عمومی

تلویزیون سامسونگ هوشمند اسمارت فورکی کیولد Samsung 55q70a 4k Qled

همان طور که اشاره کردیم تلویزیون 55 اینچ مدل کیو 70A در دسته‌ی تلویزیون‌ های کیولد سامسونگ قرار می‌گیرد به همین دلیل برای پردازش داده‌های آن از Quantum Processor 4K کمک گرفته‌اند. این پردازشگر با بررسی و تحلیل داده‌ها به این تلویزیون سری 9 سال 2021 سامسونگ، کمک می‌کند تا بتواند جزئیات و زیبایی بیشتری به نمایش بگذارد.

طراحان سامسونگ در سال 2021 تغییرات زیادی در ظاهر تلویزیون ها ایجاد کرده‌اند تا به این روش بتواند توجه‌های افراد بیشتری را به محصولات خود جلب کنند. طراحی تلویزیون کیولد سامسونگ 55Q70A با استانداردهای زیبایی و خاص سال 2021 عرضه شده است.

این محصول حتی سال‌های بعد نیز به خوبی با مد روز هماهنگی دارد و به زیبایی فضای خانه‌ی شما کمک بسزایی می‌کند. فرم و قطر بدنه‌ی این محصول جدید سامسونگ با ظرافت بسیاری ساخته شده و این امر علاوه بر زیبایی باعث می‌شود تمرکز افراد در هنگام تماشای محتوا بیشتر از قبل باشد.

قدرت تشخیص فرمان های صوتی

پردازنده کوانتومی 4k عملکرد همه جانبه را هدایت می کند و هوشمندانه تصویر، صدا و موارد دیگر را بهینه می کند تا یک تجربه ی تماشای واقعا خیره کننده را برای شما رقم بزند. در کنار این ها برای پخش صدای دقیق و واقعی تر در این محصول سامسونگ تکنولوژی Object Tracking Sound Lite را قرار داده که عملکرد بینظیری دارد.

سامسونگ در تلویزیون Q70A فناوری Q-Symphony را نیز به کار برده که برای اتصال همزمان و هماهنگ صدا بین تلویزیون و ساندبار به کار میرود. مهم‌ترین ویژگی که سامسونگ در تلویزیون‌های جدید توجه ویژه‌ای به آن اختصاص داده در ضخامت بدنه تلویزیون است.

این ضخامت کم باعث شده وزن تلویزیون تا حد زیادی کاهش یافته و البته جلوه‌ای شیک و مدرن به تلویزیون ببخشد. با این ضخامت کم می‌توانید تلویزیون زیبای سامسونگ را روی دیوار نصب کنید. فاصله‌ی تلویزیون با دیوار به لطف ضخامت کم بدنه به حداقل خواهد رسید. حاشیه‌هایی فوق العاده نازک دور تا دور صفحه نمایش تلویزیون را پوشانده‌اند.

تلویزیون Samsung 55Q70R می تواند با ایجاد تصاویری همانند گالری عکاسی عمل نماید و بهترین کارایی را داشته باشد. در این حالت که Ambient Mode نامیده شده، تصاویری زیبا از طبیعت را همانند گالری عکاسی و یا تابلو عکس به نمایش میگذارد.

تلویزیون Samsung QLED TV 55Q70 به راحتی با دکوراسیون منزل هماهنگ شده و کاربر می تواند همانند بخشی از دکوراسیون از آن حساب کند. کاربرد های متفاوت تلویزیون کیو ال ای دی 55 اینچ Samsung Q70 موجب افزایش رضایت مندی کاربر شده است. از تلویزیون سامسونگ 55Q70 می توان از تلویزیون به عنوان ساعت دیواری، بخشی از کاغذ دیواری و یا …

خرید تلویزیون سامسونگ سری 55q70a اصل

فناوری Q-Symphony Lite به طور منحصر به فرد به بلندگوهای تلویزیون و ساندبار شما اجازه می‌دهد به طور همزمان کار کنند یعنی در واقع صدای بلندگوی تلویزیون قطع نخواهد شد. البته برای دسترسی به این ویژگی باید سیستم صوتی نیز از این قابلیت پشتیبانی کند.

تلویزیون جدید سامسونگ Q70A از سه دستیار صوتی Bixby، آمازون الکسا و گوگل پشتیبانی می کند پس می توانید از هر کدام از دستیارهای صوتی که به آن عادت کرده اید استفاده کنید و زا امکانات هر یک که تمایل دارید بهره ببرید.

سامسونگ می گوید برای اولین بار هر سه از این دستیارها در یک تلویزیون هوشمند تعبیه شده اند تا شما بتوانید دستیار مورد علاقه تان را انتخاب نمایید و از این طریق محتوای مورد نظرتان را به صورت صوتی در تلویزیون جستجو کنید و محیطی سرگرم کننده برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

استفاده از این دستیارها زندگی شما را ساده تر می کنند به عنوان مثال نیازی نیست درست روبروی تلویزیون بنشینید و کنترل را روبروی تلویزیون بگیرید از هر گوشه اتاق می توانید به تلویزیون دستور بدهید صدا را زیاد کند،یوتیوبرا برای شما باز کند و دنبال فیلم مورد علاقه تان بگردد.

فناوری Quantum Hdr

این تلویزیون از پورت 2.1 برخوردار است که می توان کیفیت تصویر 4K را در نرخ 120 فریم انتقال دهد. از طرفی فرکانس تلویزیون برابر با 120 هرتز بوده و بالاترین نرخ فرکانس در تلویزیون است. این تلویزیون دارای ویژگی هایی چون Free Synce و G Synce است و می تواند از کارت گرافیک پشتیبانی کند.

قابلیت VRR دارد و می تواند با نوع فرکانس تصویر محتوا در حال ارسال و یا پخش هماهنگ شود. از این رو تلویزیون Q70A بهترین تلویزیون برای نمایش تصویر سریع و یا تصویر بازی است. مدرن بودن طراحی تلویزیون Q70A در باریک بودن صفحه نمایش آن نهفته است.

اینکه گفتیم سونی بی سرو صدا است به این معنی نیست که سونی کیفیت عالی نداشته باشد یا فناوری های جدید تولید نکند، بی سرو صدا را از لحاظ تبلیغاتی می گوییم. سونی در سال 2021 با گوگل همکاری کرده و سیستم عامل گوگل تی وی را روی تلویزیون هایش سوار کرده است ؛ همچنین از اولین پردازنده هوشمند با کمک هوش شناختی در تلویزیون هایش استفاده کرده است(پردازنده XR نام دارد) که همه این ها نشان از حرفه ای بودن سونی می دهد.

تایزن/ TIZEN سیستم عامل هوشمند استفاده شده در هر دو تلویزیون سامسونگ می باشد که به ما امکان می دهد از طیف گسترده ای از سرگرمی های برتر استفاده کنیم؛ در حالی که می توانیم مجموعه ای گسترده از برنامه های هوشمند تایزن را اجرا کنیم. استاندارد وای فای 802.11ac از قبل در هر دو دستگاه ادغام شده است تا اتصال سریع به اینترنت را فراهم آورد. شما می توانید به دستیارهای صوتی گوگل، آمازون الکسا و بیکسبی دسترسی پیدا کنید.

کیفیت صدا همچنین توصسط OTS Lite بهبود داده می شود که می تواند حرکت در هر صحنه را برای صدای واقعی تر دنبال کند. ما همچنین می توانیم سیستم AV پیشرفته تری را برای بهره مندی از فرمت های صوتی با کیفیت بالاتر تنظیم کنیم چون تلویزیون سامسونگ Q70A از قبل از eARC پشتیبانی می کند.

پردازنده حرفه ای Quantum processor نیز جزو امکانات برجسته ی این مدل می باشد، که‌ تصاویر باشکوه و صدای خروجی رسای تلویزیون مدیون این پردازشگر است. در واقع این قابلیت به صورت هوشمندانه و حرفه‌ای صحنه و صدا و دیگر موارد را مورد تجزیه و بهینه سازی قرار می دهد، تا بینندگان‌ تجربه‌ای فوق العاده را از صحنه های روان و سریع را دریافت نمایند.

این تلویزیون می تواند در شرایطی که در منزل صداهایی تولید می شود، به طور اتوماتیک وضوح گفتگوها را تنظیم نموده و کلمات به راحتی قابل شنیدن و تشخیص باشند. اشاره نمودیم که سبب شده اند این محصول سامسونگ برای علاقه مندان به حوزه گیمینگ و سینما نیز بسیار مناسب باشد. قیمت تلویزیون کیولد مدل 55Q70A بسیار مناسب بوده و یکی از QLEDهای خوش قیمت سامسونگ در بازار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمائید. محصولات این فروشگاه اصلی و اورجینال بوده و رضایت مشتری مورد توجه می باشد. این تکنولوژی در واقع همان فناوری HDR می باشد که سامسونگ با ادغام آن با فناوری Quantom Dot سعی در جلوه دادن هرچه بیشتر جزئیات تصویر و افزایش وضوح آن هاشده است.

از دیگر اثرات HDR10+ می توان به افزایش عمق رنگ های مشکی، محتواهای پویاتر اشاره کرده و جزئیات یشتر از همیشه به چشم خواهند آمد. بنابراین اگر بودجه بیشتری دارید و به زاویه دید گسترده تر؛ نتیجه ارتقاء بهتر؛ بهینه سازی تصویر بهتر و تجربه بازی بهتر با پشتیبانی از FreeSync Premium Pro علاقه دارید؛ می توانید برای خرید تلویزیون سامسونگ Q70A اقدام کنید.

تلویزیون سامسونگ Q70A سری اصلی تلویزیون کیولد و از مجموعه تلویزیون های 2021 سامسونگ است. اگر به دنبال یک تلویزیون 4K LED با فناوری کوانتوم نقطه ای هستید اما بودجه محدودتری دارید باید این دستگاه را انتخاب کنید. تلویزیون سامسونگ Q70A در واقع از زاویه دید گسترده؛ پردازنده تصویر با قدرت کمتر و فناوری حرکتی ضعیف تر استفاده می کند و از FreeSync Premium Pro پشتیبانی نمی کند.

سازندگان تلویزیون در محصولات خود آنقدر ویژگی ها و امکانات هوشمند ارائه می کنند که عملا می توان آنها را با کامپیوتر ها و اسمارت فون ها مقایسه کرد. نقطه عطف این ویژگی ها، پردازنده مرکزی و سیستم عامل این تلویزیون ها است.

با فناوری Adaptive Sound هر صحنه ای را با تن صدای مناسب و ایده آل با تطبیق صدا و تصویر پخش می کند. شما از طریق مرورگر وب می توانید به صفحات متنوع و گسترده دسترسی داشته باشید که به جستجوی هر آنچه که می خواهید بپردازید.

چرا تلویزیون 4K LED سامسونگ 55 اینچ مدل q70a بهترین انتخاب است؟

از برنامه ها ی جذاب این تلویزیون می توان به اپلیکش Samsung Health می باشد که شامل برنامه های فعالیت، تغذیه، اطلاعات استرس، ضربان قلب و خواب شما را دنبال می کند که بر اساس پیشترفتتان برای شما نظر می دهد. کیفیت تصویر در تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است و برای کاربران و بیننده بسیار مهم است که محتوایی که تماشا می کنند با چه میزان کیفیتی پخش شود.

از همین رو کمپانی های ساخت تلویزیون هر بار بهترین های خود را رو می کنند. کیو ال ای دی چیست؟ یک فناوری که اختصاصا سامسونگ از آن استفاده می کند اما شرکت های دیگری چون هایسنس نیز از آن بهره برده اند و با استفاده از آن کیفیت تصاویر نمایش داده را فوق العاده بالا برده اند.

یک صفحه نانو ذرات در مسیر نور پس زمینه قرار می گیرد و نور را تصفیه می کند. این فناوری می تواند دقت نور پردازی را افزایش دهد و رنگ ها با درجه اشباع تری نمای داده می شوند. جالب است بدانید که ذارت نانو کریستال در این تلویزیون دارای اندازه متغیر هستند و هر کدام یک طول موج نور را ارتقای می دهند. با دوزین کالا از مطالب روز مطلع باشید با Universal Guide جستجوی اضافه ای لازم نیست؛

محتواها و فیلم های مورد علاقه را در یک مکان پیدا کنید. با برنامه Samsung Health در تلویزیون 55Q70A امکان زندگی باکیفیتی را برای شما فراهم میسازد این آپشن امکان در اختیار گذاشتن تناسب اندام و برنامه سلامت خود را مدیریت نمایید. نمایندگی مجیک ، تعمیر تلویزیون مجیک الجی سامسونگ پاناسونیک مارشال دوو اسنوا سینگل مجیک هیوندا هوریون صنام تعمیرات انواع تلویزیون های ال ای دی با بهترین کی…

دیدگاهتان را بنویسید