عمومیکسب و کارهای برتر روز

تاثیر قهوه بر نعوظ مردان


چه چیزی باعث ED می شود؟

گاهی اوقات مردان برای نعوظ مشکل دارند. این معمولا یک مشکل موقتی است، اما اگر مکررا اتفاق بیفتد ممکن است به اختلال نعوظ (ED) مبتلا باشید.
نعوظ با تحریک فیزیکی یا احساسی شروع می شود. مغز سیگنال هایی را در سراسر سیستم عصبی مرکزی شما ارسال می کند و جریان خون را به آلت تناسلی افزایش می دهد. عضلات درون آلت تناسلی شل می شوند تا خون وارد شود. فشار ناشی از جریان خون آلت تناسلی شما را سفت و نعوظ می کند.
هر چیزی که جریان خون به آلت تناسلی را مختل کند می تواند باشد. گاهی اوقات این نشانه یک بیماری زمینه ای مانند دیابت، فشار خون بالا یا بیماری قلبی است. همچنین ممکن است پس از جراحی سرطان مثانه، پروستات یا کولون رخ دهد.

مقاله

سایر علل احتمالی ED عبارتند از:

-بیماری پیرونی، که شامل آسیب به اعصاب نزدیک آلت تناسلی شما می شود
-تستوسترون پایین
-یک وضعیت عصبی
-مصرف مواد مخدر یا الکل
-سیگار کشیدن
-اضافه وزن یا چاق بودن
استرس، افسردگی و مسائل مربوط به رابطه می تواند با ED ارتباط داشته باشد. داشتن ED می تواند این مشکلات را ایجاد یا تشدید کند. گاهی اوقات بیش از یک عامل دخیل است.

آیا درست است که کافئین به ED کمک می کند؟

این نظریه که کافئین می تواند به درمان ED کمک کند ممکن است از مطالعات روی این موضوع نشات بگیرد.
یک مطالعه اخیر منبع مطمئن نشان داد که مردانی که حدود 170 تا 375 میلی گرم (میلی گرم) کافئین در روز می نوشند، نسبت به افرادی که مصرف نمی کنند، کمتر احتمال دارد ED را گزارش کنند. با این حال، محققان خاطرنشان کردند که نتوانستند ارتباطی بین کافئین و افزایش جریان خون پیدا کنند. این داده ها از نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه بدست آمده است. تحقیقات بیشتری برای تایید یافته های این مطالعه مورد نیاز است.
نوشیدن چند فنجان قهوه در روز برای درمان ED می تواند راه حلی جذاب برای برخی افراد باشد، اما شواهد کافی برای نتیجه گیری اینکه کافئین در درمان ED مفید است وجود ندارد.

سبک زندگی و ED

برخی از عوامل سبک زندگی وجود دارد که می تواند به ED کمک کند. در صورت ایجاد چند تغییر، ممکن است بتوانید نیاز به داروها یا درمان های دیگر را از بین ببرید:

کاهش وزن
اگر اضافه وزن دارید، عادات غذایی خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که مقدار زیادی غذاهای غنی از مواد مغذی مصرف می کنید. از غذاهایی که ارزش غذایی کمی دارند خودداری کنید. کمی ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. اگر چاق هستید، از پزشک خود در مورد چگونگی کاهش وزن ایمن راهنمایی بخواهید.

مصرف الکل را محدود کنید

نوشیدن الکل را کاهش دهید یا آن را متوقف کنید تا ببینید آیا این کمک می کند یا خیر. اگر سیگار می کشید، اکنون زمان خوبی برای ترک است. اگر مشکل سوء مصرف مواد دارید، کمک پزشکی دریافت کنید.

استرس زدایی

هنگامی که استرس و اضطراب با کیفیت زندگی شما تداخل می کند، برای مشاوره به درمانگر مراجعه کنید .

درمان ED

درمان علت و ایجاد تغییرات در شیوه زندگی ممکن است تمام چیزی باشد که لازم است. اگر کمکی نکرد، گزینه های دیگری وجود دارد.

-داروهای خوراکی قوی برای کمک به شل شدن عضلات آلت تناسلی شما طراحی شده اند که جریان خون را تشویق می کند. سه تا از این داروها سیلدنافیل سیترات (ویاگرا)، واردنافیل HCI (لویترا) و تادالافیل (سیالیس) هستند. شما فقط باید قبل از برنامه ریزی برای داشتن رابطه جنسی آنها را مصرف کنید.
این داروها می توانند عوارض جانبی خفیفی مانند گرفتگی بینی، سردرد و دردهای عضلانی ایجاد کنند. عوارض جانبی معمولا موقتی هستند. نادر است، اما برخی از مردان عوارض جانبی جدی تری دارند. اگر نیترات مصرف کنید یا بیماری کلیوی یا کبدی دارید، این داروها می توانند خطرناک باشند.اگر این داروها مؤثر نباشند، داروهای خود تزریقی یا شیاف های مجرای ادرار ممکن است کمک کنند. جایگزین دیگر دستگاه نعوظ خلاء است که به حفظ جریان خون در آلت تناسلی کمک می کند. در نهایت، ممکن است گزینه های جراحی را در نظر بگیرید که شامل کاشت آلت تناسلی و جراحی رگ های خونی می شود.

بیشتر بخوانید :

چه زمانی به پزشک مراجعه کنید

در صورت عدم درمان، ED می‌تواند تأثیر مخربی بر عزت نفس داشته باشد و در روابط صمیمانه اختلال ایجاد کند. به همین دلیل و از آنجا که ED می تواند نشانه یک مشکل جدی سلامتی باشد، مهم است که به پزشک خود مراجعه کنید.
حتما تمام علائم خود را برای پزشک توضیح دهید. فهرستی از تمام مکمل های غذایی و داروهای بدون نسخه و نسخه ای که مصرف می کنید تهیه کنید.
پزشک شما احتمالاً با گرفتن یک تاریخچه پزشکی کامل و سپس یک معاینه فیزیکی شروع می کند. بسته به یافته ها، ممکن است برای آزمایش های تشخیصی بیشتر به یک متخصص اورآیا به دنبال یک معجون طبیعی هستید که بتواند اختلال نعوظ را درمان کند؟ مصرف روزانه قهوه به طرق مختلف میل جنسی و عملکرد شما را به طور چشمگیری بهبود می‌بخشد.

برخی تحقیقات به تاثیر و پرداخته‌اند. این تحقیقات نشان داده‌اند که مردانی که دو تا سه فنجان قهوه در روز‌ می‌نوشند، کمتر در معرض ابتلا به اختلال نعوظ هستند.

رابطه بین قهوه و اختلال نعوظ چیست؟

به نظر‌ می‌رسد مصرف متوسط ​​کافئین تأثیر مثبتی بر اکثر افراد دارد و به نظر‌ نمی‌رسد که باعث اختلال نعوظ شود. در واقع، یک مطالعه نشان داد که نوشیدن دو تا سه فنجان قهوه در روز‌ می‌تواند خطر ابتلا به اختلال نعوظ  را کاهش دهد.

بااین‌حال، کافئین بیش از حد‌ می‌تواند عوارض جانبی مانند اضطراب، اختلال خواب، سردرد و تپش قلب ایجاد کند که ممکن است بر سلامت کلی شما تأثیر منفی بگذارد و عملکرد جنسی را مختل کند.

فواید قهوه برای مردان

علاوه بر افزایش انرژی، نوشیدن مقدار متوسطی از قهوه جینسینگ دکتر بیز  در روز می‌تواند از راه‌های دیگری بر سلامت باروری مردان نیز تأثیر بگذارد.

یک مطالعه نشان داد که مردانی که بین 85 تا 170 میلی گرم کافئین در روز مصرف‌ می‌کنند، 42 درصد کمتر دچار اختلال نعوظ‌ می‌شوند. آنهایی که بین 171 تا 303 میلی گرم کافئین در روز مصرف‌ می‌کردند، 39 درصد کمتر در مقایسه با کسانی که کافئین مصرف‌ نمی‌کردند، ED را گزارش کردند.

۱. باروری

تحقیقات در مورد مصرف کافئین و تأثیر آن بر باروری مردان متفاوت است.

یک مطالعه نشان داد که مصرف کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار و نوشیدنی‌های انرژی‌زا ممکن است باروری مردان را کاهش دهد.6 مطالعات دیگر هیچ ارتباطی بین دریافت کافئین و کیفیت مایع منی پیدا نکرده‌اند.

بررسی دیگری نشان داد که مصرف کافئین ممکن است بر عملکرد باروری مردان تأثیر منفی بگذارد، اما نتیجه گرفت که تحقیقات بیشتری برای تعیین تأثیر کافئین بر باروری مردان مورد نیاز است.

۲. افزایش تستوسترون

کافئین علاوه بر افزایش سطح انرژی، ممکن است سطح تستوسترون را در مردان نیز افزایش دهد. تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که به طور منظم قهوه کافئین‌دار مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که آن را مصرف نمی‌کنند، سطح تستوسترون بیشتری دارند.

یک مطالعه نشان داد که مصرف بیش از 4 میلی گرم قهوه قبل از ورزش باعث افزایش سطح تستوسترون در ورزشکاران‌ می‌شود. یک مطالعه قدیمی نشان داد که جویدن آدامس کافئین سطح تستوسترون را تا 14درصد افزایش می‌دهد.

۳. بهبود سلامت قلب

علاوه بر سلامت جنسی، قهوه به بهبود سلامت قلب نیز کمک می‌کند. تحقیقات نشان‌ می‌دهد که نوشیدن قهوه با کاهش خطر نارسایی قلبی مرتبط است

قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است که‌ می‌تواند از رگ‌های خونی محافظت کند و آسیب‌های ناشی از کلسترول به قلب را کاهش دهد.

به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن که به گردش خون در بدن کمک‌ می‌کند، قهوه جریان خون را در آلت تناسلی بهبود می‌بخشد.

مضرات و فواید قهوه برای مردان + قهوه و اختلال نعوظ - فروشگاه قهوه باندولینی

۴. کاهش خطر افسردگی

افراد مبتلا به افسردگی ممکن است با مشکل کمبود میل جنسی و رضایت دست و پنجه نرم کنند.

جهت خرید قهوه گانودرما از سایت ما کلیک کنید.

یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که بین افسردگی، اختلال عملکرد جنسی و باورهای نادرست در مورد رابطه جنسی وجود دارد. اما خبر خوب این است که مطالعات نشان داده است کسانی که قهوه می‌نوشند نسبت به کسانی که قهوه نمی‌نوشند شادتر هستند.

۵. کاهش استرس

شواهد قوی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف کافئین می‌تواند اثرات منفی استرس مزمن را کاهش دهد.

راهکارهای

مضرات قهوه برای مردان

اگرچه قهوه ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد، اما نوشیدن آن در حد اعتدال مهم است. کافئین بیش از حد‌ می‌تواند عوارض جانبی ناخواسته‌ای ایجاد کند، از جمله:

  • اضطراب
  • پریشانی
  • سردرد
  • بیخوابی
  • افزایش ضربان قلب
  • ناراحتی معده
  • اختلالات خواب

سازمان غذا و دارو توصیه‌ می‌کند برای جلوگیری از عوارض جانبی، بیش از 400 میلی گرم (حدود چهار تا پنج فنجان قهوه) در روز مصرف نکنید.

حساسیت به کافئین

اگر به کافئین حساسیت دارید، حتی مقدار کمی کافئین‌ می‌تواند باعث ایجاد احساس ناخوشایندی در شما شود.

کافئین ممکن است بر یک نفر تاثیری نگذارد، در حالی که فرد دیگر‌ نمی‌تواند ساعت ها پس از مصرف قهوه بخوابد. حساسیت به کافئین با افزایش سن افزایش‌ می‌یابد، بنابراین ممکن است با افزایش سن متوجه شوید که به قهوه کمتری نیاز دارید.

حقایقی در مورد نوشیدنی‌های انرژی‌زا

در حالی که کافئین قهوه برای اکثر افراد ضرری ندارد، کافئین نوشیدنی‌های انرژی‌زا‌ می‌توانند اثرات منفی داشته باشند، و هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد نوشیدنی‌های انرژی‌زا‌ می‌تواند به اختلال نعوظ کمک کند.

مصرف طولانی مدت نوشیدنی‌های انرژی‌زا با افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی، اختلالات خواب، مشکلات دندانی، چاقی و کمبود کلسیم همراه است.

میزان مصرف قهوه برای درمان اختلال نعوظ چقدر است؟

لازم نیست قبل از رابطه جنسی، مقدار زیادی قهوه بنوشید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید. یک یا دو فنجان 45 دقیقه قبل از فعالیت جنسی ممکن است به بهبود اختلالات نعوظ و افزایش تستوسترون کمک کند و انرژی لازم برای یک تجربه جنسی مثبت را به شما بدهد.

راه‌های طبیعی برای درمان اختلال نعوظ

برای درمان اختلالات نعوظ باید سبک زندگی خود را اصلاح کنید، از جمله:

  • خواب راحت و مداوم داشته باشید
  • به طور منظم ورزش کنید
  • رژیم غذایی سالم سرشار از میوه ها، سبزیجات و پروتئین داشته باشید
  • مصرف الکل را محدود کنید
  • سیگار را ترک کنید

جمع‌بندی

قهوه ممکن است راهی طبیعی برای کمک به بهبود زندگی جنسی شما و مشکلات مربوط به اختلال نعوظ باشد.

تحقیقات بیشتری برای تعیین اثرات کافئین بر سلامت جنسی مردان مورد نیاز است، اما به نظر‌ می‌رسد که مصرف منظم قهوه‌ می‌تواند خطر اختلال نعوظ را کاهش دهد.

سوالات متداول

آیا نوشیدن قهوه باعث افزایش سطح تستوسترون‌ می‌شود؟

تحقیقات نشان‌ می‌دهد که قهوه ممکن است به طور موقت سطح تستوسترون را افزایش دهد، که ممکن است قبل از رابطه جنسی مفید باشد.

قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز از سوی شرکت تعیین میشود.

نوشیدن قهوه همچنین‌ می‌تواند منجر به شل شدن ماهیچه صاف حفره‌ای موجود در آلت تناسلی شود و جریان خون را از طریق شریان‌های آلت تناسلی بهبود بخشد تا جریان خون به آلت تناسلی را افزایش دهد.