اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

معرفی انواع استایل مدل مانتو زنانه دخترانه 1401

آشنایی با انواع مدل های شیک مانتو دخترانه + رنگ سال 1401

مدل مانتو زنانه یا همان مدل بلیزر در سال‌های اخیر محبوبیت زیاده داشته‌اند. رنگ و طرح مدل مانتو کتی باتوجه ‌به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید متفاوت است. برای مثال بلیزر تک‌رنگ برای موقعیت‌های رسمی مناسب است. پارچه‌های چهارخانه ‌معمولاً برای موقعیت روزمره مورداستفاده قرار می‌گیرند.بهتر است برای پوشش زیر مانتو کتی از شومیز، تیشرت، تاپ، پولیور یا یقه اسکی با رنگ‌های خنثی و ساده استفاده کنید.

 استفاده از انواع جین‌های روشن برای مانتو کتی مانند مام استایل و یا جین بگ، استایل شما را غیررسمی می‌کند و شلوارهای پارچه‌ای و ست کت‌وشلوار برای موقعیت‌هی رسمی مناسب هستند. اگر اندام کوچکی دارید، مانتو کتی با پارچه‌های ضخیم و سرشانه سفت برای شما مناسب است و اگر سرشانه پهن دارید بهتر است از پوشیدن بلیزر با اپل خودداری کنید.

مانتوهای بلند هیچ‌وقت از مد خارج نمی‌شوند چراکه در خیلی از موقعیت‌های رسمی و دانشگاه‌ بسیار کاربردی هستند. مانتو بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارد گزینه بسیار مناسبی است.  اگر قد بلندی دارید باید اندازه مانتو شما تا زانو باشد. همچنین مانتو بلند برای افرادی که اندام توپری دارند مناسب است. می‌توانید باتوجه ‌به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید اجزای استایل خود را با مانتو بلند تکمیل کنید. برای استایل کژوال، ترکیب مانتو بلند به همراه کتونی و یا کالج و شلوار جین مام استایل بسیار جذاب است. ترکیب شلوار بگ پارچه‌ای به همراه مانتو بلند و کفش پاشنه‌دار برای موقعیت‌های رسمی مناسب هستند.

مانتو جلوبسته معمولاً کوتاه و اسپرت و ساده است. مانتوهای جلو بسته در فصل تابستان طرف‌داران بیشتری دارند چرا که معمولاً جنس پارچه آن نخی و خنک است. این مدل مانتو انواع مختلفی دارد. افرادی که دارای اندام پُر هستند و چربی شکم و پهلو دارند باید از مانتو جلوبسته به شکل کلوش استفاده کنند. مانتوهایی که در قسمت کمر و استین چین خوردگی دارند برای افراد با اندام لاغر بسیار مناسب هستند زیرا باعث می‌شود اندامشان پُر تر نشان ‌داده شود.

برای ساختن استایل کژوال مانتو جلو بسته با انواع شلوار جین وشال‌های رنگی ست می‌شود. مانتو جلو بسته با دوخت ساده و نخی بهترین گزینه برای سفر و طبیعت‌گردی در فصل‌های گرم سال است. این مدل مانتو را با شال و روسری طرح‌دار ست کنید و تابستانی و راحت استایل کنید.

٧نکته برای ساختن بهترین استایل دانشجویی دخترانه

یکی از گزینه‌های مناسب و خنک برای تابستان مدل مانتو جلوباز است. این مانتوها معمولاً دکمه ندارند و یا با قزن‌ بسته می‌شوند. پوشش زیر مانتو جلو باز اهمیت زیادی در استایل شما دارد. با توجه به مدل و رنگ مانتو خودتان می‌توانید شومیز، بلوز، تاپ و یا کراپ تاپ، بادی، و یا تیشرت انتخاب کنید. برای مانتو جلو باز مجلسی باید از شومیز یا بلوز و برای مانتوهای اسپرت می‌توانید از تیشرت استفاده کنید. رنگ‌های مکما استایل شما را زیباتر می‌کنند. برای مثال اگر رنگ مانتو شما مشکی است، از رنگ سفید برای پوشش زیر مانتو استفاده کنید و یا یک مدل مانتو جلوباز طرح‌دار شلوغ را با لباس ساده ست کنید.

مدل مانتو شومیزی

یکی از پرکاربردترین لباس‌های کمدتان شومیز‌ها هستند. شومیزهایی که قد بلندتری داشته باشند به‌عنوان مانتو از آن‌ها استفاده می‌شود. مدل مانتو شومیزی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در استایل دختران جوان داشته است. این مدل مانتو در فصل تابستان بسیار خنک و راحت است و برای استایل کژوال گزینه مناسبی محسوب می‌شود. می‌توانید از مانتو شومیزی هم به شکل جلو‌باز و هم به شکل جلو‌بسته استفاده کنید. شومیز جلو باز و شلوار جین مام استایل ترکیب زیبایی است. همچنین این مدل مانتو به شکل جلو بسته به هماره شلوار بگ جین یا پارچه‌ای با کتونی بسیار ترکیب زیبایی برای استایل کژوال است.

بعضی از افراد به‌اشتباه استایل اورسایز را با سایز پلاس اشتباه می‌گیرند. لباس پلاس سایز برای افراد با سایز بزرگ مناسب است درحالی‌که لباس و مدل مانتو اورسایز را افراد با اندام لاغر هم استفاده می‌کنند. این مدل مانتوها گشاد و راحت هستند و سبک خاصی شبیه به استایل مردانه را تداعی می‌کنند. در مدل مانتو اورسایز معمولاً دو تا چهار سایز لباس از اندازه اصلی شما بزرگ‌تر است. مانتو اورسایز برای فصل‌های بهار، تابستان مناسب است.

اخیراً در فصل پاییز هم  این مدل مانتو ترند شده است. اگر اندام ریزی دارید در پایین تنه از لباس اورسایز استفاده نکنید اما در پوشش بالاتنه یک مانتو اورسایز و یا شومیز بلند اور گزینه مناسبی است. پیشنهاد می‌شود مانتو اورسایز را به شکل ساده استایل کنید و از مانتو و یا تیشرت‌هایی را رنگ و طرح ساده استفاده کنید. اما می‌توانید در استفاده از اکسسوری با خلاقیت استایل خود را آراسته کنید. یک کمربند چرمی برای مانتو و استفاده از جواهرات درشت می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند.

در مقاله بالا سعی کردیم تا جدیدترین مدل مانتو که امسال ترند هستند را برای شما معرفی کنیم. برای انتخاب مانتو فقط کافی است تا باتوجه‌به سایز اندام خودتان و موقعیت‌هایی که در آن هستید بهترین تصمیم را بگیرید. به‌طورکلی رابطه بین سایز اندام شما و اندازه لباس‌ها باید برعکس یکدیگر باشند. اگر اندام ریز و کوچکی دارید مانتو‌ و لباس‌هایی با اندازه بزرگ‌تر مناسب شما هستند و برای افراد با اندام درشت هم عکس این مثال صدق می‌کند. فقط نباید در انتخاب سایز افراط به خرج دهید و در آخر هرآنچه که در آن احساس راحتی و حال خوب دارید را به ‌تن کنید.

مدل مانتو ۱۴۰۱ چه رنگی است؟

رنگ آبی بنفش که امسال مد شده، برای انواع لباس های زنانه واقعا شیک و خاص به نظر می رسد. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که مانتو رنگ سال را برای عید انتخاب کند. این رنگ که جزو ترکیب رنگ پاستلی نیز به شمار می رود، واقعا منحصر به فرد و باب دل شما خانم های خاص پسند است. اگر نگاهی به انواع «مدل مانتو 2022 با رنگ سال» و جدیدترین مانتو رنگ سال 1401 بیندازید، خودتان متوجه خاص بودنشان می شوید.

مانتو سفید و بنفش مجلسی

این ترکیب رنگ مانتو بسیار شیک و ملایم است. در عین روشن بودن استایل چشم را نمی زند و خسته کننده و تکراری نمی شود.

جلو باز با گلدوزی

همانطور که می دانید چندسالی است گلدوزی به خصوص برای مانتوی عید خیلی مد شده است. اگر به تیپ های سنتی گرایش دارید این مدل را از دست ندهید.

مدل مانتو ۱۴۰۱ برای استایل کژوال

این استایل کژوال مناسب خانم های اسپورت پوش و راحت است. جنس مانتو نیز برای فصل بهار بسیار مناسب است.

مانتو جلوباز و بلند زنانه

مدل مانتوی عید جلوباز به این زودی ها از مد نمی افتد. چرا باید از مد بیفتد وقتی که مدلی بسیار راحت با تن خوری بسیار زیبا برای هر سایز و سلیقه ای رقم می زند.

مدل مانتو بنفش چین دار

مانتوی چیندار با روح و روان آدم بازی می کنند. استایلی بسیار دخترانه و جذاب که سن را تا حد زیادی پایین می آورد.

مدل بلند برای استایل های محجبه

 خانم هایی که به دنبال مانتو با پوشش اسلامی و در عین حال زیبا هستند معمولا به سراغ مانتوهای بلند می روند. می توان هم شیک و به روز بود هم حجاب را رعایت کرد.

مانتوهای راه راه شما را قد بلند و کشیده نشان می دهند و اندام زیبایتان را به خوبی به نمایش می گذارند.

سکه های روی این مانتو برگرفته از پوشش سنتی ایرانی است و حتی در انتخاب جنس نیز همین الکوها مد نظر بوده ولی رنگ و طراحی آن به خوبی با مد روز همخوانی پیدا کرده است.

خوشبختانه برای عید امسال مدل های متنوعی از مانتوی کتی رنگ سال وارد بازار شده است. توصیه می شود دست کم یک کت و شلوار مجلسی در کمد لباستان داشته باشید.

خانم هایی که طرفدار استایل مینیمال و رنگ نود باشند بی تردید سراغ ترکیب های ساده، بدون رنگ و کم حالِ وری پری خواهند رفت. این رنگ ها واقعا دلنشین است و به هیچ جه از نظر بصری آزاردهنده نیست.

شما به راحتی می توانید رنگ سال را در استایلتان با سایر رنگ های خنثی ترکیب کنید. برای مثال: رنگ های طوسی، شیری، خاکستری، کرم، سفید، آبی کم رنگ، سفید خامه ای و مشکی در کنار رنگ مد شده، جذابیتتان را دو چندان می کند. رنگ بنفش آبی چه برای انواع مانتو و چه برای انواع مدل لباس مردانه عید 1401 مناسب و چشمگیر است.

اگر به مانتو رنگ بنفش آبی علاقه ای ندارید، می توانید در کنار مانتوهای به رنگ مشکی یا رنگ های خنثی، از کیف، کفش و اکسسوری هایی به رنگ سال یعنی بنفش آبی استفاده کنید. یاسی، سبز لیمویی، برنز و سفید خامه ای از دیگر انواع رنگ مانتو می باشند که در ترکیب با رنگ بنفش آبی بسیار جذاب است. مثلا: ترکیب مانتو رنگ یاسی یا مانتو رنگ سوسنی با شلوار بنفش آبی، باب روزهای بهاری است.

 در مثالی دیگر، ترکیب مانتو و شلوار سفید با شال و کیف بنفش خیلی شیک است. ترکیب این رنگ سرد بوده و آرامش خاصی برایتان به ارمغان می آورد. خرید مانتو زنانه به رنگ خاکستری با دامن بنفش آبی، شال مشکی و لباس زنانه به رنگ خنثی هم گزینه خوبی است.

علاوه بر این ها، شما می توانید از مدل مانتو عید 1400 ایده بگیرید؛ اما برای جلوه بیشتر از اکسسوری های بنفش آبی استفاده کنید. جالب است بدانید که رنگ بنفش آبی، مکمل رنگ سال 1400 یعنی زرد روشن است و شما می توانید تیپ سال 1401 را با اکسسوری های بنفش آبی ترکیب کنید. مانتو رنگ ابی کلاسیک با اکسسوری های بنفش آبی هم ترکیب جالبی به نظر می رسد.

حال وقت آن رسیده که در ادامه با بیش از ۵۰ مدل مانتو رنگ سال 1401 و مانتوهای مناسب عید ۱۴۰۱ در رنگ های جذاب آشنا شوید.

تا اینجا انواع «مدل مانتو سال ۱۴۰۱» را مشاهده کردید و متوجه شیکی و خاص بودنشان شدید. اگر شما برای عید جدید، مدل مانتو ۱۴۰۱ را انتخاب کنید، شک نداشته باشید که نظر مخاطبین را جلب خواهید کرد. «مانتو رنگ سال 1401» برای شما بانوانی که اهل مد هستید و می خواهید زبانزد عانواع مدل جدید مانتو زنانه بهار و تابستان 1401

با آمدن فصل بهار و سال جدید، همگی دوست داریم در مد و استایل خود، تغییرات ویژه ای ایجاد کنیم. مدت زیادی برای ورود به سال نو 1401 و فرا رسیدن عید نوروز باقی نمانده است. قطعا بانوان عزیز به دنبال خرید لباس و مهمتر از همه مانتو عید مناسب و زیبا برای خود هستند. حتما برای شما هم سوال شده که مانتو رنگ سال 1401 و یا مدل مانتو سال 1401 چه ویژگی های دارد!؟

ما در این بخش از مجله مد و استایل وقت مد، تمام مدل های مانتو رنگ سال و جدیدترین ترند مانتو سال آشنا کرده و ترفندهای ویژه آن را به شما آموزش دهیم.

سال 1401 همراه با انواع مدلهای مانتو سال در طرح و رنگهای شاد و جذاب و در سبکهای کوتاه، بلند، مدل کتی، ژاکارد، وست و مانتو جلوباز آستین پفی و غیره خواهد بود. معمولا در فصل بهار مانتوهای نازک و مجلسی، مدلهای مزونی و شیک و با رنگهای شاد ترند میشوند.

با استفاده از ترفندهای این مقاله و استفاده از مانتو سال، مد و استایل خود را جذابتر و شیک تر کنید.

مدل مانتو رنگ سال 1401

بهار سال 1401 همراه با لباسهای زنانه و ترند روز مانتو، در رنگهای شاد از جمله بنفش (رنگ سال)، سبز، آبی تیره، آبی روشن، زرد، یاسی، سفید و کرمی خواهد بود. عید امسال، ست کردن برخی از رنگهای مانتو با یکدیگر بسیار جذاب و قشنگ میشود.

مدل مانتو بهاره کتی با رنگ سال بنفش

به عنوان مثال، شما میتوانید مانتو بنفش را با یک روسری و یا کیف زرد رنگ ست کنید. همینطور رنگهای سفید و سرخابی نیز به خوبی با هم هماهنگ میشوند. رنگ سفید و سبز، لیمویی و طوسی، رنگ کرم و نارنجی، آبی روشن و کرمی، آبی تیره و یاسی، رنگ صورتی و طوسی مکمل ها و ترکیب رنگهای خوبی برای استایل شیک مانتو رنگ سال شما خواهد بود. از روانشناسی رنگ ها در تیپ و استایل و انتخاب مانتو رنگ سال، استفاده کنید.

مدل مانتو عید 1401

در عید سال 1401، ترند و مد روز مانتو شامل انواع مدلهای جذاب مانتو سال 1401؛ از جمله مانتو کتی، کت و شلوار یک رنگ یا کت تک، مانتو ژاکارد، وست و شومیز، مانتوهای عروسکی، مانتو و شلوار سفید، مانتوی راه راه و مانتوی جین هستیم که در قسمت پایین هر کدام را شرح داده ایم.

مدل مانتو کتی زنانه رنگ سال 1401

در این زمینه بیشتر بخوانید: ۱۸ سبک از انواع مدل مانتو زنانه جدید! شیکترین مدل مانتو را مشاهده کنید.

اگر قصد خرید پارچه برای دوخت مانتو به سبک خاصی دارید، امسال پارچه های ژاکارد، کرپ، مازراتی، فاستونی، کشمیر، مخمل کبریتی، لینن، شانتون و نخ سوزندوزی ترند هستند. برای انتخاب بهتر و آشنایی با انواع پارچه، به این مطلب آموزشی از مجله وقت مد مراجعه کنید.

یکی از انواع جذاب مدل مانتو سال 1401، مدل مانتو خامه دوزی و سنتی است. مانتو خامه دوزی؛ مناسب فصل بهار است و ضخیم و کشی نیست. همینطور، این سبک مانتو به راحتی میتواند چروک شود.

مانتوهای خامه دوزی در طرح و مدلهای متنوع مانند؛ مدل سنتی، مدل چین دار، آستین پفی، جلو باز، بلند دو تیکه و غیره میتواند استایل بانوان را بی نظیر کند.

مدل جدید مانتو جلو باز رنگ سفید 1401

این ترفند را فراموش نکنید در انتخاب مدل مانتو سال 1401، باید حتما المان های مانند انواع فرم صورت، فرم بدن و انواع استایل مورد نظرتان را بدانید.

مدل مانتو عید 1401 آستین گشاد

مانتوهایی با آستین پفی و گشاد، یکی دیگر از ترندهای جذاب برای استایل خانم های شیک پوش است. مانتوی آستین پفی را میتوان در جنس ها و رنگهای سال 1401 برای مثال مدل عروسکی و یا جلوباز بلند با آستین پف دار تهیه کرد.

مانتو آستین پفی و گشاد، به عنوان ترند مانتو سال، تمرکز و تاکید بیشتری بر روی مدل آستین میکنند تا آن را به زیبایی به نمایش بگذارند.

یکی از ترندهای مدل مانتو سال 1401، مانتو مدل کتی، در رنگهای شاد و بخصوص سفید میباشد. از طرفی، خانم های عزیز میتوانند مانتو کتی را به صورت تک و با یک رنگ شلوار دیگر و یا به صورت کت و شلوار ست و همرنگ بپوشند. مانتو کتی امسال با یقه های زیبای انگلیسی، یفه هفت و یا یقه بزرگتر مشاهده میشود.

مدل مانتو کتی زنانه ترند سال 1401

این مدل مانتو سال 1401 بیشتر از جنس مازراتی، کرپ و یا کتان هستند. امسال، مانتو کتی را با یک شلوار همرنگ خود و مدل گشاد یا بگ و همینطور شلوار مام فیت ست کنید تا استایل بی نظیری داشته باشید.

یکی از جذابترین مدلها و ترندهای سال 1401، مانتوهای وست همراه با شومیز مناسب و جذاب هستند. مدل مانتو وست؛ معمولا بدون آستین است و به همین دلیل باید با یک شومیز آستین بلند و جذاب پوشیده شود.

مانتو بدون آستین وست دخترانه، مانتو سال 1401

مانتو و یا جلیقه های مدل وست در انواع طرح و رنگهای متنوع برای عید امسال وجود دارند. شما میتوانید یک دامن شلواری را با مانتو وست و شومیز سفید یا کرمی ست کنید.

برای بهار سال 1401 مانتوها و کت تک از جنس ژاکارد در میان خانم ها بسیار پرطرفدار است. مانتو ژاکارد؛ از جنس نسبتا ضخیم و طرح دار میباشد. برای ست کردن این مدل از مانتو سال 1401، بانوان عزیز میتوانید یک مانتو طرحدار و جذاب ژاکارد با مدل کلوش و آستین پفی را با یک شلوار پارچه ای مشکی یا سفید رنگ مام فیت یا گشاد هماهنگ نمایید تا استایل فوق العاده جذابی داشته باشید.

در چند سال اخیر مانتوهای جلوباز کوتاه و خصوصا بلند بسیار مورد استقبال طرفدارن مد و فشن قرار گرفته است. در بهار امسال نیز دوباره مدل مانتوهای جلوباز بلند در رنگهای سال و مدلهای چین چین، آستین پفی، عروسکی، ژاکارد، مازراتی، کرپ و غیره استایل بانوان را تکمیل میکنند.

مدل مانتو جلو باز 1401

همچنین، مانتو جلوباز مدل شاین دار و براق در رنگ کرمی، نارنجی، بنفش، سفید و سبز یکی از محبوبترین مدهای عید سال جدید است.

علاوه بر مانتوهای جلوباز بلند، مدلها و طرحهای کوتاه آنها نیز در میان بانوان خوش استایل، برای عید 1401 به وفور دیده خواهد شد. شما میتوانید یک مانتو جلوباز کوتاه سرخابی و یا یاسی را با یک شلوار پارچه ای سفید

عید سال 1401، مانتو دخترانه مدل عروسکی در رنگهای با نشاط و شاد مانند سبز، بنفش و یا کرمی با آستین پفی و مدلهای زیبا ترند میباشد. برای مثال، یک مانتو دخترانه عروسکی از جنس مازراتی را بیشتر با شلوار جین مام استایل و یا مام فیت میپوشند و ست میکنند.

یکی از ترندهای مدل مانتو سال جذاب برای سال جدید، مدل مانتوهای چین دار در جنس الیاف طبیعی، لینن، کرپ حریر، داکرون و با رنگهای شاد و جذاب آبی، زرد، سبز، نارنجی و سفید هستند. برای ست کردن مانتو سال مدل چین دار؛ این مانتوهای جذاب چیندار را با یک شلوار جین مام استایل و یا مام فیت بپوشید تا خوش پوش تر به نظر برسید.

خانم ها میتوانند برای سال نو 1401، یک مانتو مدل کتی و یا ژاکارد جلوباز زرد رنگ را با انواع مدل شال و روسری بنفش طرحدار و یا ساده تک رنگ بپوشند.

    شما میتوانید، یک مانتو چین دار نارنجی از الیاف طبیعی را با یک شال زرد رنگ در کنار هم استفاده نمایید.

ست کردن مانتو با شلوار با ترندهای 2022

    خانم های خوش استایل ایرانی، میتوانند برای داشتن یک استایل شیک و ترندی، مانتو بنفش رنگ طرحدار را با یک شلوار جین مدل بگ و یا مام استایل بپوشند تا استایلی جذاب و شیک داشته باشند. همچنین رنگ بنفش به خوبی در کنار قرمز هماهنگ میشود. (برای آموزش انواع روش های ست کردن لباس با رنگ بنفش به این مقاله مراجعه کنید.)

ست مانتو عید با شیک ترین اکسسوری 1401

    خانم ها میتوانند یک مانتو کتی آبی رنگ را با یک شومیز جذاب نارنجی هماهنگ کنند. همچنین یک کیف نارنجی رنگ در کنار این ست عالی میشود.

    برای سال 1401، ست کامل و سرتاپای جین، برای مثال مانتو و شلوار لی به همراه یک شومیز سفید رنگ، برای خانم هایی که علاقه زیادی به این سبک لباسها دارند، از سوی استایلیست ها و طراحان مد پیشنهاد میشود.

مدل مانتو سال 1401 چیست؟

در سال جدید، مدل مانتو سال 1401شامل مدل های مانند مانتو سنتی، خامه دوزی، مانتو کتی و ژاکارد است که مدل های آن را در این مقاله از مجله Vaghtemod.ir مشاهده میکنید.

مانتو شب عید کدام است؟

در سال جدید، مانتو عید سال 1401 از مدل های متنوعی تولید شده است. مانتو عید امسال، به تعداد کمی، محدود نشده و 15 مدل مانتو ترند عید سال جدید است.

مانتو رنگ سال چیست؟

به نقل از آمازون یکی از ویژگی های مانتو عید، استفاده از رنگ سال در آن است که نشانه ای از همبستگی بین مردم و در عین حال نشانه ای از زیبایی است. مانتو رنگ سال شامل رنگ های بنفش، پاستیلی، زرد و مشکی استام و خاص شوید، بهترین انتخاب است.