عمومیکسب و کارهای برتر روز

با این 6 سایت در سفر لنگ نخواهید ماند

هر زمان که تعطیلی پیش می آید اولین کاری که هر خانواده ایرانی به آن فکر خواهد کرد این است که چند روز تعطیلی را به شهری سفر کرده و آب و هوایی عوض کنند. در کنار چالش های مالی ایی که هر سفر ممکن است برای مسافرین آن در پی داشته باشد. چالش های دیگری نیز ممکن است در طول سفر گریبانگیر شما شود که در این بخش از برترینها قصد داریم تا به آنها و وبسایتهایی که در زمینه حل آنها وجود دارد بپردازیم، از این رو پیشنهاد میکنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

مجله گردشگری بزن بریم سفر

یکی از جمله اصلی ترین چالش هایی که در طول سفر ممکن است با آن رو به رو شوید عدم آشنایی با جاذبه های گردشگری شهری است که به آن سفر کرده اید. وب سایت بزن بریم سفر از جمله سایت های مهم و با سابقه در عرصه گردشگری است که میتوانید با مراجعه به آن اطلاعات کاملی در خصوص جاذبه های گردشگری شهرهایی مانند تهران، اصفهان، گیلان، رشت، کیش، قشم و سایر شهرهای مسافر پذیر کسب نمایید. برای مراجعه به وب سایت بزن بریم سفر میتوانید به آدرس https://letsgotrip.ir/ مراجعه نمایید.

خرید بلیط ارزان قیمت جاذبه های گردشگری

اگر به شهری سفر کردید و قصد دارید تا از جاذبه های گردشگری آن بازدید کنید میتوانید به راحتی از طریق وب سایت علاالدین تراول به آدرس https://www.alaedin.travel/ نسبت به خرید آنلاین بلیط هر جاذبه گردشگری در هر شهری از ایران اقدام نمایید. اکثر بلیط هایی که توسط این وب سایت ارائه می شود باتخفیف ارائه شده و ضمن اینکه دیگر لازم نیست به صورت حضوری در زمان خرید بلیط در صف باستید، در هزینه های پرداختی شما نیز صرفه جویی می شود.

خرید تور ارزان قیمت

سفر با تور همیشه مزایای خاص خود را داشته است. از کاهش دغدغه های سفر در خصوص وسیله نقلیه، مسیر و مکان اسکان گرفته تا آشنایی با افراد جدید و شادی مضاعف در چنین تیم هایی را میتوان بیان نمود. یکی از جمله باسابقه ترین وب سایت هایی که در عرصه ارائه تورهای گردشگری مختلف فعال است بدون شک الی گشت است. برای خرید تورهای ارائه شده توسط الی گشت میتوانید به وبسایت این مجموعه به آدرس  https://www.eligasht.com/ مراجعه کنید.

خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما

اگر به غیر از وسیله نقلیه خود قصد دارید تا با استفاده وسایل حمل و نقل عمومی به سفر بروید میتوانید بلیط خود را از وب سایت علی بابا به آدرس https://www.alibaba.ir/ تهیه نمایید. با مراجعه به وبسایت این مجموعه میتوانید بدون معطلی و در صف بودن از روزهایی که بلیط به مقصد مورد نظر شما ارائه می شود اطلاع پیدا کرده و حتی با تخفیف مناسبی بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

الان بخریم

لوازم جانبی موبایل از جمله اقلامی است که امروزه جز جدایی ناپذیر سفرهای ما شده اند. از شارژر، پاوربانک تا هدفون، هندزفری و حتی اسپیکرهای کوچک و بزرگ به نحوی میتوانند در لذت بخش تر کردن سفر برای ما کارایی داشته باشند. در پاره ای از مواقع ممکن است پیش از شروع سفر این لوازم را در منزل جا بگذاریم و یا در طول سفر متوجه خرابی و عدم کارکرد درست آنها شویم. یکی از وب سایت هایی که در عرصه فروش لوازم جانبی موبایل فعال بوده و میتوانید به راحتی از آن انواع شارژر، کابل شارژ، پاوربانک، هدفون و هندزفری و اسپیکر خریداری نمایید وب سایت الان بخریم به آدرس https://alanbekharim.ir/ است که میتواند در کمترین زمان ممکن لوازم جانبی موبایل خریداری شده تان را برایتان به تمام شهرهای ایران ارسال نماید.

جرمن پارت

آسیب دیدن گوشی موبایل به عنوان یکی از جمله اصلی ترین وسایلی که همراه هر کسی در سفر است میتواند بدترین خبری باشد که میتواند تمام سفر شخص را برای او تلخ نماید. در صورتی که قطعات موبایل شما در طول سفر آسیب دید و در شهری که با آن سفر کرده اید قطعات آن یافت نمی شد به راحتی میتوانید قطعات موبایل مورد نیاز خود را از وب سایت جرمن پارت به آدرس https://gpgsm.ir/ سفارش دهید تا از طریق پست و تیپاکس در کمترین زمان ممکن به آدرسی که در آن سکونت دارید ارسال شود و سپس گوشی را به همراه قطعه مورد نظر به تعمیرگاه برده و آنرا تعمیر کنید.

منبع