عمومیکسب و کارهای برتر روز

مشخصات میز اداری مدیریت آراد مدل(S260)

راهنمای خرید بهترین میز مدیریت

عموم مدیران دوست دارند تا اتاق خود را به بهترین تجهیزات اداری مجهز کنند. میز اداری مدیریت آراد مدل(S260) یکی از مهم ترین این تجهیزات است. چرا که هم بر کیفیت دکوراسیون اثر مستقیم می گذارد و هم بر کیفیت کار مدیر. اگر دوست دارید بهترین میز مدیریت را برای فضای اداری خود تهیه کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

نحوه انتخاب بهترین میز مدیریت

اگر دقت کرده باشید، بخش گسترده ای از فضای اتاق مدیریت، توسط یک میز اشغال شده است. میزی که با عنوان میز مدیریت نیز شناخته می شود. مشخصات این میز به طور مستقیم کیفیت دکوراسیون را تحت تأثیر قرار می دهد. این یعنی اگر کیفیت میز مدیریت خوب و مناسب نباشد، دکوراسیون فضا نیز ایده آل نخواهد بود.

از سوی دیگر مدیر یک مجموعه کاری، بیش از 8 ساعت از زمان خود را پشت میز مدیریت مشغول به کار است. خب پیداست که تحت تأثیر مشخصات میز همچون میزان استاندارد بودن، طرح و رنگ میز قرار می گیرد. پس باید در انتخاب این فاکتورها نیز دقت لازم را به خرج داد. اما شما به دنبال انتخاب بهترین میز هستید. پس نباید به دقت بر این آیتم ها اکتفا کنید. بلکه باید سایر پارامترها را نیز در نظر بگیرید. از جمله:

·         تناسب میان ابعاد میز مدیریت و ابعاد اتاق

اگر می خواهید یکی از بهترین میزهای مدیریتی موجود در بازار را به دکوراسیون اداری خود اضافه کنید، باید به تناسب میان ابعاد میز و اتاق دقت کنید. مشخصاً انتخاب یک میز اداری بزرگ برای فضای کوچک اتاق، گزینه مناسبی نخواهد بود. این قضیه در حالت معکوس نیز به همین شکل است. بر همین اساس توصیه می کنیم پیش از اینکه به بازار بروید، ابعاد اتاق را اندازه گیری کنید و محل قرارگیری میز را نیز مشخص کنید. با در نظر داشتن این آیتم می توانید بهترین میز را خریداری کنید.

·         کیفیت متریال به کاررفته در میز مدیریت

ماندگاری و دوام میز مدیریت توسط متریال به کار رفته در آن تضمین می شود. در صورتی که متریال ضعیف و بی کیفیت باشد، در مدت کوتاهی عملکرد مطلوب خود را از دست می دهد. از دست رفتن کیفیت میز مدیریت عملاً آن را از چرخه مصرف خارج می کند. پس در خرید میز مدیریت به جنس مواد اولیه آن دقت کنید. بهترین میز مدیریت چوبی از جنس چوب درختانی همچون افرا یا بلوط ساخته می شود. میزهای فلزی نیز به متریال مقاوم فولاد یا استیل مجهز شده و دارای رویه های ضد آب هستند.

·         کیفیت متریال در اتصالات

برای خرید بهترین میز مدیریتی باید به کیفیت متریال در اتصالات و جزئیات نیز توجه کنید. در صورتی که میز منتخب شما دارای پایه های ضعیف و یا قفسه های معیوب باشد، نه تنها کارکرد خود را از دست می دهد، بلکه شکل ظاهری مطلوبی نیز نخواهد داشت. خرید این میز به دکوراسیون محیط آسیب می زند. همچنین آن را به مرور از چرخه مصرف خارج می کند.

·         بالا بودن سطح استانداردها

یکی از شایع ترین مشکلات در دفاتر کاری، خستگی در نواحی کمر یا ستون فقرات است. معمولاً کارمندان و مدیران پس از احساس درد در این نواحی، راندمان خود را از دست می دهند. برای اینکه مدیر شرکت بتواند در مدت 8 ساعت فعالیت مستمر خود، بدون حس درد در ناحیه کمر به فعالیت بپردازد، نیاز به یک میز اداری استاندارد دارد. میزی که قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و ابعاد مناسبی داشته باشد.

در این حالت مدیر می تواند بر اساس مشخصات فیزیکی خود، ارتفاع میز را تنظیم کند. پیداست که در این وضعیت انجام فعالیت مستمر بدون کمترین حس درد یا رنجشی دنبال می شود. چرا که مدیر مجبور نیست برای ادامه فعالیت بیش از حد بر روی میز خم شود و یا خود را برای مشاهده مانیتور به بالا بکشد.

·         شکل ظاهری مطلوب

اغلب مدیران از مهمانان و کارمندان خود در اتاق مدیریت پذیرایی می کنند. نحوه چیدمان این اتاق و همچنین کیفیت میز بر دیدگاه مشتریان اثر می گذارد. هر قدر کیفیت میز بالاتر باشد و شکل ظاهری آن زیباتر باشد، مشتریان دیدگاه مثبت تری پیدا می کند. عکس این مسئله نیز صادق است. پس تلاش کنید تا زیباترین و شکیل ترین میز مدیریت را برای اتاق خود انتخاب کنید تا از این طریق بر ذهن و دیدگاه مشتریان و کارمندان خود اثر مثبت بگذارید. در این راستا لازم است تا در انتخاب رنگ میز و متریال آن دقت لازم را به خرج دهید. برای انتخاب و خرید بهترین میز مدیریت اینجا کلیک کنید.

·         تناسب با دکوراسیون محیط

در صورتی که شکل ظاهری میز مدیریت با دکوراسیون محیط تناسب نداشته باشد، به یک عنصر اضافی و نازیبا تبدیل می شود. بر همین اساس توصیه می کنیم تا پیش از انتخاب و خرید میز پیرامون سبک دکوراسیون تصمیم بگیرید. اگر سبک حاکم بر دکوراسیون از نوع مدرن و ساده است، سراغ میزها مدرن مدیریتی بروید. این میزها ظاهری ساده و شکیل دارند و بهترین گزینه برای چیدمان های مینیمال به حساب می آیند.

اما اگر ظاهر دکوراسیون شما سنتی و کلاسیک است، طرح کلاسیک را انتخاب کنید. میزهای کلاسیک دارای تزئینات اضافه و برجسته هستند و ظاهری لوکس و شکیل دارند. انتخاب این میزها برای سبک کلاسیک، بهترین گزینه به شمار می آید.

میز مدیریتی مناسب

مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت هر شرکت و سازمانی بی شک قسمت مدیریت آن می‌باشد. قسمتی که در آن حیاتی‌ ترین تصمیمات گرفته شده و تمامی فعالیت‌های آن شرکت و سازمان در این بخش مدیریت می‌شود. پس باید در انتخاب لوازم این قسمت نهایت دقت را داشت و لوازم و وسایلی را انتخاب کرد که در خور شأن و شکوه این هسته مرکزی و مهم باشد. یک میز مدیریتی اولین چیزی است که در ورود به این بخش خودنمایی کرده و می‌تواند تمامی عظمت و شکوه بخش مدیریت را نمایش دهد.

حال اگر شرکت شما تازه کار بوده و به تازگی فعالیت‌های خود را شروع کرده است باید میز مدیریتی مناسب و در خور شأن این بخش را تهیه کنید. در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب باید به نکات مهم و و در عین حال بسیار ساده توجه ویژه‌ای داشته باشین تا بتوانیم دیزاین این قسمت از شرکت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

انتخاب میز مدیریتی مناسب

در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب باید به طراحی مناسب، کیفیت و از همه مهمتر متریال مصرفی میز مدیریت توجه مخصوص داشت. میزی که برای قسمت مدیریت یک شرکت به خصوص شرکت‌های تازه کار انتخاب می‌شود باید یا سایر میزها متفاوت بوده و در خور شأن و جایگاه استفاده کننده از آن باشد.

حتماً در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب به ارگونومی آن توجه داشته باشید تا در مدت زمان استفاده از آن شخص مورد نظر احساس خستگی و ناراحتی نکرده و با توجه به قیمت تقریباً بالایی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید خریدی درست، اصولی و آگاهانه داشته باشید. حتماً به تناسب میز مدیریت انتخابی با سایر لوازم و طرح و دکوراسیون این بخش مهم از شرکت توجه داشته باشید و سعی کنید هماهنگی میان تمامی لوازم و وسایل اتاق مدیریت وجود داشته باشد.

ویژگی‌های میز مدیریتی مناسب

اندازه میز مدیریتی: به طبع میز مدیریت با توجه به لوازم و وسایل زیادی از قبیل سیستم کامپیوتر، تقویم، لوگو و آرم شرکت و ….. باید ابعاد و اندازه بزرگ‌ تری نسبت به سایر میزها داشته باشد. هر چه میز مدیریت اندازه بزرگ‌تری داشته باشد مدیر مجموعه شما راحت‌تر می‌تواند به امور مربوطه رسیدگی کند.

طرح و فرم میز مدیریتی: میزهای مدیریتی در دو سبک کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند و که شما بسته به سلیقه و دکوراسیون بخش مدیریت می‌توانید مورد مناسب خود را خریداری کنید. جنس این میزها نیز از چوب، چرم، شیشه و … می‌باشد.

ارتفاع و رنگ میز مدیریتی: میز مدیریتی از لحاظ ارتفاع استاندارد بوده تا مدیریت مجموعه در زمان استفاده از آن احساس ناراحتی نکرده و به راحتی بتواند به تمامی لوازم قرار گرفته بر روی میز دسترسی پیدا کند. رنگ‌های تیره به دلیل جذابیت و پرستیژ خاصی که دارند می‌تواند بهترین انتخاب برای میزهای مدیریتی باشند. سعی کنید رنگ میز انتخابی شما با سایر لوازم و وسایل موجود در اتاق مدیریت هماهنگی داشته باشد.

کیفیت میز مدیریتی: میزی که برای بخش مدیریت خریداری می‌شود باید از بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم و وسایل در ساخت آن استفاده شده باشد. به دلیل حساسیت قسمت مدیریت در شرکت سعی کنید میز مدیریت این بخش از بهترین و مرغوب‌ترین جنس باشد. تا بیان کننده شکوه و بزرگی این بخش بوده و مراجعین با ورود به این قسمت و مشاهده میز مدیریتی باشکوه و با کیفیت شما بیشتر اهمیت این بخش را درک کرده و از درستی خدمات ارائه شده توسط شرکت شما اطمینان حاصل کنند. تولید انواع میز مدیریت ناب ایران با طرح مدرن و شیک و کلاسیک با قیمت مناسب قابل عرضه برای انواع اتاق های مدیریت می باشد.

لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج، اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)