بین المللکسب و کارهای برتر روز

همه چیز درباره پاتایا، شهر توریستی و ساحلی تایلند

تور تایلند یکی از بهترین تورها در سطح جهان است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا قرار گرفته است. تایلند کشوری است با مردمانی مهربان و میهمان‌نواز که به دلیل روحیه بسیار خوب مردم کشورش به «سرزمین لبخند» معروف است. پاتایا، جزو مشهورترین مقصدهای گردشگری در تایلند بشمار می‌رود و این شهر ساحلی پرجنب‌وجوش، روز‌به‌روز محبوب‌تر از قبل شده است. علاوه بر تفریحات پرهیجان و ورزش‌های آبی و ساحلی، پاتایا فرصت‌های جذابی برای تفریح و سرگرمی و اقامت برای مسافرانش دارد. پاتایا یک مقصد گردشگری پر از شور و هیجان برای تمام اقشار و سلیقه‌ها می‌باشد؛ از زوج‌های جوان گرفته تا خانواده‌ها، مسافران تجاری و…، پاتایا گردشگران زیادی دارد و برای هرکدام از آن‌ها، جاذبه‌ و تفریحی خاص در نظر گرفته است.

بهترین و سریع‌ترین راه دسترسی به پاتایا از طریق هواپیما می‌باشد که توجه داشته باشید که از ایران به این شهر، پرواز مستقیم وجود ندارد و شما باید پرواز بانکوک خریداری کنید و از آنجا با ترانسفر به شهر پاتایا برسید. شما می‌توانید با متنوع‌ترین ایرلاین‌ها (داخلی – خارجی) سفری راحت و بدون دغدغه به پاتایا داشته باشید. آژانس نامی گشت با ارائه تورهای هوایی پاتایا ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده است تا با کمترین هزینه برای تور هوایی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

در ادامه خرید ارزان‌ترین قیمت تور پاتایا با پروازهای متنوع، رزرو تور پاتایا لحظه‌آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل‌های متنوع از نامی گشت مجری برتر تور پاتایا بخواهید. ضمنا رزرو و خرید بلیط هواپیما به مقصد پاتایا تایلند از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، بندرعباس، ارومیه، جزیره کیش، ساری و… نیز امکان‌پذیر است. تور پاتایا نامی گشت معمولا در 7 شب و 8 روز بیشتر بسته می‌شود و اکثر گردشگران ایرانی به دلیل ارزان‌تر شدن نرخ قیمت تور پاتایا ترجیح می‌دهند با پروازهای ایرانی همچون ماهان‌ایر و… به این شهر سفر کنند و ضمنا شما مسافران عزیز توجه داشته باشید که اگر تور پاتایا خود را از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان تهیه کنید، هیچ محدودیتی در انتخاب هتل محل اقامت‌تان، پرواز و خدمات تور مسافرتی خود ندارید و براساس زمان مورد نظر می توانید این موارد را به دلخواه خود رزرو نمایید.

در خصوص هزینه‌های سفر به پاتایا باید بگوییم که عوامل متعددی بر قیمت تورها تاثیر می‌گذارند و قیمت‌ها را با توجه به فاکتورهای متعددی می‌توان پیش بینی کرد. یکی از مسائل مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می‌کنید. برای مثال هزینه سفر به تایلند در فصل‌‌های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کمتر است، کاهش می‌‌یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال‌‌های مهم، قیمت‌ها بیش‌‌تر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌‌کنید هم روی قیمت‌ها موثر است. معمولا تورهای ترکیبی گرا‌ن‌تر هستند. با توجه به همه این موارد، در حال حاضر قیمت تور تایلند بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید بازه‌ای در حدود 20 تا 45 میلیون تومان را در بر می‌گیرد.

اما بطور کلی قیمت تورهای تایلند به عوامل مختلفی همچون رزرو هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و… بستگی دارد و شما مسافران عزیز این امکان را دارید برای داشتن سفری ارزان‌ قیمت به این کشور تورهای لحظه‌آخری تایلند را از وب‌سایت نامی گشت خریداری نمایید.

نکته: بهترین پروازهای ایرانی ایرلاین‌های ماهان Mahan Air Airlines و هواپیمایی ایران ایر Iran Air Airlines هستند و نیز بهترین ایرلاین‌های خارجی به این مقصد همچون قطر ایرویز قطر Qatar Airways، ایرلاین بانکوک ایرویز تایلند Bangkok Airways، هواپیمایی امارات و هواپیمایی ایرفلوت نیز به این مقصد پرواز دارند.