اقتصادی

حسین‌زاده: غیزانیه فارس را دریابید

نماینده لارستان در مجلس با انتقاد از وضعیت آب آشامیدنی در استان فارس گفت مقامات غیزانیه فارس باید بدانند که آب آشامیدنی وجود ندارد و نیترات آن زیاد است.

به گزارش دوران خبر ، حسین حسین زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به رئیس جمهور و وزیر نیرو با انتقاد از وضعیت آب آشامیدنی حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: غیزانه فارس را کشف کنید. ما آب نداریم نیترات آب بالا شهر بایرام و علی آباد به شهر وعده های پوچ و وعده های عمل نشده تبدیل شده است.

وی با نشان دادن نمونه آب مصرفی مردم در شهرهای حوزه انتخابیه خود ، افزود: آیا درد بیش از دوازده بیمار مبتلا به سرطان دستگاه گوارش ، دیالیز و کلیه را می دانید؟ آیا از هزینه بالای آب آشامیدنی در آشفته بازار تاج آگاه هستید؟ افراد صبور چه هزینه ای می پردازند؟ آنها منتظر شنیدن فریاد مسئولان هستند.

نماینده مردم لارستان در مجلس تأمین آب آشامیدنی را از اساسی ترین خواسته های مردم دانست و گفت: آقای رئیسی در سفر خود به استان چهارمحال بختیاری به وزیر نیرو گفت كه شورای عالی آب را با افتتاحیه فعال كند. نه تنها این اتفاق نیفتاده است ، بلکه بیش از 13 سال از انتقال آب آشامیدنی به بایرام می گذرد. هیچ کس مسئولیتی ندارد. وضعیت ما از غیزانیا در خوزستان بدتر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید