اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

برترین سایت های عربی 2023

سایت موضوع (mawdoo3)

سفر سایت موضوع در سال 2010 زمانی آغاز شد که دو جوان اردنی به نام‌های رامی القواسمی و محمد جابر متوجه شدند که شکاف بزرگی بین نیاز کاربر عرب و محتوای موجود در اینترنت وجود دارد و تصمیم گرفتند سایت موضوع را برای بهبود وضعیت موجود ایجاد کنند. تجربه دیجیتال 450 میلیون عرب زبان در جهان.

از آن زمان، آنها و تیم موضوع به طور مداوم تلاش کرده اند تا با کار بر روی فناوری های جدید و نوآورانه و بهبود سبک زندگی خوانندگان عرب زبان، این تجربه را غنی کنند. امروزه سایت موضوع و تمامی سایت های تخصصی آن با بیش از 100 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه به منبع شماره یک محتوای عربی تبدیل شده اند.

تیم موضوع با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی برای خدمت به زبان عربی و کاربر عرب از طریق چندین ابزار که فناوری‌های هوشمند را برای کمک به ویرایش و تصحیح متون به کار می‌گیرند، دائماً در تلاش برای بهبود و غنی‌سازی تجربه کاربر عرب است.

همراه جستجوی شما برای هر گونه اطلاعات

بر اساس اعتقاد ما به اینکه خانواده عرب ستون یک جامعه مستحکم است، ما در وب سایت موضوع تلاش خود را صرف غنی‌سازی محتوای عربی در اینترنت برای همه اعضای خانواده کرده‌ایم، زیرا با افتخار علاوه بر راه‌حل‌های هوش مصنوعی، اطلاعات تخصصی و قابل اعتمادی را ارائه می‌کند. این سایت بزرگ عربی زبان در زمینه های مختلف ومتنوعی تولید محتوای عالی انجام میدهد و نیاز کاربران زیادی را در تمام کشور های عربی بر طرف کرده است.

سایت نواعم (nawa3em)

شاید یکی از مهم ترین چیزهایی که واقعاً به موفقیت این سایت کمک کرد، داشتن چشم اندازی گسترده و یکپارچه است که هدف آن اصلاح خوانندگان عرب با آن مطالب معنادار است که به همه ثابت ها و ارزش های اخلاقی و اجتماعی در همه جوامع بدون احترام می گذارد. استثنایی که آنها نیز با دقت و کرنش محدود فرموله می شوند تا در نهایت بیشترین سود واقعی و ثمربخش را به دست آورند.

در چارچوب این سایت به ارائه اطلاعات علمی صحیح و دقیق به خوانندگان، قبلاً لازم دانسته است که همه زمینه ها و جنبه های مختلف زندگی اعم ازاخبار، پزشکی، بهداشت، تغذیه، زنان، ورزش، هنر و غیره را پوشش دهد. .، و آن سایت تنها به این محدود نمی شد، بلکه او همچنین مشتاق بود که همه این اطلاعات و داده های قبلی را به شیوه ای روان و ساده بیان کند تا همه خوانندگان را بر اساس ترجیحات و خواسته های شخصی آنها مطابقت دهد.

سایت نواعم یک سایت بزرگ عربی زبان می باشد و در بین مردم عرب تمام جهان محبوبیت خاصی دارد و سالیان متععدی مشغول به فعالیت حرفه ای هستند. یک سایت محتوایی که شامل بسیاری از مقالات عمومی مفید در تمام مسائل زندگی برای بازدیدکنندگان عرب است که به ایجاد محتوای خوب در اینترنت از موضوعات مدرن کمک می کند.

سایت موعود (maw3ood)

موعود، یک مجله آنلاین عربی زیان است که مطالبی را در مورد موضوعاتی مانند سبک زندگی، تناسب اندام، زنان، هنرمندان، سلامت، آشپزی، فیلم ها و زندگی نامه افراد مشهور ارائه می دهد. این سایت برتر علاوه بر جنبه وبلاگی و مطالب جذاب جنبه علمی نیز دارد و در مقالات از بالاترین استاندارد ها و بهترین نویسندگان استفاده شده است.

این چیزی است که او را به یک پایگاه متمایز از طرفداران تبدیل کرده است و به دلیل اینکه سایت موعود همیشه در تلاش است تا سطح خود را ارتقا دهد، با کاربران ارتباط برقرار کند و بهترین را ارائه دهد که می تواند به عنوان یک تجربه جدید و منحصر به فرد در جهان عرب، مشابه سایت های بزرگ خارجی ارائه شود.

این سایت همه برنامه های کاربردی را به طور مستقیم و منبع باز ارائه می دهد تا به افزایش آگاهی، شایستگی و به اشتراک گذاری اطلاعات در بین کاربران عرب کمک کند، که در اهداف افزایش فرصت ها برای کادرهای عرب است که قادر به ورود به میانه جهان خارج هستند به گونه ای که همه ما را افتخار می کند.

کشورهای عربستان سعودی، قطر، عراق، عمان، مصر، فلسطین، سومالی، سودان، چاد، لبنان همگی عرب هستند و وب عربی جایگاه خوبی در جهان پیدا کرده است  سایت هایی همچون موعود،موضوع و نواعم که از سایت های برتر هستند باعث شده تا سهم گسترده ای از نیاز مخاطبان برظرف شود.

و اما در آخر مخاطبان گرامی به این وب سایت های عربی مراجعه کنید و با سایت های برتر فارسی زبان ایرانی مقایسه کنید وبخش کامنت ها در مورد اینکه وب عربی یا وب فارسی غنی تر است نظر دهید.موفق باشید.