عمومیکسب و کارهای برتر روز

نحوه اتصال دوربین وای فای به گوشی + آموزش ویدیویی

نحوه اتصال دوربین وای فای به گوشی دلایل متعددی وجود دارد که چرا کاربران علاقه بیشتری به دوربین های وای‌فای دارند. مثلا ممکن است به دلایل، عدم امکان کابل کشی، راحت تر بودن نصب دوربین های وای‌فای و یا هزینه کمتر این دوربین ها، از آنها استفاده کنید. اما اتصال دوربین وای‌فای به گوشی ممکن است برای خیلی ها مشکل باشد. ما برای شما یک راهنمای بسیار ساده برای نحوه اتصال دوربین وای‌فای به گوشی آورده ایم. همراه ما باشید.

آموزش ویدیویی نصب، راه اندازی دوربین وای فای بی سیم؟

 

مراحل نصب و کانفیگ دوربین مداربسته تحت شبکه وایرلس

به‌منظور نصب دوربین مداربسته IP WIFI نیازمند به برآورده ساختن دو مشخصه زیر هستیم:

  • تأمین یک تغذیه ۱۲ ولتی با آمپراژ ۱ آمپر
  • تأمین اینترنت به‌منظور انتقال تصویر دوربین مداربسته وای‌فای از راه دور

استفاده از بخش دوم اختیاری(ما به شما پیشنهاد نم‌یکنیم) است و درصورتی‌که بخواهیم تصاویر دوربین را نیز از محل دیگری خارج از مکان نصب و از طریق اینترنت مشاهده کنیم موردنیاز خواهد بود و چنانچه تنها نیاز به رویت تصویر دوربین در شبکه لوکال یا همان محل نصب بر روی موبایل یا کامپیوتر باشیم یا تصاویر را بخواهیم به ذخیره‌ساز NVR به‌منظور ضبط هدایت کنیم، تنها یک مودم کفایت می‌کند.

نحوه Config کردن دوربین وایرلس شبکه با مودم یا روتر

برای تنظیم و کانفیگ کردن دوربین وای‌فای در ابتدا نیاز به نصب یک نرم‌افزار بر روی گوشی موبایل داریم. نرم‌افزار Briton VMS یکی از نرم‌افزارهای کاربردی شرکت پویش رایان داتیس است که در کنار نرم‌افزار Briton Device Manager قابلیت نصب و استفاده بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی شما را داراست.

تمامی نام‌های دیگر دوربین وای فای

در بازار نظارت تصویری، برای دوربین‌های وای فای اسامی مانند دوربین wifi، دوربین مداربسته بیسیم، دوربین مدار بسته بی سیم، دوربین وایرلس، دوربین بیبی کم، دوربین پرستار، دوربین کودک، دوربین مداربسته سالمند، دوربین حیوانات خانگی.

در صورتی که اطلاعات بیشتری بصورت متنی نیاز دارید، روی لینک راه اندازی و نصب دوربین وای فای wifi کلیک نمایید. ما بصورت کامل و گام به گام در مورد این آموزش صحبت کرده ایم. ضمنا ما در شرکت پویش رایان داتیس به آدرس www.datisint.com آمادگی کامل جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه داریم. شما می توانید با ما با شماره 02174856  نیز ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید