اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

بازی های دخترانه برای ps5

مروری بر محبوبترین بازی های PS5 دخترانه + راهنمای خرید بازی اشتراکی ps5

وقتی بحث از بازی دخترانه ps5 می شود منظور بازی هایی با فضای کارتونی و پر از رنگ و هیجان است چون روحیه دخترها لطیف و پر از شادی و نشاط است.  در این مقاله سعی کرده ایم بهترین بازی های پلی استیشن 5 دخترانه را معرفی کنیم و توضیحات مختصری از بازی آورده شده است. بعضی از دختران گیمر شاید علاقه به بازی های خشن و ترسناکی مثل EVIL و THE LAST OF US و… داشته باشند که در اینجا اشاره ای به آنها نشده است. بازی های دخترانه بیشتر بر روی بازی های سرگرم کننده و لذت بخش متمرکز هستند تا بازی های سخت.

برای خرید اکانت ظرفیت 2 PS5 می توانید وارد صفحه مربوطه در سایت شوید.

بازی Overcooked All You Can Eat

اولین و مفرح ترین بازی پلی استیشن 5 دخترانه بازی آشپزی Overcooked است. شما این بازی رو می توانید بصورت یک تا چهار نفره بازی کنید و در کنار دوستتان یا مقابل آنها آشپزی کنید. کیفیت این بازی در پلی استیشن پنج 4K و60  فریم در ثانیه است. شاید در نگاه اول بازی خیلی ساده ای به نظر بیاید ولی وقتی در گیر این بازی شوید به این راحتی بی خیال نمی شوید.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

این بازی یک بازی یک تا چهار نفره است که بصورت یک نفره میتونید در مسابقه ها شرکت کنید و یا بصورت دو تا چهار نفره با یکدیگر به رقابت بپردازید. شاید یکی از بازی های پرطرفدار شرکت ACTIVISION همین بازی کراش ماشینی است. در این بازی وقتی جعبه های شانس رو می گیرید به شما سلاح های جادویی می دهد که با آنها می توانید سراغ بقیه افراد شرکت کننده در بازی برید و اونها را برای ثانیه ای معطل کنید تا خودتان در مسابقه اول بشید. تو این بازی سعی کنید همه جعبه را بگیرید و مراقب باشید که بعد از بعضی از جعبه دوستان شما برای شما بمبی کار نگذاشته باشند.

بازی Immortals Fenyx Rising

بازی معروف Immortals Fenyx Rising یک بازی تک نفره است که به دلیل سبک اکشن ماجراجویی و جهان باز در دنیای اساطیر یونان محبوبیت دارد. این بازی جالب ساخت شرکت بازی سازی UBISOFT در این بازی دخترانه PS5 یک تایتان قدرتمند وجود دارد و تایفون نام دارد که پس از به دام افتادن توسط زئوس از زندان فرار کرده است. نقش بازیکن این است که به Fenyx، سپردار جوان و یک داستان‌نویس کمک کند و از قدرت آن برای جلوگیری از تسلط تایفون استفاده می شود.

مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد: از کجا بفهمیم دیسک بازی PS4 اصل است ؟

بازی Ratchet Clank Rift Apart

این بازی با ورود خود هدف اصلی و همیشگی صنعت بازی سازی را زنده نگه داشت، بر خلاف بازی های داستانی و استراتژیک و خیلی عمیق، در بازی Ratchet Clank Rift Apart هیچ اکتشاف و حل مساله ای در کار نیست. کل هدف این بازی سرگرم کردن مخاطبش است، این بازی فانتزی است ولی طراحی آن به شکلی است که اصلا محدودیت سنی نمی آورد چون به نظرم هر کسی مشتاق است که لحظاتی را در شور و هیجان سپری کند. چند ویژگی منحصر به فرد دارد که می تواند اغلب گیمر ها را عاشق خودش کند.

    پر از رنگ و هیجان است، هیجانی که ما را به دنیای پر از شور و شوق کودکی می برد، هیجانی که برخاسته از تخیلات است و به نظرم این حس زمانی به اوج خود می رسد که جعبه ها پشت سر هم میشکنیم و لابلای کلی پیچ و مهره نقره ای و طلایی غوطه ور می شویم و به جلو پیش میرویم این کار حسی شبیه شیطنت های دوران مدرسه را دارد (دقیقا همان لحظه هایی که فرصت را برای لیز خوردن بر روی کاشی ها غنیمت میشمردیم و چند متر بر روی کاشی لیز می خوردیم.)

    این بازی هیچ داستان عجیب و غریبی ندارد و کل داستان خلاصه می شود در کشتن دشمن های عجیب و فتح کردن سیاره های جدید و عجیب.

    آنهایی که بازی های خیلی سخت را گذرانده باشند ممکن است فکر کنند این یک بازی فانتزی است و سختی در کار نخواهد بود ولی اینطور نیست، زیرا که در یکی از مراحل ابتدایی بازی شما سطح دشواری را مشخص می کنید و زمانی که بازی را در دشوارترین حالت قرار دادید تازه مفهوم بازی دشوار را متوجه خواهید شد.

بازی Crazy Chicken Shooter Edition

بازی چیکن، یک بازی شوتری-فانتزی فوق العاده است و در حالت آفلاین تک نفره انجام می شود. به نظر من هر دختری با یک بار تجربه کردن آن عاشقش میشود، روال بازی اینطور است که شما در طول بازی سه جان دارید و در یک زمان مشخص با تعداد مشخصی فشنگ باید تعدادی پرنده شلیک کنید تا بمیرند، هر چه قدر پرنده هایی که نشانه میگیرید دورتر باشند امتیاز حاصل از کشتن آن ها بیشتر خواهد بود و اگر کمتر از  حداقل مشخص شده پرنده ها بکشید، گیم آور شده و نمی توانید آن مرحله از بازی را رد کنید، در ضمن در بین پرنده ها یکسری پرنده های اسلحه دار نیز هستند که ناگهانی ظاهر شده و به سمت شما شلیک می کنند.

در صورتی که شما زودتر از آنها اقدام به کشتنشان نکنید و گلوله حاصل از تیر اندازی آنها به شما اصابت کند یکی از سه جان خود را از دست خواهید داد. نکته دیگری که درباره این بازی وجود دارد این است که این بازی در سه سطح از سختی می تواند تنظیم شود و در صورتی که شما سطح سختی 3 ( بیشترین سختی ) را انتخاب کنید سرعت حرکت و ظاهر شدن پرنده ها بیشتر شده و شلیک کردن به آن ها سخت تر می شود.

بازی Sackboy A Big Adventure

یک بازی پلتفرمی است که هدف از انجام آن غرق شدن در رنگ ها و هیجان های فانتزی است. در طول این بازی قرار نیست هیچ اتفاق عجیب و غریبی بیفتد، بلکه شما قرار است از روتین های بازی لذت ببرید اما این روتین ها به این شکل هستند که با طراحی متفاوت در مراحل مشابه از خسته کننده شدن بازی جلوگیری می کند. در هر مرحله شخصیت های جدیدی برای کمک به سک بوی ایجاد می شوند ولی هر کدام بیش از چند مرحله باقی نمانده و حذف می شوند و باز هم مرحله جدید و موجودات جدید، و این چرخه تا پایان بازی ادامه پیدا می کند. هر آنچه که از یک پلتفرم سه بعدی می توانید انتظار داشته باشید را در این بازی پیدا خواهید کرد، از بارزترین ویژگی های این بازی انحصاری پلی استیشن 5 آن است که شما از همان ابتدا شاهد حرکت روان و متوقف نشدن بازی خواهید بود که این ویژگی احساس تجربه یک بازی با کیفیت را به شما می دهد.

بازی Kena Bridge of Spirits

این بازی در مورد دختری به نام Kena است که در این بازی وارد روستایی می شود که خالی از سکنه است و با یک خواهر و برادر کوچک آشنا می شود. محور داستان این بازی حول نجات دادن روح هایی می چرخد که به دلیل عشق، تکبر و گناه سرگردان مانده اند و نه می توانند به این دنیا بیایند و نه می توانند به دنیای دیگر بروند. کنا با کمک خاطراتی که در اسباب هر یک از این روح ها نهفته است وارد ماجرای احساسی آن ها شده و کمکشان می کند.

گیم پلی این بازی در بخش اصلی پیرامون مبارزه با دشمن می چرخد ولی بخش مهمی از آن نیز صرف حل پازل و پیدا کردن رادها می شود ( رادها موجودات ریز و شیرینی هستند که در این بازی به کنا کمک زیادی می کنند). مکانیسم این بازی بر اساس دفاع به موقع، جا خالی دادن به موقع و هجوم به موقع به دشمن است، همچنین لازم به ذکر است که این بازی چند درجه سختی دارد ولی حتی اگر شما درجه سختی آن را بر روی نرمال هم تنظیم کنید باز هم چالش های نفس گیر و جذابی را تجربه خواهید کرد.

بازی Panda Hero

این بازی به شدت اعتیاد آور است، سبک اکشن و معمایی داشته همچنین در 4 جهان مختلف انجام می شود در طول بازی پاندا تلاش می کند تا  موانع را از بین برده و پازل هایی را حل کند تا بتواند سکه جمع کند و قابلیت هایی را که برای طی کردن هر مرحله نیاز دارد به دست آورد. یک بازی به شدت جذاب است که در بعضی قسمت ها مشابه بازی های دهه 90 میشود با این تفاوت که کیفیت تصویر و سرعت و صدای آن بسیار فوق العاده است.

بازی It takes two

جوزف فارس به حدی به خوب بودن این بازی معتقد بود که اعلام کرد هر کس که بعد از تجربه این بازی، به آن علاقه مند نشد 10 هزار دلار به وی پرداخت خواهم کرد. این بازی دارای داستانی بسیار آموزنده و زیباست، ماجرای فرزندی ست که خودش را در اختلاف والدینش مقصر می داند. در طول بازی روح پدر مادر در دو عدد از عروسک های فرزندشان گیر میفتد و و آن ها باید تلاش کنند تا از این جسم عروسکی خلاص شده و خود را به بدن واقعی خود رسانده و چالش زندگی مشترکشان را حل کنند.

این بازی دو نفره است و مسیر بازی به شکلی است که هر دو بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و در مسیر بازی نقش آفرینی می کنند بنابراین یکی از از آن منفعل نخواهد بود، بعلاوه اینکه موسیقی مخصوص به هر بخش و صداگذاری فوق العاده ای در این بازی ویدیویی به اجرا در آمده که بازیکن را به شگفت می آورد.

این بازی در ظاهر پلتفرمی و سه بعدی است ولی در حقیقت سبک واضحی نداشته و حل معما و تیر اندازی و … را نیز دارا می باشد، همچنین وجود گیم های کوچک و بی ربط در فضای بازی بر سرگرم کننده بودن بازی به شدت افزوده و لذت آن را چند برابر می کند.

بازی Just Dance

اصلی ترین هدف از ساخت این بازی ایجاد تحرک فیزیکی برای گیمرها بود. شما در این بازی فقط می رقصید و با توجه به اینکه در چه مرحله ای هستید و درجه سختی بازی چقدر است حرکات رقص می تواند تندتر و سخت تر و یا آسان تر باشد. روش بازی به این صورت است که فردی در بازی شروع به رقص می کند و شما باید عینا حرکات او را تکرار کنید بنابراین برای اینکه بتوانید این بازی ا انجام دهید باید برای PS5 خود دوربین داشته باشید تا کنسول بازی بتواند صحیح یا غلط بودن حرکات شما را تشخیص داده و بازی انجام شود. البته اگر به هر دلیل قصد خرید دوربین را نداشته باشید راه دیگری هم وجود دارد، شما می توانید اپلیکیشن Just Danse Controller را بر روی گوشی خود نصب کرده تا نقش دوربین را برای شما بازی کند.