اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

راهنمای خرید کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال طرح لبخند شکاری

کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال یکی از بهترین مدل‌های تولید شده این برند است که با ویژگی‌های منحصر به فرد و امکانات قابل توجه به بازار عرضه شده و از قیمت بسیار مناسب برخوردار است.

در زمان خرید انواع کولر گازی جنرال باید به نکات مهمی توجه کنید که از مهم‌ترین آن تناسب متراژ مکان با قدرت کولر است، کیفیت قطعات و تنوع محصولی این برند سبب شده که افراد در زمان انتخاب کمی سردرگم شوند. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می‌تواند نقش یک راهنمای خوب را ایفا کند، پس در ادامه به معرفی این مدل از تجهیزات سرمایشی می‌پردازیم.

معرفی کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال

امروزه کولر‌های گازی با دو حالت کاربری سرمایشی و گرمایشی به بازار عرضه می شوند و با خرید آن دیگری نیازی به خرید انواع کولر، بخاری و شوفاژ نخواهید داشت. خرید این تجهیزات مزایای زیادی را به همراه دارد وامکان استفاده در تمام اقلیم‌های آب و هوایی را در تمام فصول سال فراهم می‌نماید، با این اوصاف کولر گازی جنرال شکاری ۳۰ هزار یک انتخاب‌ایده‌آل به حساب می‌آید.

ویژگی‌های کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال  لبخند شکار

بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول داشتن شکل ظاهری با دهانه مثلثی است که امکان پرتاپ هوای بیشتری را فراهم می‌نماید. البته کولر گازی جنرال شکاری ۳۰۰۰۰ ویژگی‌های خاص دیگری نیز دارد که شامل موارد زیر هستند:

قابل نصب بر روی دیوار

طراحی ظاهری این محصول به گونه‌ای است که با نصب در هر نقطه‌ای ظرافت و زیبایی خود را حفظ می‌کند، طرح مثلثی و متفاوت این کولر سبب شده شکل ظاهری آن با سایر محصولات مشابه کاملاً متفاوت باشد.

قدرت و عملکرد خارق العاده

در طراحی کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال از دو فن سرمایشی و گرمایشی استفاده شده که قابلیت استفاده در تمامی فصول سال را فراهم می‌کند و شما می‌توانید از هوای مطبوع و دلپذیر آن در مناطق شرجی و گرم لذت ببرید. وجود پره‌های بزرگ و فرم لبخند مانند آن سبب می‌شود که هوای سرد و گرم به شکل کاملاً یک نواخت به بیرون پرتاب شود.

قدرت ۳۰۰۰۰ کولر گازی جنرال سبب شده که محیط اتاق و سالن‌ها در مدت کوتاهی گرم یا سرد شود که این قابلیت را مدیون وجود فن‌های بزرگ به کار رفته در آن است.

تهویه هوا

در طراحی داخلی کولر گازی جنرال ۳۰۰۰۰ از فیلتر‌های قدرتمند استفاده شده که از نفوذ هر گونه آلایند‌های هوایی جلوگیری می‌کند، در واقع این قابلیت را مدیون وجود مبرد گاز R۴۱۰ کم مصرف است که با حذف آلاینده‌ها علاوه بر کمک به جلوگیری از فرسایش لایه ازون از نفوذ گرد و غبار و بروز بیماری‌های تنفسی نیز پیشگیری می‌کند.

بدون سرو صدا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول بی‌صدا بودن آن است، در واقع در طراحی آن از یک کمپرسور بسیار قدرتمند استفاده شده که میزان نویز و صدا را به صفر می‌رساند و شما تنها از طریق چراغ LED که بر روی بدنه آن نصب شده متوجه خاموش یا روشن بودن کولر خواهید شد.

کنترل از راه دور

از دیگر عواملی که سبب محبوبیت این کولر شده قابلیت AIR FLOW و SWING است که هر یک امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با قرار دادن کولر در حالت SWING می‌توانید از مزیت وزش هوا به صورت نامنظم بهرمند شوید در واقع این حالت هوا را در تمام فضای اتاق به چرخش در می‌آورد.

یکی دیگر از امکانات کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال قابلیت AIR FLOW است که نحوه پرتاب باد را به صورت افقی تنظیم خواهد کرد و به این صورت پره‌ها تنها بر روی خطی از فضای اتاق که نیاز به سرد یا گرم شدن دارد، متمرکز می‌شوند.

چرخش ۱۸۰ درجه

استفاده از کولر گازی در محیط‌هایی با متراژ مختلف این اطمینان را به شما می‌دهند که هوا به صورت یک نواخت در فضا چرخش دارد. کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال طرح لبخند شکاری یک گزینه‌ایده‌آل برای محیط‌هایی با متراژ ۷۰ تا ۱۱۰ هستند که به واسطه داشتن قابلیت پرتاب هوا به صورت ۱۸۰ درجه و حالت چهار جهته امکان پرتاب هوا بین ۱۰ تا ۱۵ متر را نیز فراهم نموده است.

پنل‌های داخلی

در طراحی این کولر از پنل‌های قدرتمندی استفاده شده که می‌توانند هوای گرم فضا را دریافت و هوای خنک را به بیرون پرتاب کنند. در واقع این قابلیت به واسطه داشتن دریچه‌های قوی و فوق‌العاده که به صورت خودکار عمل می‌کنند، امکان‌پذیر است.

حالت خواب و توربو

به طور کلی بسیاری از لوازم برقی از حالت توربو بهرمند هستند، اما وجود آن در کولر گازی جنرال ۳۰۰۰۰ به نوعی یک مزیت فوق‌العاده را به همراه دارد و شما می‌توانید از قابلیت‌های ویژه‌ی آن در روز‌های گرم تابستانی استفاده کنید چرا که امکان خنک شدن هوا را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌سازد.

قابلیت منحصر به فرد دیگر این کولر وجود دکمه خواب است که به شما این امکان را می‌دهد تا میزان سرما و گرمای فضای داخلی خانه را در برخی اوقات مشخص کنید. در واقع این قابلیت شرایطی را فراهم می‌کند که شما بتوانید دمای اتاق را در یک حالت ثابت نگه دارید، این کار علاوه بر کاهش مصرف انرژی از سرد یا گرم شدن بیش از حد محیط نیز جلوگیری می‌کند.

در حالت گرمایشی این کولر نیز با فعال‌سازی دکمه خواب، دمای هوا در فضای اتاق به شکل خودکار تغیر می‌کند و تقریباً هر ساعت ۵ درجه سانتی گراد بیشتر خواهد شد و بدین ترتیب تا پایان شب که معمولاً هوا رو به سردی می‌رود می‌توانید از فضای گرم و دلنشین اتاق لذت ببرید.

عوامل مؤثر در قیمت کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال

با توجه به ویژگی‌های عنوان شده لازم است بدانید که در زمان خرید کولر ۳۰ هزار جنرال توجه به مشخصات آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که از پلاستیک سخت و فشرده با قابلیت ضد خش و ضربه ساخته شده و مقاومت زیادی در برابر تغیرات آب و هوایی دارد.

کولر گازی جنرال ۳۰ هزار جنرال اصل را تنها با رنگ سفید می‌توانید خریداری کنید، کیفیت محصول به گونه‌ای است که در تمامی شرایط تغیر رنگ نخواهد داد. در توضیحات تکمیلی این محصول می‌توان به کشور تولید‌کننده آن اشاره کرد، کولر گازی جنرال تولید شده کشور تایلند و مونتاژ شده کشور چین بوده و از کیفیت و کارایی عالی برخوردار است.

مهم‌ترین نکته در زمان خرید کولر گازی جنرال ۳۰۰۰۰ طرح لبخند

توجه به ویژگی‌های عنوان شده می‌تواند به نوبه خود مهم و حائز اهمیت باشند و در نهایت سبب خرید محصولی مناسب و با کیفیت شوند. در کنار موارد عنوان شده توجه به مساحت مکان نیز از اهمیت زیاد برخوردار است، به این معنی که کولر‌ها با هر میزان قدرت متفاوت قابلیت تغیر دما در محیط‌هایی با اندازه‌های مشخص را دارند.

کولر گازی ۳۰ هزار جنرال یک انتخاب‌ایده‌آل برای خانه‌های کوچک با متراژ بین ۷۰ تا ۱۱۰ است و شما نمی‌توانید از این محصول انتظار خنک کردن مکان‌هایی با متراژ بیشتر را داشته باشید، این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در زمان خرید این محصولات می‌باشد.

نتیجه‌گیری

کولر گازی ۳۰۰۰۰ جنرال طرح لبخند شکاری محصولی بی‌نظیر با قابلیت‌های ویژه و امکانات فوق‌العاده است که با داشتن دو حالت سرد و گرم امکان تغیر هوای محیط‌های مختلف را در تمام فصول سال فراهم می‌نماید. با خرید این تجهیزات نیاز شما به لوازم گرمایشی و سرمایشی جداگانه برطرف خواهد شد و می‌توانید با صرف یک هزینه واحد از قابلیت‌های ویژه‌ی آن استفاده نمایید.

https://local-news.ir/getting-to-know-the-types-of-standing-air-conditioners/