فرهنگ و هنرکسب و کارهای برتر روز

آموزش برش کت شلوار مردانه و نکات طلایی آن

دوخت کت شلوار

سفارش دوخت کت شلوار✔️

اموزش برش کت و شلوار مردانه دوخت کت شلوار مردانه راهی عالی برای داشتن کت شلواری مناسب با هزینه مقرون به صرفه و با سلیقه و اندام خود شخص است! برای دوخت شخصی کت شلوار باید برای شخص مشتری الگویی مختص آن طراحی کرد، زیرا اندام اشخاص با یکدیگر متفاوت هستند و نقاط منحصر به فرد اندام خود را دارند. طراحی کت شلوار باید توام با دقت فراوان باشد، زیرا که کت شلوار باید کاملاً متناسب با خواسته مشتری باشد.

تیم متخصص ما با نیم قرن تجربه در دوخت شخصی کت شلوار، کت و شلواری لوکس و خاص با خواسته مشتری با کیفیتی فوق العاده و با ضمانت ، تولید و تقدیم می کند. گروه ما با تیمی متخصص در امر مشاوره، طراحی و دوخت کت و شلوار ابتدا مدل انتخابی شخص مشتری را آنالیز کرده و با توجه به اندام مشتری سفارش را انجام می دهد.

کت شلوار دوزی با توجه به پارچه

1- دوخت کت و شلوار با پارچه انتخابی از مجموعه کالیته های متنوع ما

شما می توانید از مجموعه ای متنوع از کالیته های پارچه که از نظر کیفیت و مرغوب بودن فوق العاده هستند، با راهنمایی و پیشنهادات مشاورین مجموعه پارچه ی مورد نظرتان را انتخاب کنید و تیم تولید مجموعه کت شلوار شما را با همان پارچه انتخابی انجام و به عالی ترین حالت ممکن تحویل نمایند، تمامی محصولات ما دارای ضمانت نامه هستند، چه از لحاظ پارچه چه از لحاظ دوخت.

2- دوخت کت شلوار با پارچه مشتری

یکی از خدمات ما دوخت کت و شلوار برای اشخاصی که پارچه را خودشان موجود دارند یا تهیه می کنند، می باشد، البته لازم به ذکر است این خدمات برای همه اشخاص صورت نمی گیرد، اشخاصی واجد شرایط دوخت با پارچه خودشان هستند که پارچه ارائه شده از کنترل کیفیت مجموعه تایید شود.

برای مثال پس از استعلام قیمت توسط مشتری از مجموعه ، شاید این موضوع در ذهن شما به وجود آید که همین کار را خیاطی دیگر با قیمتی بسیار مناسب تر انجام می دهد، در پاسخ باید عرض شود که برای تهیه کت شلواری با کیفیت نوع پارچه در دوخت تاثیر گذار است و در صورت عدم کیفیت پارچه نمونه دوخته شده محصولی مناسب به نظر نخواهد رسید، بنابراین سفارش کت شلوار با چنین پارچه هایی برای ما مقدور نیست.

تفاوت مجموعه ما با سایر مجموعه ها و خیاطی ها

اولویت مجموعه ما کیفیت و هدف آن رضایت مشتری است، از آنجایی که دوخت و دوز  کت شلوار هنریست تخصصی، بنابراین باید با دقتی فراوان و با ظرافتی چشمگیر انجام شود، تمامی مراحل دوخت و دوز کت شلوار با ناظرین متخصص در امر کنترل کیفیت (QC) صورت می گیرد و پس از تحویل طی زمان اگر تغییر سایزی در مشتری صورت گیرد به صورت رایگان خدمات تعمیرات را انجام می دهد.

هزینه دوخت و سفارش کت شلوار

هزینه دوخت و سفارش کت و شلوار نسبت به مدل انتخابی و پارچه منعطف می باشد و شما با توجه به بودجه مورد نظرتان میتوانید انتخاب های متعددی داشته باشید یکی از وظایف تیم مشاوره مجموعه ما ارائه پیشنهاد پارچه و مدل مناسب با توجه به بودجه شماست برای مشاوره میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

تفاوت در برش کت و شلوار

هنگام تصمیم گیری در مورد کت و شلوار ، سه دسته اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید: آمریکایی ، انگلیسی و ایتالیایی (معروف به اروپایی). همه مزایا و معایب خود را دارند.

دانستن تفاوتها این نیست که تصمیم بگیرید کدام بهتر است. بیشتر به انتخاب مربوط می شود. تنوع چیزی است که همیشه باید با کت و شلوار تبلیغ شود.

بنابراین ، در اینجا یک درس در مورد برش کت و شلوار وجود دارد. از یک طرف جهان به سر دیگر ، جواهرات واقعی در همه فرهنگ ها وجود دارد.

برش کت و شلوار آمریکایی

کت و شلوارهای برش دار آمریکایی با فضای اضافی دور کمر ، مشترکات زیادی با کت و شلوارهای کلاسیک دارند . آنها راحت تر از سایر برش ها هستند.

رسمی در سبک خود در عین حال کلاسیک به اندازه کافی به تشخیص از دیگر کاهش، یک کت و شلوار آمریکا ریشه هایی دارد که به عنوان دور برگشت به عنوان 19 امین قرن.

از آن زمان تغییرات زیادی رخ داده است. مهمتر از همه ، آن را از طرفداران Ivy League گسترش داده است. برخی از پیشگامان کت و شلوار آمریکایی شامل برادران بروکس هستند که مسئول تصویب عمومی این لباس هستند.

اختراع مجدد کت و شلوار آمریکایی شامل پیشرفت هایی مانند شانه های طبیعی ، جیب های کلاسیک مستقیم و گزینه های بهتر تک سینه بود.

ویژگی های ژاکت

شبح صاف و تناسب شل آن مشخصه کت کت و شلوار آمریکایی است. معمولاً شامل جیب های فلپ است و غالباً تک دریچه است.

با سوراخ بازوی پایین و دکمه های (معمولاً سه یا چهار) روی آستین متوجه آن خواهید شد. متداول ترین ویژگی های برش ژاکت آمریکایی عبارتند از:

  • 3 دکمه روی آستین آستین
  • سوراخ بازویی پایین
  • بدون دارت
  • جیب های فلپ دار
  • تک هواکش
  • حداقل روکش
  • شبح مستقیم

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلو صاف هستند ، بدون برش کامل. به طور کلی ، تولید کنندگان این نوع کت و شلوار بر تولید انبوه و صرفه جویی در مواد تمرکز کرده اند.

برش های کنونی آمریکایی اکنون می تواند شامل پد شانه باشد ، اما هنوز هم مناسب است. آنها دارای خط بدنی مستقیم هستند که باعث می شود برای دفتر کار از لباس عمومی استفاده شود.

نکته مهم این است که بازار کوچکتری برای کاهش قیمت گران تر آمریکا وجود دارد. به طور خلاصه ، شلوارهای برش آمریکایی دارای موارد زیر هستند:

  • بدون چین
  • بدون برش

برش کت و شلوار بریتانیایی

در قرن نوزدهم ، کت و شلوارهای جنتلمن مانند گذشته ظاهر شد و رونق این صنعت بیشتر یک شوک جهانی بود.

سنتی ترین کت و شلوار کت و شلوار بریتانیایی (با نام مستعار انگلیسی) است و به این دلیل که زیاد فانتزی نیست به آن اشاره می کند. این عدم استعداد بخشی از جذابیت آن و دلیل اصلی در نظر گرفتن آن است.

برش بریتانیایی معمولاً اریک است با این حال ، به شما آرامش می دهد که بدن شما به آن نیاز دارد.

این راحتی در روزهای کاری تا حد زیادی پیش می رود و برای طول عمر آن را با کت و شلوارهای ایتالیایی برابر می کند. اگر در مورد اینکه چه لباسهایی برای کار بپوشید شک دارید ، همیشه به آمریکایی یا انگلیسی برمی گردد.

ویژگی هایی که ژاکت بریتانیایی را مشخص می کند دارای موارد زیر است:

  • پارچه سنگین
  • خطوط کم تنگه
  • شانه های ساختار یافته
  • بوم سفت
  • دست جراحان
  • دو نفره یا تک سینه
  • هک جیب

ویژگی های ژاکت

برش های ژاکت کت و شلوار بریتانیایی که با ساختارهای شانه ای و شانه های تیک دار مشخص می شوند ، ظاهری باریک به شما می دهند. بیشتر به بدن چسبیده است و به شما این شباهت طبیعی را می بخشد.

این تناسب نازک تر از برش های آمریکایی است. معمولاً تک سینه است. به هر حال همیشه درست نیست. کت و شلوارهای بریتانیایی دو نفره هم اکنون مد شده است. پارچه به طور کلی سنگین است ، از جمله بوم سفت.

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلو صاف با کمر بلند هستند و اغلب چین دار هستند.

بهترین نوع پارچه از کت و شلوارهای بریتانیایی تهیه می شود و برخی از سخت ترین انتخاب ها را در همان رنگ ها ارائه می دهد.

به طور خلاصه ، برش های شلوار انگلیسی عبارتند از:

  • دو نفره یا یک نفره
  • با دور کمر بالا

برش کت و شلوار ایتالیایی

برش های کت و شلوار ایتالیایی که به عنوان اروپایی نیز شناخته می شوند ، اغلب بسیار باریک هستند . این طیف گسترده ای از برش ها را پوشش می دهد ، اما بیشتر بر روی کت و شلوارهای بسیار محبوب ایتالیایی تمرکز دارد.

اینها خامه محصول هستند و گرانترین آنها به دلایلی هستند. کت و شلوار ایتالیایی نه تنها نشان دهنده حرفه ای بودن است ، بلکه اعتماد به نفس را نیز نشان می دهد.

این روند را بیشتر از بقیه کاهش می دهد و روش ترجیحی برای گفتن “من آمدم” به شیوه ای است. نوآوران در این منطقه خواهد بود ازارنو  ، رمان و .

هر زمان که تغییری در صنعت ایجاد شود ، همیشه توسط یک جنبش ایتالیایی جرقه زده می شود.

ویژگی های ژاکت

اگر چیزی وجود دارد که برش ژاکت ایتالیایی را نشان می دهد ، نحوه نصب آن روی بدنه است. این بسیار باریک است و نشان دهنده آن شبح زیبا است. پارچه ، پارچه و بوم از مواد سبک ساخته شده است.

شانه بدون ساختار است و به آرامی با آستین ها مطابقت دارد. معمولاً دارای جیب های بدون ضربه و بستن دکمه های بالا است. لیست ویژگی های کامل ژاکت شامل موارد زیر است:

  • روکش کم
  • بوم سبک
  • شانه های بدون ساختار
  • مجهز
  • خطوط تنگه بلند
  • جیب های بدون لبه
  • دکمه های بالا
  • شبح باریک
  • بوم سبک

ویژگی های شلوار

شلوار ایتالیایی معمولاً در قسمت پایینی شکستگی ندارد . در واقع این باسن تنگ و کمر باریک آنها را مشخص می کند.

تمام برش های ایتالیایی متناسب با یکدیگر ساخته شده اند ، بنابراین یک راحتی و راحتی وجود دارد. پوشیدن لباس های ایتالیایی کمی راحت تر خواهد بود و در نتیجه ، نقاط قوت را بیشتر نشان می دهد.

کت و شلوار محکم از پارچه سبک تری استفاده می کند که از دوام کمتری برخوردار است اما هنگام نصب بهتر به نظر می رسد:

  • هیچ استراحت
  • کمر مخروطی
  • باسن سفت

چه کت و شلواری را انتخاب کنید؟

یک قانون سختگیرانه وجود ندارد که برشی را که باید انتخاب کنید مشخص کند. اولین قدم در راهنمای نهایی کت و شلوار  ما درک دلیل پشت خرید است. همه چیز درباره مرد کت و شلوار است. با این حال ، برخی از قوانین نازک را می توان اعمال کرد!

برای مبتدی ها

اگر قبلاً کت و شلوار خریداری نکرده اید ، پوشیدن کت و شلوار ایتالیایی مانند خرید فراری است. برای بسیاری از افراد کمی “خیلی زود” است و باید آن را با سهولت انجام دهید.

بریتانیایی یا آمریکایی راهی برای مبتدیان است ، با برش آمریکایی گزینه مقرون به صرفه تر است . با این حال ، جوانان انتخاب می کنند که اغلب از کت و شلوار ایتالیایی استفاده کنند. اگر کت و شلوار مناسب باشد ، ممکن است انتخاب خوبی نیز باشد.

با توجه به اینکه قیمت یک گزینه نیست ، کت و شلوارهای بریتانیایی نقطه شروع عالی هستند. آنها راحت هستند و صرف نظر از پارچه مورد استفاده ، ظاهر حرفه ای را حفظ می کنند. با دسترسی به اکثر پارچه ها ، تنوع بیشتری در هنگام تطبیق جفت ها وجود دارد.

برش های کت و شلوار آمریکایی را نباید یک گزینه ارزان قیمت در نظر گرفت ، حتی اگر بهترین سوم باشد. گران ترین کت و شلوارهای سفارشی در دنیای تجارت توسط American cut ساخته می شوند.

با این حال ، با در دسترس بودن بیشتر در هر فروشگاه ، آنها به عنوان گزینه ای مناسب برای هر کسی در یک لحظه انتخاب می شوند. همچنین کمک می کند که درصد خوبی از فروش از طرف دانش آموزان مقطع دبیرستان باشد!

برای استفاده کنندگان متوسط

افرادی که قبلاً چند کت و شلوار در کمد خود دارند می توانند به لباس های ایتالیایی وارد شوند. نکته جالب در مورد پوشیدن کت و شلوار متوسط ​​این است که بهترین ها را در هر دو جهان ارائه می دهد.

در حال حاضر این چندان به قیمت مربوط نمی شود و بیشتر به خلاقیت با سبک ها مربوط می شود . در این مرحله از چرخه زندگی ، احتمالاً تنها چند برش کت و شلوار آمریکایی در کمد شما وجود دارد ، و شما متعهد هستید که به همان شیوه بمانید.

همه چیز دیگر از این پس خیاطی بریتانیایی یا ایتالیایی خواهد بود ، و ترجیح آن چیزی است که کاربران در آن احساس راحتی بیشتری می کنند. کت و شلوارهای بریتانیایی راحتی بیشتری را بدون به خطر انداختن سبک مانند کت و شلوارهای آمریکایی ارائه می دهند ، که باید به آن توجه کرد.

هنگامی که زمان حل و فصل اولین قطعه ایتالیایی فرا می رسد ، مفتخر خواهید بود که خود را متخصص می نامید.

همه چیز درباره شخص کت و شلوار است

فارغ از نظرات ، کت و شلوارها باید بهترین ها را در فرد به نمایش بگذارند. اما اگر هیچ آگاهی از لباس واقعی نداشته باشید ، این اتفاق نمی افتد.

دانستن اینکه چه چیزی بپوشید به اندازه مارکی که قصد خرید آن را دارید اهمیت دارد. این امر در مورد کاهش آمریکا ، انگلیس و حتی ایتالیا صدق می کند.

همه آنها مزایا و معایب خود را دارند ، اما همه آنها (به معنای واقعی کلمه) از یک پارچه ساخته شده اند. اگر کت و شلوارهای گشاد برای یک فرد بهتر جواب می دهد ، آن چیزی است که او باید بپوشد!

دنیای برش کت و شلوار می تواند سرگرم کننده باشد ، اما تاریخ فقط باید به عنوان یک راهنما عمل کند. دانش در هر کاری قدرت است و مد نیاز به کمی حفاری دارد. بنابراین ، بدون توجه به نوع کت و شلواری که انتخاب می کنید ، انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

نکات آموزشی دوخت و خرید کت و شلوار مردانه

همواره در زمان خرید لباس رسمی و کت و شلواز و یا دادن پارچه به خیاط برای دوخت از مشتری سوال میکنند که هدف شما برای پوشیدن این نوع لباس چیست؟ اگر هدف شما شرکت در مراسم رسمی و مهم باشد، نوع دوخت و برش متفاوت خواهد بود. اگر هدف شما در پوشیدن آن کت و شلوار ، شرکت در رویدادهای غیر رسمی باشد، نوع طراحی نیز متفاوت می شود.

در واقع در طراحی کت و شلوار و تولید ان این نکته مهم است که در چه جایی و مکانی از آن استفاده میشود .برای دوخت کت و شلوار های سنتی مردانه چندین قانون کلی و مهم وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم،

پارچه کت و شلوار

جنس پارچه نیاید ۱۰۰% از یک نوع پارچه باشد، یعنی صد درصد نخی و الیاف مصنوعی، پشمی و … نباشد،البته انواع پارچه ها را در آموزش پارچه شناسی و شناخت پارچه ها به طور کامل برای شما توضیح داده ایم.

الگوهای سنتی از جمله طرح جناغی ، پنجره ای باید روی پشم خاکستری یا قهوه ای پیاده شوند.

الگوی راه راه ساده و راه راه گچی باید روی پشم خاکستری ، سرمه ای یا سیاه اجرا شود.

کت شلوارهای نخی باید در رنگ های روشن مثل خرمایی روشن یا سفید طراحی و دوخته شوند.

کت شلوار های کریشه (پارچه راه راه نخی ) به رنگ های خاکستری، سفید سرمه ای ، سفید یا قرمز باشند

نکاتی که در هنگام خریدن کت باید رعایت کنید

هنگام خرید کت و شلوار حواستان به تعداد دکمه های کت باشد.

کت هایی که دکمه کمتری دارند رسمی تر هستند و باید برای مجالس رسمی انتخاب شوند . علتش هم این است که کت های یک یا ۲ دکمه، یقه باز تری دارند و پیراهن زیر کت بیشتر دیده می شود ، در نتیجه حالت رسمی تری پیدا می کند. در اروپا کت های ۲ دکمه برای مهمانی ها رایج تر است ولی ایرانی ها انواع ۳ دکمه را ترجیح می دهند.

هر چه تعداد دکمه بیشتر می شود کت ها نیمه رسمی می شوند ؛کت های فانتزی و مدرن و با طراحی نو هم اغلب دکمه بیشتری دارند. کت باید در عین آزاد و راحت بودن متناسب بدن باشد و در هنگام بستن دکمه بدون چین جلوه کند. شانه ها نباید بیرون بزنند یا خیلی لاغر به نظر برسند . سینه و برگردان یقه باید صاف باشد.یقه پشت گردن در حالی که نصف یقه پیراهن زیرش پیداست ، صاف قرار می گیرد. آستین های کت با نیم وجب سردست حدود یک وجب پایین تر از کمر قرار می گیرند.

کت های دو طرف دکمه دار ( ۶ دکمه ) افرادی که سینه های پهن دارند را بهتر نشان می دهند. کت های دو دکمه ی یقه باز برای افراد لاغرتر مناسب است. دکمه های کمتر ، یک نیم تنه ی کوتاه را پهن تر و بزرگتر نشان می دهند. با این حال فقط کت سفید رسمی است که می تواند تنها یک دکمه داشته باشد. یک یا دو چاک قابل قبول است .

شلوارها،نباید خیلی آزاد یا خیلی تنگ و چسبان باشد که جیب های جلویش به بیرون زبانه بکشد. در دوخت شلوار تنها هنگامی که با پشم کار می کنید از پیله در طرفین استفاده کنید. پین باید در جلوی شلوار قرار گیرد. در پاچه ی شلوار می توان لبه ی برگردان اعمال کرد یا نکرد.

پاچه ی شلوار باید با پاشنه ی کفش مماس باشد و از جلو ، قسمت بالایی کفش را بپوشاند.

دیدگاهتان را بنویسید