عمومیکسب و کارهای برتر روز

سرور مجازی با حجم بالا

هاست دانلود با حجم بالا در ایران و خارج

هاست دانلود سرویسی برای میزبانی فایلهای حجیم وب سایت می‎باشد. این سرویس برای کاربرانی مناسب است که تعداد زیادی فایل با حجم بالا برای دانلود کاربران خود گرد هم آورده اند . پورت تمامی سرور های هاست دانلود 1Gbit/s در هاست دانلود خارج و 10Gbits تا 10Gbit/s در هاست دانلود ایران می باشد ، یکی از تفاوت های اصلی هاست ما با سرویس دیگر شرکتها این است که این سرویسهای بصورت اختصاصی ارائه میشود و تمام منابع سرور مختص به شما می باشد و شما امکان راه اندازی اسکریپت VIP حرفه‎ای و اسکریپت رپیدلیچ و استفاده از پایگاه داده را روی این سرورها دارید** .

سرور دانلود از جدیدترین سخت افزار ها بهره مند بوده و یا کنترل پنل محبوب و ویژه هاست دانلود دایرکت ادمین + وب سرور انجینکس با کانفیگ ویژه سرور دانلود بهره می‎برند ، این سرورها دارای دیسک‎های پرسرعت Enterprise بوده که امنیت و سرعت بالای دانلود فایل را سرویس دانلود فایل را در اختیار شما قرار می‎دهد. در صورتی که در حال حاضر هاست دانلود دارید و به هر دلیل میخواهید آن را انتقال بدهید ما اطلاعات شما را به صورت رایگان به هاست دانلود پرحجم منتقل می‏‎کنیم!

قیمت هاست دانلود پرحجم

هاست دانلود پرحجم در 4 پلن مختلف دسته‎بندی شده است که بر اساس میزان فضای دیسک مورد نیاز خود می‎توانید یکی از آنها را انتخاب نمائید ، همچنین در صورتی که نیاز شما بیشتر و یا متفاوت از این پلنها می باشد ، هاست دانلود سفارشی را انتخاب کنید تا پیشنهاد های ویژه شما را برای شما آماده کنیم .

سرور مجازی حجیم (سرور مجازی پرحجم)

ذخیره سازی اطلاعات شما بر روی سرور های مجازی حجیم؛ آسان و کم هزینه!

همیشه سعی کردیم با بهترین ها میزبان شما باشیم، سرور های استفاده شده برای پلن های این سرویس ما فقط در اختیار تعداد کمی کاربر قرار می گیرند تا بهترین بازدهی را برای کسانی که قصد دارند با سرعت بالا دانلود داشته باشند و بر روی هارد حجیم سرور داده ها را ذخیره و استفاده کنند، ارائه کنیم.

سرور مجازی حجیم آلمان

سرور مجازی حجیم – Storage Server و یا همان سرور مجازی با هارد بالا از جمله سرویس هایی است که جهت ذخیره سازی اطلاعات در حجم و وسعت زیاد ارائه می شود. سرویس سرور مجازی حجیم و با هارد بالا گزینه بسیار مناسبی برای افرادی که نیاز به سرور اختصاصی دارند اما ترجیح می دهند با هزینه ی کمتر همان کیفیت را دریافت کنند و ضمن اینکه از مشکلات مربوط به مدیریت سرور اختصاصی و ارتباط با دیتاسنتر آسوده باشند.

امکان ارتقا سرور مجازی حجیم به پلن های بالاتر در هر زمانی برای کاربر ممکن خواهد بود. برای جلو زدن از رقیبانتان نیاز به یک سرور پایدار و با ثبات دارید، سرورهای حجیم آ به شما قدرت پیشی گرفتن از رقیبان را خواهند داد.

درباره سرور مجازی دانلود ایران

این سرور با توجه به فضای قابل ملاحظه ذخیره سازی، یکی از راهکارهای مناسب و مقرون به صرفه جهت سرویس هایی می باشد که نیاز به فضای میزبانی زیادی دارند. با توجه به قدرت سخت افزار سرورهای مجازی و استفاده اختصاصی از منابع ، این سرویس با درصد رضایتمندی بسیار بالایی مواجه شده است. گروه تخصصی VPS ما با الگوریتم های مجازی سازی ، استفاده از RAID های سخت افزاری ، بالابردن امنیت و سرعت سرورها جهت پیشبرد موفقیت آمیز پروژه ها در کنار شماست.

با توجه به استفاده از دیتاسنترهای معتبر داخلی ، نوسانات ارزی ، مشکلات تحریم و افت سرعت ، در هیچ کدام از سرویس های مورد نظر خللی در روند سرویس دهی و کیفیت ارائه شده بوجود نخواهد آمد. دسترسی کامل به سرور مجازی و تحویل فوری از مزایای انتخاب VPSهای مجموعه سرور کلیک می باشد. همچنین مشتریان عزیز نباید نگران محدودیت در ترافیک ماهانه و آپتایم سرورهای خود باشند. سرورهای مجازی سرورکلیک با ترافیک نامحدود ارائه می شوند و علاوه بر میزبانی وب سایت برای انواع دیگر فعالیت های مجازی در حوزه برنامه نویسی ، حسابداری ، سیستم انبار، انواع اتوماسیون اداری و … بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشند.

چرا سرورهای مجازی ما جزء بهترین ها هستند ؟

سرور مجازی حجیم با هارد SSD NVMe و هارد SATA HDD و رم پر سرعت DDR4 مناسب سرور بکاپ و سرویس های ftp و سایت های پربازدید با مصرف بالای منابع سرور و همچنین اجرای انواع اپلیکیشن ها و ربات ها از جمله ربات های تلگرام که نیاز به سرعت بالایی دارند است.همچنین برای ربات های تلگرامی می توانید از هاست مخصوص تلگرام استفاده کنید. سرعت هارد SATA HDD به طور متوسط ۱۰۸ مگابایت در ثانیه است در حالی که سرعت هارد SSD NVMe به طور متوسط ۲۵۷۰ مگابایت در ثانیه است که حدودا ۲۵ برابر سریع تر از SATA HDD است.

ترکیب این دو هارد در سرور مجازی حجیم پیشنهاد مااست که سیستم عامل بر روی هارد NVMe نصب شود و از هارد معمولی HDD جهت ذخیره سازی اطلاعات که شامل Backup و Storage داده ها است استفاده گردد. در سرورهای ما منابع سرور مجازی حجیم یا همان VPS حجیم که با استوریج های ترکیبی SATA HDD + SSD NVMe ارائه می گردد کاملا اختصاصی بوده و با مجازی ساز قدرتمند KVM مدیریت می شوند. شرکت ما از معدود شرکت هایی است که امکان خرید سرور مجازی با تحویل آنی را فراهم کرده است.

چرا سرور مجازی حجم بالا آلمان ؟

  • تضمین استفاده از منابع کاملاً اختصاصی
  • مدیریت ساده سرور با استفاده از مجازی ساز قدرتمند KVM
  • استفاده از جدیدترین و بروزترین سخت افزارهای موجود
  • استفاده از هاردهای SSD NVMe + SATA HDD با سرعت بالا
  • تحویل فوری پس از پرداخت به صورت آنلاین

خرید سرور مجازی با هارد بالا و حجیم برای میزبانی فایل های حجیم

هارد بالا و حجیم بودن سرور مجازی میتواند برای خیلی ها مسئله مهمی باشد، سرور هایی برای دانلود، نگه داری و ذخیره سازی فایل های حجیم در فضای وب توسعه یافته و برای خرید ارائه می‌شوند.

خرید سرور مجازی حجیم در کوتاه ترین زمان ممکن

سرور مجازی حجیم با استفاده از تکنولوژی KVM، با منابع اختصاصی و به همراه پنل مدیریت سرور برای میزبانی فایل های حجم بالا بسیار مناسب می باشد. پنل مدیریتی ارائه شده در سرور مجازی هارد بالا و حجیم Virtualizor بوده که امکاناتی از قبیل تغییر سیستم عامل، تغییر رمز عبور، دسترسی VNC، مانیتورینگ منابع درحال مصرف از جمله امکانات این پنل است و شما را از پشتیبانی بی نیاز می کند. سرور مجازی حجیم بر روی سرورهای قدرتمند با هارد SATA و به همراه رم های DDR4 در دیتاسنتر هتزنر آلمان میزبانی می شوند.

چرا خرید سرور حجیم

مهم ترین برتری هایی که سرور مجازی حجیم بعد از خرید در اختیارتان میگذارد را مروری کنید و با اطمینان کامل و خیالی آسوده به خرید سرور مجازی حجم بالا یا هارد بالای خود بپردازید. همچنین این نوع سرویس‌ها را در صنعت هاستینگ تحت عنوان سرور مجازی حجمی نیز می‌شناسند.

دسترسی فوری

پس از خرید سرور مجازی مد نظر خود ، کنترل پنل سرور سریعا در اختیار شما قرار گرفته و می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

ترافیک نامحدود

با خرید سرور مجازی حجیم از ما، از ترافیک نامحدود لذت ببرید.

پشتیبانی ۲۴/۷

تمامی سرویس های ما شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می شوند.

پنل مدیریت حرفه ای

پنل مدیریت Virtualizor ارائه می شود که تمام امکانات لازم جهت مدیریت سرور را فراهم کرده و شما را از پشتیبانی بی نیاز خواهد کرد.

کانفیگ رایگان

راه اندازی سرور، نصب و کانفیگ کنترل پنل های سی پنل، دایرکت ادمین و IIS (جهت سرور دانلود) رایگان انجام می شود.

دسترسی کامل root

پس از تایید سفارشتان و تحویل سرور مجازی ، دسترسی کامل root سرور مجازی توسط آدرس ایمیلتان به شما ارسال میشود.

سرور مجازی حجیم چیست؟

در سرور مجازی های حجیم و هارد بالا اغلب بیشتر منابع حول محور میزان فضای ذخیره سازی بیشتر و هاردهای با کیفیت در عین حال به صرفه و ارزان میباشد. در سرور مجازی های حجیم و هارد بالا خبری از توانایی های چشمگیر برای پردازش بالا و پردازنده های زبانزد نیست ،چرا که تمرکز صرفا بر روی ذخیره سازیست نه پردازش .

قیمت هوشمندانه سرور مجازی های حجیم

در سرور مجازی های حجیم و هارد بالا تمرکز زیادی بر به صرفه بودن قیمت سرور ها بوده و بالطبع استفاده از منابع را حول محور همین موضوع تنظیم کرده ایم و سعی کرده ایم در عین حال که کیفیت بالایی را ارائه دهیم از و منابع به صرفه تری استفاده کنیم .

برای مثال از آنجا که در سرور های حجیم و هارد بالا قرار نیست هیچگونه پردازش سنگینی صورت بگیرد و بیشتر برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده میشوند استفاده از هارد های NVME  میتوانست یک انتخاب غیر هوشمندانه و هزینه بر محسوب شود از همین رو در سرور های هارد بالا و حجیم ما ترجیح داده ایم از هارد هایی با تکنولوژی SATA استفاده کنیم که هم کیفیت بالاتری نسبت به دیگر تکنولوژی ها داشته و هم قیمت پایین تری نسبت به NVME  ها .

سیستم عامل سرور مجازی حجیم

سرور مجازی حجیم نیز همانند دیگر سرور مجازی ها ، از دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز استفاده می کنند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اینکه کدام یک را انتخاب کنید بستگی به نیاز و انتظارات شما از سرور مد نظرتان دارد. بیشترین سیستم عامل های نصب شده برای مشتریان سرورهای حجیم وهارد بالا برقرار  زیر میباشد :

سیستم عامل Ubuntu

سیستم عامل Debian

سیستم عامل Windows

سیستم عامل CentOS

دیتا سنتر و لوکیشن سرویس های سرور مجازی حجیم

سرور های مجازی با لوکیشن های مختلفی را تهیه و ارائه میکنیم ، اما اخیرا با توجه به استقبال بسیار از سرویس های آلمانی و با توجه به کیفیت و آپ تایم بالا، قیمت به صرفه و پر تقاضا این سرویس ها ترجیح دادیم تنها به ارائه سرویس های حجیم آلمانی بسنده کنیم و در حال حاضر بهترین سرویس قابل ارائه را تنها آماده تحویلتان کرده  ایم .

دیدگاهتان را بنویسید