عمومیکسب و کارهای برتر روز

لینک دیلیت اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام در مواقعی که دیگر علاقه‌ای به حضور در این شبکه‌ اجتماعی ندارید، به نظر ضروری می‌رسد. خرید فالوور ایرانی ممکن است منجر به کاهش اعتماد واقعی مخاطبان به شما شود . اعتیاد به اینستاگرام، نداشتن فرصت کافی برای فعالیت، تغییر اکانت و … از جمله دلایلی است که برخی را به فکر دیلیت اکانت اینستاگرام می‌اندازد. در این مواقع می‌توانید به صورت موقت و دائم حساب کاربری خود را حذف کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی و موقت

وقتی برای روش سریع حذف اکانت اینستاگرام اقدام می‌کنید، تمامی اطلاعات مربوط به صفحه شما از جمله ویدئوها، عکس‌ها، نظرات، لایک‌ها، فالوورها و به طور کلی نمایه برای همیشه حذف می‌شود. اما اگر می‌خواهید برای مدت از این شبکه اجتماعی دور باشید، روش غیرفعال کردن موقت حساب کاربری را انتخاب کنید. در این صورت به دلیل امنیتی، اینستاگرام اکانت شما را حذف نمی‌کند و با درخواست مجدد می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. اما وقتی برای همیشه حساب را پاک کنید، دیگر قابل بازگردانی نیست و اکانت شما برای همیشه حذف می‌شود.

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام : برای حذف دائمی اکانت اینستاگرام باید روی لینک زیر کلیک کنید: اینستاگرام از شما می‌خواهد دلایل حذف اکانت را بیان کنید. اگر هیچ دلیلی برای این کار ندارید، گزینه آخر Something els را انتخاب کنید. دیلیت اکانت موقت اینستاگرام اگر به دنبال حذف دائمی اکانت اینستاگرام نیستید و می‌خواهید بعد از استراحت کوتاه مدت دوباره وارد این پلتفرم شوید، غیرفعال کردن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با حذف موقت اکانت اینستاگرام، حساب کاربری شما برای مدتی غیرفعال می‌شود و بعد از گذشت مدتی می‌توانید دوباره وارد اکانت خود شوید.

در این صورت اکانت به هیچ عنوان حذف نمی‌شود و به صورت دی‌اکتیو در می‌آید. برای این کار باید وارد لینک زیر شوید: حذف اکانت اینستاگرام در گوشی آیفون و اندروید . اگر به دنبال روش سریع حذف اکانت اینستاگرام هستید، احتمالا فرصتی برای رفتن به وب سایت اینستا را ندارید و می‌خواهید از طریق گوشی سریع اقدام به حذف دائم یا موقت اکانت خود کنید. نحوه حذف اکانت اینستاگرام در iOS برای اینکه بتوانید در گوشی آیفون دیلیت اکانت اینستا را انجام دهید، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. در گوشه سمت راست بالای صفحه روی نماد 3 خط بزنید و وارد تنظیمات شوید.

همانطور که در قسمت دیلیت دائمی اکانت اینستا گفتیم، برای اینکه بتوانید در نسخه وب و دسکتاپ، اکانت خود را حذف کنید، باید وارد لینک زیر شوید: سپس مراحل گفته شده را اینجا نیز اجرا کنید. نکات مهمی که درباره نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام باید بدانید . با حذف حساب کاربری، هر اطلاعاتی که روی حساب خود دارید، به طور کامل پاک می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از اینکه اقدام به حذف دائمی کنید، ابتدا آن را غیرفعال کنید. همچنین باید داده‌های روی اکانت را در جایی ذخیره کنید و یا از آن نسخه پشتیبان بگیرید. در صورتی که از حذف دائمی اینستا پشیمان شوید، دوباره می‌توانید با کمک نسخه پشتیبان آن را بازیابی کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام پس از چند روز انجام می‌شود؟

اینستاگرام برای مدت 30 روز به شما مهلت می‌دهد که دوباره وارد اکانت خود شوید. اگر در این مدت هیچ ورودی به حساب کاربری صورت نگیرد، اکانت برای همیشه از دسترس خارج می‌شود و دیگر هیچ کس قادر به نیست؛ پس بهتر است قبل از انجام این کار به تصمیم خود فکر کنید. با حذف اینستاگرام آیا پیام‌های دایرکت هم حذف می‌شود؟ برای پاک کردن پیام‌ها برای دیگران، باید به صورت جداگانه این کار را انجام دهید و با لغو ارسال پیام اینستاگرام، قسمت چت خود را پاک کنید. چگونه اکانت پاک شده اینستاگرام را برگردانیم ؟ همچنین اگر با تیم پشتیبانی اینستا تماس بگیرید، می‌توانید دوباره اکانت خود را برگردانید. برای این کار باید وارد لینک زیر شوید:

حالا با وارد شدن به این صفحه از شما دو سؤال پرسیده می‌شود. اگر اکانت تجاری است، گزینه yes و اگر شخصی است، گزینه no را انتخاب کنید و روی گزینه Send بزنید. چگونه بدون داشتن پسورد یا فراموشی پسورد اکانت اینستاگرام را پاک کنیم؟ حالا یک صفحه با دو کادر در مقابلتان قرار دارد. در اولی باید رمز جدید و در کادر دوم، رمز را دوباره تکرار کنید. حالا رمز شما عوض شده است و می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از این می‌توانید وارد تنظیمات شوید و به قسمت حذف اکانت که در بالا توضیح دادیم، وارد شوید. با انتخاب گزینه حذف، اکانت شما برای همیشه دیلیت می‌شود.

آیا امکان ساختن اکانت مجدد با همان نام کاربری حذف شده در اینستاگرام وجود دارد؟ اگر حساب کاربری خود را به شکل دائم حذف کرده باشید و طی مدت 30 روز وارد حساب کاربری نشوید، به این معناست که دیگر اکانتی به این اسم وجود ندارد. پس می‌توانید با همان نام کاربری قبلی دوباره وارد اینستا شوید. پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی لینک درج شده مقاله در سایت کارینو را مطالعه کنید. چگونه قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام از اطلاعات خود نسخه پشتیبان بگیریم؟ برای اینکه بتوانید دوباره اکانت خود را بازیابی کنید، به نسخه پشتیبان نیاز دارید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید.
  • به قسمت security و سپس بخش Access Data بروید.
  • حالا روی گزینه View All کلیک کنید.

پست‌گذاشتن مداوم و منظم، به مخاطبان شما نشان می‌دهد که شما فعال و قابل اعتماد هستید. همچنین به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک می‌کند و باعث می‌شود بیشتر دیده شوید. اما در روز چند بار باید پست بگذارید؟ و چه نوع محتوایی را باید به اشتراک بگذارید؟ هیچ پاسخ قطعی برای این دو سوال وجود ندارد، زیرا مخاطبان شما ممکن است سلیقه‌ها و انتظارات متفاوتی داشته باشند.

بااین‌حال ابتدا باید اهداف خود مشخص کنید و ببینید با پست‌هایتان می‌خواهید به چه چیزی برسید و سعی در جذب و ارتباط با چه کسانی را دارید. پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند تا استراتژی محتوایی و نوع پست‌هایی را که متناسب با جایگاه و مخاطبان شما هستند، تعریف کنید.فرکانس انتشار پست‌ها، چگونه بر رشد و حفظ فالوورهایتان تاثیر می‌گذارد؟ در مرحله بعد باید عملکرد و تعامل فعلی خود را تجزیه‌وتحلیل کنید. درحال‌حاضر چند بار در روز یا هفته پست می‌گذارید؟ در هر پست چه تعداد لایک، نظر و اشتراک‌گذاری می‌گیرید؟ چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال و پاسخگو هستند؟

حرف آخر

در اینجا تلاش کردیم بهترین روش سریع حذف اکانت اینستاگرام را توضیح دهیم. توجه داشته باشید در صورت حذف دائم اکانت قابل بازگشت نیست و باید مراقب باشید. پیشنهاد کارینو اینست که ابتدا حساب کاربری را حذف موقت (غیرفعال) کنید و اگر با این موضوع کنار آمدید و تصمیم‌تان قطعی شد، آن را برای همیشه حذف کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Instagram Insights یا سایر برنامه‌های مشابه برای پیگیری نتایج و مقایسه آن‌ها استفاده کنید. نسخه پشتیبان اینستاگرام برای مدت 4 روز قابل استفاده است و بعد از این مدت دیگر کاربردی ندارد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.