علمی و پزشکی

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد

نهایی کنندگان در زمینه آموزش متمرکز و کسانی که مقادیر متعددی از مهارت های مطالعه نیمه متمرکز پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی را برای آزمون کیفیت کار در سال 1400 معرفی کرده اند.

به گزارش دوران خبر ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی در رشته های مختلف تحصیلی و همچنین مناطق پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400 آزمون کاردانی به روش “متمرکز” انتخاب شده است. بیمارستان در پرتال اطلاعاتی این سازمان قرار دارد.

افراد نهایی باید فردا ، 20 سپتامبر ، برای اطلاع از ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام با پرتال اطلاعاتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی تماس بگیرند.

اگر دانشگاه یا موسسه ای برنامه ثبت نامی در پرتال اطلاعاتی خود ندارد ، دانشجویان واجد شرایط این موسسات موظفند برای ثبت نام روز چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر یک روز در محل پذیرش اقدام کنند.

پذیرفته شدگان در دانشکده ها و دانشکده های فنی ، حرفه ای و کشاورزی تحت حمایت دانشگاه فنی و حرفه ای باید زمان ، قوانین و شرایط ثبت نام در پرتال اطلاعاتی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای www.tvu را بدانند. ac.ir یا با پرتال اطلاعاتی کالج یا مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اید تماس بگیرید. اسامی افرادی که برای فرصتهای فشرده نیمه متمرکز فوریتهای پزشکی قبل از بیمارستان اعلام شده اند ضرب در لیست نامزدها باید مطابق بند (ب) برنامه منتشر شده برای مصاحبه اقدام کنند.

کسانی که در هر یک از رشته های تحصیلی این آزمون ثبت نام کرده اند ، در صورتی که جزو فینالیست های قبول شده در آزمون سراسری 1400 باشند (که از این پس اعلام شده است) ، لازم است یکی از دو رشته پذیرش خود را انتخاب کرده و در این رشته ثبت نام کنند. به ثبت نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی می شود.

همه متقاضیان باید در تاریخهای تعیین شده برای ثبت نام به موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند. عدم “ثبت نام” در تاریخ های تعیین شده برای “لغو” پذیرش در نظر گرفته می شود و پذیرش در این گروه از دانشجویان واجد شرایط لغو می شود.

متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرش نهایی همزمان در دو رشته اعلام شده است (یکی رشته مربوط به علوم یا وزارت بهداشت یا دانشگاههای آموزش عالی مربوط به دانشگاه فرهنگیان و دیگری مربوط به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یا مراکز آموزشی مرتبط با حوزه). در صورتی که این گروه از متقاضیان کد هر دو حوزه را ثبت و بررسی کنند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و طبق قوانین مربوطه با آنها برخورد می شود.

متقاضیان باید برای اطلاع از شرایط و آدرس دانشگاه ها و کالج ها و شماره تلفن ها به راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته که در حال حاضر در پرتال اطلاعاتی این سازمان موجود است ، مراجعه کنند.

همچنین برای متقاضیان واجد شرایط ، یک کارت گزارش حاوی اطلاعات مورد نیاز ، رتبه متقاضی و آخرین رتبه کسب شده در کد هر منطقه از حوزه های انتخابی و سهمیه مربوطه قید می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید