علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

بررسی مشخصات ساعت هوشمند مدل  ِDt300pro G-b

سری DT، یکی از محبوب‌ترین و بهترین کلون‌های ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 6، با ارتقاء جدیدی برای اپل واچ سری 7 به نام DT300 PRO بازگشته است. این ساعت با قیمت مناسبی در ایارن به فروش می رسد و سایت های زیادی همانند، دیجی کالا، تکنولایف، کوک باش، ترب، ایمالز در باره مشخصات این ساعت هوشمند توضیحات خوبی را داده اند. التبه جز یکی از بهترین ساعت هوشمند زیر 2 میلیون است که محبوبیت زیادی نیز دارد.

این ارتقای جدید با سخت افزار و ویژگی های بهتر ظاهری بهبود یافته به ساعت هوشمند می دهد. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی کامل 1.82 اینچی یکی از بزرگترین ساعت های هوشمند مقرون به صرفه است، همچنین قابلیت سفارشی سازی صفحه ساعت، نظارت بر ضربان قلب و فشار خون، حالت های ورزشی متعدد، و مهمتر از همه یک بلندگو و میکروفون داخلی دارد. تماس می گیرد و یک دستیار صوتی و یک ردیاب GPS دارد که به من حس خوبی نسبت به قابلیت های آنها می دهد، پس برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

با توجه به قیمت زیر 2 میلیون تومان، می توانیم این مدل اسمارت واچ ها را در بین ساعت های هوشمند گران قیمت، جزء دسته بندی ساعت هوشمند ارزان قرار دهیم.

بلندگو و میکروفون داخلی

صفحه نمایش لمسی 1.82 اینچی، وضوح 320 * 380

باتری 200 میلی آمپر ساعتی، شارژ بی سیم

سفارشی کردن صفحه های ساعت، لیست 3 سبک

کنترل ضربان قلب و فشار خون

حالت های ورزشی متعدد

عملکرد کیف پول و کارت ویزیت

دستیار صوتی و ردیاب GPS

IP67 ضد آب

کیفیت طراحی و ساخت

ساعت هوشمند DT300 Pro دارای طراحی مدرن و ظریفی است که با تفاوت های جزئی با X7 Pro Max تا حدودی شبیه به اپل واچ سری 7 است. به شکل مربع با صفحه منحنی 2.5 بعدی در طرفین طراحی شده است و دکمه قابل چرخش برای ورق زدن صفحه، بزرگنمایی / کوچکنمایی و بازگشت کار می کند و دکمه دیگری برای روشن و خاموش کردن دارد و درست در زیر دکمه، میکروفون را پیدا خواهید کرد که سوراخ هایی را در قسمت سمت چپ، که بلندگوی داخلی است، اضافه می کند.

در مجموع بدنه باریک و سبک است که از آلیاژ آلومینیوم مرغوب با سایز بزرگ 45 میلی‌متر، ضخامت 13 میلی‌متر و وزن سبک تنها 50 گرم ساخته شده است که باعث راحتی مچ دست می‌شود. همچنین در 5 رنگ مانند بند موجود است که به زودی به آن اشاره خواهم کرد. اگرچه این ساعت هوشمند مقرون به صرفه است، اما متوجه خواهید شد که کیفیت ساخت آن بالا است و حتی طراحی جدید با الهام از اپل شگفت انگیز است، این یکی از بهترین ساعت های هوشمند کلون است.

یکی از رقبای این ساعت هوشمند که زیر قیمت 2 میلیون تومان قیمت دارد ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H45 Pro Max سری 8 است که طراحی جذابی همانند اپل واچ دارد. گرچه این ساعت هوشمند در دسته بندی ساعت هوشمند زیر 1 میلیون قرار دارد و امکانات کمتری نسبت به ساعت هوشمند DT300 Pro دارد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش ساعت هوشمند DT300 Pro نوع مورد علاقه من است، این صفحه نمایش بزرگ 1.82 اینچی IPS است که آن را به یکی از بزرگترین کلون های ساعت های هوشمند اپل واچ سری 7 تبدیل می کند که تا به امروز بررسی شده است. تفاوت فقط 0.07 اینچ است، اما متوجه خواهید شد که چانه لبه ها نسبت به قبل بسیار باریک است، شیشه 2.5 بعدی خمیده است تا محتوا و جزئیات بهتری را نشان دهد و به دلیل اینکه وضوح 320 * 380 پیکسل با وضوح بالاتر دارد. نرخ تجدید. مطمئناً، این یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های یک ساعت هوشمند اقتصادی از نظر اندازه و وضوح است، حتی وضوح رنگ و روشنایی آن بسیار خوب است، به خصوص وقتی آن را در زیر نور خورشید می‌پوشید، مزاحم آن نمی‌شوید.

صفحه های ساعت DT300 Pro

از نظر صفحه‌های ساعت، ساعت هوشمند DT300 Pro دارای 9 صفحه از پیش نصب شده مختلف است که می‌توانید به راحتی بین آن‌ها به روش‌های مختلف جابه‌جا شوید، با چرخاندن دکمه، کشیدن انگشت به سمت راست یا از طریق برنامه WearFit pro برای مشاهده تعداد بیشتر ساعت‌ها با بیش از 75 ساعت آنلاین. ساعت‌های موجود برای دانلود با قابلیت سفارشی‌سازی در رنگ‌های مختلف، چهره‌های قدیمی، آنالوگ، سه‌بعدی و دیجیتالی، یا حتی می‌توانید از تصویر زمینه زنده یا عکس‌های خود به عنوان تصویر زمینه صفحه ساعت یا هر پس‌زمینه استفاده کنید.

ضدآب

با داشتن IP67 مقاومت در برابر آب ساعت هوشمند DT300 Pro، به این معنی است که می توانید آن را هنگام شستن دست ها یا در روزهای بارانی استفاده کنید، اگرچه این ساعت دارای گواهینامه شنا نیست، اما استفاده از آن برای فعالیت ها مناسب است، بنابراین شنا یا شنا را توصیه نمی کنم.

عملکرد

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، ساعت هوشمند DT300 Pro از تراشه داخلی HS6621 برای سرعت پاسخ‌دهی سریع‌تر و پردازش داده‌های سریع‌تر استفاده می‌کند و با 128 مگابایت رام پشتیبانی می‌شود تا ساعت بتواند به ساعت‌های بیشتری مجهز شود. برای سلامتی شما، این دستگاه دارای سنسور ضربان قلب SC7R30 و سنسور G است، بنابراین این پوشیدنی هر لحظه حرکات شما را مدیریت می کند و در تمام طول روز به خوبی از شما مراقبت می کند.

نحوه استفاده از ساعت هوشمند DT300 Pro

تاکنون، DT300 Pro یک پلتفرم بسیار کاربرپسند را اجرا می کند و ناوبری صفحه لمسی پاسخگو است.

با کشیدن انگشت از بالا می‌توانید به منوی سریعی دسترسی پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد روشنایی صفحه، تنظیمات، قفل صفحه، تلفن بلوتوث، عملکرد کیف پول و کارت‌های ویزیت را تغییر دهید. همچنین درصدی از باتری شما را به شما می دهد و ببینید آیا گوشی شما به ساعت متصل است یا خیر.

عملکردهای سلامت و تناسب اندام DT300 Pro

ساعت هوشمند DT300 Pro مجهز به حالت‌های ورزشی متعددی است که هر یک از نیازهای شما را برآورده می‌کند، از جمله دویدن، پیاده‌روی، کوهنوردی، بسکتبال، بدمینتون، دوچرخه‌سواری، یوگا و فوتبال.

برنامه WearFit Pro برای ساعت هوشمند DT300 Pro

DT300 Pro با برنامه WearFit pro برای اندروید و iOS سازگار است تا به شما کمک کند ساعت را راه اندازی کنید و از آن استفاده کنید. شما می توانید بدون نیاز به تجهیزات اضافی از برخی ویژگی ها، آمار و عملکردها مانند مراحل انجام شده، ساعات خواب، اندازه گیری ضربان قلب که انجام داده اید استفاده کنید و همه اینها با یکپارچه سازی خودکار داده های ساعت در صفحه اصلی با امکان مشاهده آن به صورت روزانه یا ماهانه. همچنین اهداف تمرینی را تعیین کنید و خود را تشویق کنید که هر روز مقدار ورزش را با یک رابط کاربری ساده و قابل درک با بخش هایی مانند مراحل، فاصله، اعلان ها، زنگ هشدار و موارد دیگر تکمیل کنید.

نحوه جفت کردن DT300 Pro با گوشی هوشمند

اتصال ساعت هوشمند DT300 Pro به تلفن شما آسان است. پس از نصب و راه اندازی برنامه WearFit pro، تمام کاری که باید انجام دهید:

      بلوتوث ساعت و موبایل را روشن کنید.

      برای اتصال ساعت به برنامه، روی Add Device در تنظیمات برنامه کلیک کنید.

      تلفن‌های آیفون باید با اعلان‌های پیام نمایش برنامه موافقت کنند، تلفن‌های Android باید با خواندن همه مجوزهای اعلان مانند اطلاعات تماس و اجرای پس‌زمینه برنامه در تنظیمات موافقت کنند.

وقتی این کار را انجام دهید، با تنظیم خودکار زمان، زبان و آب و هوا، علاوه بر قابلیت Dial-up، مستقیماً و بدون هیچ گونه مشکلی ارتباط برقرار می کند و در صورت وجود، نرم افزار ساعت هوشمند را به روز می کند.

قابلیت تماس در DT300 Pro

مهم ترین ویژگی ساعت هوشمند DT300 Pro مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر است، بنابراین نه تنها تماس های دریافتی را نمایش می دهد، بلکه می تواند تماس ها را از طریق بلوتوث مستقیماً از ساعت با بلندگو و میکروفون با کیفیت بالا دریافت و شماره گیری کند. البته این کار با استفاده از گوشی هوشمند شما انجام می شود، برای پاسخ دادن به یک تماس ساده نیازی به بیرون آوردن گوشی از جیب خود ندارید.

اطلاعیه ها

اعلان ها به وضوح قابل مشاهده هستند و به راحتی قابل خواندن هستند. می‌توانید تعداد زیادی برنامه محبوب مختلف را برای ارائه اعلان‌ها در ساعت هوشمند DT300 Pro انتخاب کنید، به عنوان مثال، WhatsApp، Twitter، Facebook، Instagram، SMS، WeChat و سایر برنامه‌ها پشتیبانی می‌شوند.

عمر باتری DT300 Pro و زمان شارژ

در پایان، ساعت هوشمند DT300 Pro باتری خوبی را ارائه می دهد که در این رده بهترین باتری با ظرفیت 200 میلی آمپر به حساب می آید که با ردیابی مداوم ضربان قلب، تا 7 روز استفاده عادی را در اختیار شما قرار می دهد. و 30 روز آماده به کار، همه چیز بستگی به نوع فعالیت شما دارد و باید با شارژر بی سیم شارژ شود، این یک ویژگی خوب است، اما باید مطمئن شوید که ساعت را به درستی روی شارژر قرار داده اید و طول می کشد. حدود 2 ساعت برای شارژ کامل