عمومیکسب و کارهای برتر روز

سامانه پیامک مخصوص نمایشگاه اتومبیل

کاربرد سامانه پیامکی برای نمایشگاه اتومبیل + هزینه سامانه پیامکی 1402

در این مطلب قصد داریم تا اهمیت استفاده از سامانه پیامکی  برای نمایشگاه های اتومبیل و فروشنده های ماشین را مورد بررسی قرار دهیم چرا که خرید خودرو موضوعی نیست که محدود به زمان خاصی شود و هر روزه تعداد زیادی از مردم در حال خرید و فروش خودروی خود هستند. در نتیجه ارسال پیامک می تواند منجر به پیدا شدن خریدار و یا فروشنده ی مورد نظر در کوتاه ترین زمان شود.

فروشندگان اتومبیل در مقایسه با سایر کسب و کارها، همچنان علاقه ی بیشتری به شیوه ی فروش حضوری دارند. اما نباید فراموش کرد که دغدغه ها و درگیری های مردم باعث شده که حتی برای جستجو و خرید ماشین در میان آگهی های سایت های مختلف جست و جو کنند. همین موضوع شاید اصلی ترین دلیل اهمیت تبلیغات برای فروشنده های خودرو باشد.

پیامک تبلیغاتی برای فروشنده های ماشین

نمایشگاه داران اتومبیل نیز مانند سایر مشاغل با استفاده از  می توانند فروش بیشتر و راحت تری داشته باشند. ارسال پیامک تبلیغاتی به فروشنده های خودرو کمک می کند تا مشتریان خود را از میان متقاضیانی که ممکن است هرگز به آنها مراجعه نکنند، پیدا کنند. کاربر سامانه پیامکی می تواند مشخصات خودروها را از طریق انواع ارسال ها برای تعداد بی شماری از مخاطبان ارسال کند که هزینه ی این تبلیغات برای نمایشگاه های اتومبیل با توجه به حاشیه سود نسبی این تجارت، هزینه ی اندکی برای جذب مشتری خواهد بود.

امکانات کاربردی سامانه پیامکی برای نمایشگاه های ماشین

امکانات مختلفی جهتدر پنل کاربران فراهم گردیده که استفاده از انواع آن برای نمایشگاه های اتومبیل بسیار کاربردی است. این تنوع امکانات باعث می شود تا کاربر سامانه پیامکی بتواند تعداد زیادی از مخاطبان را به تفکیک اقشار مختلف، برای تبلیغات خود انتخاب کند. یکی از قابلیت های کاربردی سامانه برای فروشنده های خودرو، است. ارسال منطقه ای شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند پیامک تبلیغاتی خود را به شهر و استان، کد پستی و یا پیش شماره های خاصی ارسال کند.

کاربرد ارسال منطقه ای برای فروشنده های ماشین می تواند تفکیک مخاطبان بر حسب محل زندگیشان و ارسال پیشنهادهای ویژه هر منطقه برای مخاطبان همان منطقه باشد. برای مثال نمایشگاه داران تهران می توانند پیشنهاد خودروهای گران قیمت را به مناطق بالای شهر ارسال کنند و پیشنهاد خودروهای با قیمت مناسب را مرکز شهر بفرستند.

یکی دیگر از انواع کاربردی ارسال برای فروشنده های ماشین، است. این نوع ارسال زمانی به کار می آید که بخواهید اس ام اس انبوه را به مخاطبانی که اخیراً از آنتن BTS مورد نظر شما استفاده کرده اند ارسال کنید. اگر در نزدیکی شما نمایشگاه های دیگری نیز وجود دارد، بنابراین ممکن است افرادی برای خرید ماشین به محدوده ی شما مراجعه کنند اما ماشین های شما را بازدید نکنند. اینگونه می توانید پیشنهادات خود را به سمع آن ها نیز برسانید.

افزایش قیمت خودرو در بازه های زمانی مختلف باعث شده تا مردم بخواهد هرچه زودتر مبلغی که برای خرید خودرو کنار گذاشته اند را به ماشین تبدیل کنند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنند. اگر نمایشگاه ماشین دارید یا در کار خرید و فروش اتومبیل هستید، پیشنهاد می‌کنم با پنل پیامکی به عنوان یکی از روش‌های نوین تبلیغات آشنا شوید. مطمئن باشید که در انتهای این متن با دید بهتری می‌توانید وارد دنیای تبلیغات شوید و نیازی هم به پرداخت هزینه‌های هنگفت ندارید.

پنل پیامکی چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای استفاده می‌شود. سامانه پیامکی دو خط عمومی و اختصاصی در اختیارتان قرار می‌دهد که خطوط عمومی بین کاربران مختلف مشترک است و قابلیت دریافت پاسخ مشتری ندارد. از طرف دیگر خط اختصاصی منحصر به کاربر است و قابلیت دریافت پاسخ از سوی مخاطب هم دارد.

سامانه ارسال پیامک برای نمایشگاه ماشین

مدیریت نمایشگاه ماشین و فروشندگی خودرو یکی از آن مشاغلی است که موفقیتش نیاز به فروشنده‌ای متخصص و متمرکز دارد. در این حوزۀ کاری لازم است که شما بتوانید با زبان مشتری با او صحبت کنید تا او را بتوانید به خرید خودرو ترغیب کنید. در حال حاضر تقریباً هر محصولی که بتوان تصور کرد به صورت اینترنتی و آنلاین قابل خرید است، اما فروشندگان ماشین همچنان روش‌های قدیمی و مستقیم را ترجیح می‌دهند.

برای چنین معاملۀ کلانی لازم است که دو طرف یکدیگر را حضوری ملاقات کنند. با این حال، حتی اگر اینترنت به کمک اتوگالری شما نمی‌آید، پیامک می‌تواند برای فروش ماشین‌های بیشتر به شما یاری دهد. در این مطلب، داستان استفادۀ موفقیت‌آمیز از پیامک برای فروش خودرو را برایتان بازگو می کنیم.

موفقیت فروشندۀ استرالیایی

مدتی پیش یک فرشندۀ استرالیایی خودروهای مزدا، یک پیشنهاد پیامکی را به لیست 5500 نفره از شماره‌های خود ارسال کرد و به آن‌ها یک حراج دو روزه را اطلاع داد. تمام کاری که مخاطبان این پیام باید انجام می‌دادند این بود که در جواب پیامک کلمۀ مزدا را ارسال کنند و به این ترتیب شامل تخفیف‌های ارزشمندی شوند که این فروشنده در نظر گرفته بود.

در نهایت 79 نفر از این لیست کلمه مزدا را به فروشنده ارسال کردند و با فروشنده تماس گرفته بودند تا اطلاعات بیشتری بدست آورند. در نتیجۀ این تلاش‌ها، فروشندۀ مذکور موفق شد ظرف 2 روز 23 خودرو به فروش برساند، یعنی رقمی که اکثر مدیران فروش حاضرند برای رسیدن به آن خودشان را به آب و آتش بزنند.

شروع بازاریابی پیامکی

سادگی و جذابیت متن پیامک، تمرکز روی برندینگ و ایجاد محدودیت زمانی برای خرید همان نکاتی بودند که رعایت کردن آن‌ها در حوزه بازاریابی پیامکی نمایشگاه ماشین برای رسیدن به این تعداد فروش کافی بود، اما قسمت فوق‌العاده این است که می‌توانید برنامۀ تبلیغاتی‌تان را طوری تنظیم کنید که لیستی از شماره تلفن علاقه‌مندان به خرید خودرو را هم داشته باشید و در نتیجه برای تبلیغات آینده هدفمندتر عمل کنید. پس همین حالا برای دریافت پنل پیامکی اقدام کنید و رونقی به تبلیغات نمایشگاه ماشین و کسب‌وکارتان بدهید.

برخی کاربرد های پنل اس ام اس برای نمایشگاه های ماشین:

  • با ارسال پیامک زمان ارسال مبلغ خودرو، زمان تحویل خودرو، زمان سررسید چک، زمان ملاقات و… را به مشتریان تذکر دهید..
  • به مشتریان جدید بنگاه خود از طریق پیامک خوش آمد گویی کنید.
  • با ارسال پیامک محصولات مکمل و خدمات اضافی ارائه شده توسط بنگاه را تبلیغ کنید.
  • نکات ایمنی در مورد نحوه خرید,نحوه کار با خودرو و…را به مشتری ارسال کنید.
  • لیست قیمت محصولات را از طریق پیامک به معامله گران, توزیع کننده ها و مصرف کنندگان خودرو ارسال کنید.
  • کوپن های پیامکی که شامل تخفیف و پیشنهاد خرید ویژه میشود از طریق ارسال پیامک ارائه دهید و بدین ترتیب افراد را به خرید ترغیب کنید.
  • سیستم رای گیری پیامکی در مورد مسائل مختلف پیرامون خودرو راه اندازید و افراد را به طور غیر مستقیم به خرید از بنگاه تشویق کنید.
  • زمان ورود و خروج مشتری به بنگاه از طریق پیامک به او خوش امد گویی کنید.
  • بررسی و رفع مشکلات مشتری ها از طریق سامانه پیامک
  • ایجاد سامانه اطلاع از آخرین قیمت خودرو ها با ارسال کلمه آن خودرو

جمع‌بندی

خب تا اینجا می‌دانید که نمایشگاه ماشین هم مثل هر کسب‌وکار دیگری می‌تواند از استفاده کند. اگر در این حوزه نیاز به مشاوره‌های بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنم با تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی آموت استفاده کنید. برای دریافت پنل پیامکی هم می‌توانید در ثبت‌نام کنید تا در کمتر از چند ساعت بتوانید به مزایای پنل و ابزارهای مختلف ارسال اس ام اس تبلیغاتی دسترسی داشته باشید. همچنین از آموزش‌های ویدئویی برای رونق و تنوع تبلیغاتتان استفاده کنید.