهان، فرش پتینه ترک، فرش پتینه کرم و فرش پتینه مدرن، قادر خواهید بود تا خرید بهتری را تجربه نمایید.

قالی طرح پتینه

در این مطلب سعی شد تا اطلاعاتی در رابطه با فرش پتینه ارزان و فروش فرش پتینه در اختیار شما قرار بگیرد. با استفاده از خرید اینترنتی فرش پتینه از وب سایت قالیکده البرز قادر خواهید بود تا از تخفیفات بی‌نظیری بهره‌مند شوید. در صورت بروز هر گونه پرسش می‌توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

فرش وینتیچ

امروزه در بازار انواع مختلفی از فرش‌های ماشینی و دستباف برای عرضه به مشتری‌ها وجود دارد. یکی از فرش‌های ماشینی جدید و پرطرفدار فرش وینتیچ است. در اصل کلمه وینتیچ برای وسایلی استفاده می‌شود که از 80 تا 20 سال پیش مورد علاقه مردم بود. اما در حال حاضر دوباره در زمان حال رواج پیدا کرده است. این سبک بعد از جنگ جهانی در اروپا به دلیل اینکه مردم برای ساختن خانه‌های خود به استفاده از وسایل دست دوم و قدیمی که از نظر قیمت به صرفه‌تر و ارزان‌تر بود روی آورده بودند، ایجاد شد. این طرح در اوایل سال۱۹۹۰ میلادی طرفداران زیادی پیدا کرد و مورد توجه زیادی قرار گرفت. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این طرح و فرش زیبا بدانیم.

طرح مرغوب فرش وینتیج چیست؟

از گذشته تا به حال اشیای قدیمی و آنتیک طرفدار زیادی دارد ولی به دلیل مشکلات زیاد و هزینه نسبتاً بالا از طرح‌ها و نمونه‌های مشابه آن استفاده می‌کنند. فرش دستباف یکی از این اشیای گرانبها و با ارزش است که طرفدار زیادی دارد. به طور کلی به فرش کهنه‌نما (فرش‌هایی که ظاهر کهنه‌ای دارند) که شباهت زیادی به فرش‌های قدیمی و آنتیک داشته باشند، فرش وینتیج یا کهنه‌نما می‌گویند. این فرش‌ها به دلیل شباهت بسیار زیادی که به فرش‌های دستباف و اصیل قدیمی دارند، مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. این فرش به دو روش تولید می‌شود که به فرش وینتیج ماشینی یا فرش ماشینی کهنه‌نما و فرش وینتیج دستبافت معروف است. برای خرید فرش وینتیج می‌توانید از بازار و سایت‌های اینترنتی مثل قالیکده البرز درگوگل صاحب این فرش زیبا شوید.

انواع فرش کهنه‌ نما

در ابتدا از معرفی فرش ماشینی وینتیج شروع می‌کنیم که به صورت طرح قدیمی به روش‌های مختلف مانند استفاده از رنگ‌های کمرنگ در زمان بافت فرش و بدون ساییدگی در فرش وینتیج آن را تبدیل به یک فرش کهنه نما و قدیمی می‌کنند. در این فرش از نخ‌هایی دارای ابریشم مصنوعی که به پلی استر معروف است استفاده می‌کنند. نوع دوم فرش کهنه‌نما فرش دستباف است که قدمت زیادی دارد که به دلیل استفاده در  مدت زمان طولانی کهنه و نخ نما می شود. فرش دستباف هرچه بیشتر استفاده شود، پا بخورد و نور آفتاب به آن بتابد ارزشمندتر است و این باعث ارزش و قیمت بالای آن می‌شود.

 برای خرید فرش ماشینی وینتیج می‌توانید در بازار فرش فروش‌ها و همچنین برای خرید اینترنتی فرش وینتیج به سایت قالیکده البرز مراجعه کنید. این فرش زیبا در انواع طرح‌ها با قیمتی مناسب در فروشگاه قالیکده البرز موجود است که به طور مثال قیمت فرش وینتیج 6 متری در بازار از 500 تومان به بالا شروع می‌شود.

پتینه فرشی پر از طرح و رنگ

پتینه هنر قدیمی و عتیقه نشان دادن اشیای مختلف از جمله فرش، کاغذ، فلز و چوب است. پتینه‌سازی از گذشته تا حال در ایران رایج بوده است. فرش فروش‌ها با انداختن فرش‌ها بر زیر پای عابران پیاده و خودروها باعث کهنه و نخ ‌نما شدن آن می‌شدند. اما این روش بسیار زمان‌بر بود و باعث آسیب به الیاف پارچه می‌شد. با گذشت زمان در طراحی‌های فرش ماشینی کاشان به کهنه‌سازی فرش توجه بسیار شدکه این ابتکار به نام فرش ماشینی پتینه یا فرش ماشینی وینتیج ثبت شد. از نشانه‌های فرش وینتیج می‌توانید به رنگ‌های مات و بی رنگ و رو، پرزهای کوتاه، نخ نما و آفتاب خورده بودن آن اشاره کرد.

فرش کهنه‌ نما کاشان

همواره فرش ماشینی کاشان شهرت خاص خود را دارد .40 سال است که کارخانه فرش ماشینی کاشان با تولید فرش‌هایی با طرح‌های زیبا به مردم خدمت می‌کند. با توجه به افزایش طرفداران و علاقه‌مندان به طرح پتینه یا فرش وینتیج ماشینی این کارخانه شروع به تولید و عرضه این طرح به بازار کرد. فرش پتینه ترکی که از طرح‌های پرطرفدار در این طرح است، با طرح‌های بسیار زیبا و قیمتی مناسب در بازار عرضه می‌شود. به طور مثال فرش 6 متری 500 شانه پتینه ترک را می‌توانید با قیمتی بسیار مطلوب خریداری کنید.

خرید فرش وینتیج

امروزه باتوجه‌به فراگیر شدن اینترنت در کلیه ابعاد بشر، همه چیز به حالت مجازی درآمده است. همچنین مجموعه‌های فروش فرش هم از این قافله عقب نماندند. فروشگاه‌های آنلاین بسترهای مناسبی برای فروش فرش را در فضای وب تأسیس کرده‌اند. قالیکده البرز از معتبرترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های فروش آنلاین فرش. مناسب‌ترین گزینه برای خرید اینترنتی فرش وینتیج هستند. امروزه که فرش وینتیج ماشینی توانسته است جایگاه مناسبی را میان علاقه‌مندان به فرش ایرانی پیدا کند، بسیاری از مجموعه‌های سودجو اقدام به فروش فرش‌های باکیفیت نازل کرده‌اند. فرش‌های با مواد اولیه نامرغوب که با استفاده از دستگاه‌های قدیمی و مستهلک بافته شده‌اند.

بسیاری از خریداران را با مشکل مواجه کرده است. گفتنی است که از این بابت هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. زیرا مجموعهٔ قالیکده البرز با ارائه ی محصولات کاملاً استاندارد هرگونه ابهام در این زمینه را مرتفع کرده است. استفاده از مرغوب‌ترین الیاف و نخ، همچنین بهره‌گیری از مجهزترین دستگاه‌ها از جمله مهم‌ترین مزیت‌های محصولات قالیکده البرز به‌حساب می‌آید. فرش وینتیج کاشان، مرغوب‌ترین محصول در این زمینه می‌باشد. نام پرآوازه ی کاشان برای هرکسی شناخته شده است. محصولات این دیار جزو بهترین‌ها در دنیا به‌حساب می‌آید.

منبع: راهنمای خرید فرش قالیکده البرز