اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

نمایندگی شرکت دلونگی محصولات شوفاژ برقی در ایران دلونگی مارکت

چه چیزی باعث شده که نمایندگی شوفاژ دلونگی در ایران و بسیاری از کشورها دایر شود؟ برای برخی، نام De’Longhi با کافه‌ها و برای برخی دیگر با بخاری و تهویه مطبوع مرتبط است. این برند ایتالیایی از شهرت خوبی برخوردار بوده و برخی از محصولات آن سطح بالا، قابل اعتماد و خوشایند برای استفاده در نظر گرفته می‌شوند. همین ویژگی‌ها توضیح می‌دهد که چرا محصولات DeLonghi همیشه در رتبه اول در انتخاب‌هایی که ما ایجاد می‌کنیم قرار دارد.

تاریخچه و خاستگاه برند دلونگی چیست؟

در سال 1974 بود که برند دلونگی ایجاد شد، این شرکت در ابتدا در بخاری‌های برقی و تهویه مطبوع تخصص داشت و معروف ترین طیف آن، Pinguino، هنوز وجود دارد. متعاقباً، او لوازم منزل و آشپزخانه را اضافه کرد و دستگاه‌های قهوه ساز محصولات نسبتا جدیدی هستند و با این حال دلونگی را به یک رهبر واقعی تبدیل می‌کنند. خوشبختانه نمایندگی شوفاژ دلونگی در ایران نیز دایر است و علاوه بر آن، بسیاری از محصولات دیگر این برند نیز در کشور ما به فروش می‌رسد.

اما آیا برند دلونگی قابل اعتماد است؟ به طور کلی، بازخورد مشتری چه در مورد کیفیت محصول، حمل و نقل، بسته بندی یا خدمات پس از فروش بسیار مثبت بوده ونمایندگی شوفاژ برقی دلونگی در ایران نیز نظرات مثبتی از کاربران دریافت کرده است.

نمایندگی شرکت دلونگی محصولات شوفاژ برقی در ایران دلونگی مارکت

محصولات شاخص دلونگی چیست؟ یکی از این محصولات پرفروش، شوفاژ برقی دلونگی است که یک کلاس انرژی کارآمد داشته و مصرف انرژی پایینی دارد. نمایندگی شوفاژ دلونگی در ایران و بسیاری از کشورها وجود دارد و یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن، راندمان استاندارد است. راندمان گرمایش باید به گونه‌ای بالا باشد که اجازه دهد گرمای خوبی سریعا به اتاق داده شود که خوشبختانه شوفاژ برقی دلونگی این ویژگی را دارد.

عملی بودن، قابل حمل بودن و سبکی نیز جنبه‌هایی هستند که باید در نظر گرفته شوند و شوفاژ برقی De Longhi را نیز می‌توان بر اساس اندازه بزرگتر یا کوچکتر و با توجه به مدل انتخاب کرد.

شوفاژهای برقی دلونگی چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • گرمای طولانی مدت به لطف اینرسی حرارتی روغن موجود در دستگاه، برای اتاق‌هایی تا 75 متر مکعب.
  • به راحتی دمای مورد نظر را تنظیم کنید، تنظیمات تایمر و قدرت را با کنترل‌های ارگونومیک مدیریت کنید.
  • جابجایی آسان، مناسب برای انواع کف
  • گرمای ماندگار
  • روغن گرم شده دمای درون خود را حفظ می‌کند تا گرمای طولانی مدتی را برای شما فراهم کند. حتی پس از خاموش شدن دستگاه، روغن برای مدتی همچنان گرما را آزاد می‌کند.
  • طراحی منحصر به فرد جریانی از هوای گرم را فراهم خواهدکرد که به سرعت کل اتاق را گرم می‌کند تا گرما یکنواخت و استاندارد توزیع شود.
  • عملکرد ECO Plus به طور هوشمند سطح راحتی ایده‌آل را بر اساس دمای فعلی اتاق انتخاب می‌کند و دستگاه را برای بهینه سازی مصرف انرژی تنظیم خواهدکرد.
  • پنل کنترل دیجیتال به شما امکان می‌دهد دمای اتاق، سطح توان و زمان شروع/ توقف خودکار را در فواصل زمانی 0 تا 24 ساعت تنظیم کنید.

ویژگی‌ها و مزایا انحصاری گرمایش با کیفیت

دلونگی از شما برای انتخاب گرمایش با کیفیت با مهندسی سیستم راحتی خود سپاسگزار است ونمایندگی شوفاژ دلونگی خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌دهد. ما بسیاری از روش‌های نوآورانه را برای اطمینان از سطح راحتی و کارایی سیستم شما در منزلتان اجرا کرده ایم. ویژگی‌ها و مزایای ما شامل سطح خدمات، تخصص و تجربه بسیار بالاتر از آنچه دیگران می‌توانند ارائه دهند است. ویژگی‌ها و مزایا انحصاری گرمایش شوفاژهای دلونگی عبارت‌اند از:

  • آلرژی و گرد و غبار را کاهش می‌دهد
  • صرفه جویی در انرژی و پول
  • نشتی هوا را کاهش می‌دهد و راحتی بهینه و عملکرد کارآمد انرژی را تضمین می‌کند
  • ساختار را تقویت می‌کند، از ورود زباله به سیستم کانال جلوگیری می‌کند
  • دمپر تعادل را برای راحتی مالک شناسایی کنید
  • تجهیزات تمیزتر
  • فیلتر جدید
  • جریان هوای کارآمد
  • تعادل هوای طبیعی

صرف نظر از فناوری انتشار گرما مورد استفاده (گرمایش الکتریکی یا آب گرم)، 3 حالت انتشار گرما برای گرمایش وجود دارد:

  1. گرمایش رسانایی (به عنوان مثال گرمایش از کف با دمای پایین. پاها در تماس با زمین هستند)
  2. گرمایش همرفت (کنوکتورها)
  3. گرمایش تابشی (رادیاتور)

یک شوفاژ برقی باکیفیت هوا را مستقیماً گرم می‌کند. هوای سرد در تماس با ساطع کننده حرارت (شبکه، صفحه، مقاومت) گرم می‌شود، سپس با گرم شدن تا سقف بالا رفته و به دلیل تلفات حرارتی در اتاق به تدریج سرد می‌شود. این یک جریان هوا و یک چرخه خنک کننده و گرما ایجاد می‌کند.

گرمایش تابشی هوا را مستقیماً گرم نمی کند، بلکه سطوح توده‌ها را گرم کرده که این گرما را جذب و سپس به هوای محیط اتاق آزاد می‌کند. رادیاتورهای تابشی با جلوپنجره سوراخ دار گرما را با تشعشع (بین 10 تا 30 درصد) و همرفت ساطع می‌کنند.

دوره ضمانت

هر چه گارانتی طولانی‌تر باشد، احتمال کیفیت بالای رادیاتور بیشتر خواهدبود؛ زیرا ثابت می‌کند که سازنده اعتماد زیادی به محصول خود دارد. پس در صورت ضمانت‌های کوتاه مدت مراقب محصول باشید. چراکه این موضوع اغلب مشکوک است و نشان دهنده کیفیت پایین تر خواهدبود. نمایندگی شوفاژ دلونگی در ایران محصولات خود را با ضمانت‌نامه طولانی مدت ارائه می‌دهد.

کیفیت شوفاژ برقی دلونگی نیز با توجه به سهولت نگهداری آن ارزیابی می‌شود. رادیاتورهایی که به راحتی قابل نگهداری هستند دارای یک تریم جانبی یا قسمت بالایی بوده که این ویژگی به شما امکان می‌دهد آنها را گردگیری کنید و سایر کثیفی‌ها را سریعتر از بین ببرید که تأثیر مثبتی بر طول عمر و چرخه عمر مواد دارد.

سخن پایانی

پروژه خرید شوفاژ برقی سوالات زیادی را ایجاد می‌کند. چه تیپ و مدلی می‌خواهید؟ طرح مورد علاقه شما چیست؟ چگونه از سطح کیفی یک رادیاتور مطلع شوید؟ بد، متوسط ​​یا عالی است؟ در این مقاله برخی از ویژگی‌های یک رادیاتور با کیفیت را در اختیار شما قرار دادیم تا به واسطه آن بتوانید بهترین مدل را انتخاب نمایید.

delonghitak.com