اقتصادی

تذکرات یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بازار رمزارزها

یکی از اعضای کمیته اقتصادی مجلس که گفت بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار هیچ ارزشی در مورد ارز دیجیتال منتشر نکرده اند ، از ضرورت ساماندهی این بازار خبر داد و گفت: “سازمان L” این موضوع را نباید به افراد خاص واگذار کرد و مدیران. »آنها در این زمینه انحصار ایجاد کرده اند.

به گزارش دوران خبر ، محسن علیزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در هشدار شفاهی گفت: افزایش سرسام آور تورم در سال های اخیر باعث شده تا مردم به فعالیت های اقتصادی متوسل شوند خطر برای حفظ ارزش پولی خود که آنها هیچ اطلاعاتی ندارند این امر منجر به افزایش نقدینگی در حوزه ارز ، سکه ، بورس سهام ، وسایل نقلیه در حوزه ارز دیجیتال شده است.

نماینده مردم سپیدان در مجلس با ادعای اینکه بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار هنوز هیچگونه آیین نامه ای در مورد ارز دیجیتال ابلاغ نکرده اند ، گفت: عدم ساماندهی این موضوع منجر به فعالیت سیاه پوستان و زیرزمینی در روستا می شود. سازماندهی این موضوع را نباید به عهده افراد و رهبرانی گذاشت که در این زمینه انحصار ایجاد کرده اند.

در پایان ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر لزوم ورود وزرای اقتصاد ، کشور و اطلاعات گفت: “این س ،ال که سیستم اقتصادی کشور را مختل کرده است ، گزارش ها حاکی از آن است که برخی مدیران درگیر در این مشکل موارد فسادی را باز کرده اند که باید با نفوذ متوقف شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید